Курс Розробка для Android Pro

Сейчас набор на этот курс закрыт. Просмотрите другие курсы

  • Online
  • Для опытных
  • Android, Mobile Development
Образовательный центр: ITEA – IT Education Academy
Формат:Курс
Длительность обучения:5 месяцев
Начало курса:28.09.2023
Стоимость обучения:20 200 UAH за курс

Проходження курсу дає зрозуміти принципи мобільної розробки та верстки екранів додатків та дізнатися все про бібліотеки й останні тенденції сфери. Ви вивчите повний цикл створення продукту, а потім на особистому досвіді побачите, як можливо писати швидкі й надійні клієнт-серверні додатки. По завершенню курсу ви створите власний проєкт.

Програма курсу

Загальна характеристика мови Java

  • Історія мови Java
  • Байт-код
  • Віртуальна машина Java (JVM)
  • Трансляція, інтерпретація та компіляція
  • Вихід з програми та завершення її роботи

Типи даних та основні операції з ними

  • Алфавіт мови
  • Коментарі
  • Ключові слова
  • Типи даних: прості (примітивні) та за посиланням
  • Ідентифікатори, вибір імен ідентифікаторів
  • Змінні та константи
  • Оголошення та ініціалізація змінних
  • Ділянка видимості та час життя змінних
  • Оператори
  • Операції: арифметичні, привласнення, відносин та логічні
  • Перетворення та приведення числових типів
  • Пріоритет операцій
  • Використання круглих дужок

Потік управління

  • Складений оператор (блок)
  • Умовний оператор та його види
  • Оператор switch
  • Цикли: for, while, do while
  • Нескінченні цикли
  • Переривання потоку управління, мітки
  • Оператор goto та причини не застосовувати його

Масиви

  • Оголошення та ініціалізація масивів, зокрема анонімних
  • Лінійні масиви
  • Ітерація за елементами масиву
  • Масиви та присвоєння
  • Передача та повернення масивів в / з методів
  • Копіювання масивів
  • Клас Arrays: заповнення, порівняння елементів та їхнє сортування
  • Пошук у масивах
  • Багатовимірні масиви, «нерівні» масиви
  • Методи: аргументи змінної довжини

Рядки

  • Клас String. Постійні об’єкти
  • Зберігання рядків у пам’яті
  • Основні операції класу String (створення, конкатенація, порівняння, пошук символів та підрядків у рядках та ін.). Перетворення простих типів даних
  • Розбивка рядків: клас StringTokenizer. Змінні об’єкти: класи StringBuffer та StringBuilder
  • Основні методи. StringBuffer vs StringBuilder

Вступ до ООП. Об'єкти та класи

  • Поля та методи (визначення, синтаксис оголошення)
  • Специфікатори доступу public та private
  • Поля класів: ініціалізація явна та за замовчуванням, специфікатор final та константи
  • Доступ до полів та методів
  • Методи: параметри (посилання й прості типи) та ті, що повертаються, використання set- та get-методів, перевантаження методів, правила перевантаження
  • Об’єктна модель. Основні положення: абстрагування, інкапсуляція, модульність, ієрархія
  • Об’єкти та класи. Об’єкти. Визначення (з прикладами). Стан. Поведінка
  • Конструктори: конструктори за замовчуванням, виклик одного конструктора з іншого
  • Блоки ініціалізації
  • Статичні поля та методи: ініціалізація константи, статичні блоки ініціалізації. Використання this для доступу до членів класу
  • Збір сміття та видалення об’єктів

Відношення між об'єктами

  • Залежності, їхні різновиди
  • Узагальнення
  • Асоціації
  • Реалізації
  • Зв’язки, їхня множинність

Спадкування та поліморфізм

  • Спадкування та поліморфізм як інструмент створення ПЗ. Суперклас та підкласи, відношення узагальнення, спадкування в Java. Виклик конструкторів суперкласів, порядок дзвінків. Ключове слово super()
  • Перевизначення методів, правила перевизначення. Спадкування та статичні поля й методи класів. Абстрактні класи та методи — поняття, виклик конструкторів, реалізація методів у субкласи
  • Інтерфейси. «Множинне» успадкування. Визначення та реалізація інтерфейсів. Розширення інтерфейсів. Композиція як альтернатива множинному спадкуванню
  • Поліморфізм. Ієрархія наслідування
  • Перетворення та приведення типів. Використання instanceof. Відмова від спадкування: термінальні (final) методи та класи. Включення як альтернатива множинному спадкуванню
  • Пакети. Вкладеність пакетів. Повторне використання коду та пакети. Захист доступу.
  • Імпорт: класів, статичних методів та полів

Клас Object

  • Глобальний суперклас Object
  • Методи equals(), hashCode(), toString(), finalize(), clone() та ін.
  • Правила реалізації equals() та hashCode()
  • Інтерфейс Cloneable та його реалізація
  • Клонування: поверхневе та глибоке

