Курс PR Basis
- Online
- Для начинающих
- PR / Communications
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 20 занятий |
Начало курса: | 11.09.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
В тебе буде 20 занять, за які ти опануєш PR-інструменти, навчишся будувати відносини з медіа, підбирати інфлюенсерів та організовувати заходи. Знатимеш, як вибудовувати піар для міжнародного ринку і подаватись на конкурси. Зрозумієш, що таке антикризова комунікація, та складеш план дій ще до того, як станеться фейл.
Програма курсу
Привіт PR
- public relations на зрозумілому
- Цілі піару та як вони пов'язані з бізнес-задачами
- Основні інструменти: медіа, івенти, партнерства, рейтинги, конкурси
- Скіли, щоб заметчитися з посадою
Як подружитися зі ЗМІ
- Як обрати ЗМІ для бренду
- Підбір тем та види публікацій
- Як комунікувати з журналістами та писати пітчі
- Підготовка прескіта й написання пресрелізу
Домашка:
- Провести аналіз зовнішніх посилань бренду компанії та конкурентів, виділити основні теми комунікації у ЗМІ
- Зібрати прескіт для бренду
Пітчинг - Must-скіл піарника
- Види текстів
- Як писати пітчі
- Як писати тексти для ЗМІ
- Комунікація з клієнтами: на свята, кризи, інфоприводи тощо
Домашка: Написати пресреліз про певний інфопривід від компанії та пітч для журналіста.
Зовнішні івенти
- Особливості участі в онлайн та офлайн-заходах
- Підбираємо релевантний івент
- Визначаємо ефективність відвідування заходу для бізнесу
- Як партнеритися на івентах
Як організувати власний захід
- Цілі та механіка організації заходу
- Чек-лист із підготовки до івенту
- Тема івенту та підбір спікерів
- Визначаємо KPI для своїх заходів
- Кейси: як отримувати лідів та підвищувати впізнаваність бренду на онлайн-івентах
Домашка: скласти програму власного івенту: прописати мету заходу, KPI, спікерів, механіку проведення.
Фешн та міжнародні колаби. Лекція з запрошеним спікером
- Тренди та дифузія інновацій
- Формуємо основні меседжі пітчу (щоб трендово та з інфоприводами)
- Де шукати контакти світових селеб, інфлюенсерів та журналістів
- Роль інфлюенсерів та знаменитостей у фешн-індустрії
- fashion-підхід до інструментів піару: івенти, на які всі хочуть потрапити, та розсилки, які всі хочуть отримати
- Як створити інфопривід: власні проєкти та колаби
- PR-планування та таймінг
Особистий бренд
- Кому та навіщо потрібно розвивати особистий бренд
- Ключові інструменти та канали для роботи з селф-брендом
- Розбираємо лавмарк-бренди та аналізуємо особисті бренди їхніх топменеджерів
Партнерства та колаби
- Які бувають партнерства
- Як і з ким колабитися: вчимось обирати компанію-партнера
- Розбираємо кейси класних (і так собі) колаб
Домашка:
- Створити стратегію особистого бренду для топменеджера компанії
- Придумати й прописати ідею та механіку колаби для свого бренду
PR у шоубізнесі. Лекція з запрошеним спікером
- PR у шоубізнесі - це тренувальний табір для піарників
- Профіт після роботи в шоубізнесі для кар’єри
- Профіт після роботи в шоубізнесі для себе
- Ліар-супровід виконавців
- Промореліз: що треба робити до, під час та після релізу
- Q&A
PR для громадських організацій
Розробка PR-стратегії
- Чому стратегія - це must
- З чого починати й що враховувати
- Плануємо основні активності та цілі
- Формуємо бюджет та звітність
- Як захищати перед CEO
Домашка: Створити драфт PR-cтратегії для свого бренду.
PR у креативі. Лекція з запрошеним спікером
- Особливості PR-кампаній у креативній індустрії
- Кейси, багато кейсів: створення та промо креативних кампаній
- Участь у міжнародних фестивалях та конкурсах
- Як створювати інфоприводи, про які захочуть написати медіа
Участь у рейтингах та Awards
- Рейтинги та конкурси: що є що та як це працює
- Як обрати кейс для конкурсу
- Розбираємо кейси Effie, The Drum, Red Dot та інших
Домашка: Заповнити заявку від свого бренду на Effie
Антикризовий піар. Лекція з запрошеним спікером
- Види та етапи криз на прикладах
- Коли починати працювати з кризою
- Як готуватися до криз
- Інструменти й канали відновлення після криз
Конференція-консультація
Обговорюємо драфти PR-стратегії, отримуємо фідбек.
Домашка: зафіналити PR-стратегію.
Вибудова Employer-бренду
- Внутрішні комунікації та робота з пошукачами роботи
- Корпоративна соціальна відповідальність
Домашка: Проаналізувати комунікаційні кейси для засвоєння матеріалу.
Піар стартапів на міжнародних ринках. Лекція з запрошеним спікером
- Як піарити стартап на глобальному ринку
- Хард та софт-скіли, діджитал-інструменти та робочі девайси піарника стартапу
- Міжнародні івенти: нетворк, підготовка до виставок та виступів
- Вордінг у спілкуванні з медіа на міжнародному ринку
- Медіа: де і чому має з'являтися стартап
Фідбек-сесія
Конференція-захист
Презентуємо фінальну стратегію бренду, обговорюємо та отримуємо фідбек.
Конференція-захист 2.0
Презентуємо фінальну стратегію бренду, обговорюємо та отримуємо фідбек.
Результат курсу
- Навчишся працювати зі ЗМІ: підбирати медіа й теми для статей, створювати пресрелізи, прескіти й пітчити ідеї
- Створюватимеш PR-стратегії та колаби з компаніями, селебами, інфлюенсерами
- Знатимеш, як уникати кризових ситуацій, та матимеш план дій для антикризової комунікації
- Навчишся організовувати власні івенти та брати участь у зовнішніх - з користю для бренду
- Зможеш оцінювати метрики ефективності у PR, формувати адекватні KPI та звітність
- Готуватимеш заявки для конкурсів та презентуватимеш свої кейси, щоб їх помітили
Викладачі курсу
Аня Знамеровська - pr lead & founder znamy pr agency
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.