Курс Маркетолог
- Online
- Для начинающих
- Digital Marketing
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 7 недель |
Начало курса: | 23.06.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Навчіться поетапно розробляти маркетингові стратегії, розподіляти бюджет на маркетингові активності та обирати ефективні шляхи залучення клієнтів. Складайте конверсійні воронки продажів й карти шляху клієнта, що допомагають закрити болі користувачів.
Програма курсу
Модуль 1. Інтро в маркетинг
- Роль і типи маркетингу
- У чому цінність і роль маркетингу в бізнесі
- Стратегія бізнесу, маркетингу, продажів, сервісу - та як їх поєднувати
- Якими типами маркетингу користуються для розвитку бізнесу
- Типи маркетологів та їхні ключові ролі в компанії
- Концепції 4Р і 4С, 7Р і 7С
Модуль 2. Аналіз ринку та цільової аудиторії
- Продукт і конкуренти
- Цільовий ринок і сегментація
- Як визначити цільову аудиторію
- Болі цільової аудиторії та CJM
- Цінність і унікальна пропозиція продукту
Домашнє завдання: на кейсі улюбленої кав'ярні (або на власному) провести аналіз ринку та визначити свою цільову аудиторію: створити карту конкурентного середовища, використовуючи "радар Сливоцького", та описати ЦА й сегменти клієнтів.
Воркшоп №1. Онлайн-заняття та Q&A сесія
Модуль 3. Бренд
- Позиціювання бренду
- Комунікація бренду: як спланувати
- Комунікація бренду: як оцінити ефективність
- Дизайн бренду
Домашнє завдання: визначити ідею бренду та сформувати стратегічне повідомлення для його комунікації на ринку.
Модуль 4. Монетизація та канали продажів
- Юніт-економіка для планування маркетингу
- Ціноутворення та монетизація
- Знижки: як формувати та використовувати
- Вибір каналів продажів
- Як продавати більше
Домашнє завдання: визначити та описати власні канали продажу.
Модуль 5. Запуск маркетингових активностей
- Маркетингові стратегії й тактики: відмінності
- Як сформувати маркетингову стратегію бренду
- Формування бюджету на маркетинг і просування
- Планування активностей для реалізації стратегії
- Як визначити ефективність реалізації маркетингової стратегії та виконання планів
Домашнє завдання: розробити презентацію з описом маркетингової стратегії бренду.
Модуль 6. Контроль маркетингових активностей
- Управління маркетинговими проєктами: методології та програми
- Організація роботи з управління маркетингом у компанії: процеси, ролі, відповідальність і показники
- Як обирати партнерів для роботи над різними завданнями в маркетингу
Воркшоп №2. Онлайн заняття та Q&A сесія
Особливості курсу
- Курс складається з 14 онлайн вебінарів
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Особистий фідбек викладача
- Перевірка ДЗ від ментора
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Юрій Гладкий - засновник і СЕО бренд-маркетингової агенції Grape
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.