Курс Продуктова аналітика
- Online
- Для опытных
- Business Analyst
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 7 недель |
Начало курса: | 18.11.2024 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Курс розрахований на людей, які хочуть опанувати професію Product Analyst. На заняттях ви навчитесь обирати потрібні для вашого продукту метрики та фреймворки, а також використовувати їх у комплексному поєднанні, виводити дані з джерел та візуалізувати їх у Google Data Studio, а також аналізувати різні типи графіків у Amplitude, опануєте навички фінансового аналізу та планування, навчитесь враховувати попередню динаміку показників для якісного прогнозування.
Програма курсу
Вступ до продуктової аналітики. Інструменти та підходи
- Роль продуктового аналітика у бізнесі
- Продуктовий менеджер та продуктовий аналітик: навіщо працювати в парі та коли потрібно розділяти дві ролі. Продуктові команди
- Продуктові дослідження: цикл продуктової розробки, дослідження, ринковий аналіз
- Огляд на основні інструменти аналітики: Amplitude, Mixpanel, Firebase, Google Analytics, Hotjar/Clarity
- Інструменти для дослідження конкурентів: App Annie, Similarweb
Базові метрики продукту
- Як визначити метрику North Star для продукту
- Кроки побудови метрик продукту, визначення оптимальної метрики
- Приклади неправильних метрик, типові помилки
- Які стандартні метрики зазвичай використовують (Retention, NPS)
- Якісні (LTV, ARPU) та кількісні (New Users, MAU, DAU) метрики продукту
- Взаємодія команди з аналітикою
- Документація аналітиків, продуктова аналітика в IT-продуктах
Дерево метрик, визначення похідних показників
- Як побудувати дерево метрик
- Піраміда метрик: від бізнес-метрики до моніторингу (Revenue, Margin, Loyalty, Value, Quality, Marketing Success)
- Метрики бізнесу: визначення показників ефективності продукту, воронки продажів, пошук точок зростання
- Маркетингова аналітика: Cost, Impessions, Clicks, CTR, CPC, CPA
- AARRR-фреймворк: 5 показників, які впливають на розвиток бізнесу
- Трохи про Growth Hacking
Основи статистичного аналізу
- Основи статистичного аналізу: середня, медіана, квантиль, процентиль
- Кореляція та причинно-наслідковий зв'язок
- Типові математичні та статистичні завдання на конкретних кейсах
- Сегментація за цінністю: RFM-аналіз
- Практика на занятті: розв'язання задач зі статистики на розуміння теорії
Клієнтські дані. Сегментація та когортний аналіз
- Навіщо потрібна сегментація. Основні типи сегментації клієнтів
- Сегментація потреб користувачів. Поведінкова сегментація
- Когортний аналіз. Поведінкова сегментація
- Customer profiling, segmentation personas development. Метод персон, сценарії, інструменти для роботи з користувачами в рамках продукту та інтерфейсу
Фінансове планування
- Змінні та результуючі показники для фінансового планування
- Як враховувати попередню динаміку на нові фактори під час прогнозування
- Точки зростання компанії
Фінансовий аналіз
- Unit Economics (LTV, CAC, LTV/CAC)
- P&L: Revenue, COGS, Gross Profit, Operating Expenses, EBIT
- Ключові метрики для SaaS-компаній (MRR, Expansion, Reactivation, Contraction, Churn, NDR)
Планування та оцінювання A/B-тестів
- Що таке A/B-тест і коли варто проводити А/B-тести
- Навіщо потрібний А/А-тест?
- Дизайн A/B-тесту за допомогою Google Optimize, Firebase та аналогів: етапи запуску, висунення продуктових гіпотез, результати
- Основна та Health-метрики у тесті
- Обмеження та складні кейси А/B-тестування
- Як зібрати результати?
- Коли ухвалювати рішення щодо тесту: проблема підглядання
- Чому результат тесту постійно змінюється: статистична значущість та довірчі інтервали
- Через що змінилася метрика: поведінковий аналіз
Web- та app-аналітика
- Аналіз ефективності сайту та мобільних застосунків
- Інструменти вебаналітики: Google Tag Manager, Hotjar, OWOX BI
- Аналітика мобільних застосунків. Firebase, AppMetrica, Adjust, Amplitude
- Основи та базове налаштування
- Семплінг даних. Обмеження GA
- Налаштування облікового запису та уявлень Google Analytics
- Сегменти користувачів та події користувача
- Налаштування цілей та їхнього відстеження через воронку
- Робота з UTM-мітками
Підходи до аналізу окремих фіч
- TARS framework
- Внесок окремих фіч у фінансові результати компанії
Робота з GA4 та GTM
- Робота з подіями (events), best practice із документації
- Налаштування цілей та їхнього відстеження
- Тестування в режимі реального часу
- Користувальницькі змінні
- USER_ID-налаштування Google Analytics
- Огляд основних звітів GA
- Що таке асоційовані конверсії та як перевірити їхню цінність
- Імпорт та експорт даних
User Retention and Lifecycle
- Що таке Retention. Зв'язок з Product-Market Fit
- Як оцінити повернення користувачів у продукт
- Різні види візуалізацій Retention
- Інсайти з Retention по ринку; який Retention вважається хорошим
- Про Lifecycle Framework та його зв’язок з Retention
- Як сегментувати користувачів за їхнім циклом життя у продукті
- Як використовувати Lifecycle Framework для покращення продукту
Репортинг та побудова дашбордів. Робота з Google Data Studio. Частина 1
- Порівняння Power BI, Tableau, Google Data Studio
- Джерела даних: BigQuery, Ads Cabinets, GA4
- Ознайомлення зі структурами даних, в яких зберігається інформація. Як знайти потрібні дані?
- Налаштування Google Data Studio
- Зв'язок та налаштування різних джерел даних
- Типи графіків у Google Data Studio, можливості візуалізації
- Створення дашборду з ключовими метриками продукту
Репортинг та висновки через дашборди. Робота з Google Data Studio. Частина 2
- Планування стратегії розвитку продукту, складання звітності за результатами аналітики та проведеної роботи (яка може бути проєктна документація, як користуватись автоматичними звітами)
- Як знаходити інсайти з даних на дашборді
- Нормалізація даних
- Кореляція та регресія. Умови застосування коефіцієнта кореляції
- Пошук аномалій у даних
Особливості курсу
- Курс складається з 14 живих онлайн занять
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Особистий фідбек від викладачки
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Лада Кліщенко - Head of Product Analytics у Kyivstar
- Алекс Баликов - Director of Product and Operations у Nimbus Platform (запрошений лектор)
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
11.03.2025
Длительность
5 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Web Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
5 недель
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Мир Современного Образования
Формат
Online
Начало обучения
04.02.2025
Длительность
24 часов
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
24 000 UAH за курс
Учебный центр
Telesens Academy
Формат
Online
Начало обучения
20.02.2024
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
16 200 UAH за курс