Внутрішні класи

  • Синтаксис оголошення
  • Створення об’єктів внутрішніх класів
  • Поля та методи внутрішніх класів
  • Вкладення внутрішніх класів та доступ до членів зовнішніх класів
  • Посилання this у внутрішньому класі
  • Доступ до полів та методів зовнішнього класу з внутрішнього
  • Внутрішні класи та специфікатори доступу
  • Вкладені інтерфейси
  • Застосування внутрішніх класів
  • Внутрішні локальні класи (Method-LocalInnerClasses)
  • Анонімні внутрішні класи
  • Вкладені (внутрішні статичні) класи (static nested classes)
  • Створення екземплярів
  • Доступ до екземпляра зовнішнього класу
  • Компіляція програм з внутрішніми класами

Перерахування

  • Перерахування як класи. Методи values(), valueof(), name(), ordinal()
  • Константи, конструктори, методи та поля
  • Перерахування та конструкція switch. Імпорт членів перерахувань

Робота з базами даних

  • Основи побудови реляційних баз даних
  • SQL
  • Нормальні форми. Запити SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE
  • JDBC
  • Driver, Connection, Statement, ResultSet, PrepareStatement

Обробка помилок та виключення

  • Підходи до обробки помилок часу виконання
  • Поняття виключення
  • Ієрархія класів винятків у Java
  • Checked та unchecked винятки
  • Генерація виняткової ситуації та оператор throws
  • Оголошення контрольованих винятків, ключове слово throws
  • Throws та перезавантаження методів
  • Перехоплення винятків
  • Перехоплення «всіх» винятків
  • Обробка винятків
  • Повторна генерація винятків
  • Блок finally: звільнення ресурсів
  • Створення власної ієрархії винятків
  • Реєстрація помилок, логування: логери, рівень логер, рівень повідомлень, обробники (об’єкти підкласу java.util.logging.Handler)
  • Приклад

Система введення-виведення

  • Ієрархія класів потокового введення / виведення:
  • Потоки введення / виведення, механізм роботи з потоками, ієрархія потокового введення / виведення
  • Субкласи FilterOutputStream та FilterInputStream
  • Байтові потоки
  • Символьні потоки
  • Клас File. Клас RandomAccessFile
  • Серіалізація та десеріалізація об’єктів: поняття, призначення, реалізація
  • Приклад

Класи колекцій

  • Поняття абстрактного типу даних (АТД)
  • Структури даних: списки, стеки, множини, дерева, карти
  • Обхід колекцій: інтерфейси Iterator та ListIterator, цикл «foreach»
  • Компаратори
  • Клас Collections: пошук та сортування елементів, заповнення, синхронізація уявлення, незмінні уявлення та ін.

Багатопотоковість

  • Поняття потоку. Особливості паралельного виконання
  • Потоки-демони
  • Пріоритети потоків. Метод yield()
  • Стан потоку: створення потоків, -runnable та -running – потоки

Універсальні типи

  • Параметризовані типи: класи та інтерфейси. Параметри типу
  • Обмеження, накладені на параметризовані типи: прості типи, інстанціювання, суперклас, виняток.
  • Параметризовані типи та JVM

Рефлексія

Вступ до Android

  • Компоненти Android
  • Встановлення Android SDK
  • Встановлення Android Studio

Розбір Manifest

Контейнери

  • LinearLayot
  • FrameLayout
  • СonstraintLayout

Основні View

  • Button, ImageView, TextView

RecyclerView

  • Adapter, ViewHolder
  • Що з ним ще можна робити
  • Короткий огляд сторонніх бібліотек

ViewPager + TabLayout

Основи динамічного компонування

Кастомні View

Бібліотеки завантаження зображень

Життєвий цикл Activity

  • Обробка переворотів
  • Передача інформації між екранами
  • Запуск деяких сторонніх додатків

Робота з камерою

  • Знімки
  • Відео

Найпопулярніші витоки пам'яті та як їх уникнути

Фрагменти. Яке місце в Android вони посідають і як їх використовувати для побудови правильної логіки додатка

  • Життєвий цикл
  • Робота зі стеком фрагментів
  • Діалоги

Робота з багатопотоковістю в Android / AsyncTask

  • Legacy підходи: Handler, Loader, AsyncTask
  • LiveData
  • Kotlin coroutines

Розбір основних бібліотек та фреймворків

  • Dagger 2
  • RxJava/RxAndroid

Архітектура додатка (MVP, MVVM)

Збірка проекту

  • Gradle
  • Огляд згенерованих класів

Інструменти

  • Робота з Git
  • Debugging
  • Діаграми класів UML

Як скласти резюме і пройти співбесіду

  • Структура резюме
  • FAQ
  • Як вести себе на співбесіді
  • Основні помилки на співбесіді
  • Бонусне заняття з англійської мови
  • Урок пошуку роботи

Особливості курсу

  • Заняття 2 рази на тиждень
  • З 19:00 до 22:00 у вівторок та четвер
  • Створення власного проєкту
  • Можливість оплати частинами
  • Знижка -10% на наступний курс

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Jungle Courses
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
24 000 UAH за месяц
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 900 UAH за курс
Учебный центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Начало обучения
20.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
10 749 UAH за курс
Учебный центр
Foxminded
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за месяц