Курс SEO
- Online
- Для начинающих
- SEO
![]() |
|
Образовательный центр: | Учебный центр «Данко» |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 6 недель |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Навчання СЕО проходить за унікально розробленою методикою і містить усі актуальні теми з основ: поняття, термінологія SEO, оцінка роботи спеціаліста, принципи роботи пошукових роботів, роботу з семантикою, вибір ключових запитів, внутрішня оптимізація сайту, вимоги до seo-текстів, робота зі посиланнями, аналітика та багато іншого. Також ви навчитеся аналізувати сайти конкурентів, виділяти та адаптувати грамотні стратегії.
Програма курсу
Вступ, загальні питання і термінологія. Поняття SEO, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи SEO-оптимізатора. Механізм пошукових систем, принцип їх роботи
- Поняття ранжирування і видачі результатів (органічна, рекламна, графічна та інші види видач)
- Пошукові роботи, їх види та принцип дії
- Поняття індексації та апдейта, управління індексацією, способи прискорення; Регіональний пошук і персоналізація пошуку на прикладі пошукових систем Google і Bing
- Можливості пошуку
- Розширений пошук; Мова пошукових запитів
- Рекомендації пошукових систем для інтернет-ресурсів
- Аналіз тематики і конкурентів
- Тематичний аналіз топ-10 органічної видачі пошукових систем, аналіз сайтів-лідерів
- SEO-аудит свого сайту
- Основні стратегії, методи і способи просування веб-сайтів в пошукових системах
- Поширені помилки і помилки сео-оптимізаторів
Робота з семантикою
- Поняття семантичного ядра
- Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами
- Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки
- Формування і угрупування семантичного ядра (кластеризація) сайту, його подальша доробка і розширення
- Вибір основних напрямків просування і розкрутки
- Вивчення запитів користувачів
- Прогнозування списку запитів для подальшої розкрутки
- Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії
- Виняток нецільових запитів
- Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
- Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
- Аналіз частотності і конкурентності запитів
- Вибір підходящої структури сайту, створення логічної структури сайту
- Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок
- Просування під запити
- Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок
- Облік геозалежних пошукових запитів для різних регіонів
- Включення в семантичне ядро україномовних і англомовних запитів
Внутрішня оптимізація сайту
- Робота з СЕО-тегами, особливості оформлення контенту сайту для SEO
- Поняття валідності коду
- Основні вимоги до кількості та якості контенту для пошукових систем
- Робота з картою сайту для людей і роботів
- Особливості написання SEO-текстів для сайту
- Основні поняття
- Копірайтинг та рерайтинг
- Особливості складання технічних завдань для копірайтерів
- Вимоги до SEO-тексту, його структуру і обсягом
- Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота
- Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI)
- Вибір з семантичного ядра запитів для просування статтями
- Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів
- Методи "пожвавлення" і "олюднення" статей для сайтів, синонімізація
- Підбір заголовків і підзаголовків в текстах відповідно до ключових запитів, їх розстановка в тексті
- Поняття розмазування ключових слів по сторінці
- Інструменти для оцінки та написання SEO-текстів, використання програми Advego Plagiatus
- Що не потрібно писати на сео-текстах і як це може вплинути на ефективність просування
- Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів
- Захист текстів від злодійства
- Особливості ставлення пошукових систем до унікального контенту на сайті і плагіату
- Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах
- Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео
- Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego і textsale
- Особливості створення унікального фотоконтента, робота з програмою Adobe Photoshop
- Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій
- Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube
- Особливості складання ТЗ для дизайнерів
- Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги
- Вимоги до кількості та якості посилань
- Поняття семантичності верстки
- Підтримка мікроформатів в семантичній розмітці Schema.org
- Мобільна версія сайту, адаптивність верстки
- Складання ТЗ програмісту
Зовнішня оптимізація сайту (лінкбілдинг)
- Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань
- Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від "поганих сусідів", контекстні посилання, посилання на неіснуючі сторінки (404-статус), посилання через 301-й редирект, обмінні посилання
- "Лінковка" сайтів
- Наскрізні посилання, особливості роботи з ними
- Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb
- Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи
- Поняття орендних і вічних посилань
- Робота з біржею посилань Sape, огляд режимів роботи біржі
- Реєстрація аккаунта, створення нового проекту, основні налаштування компанії
- Вимоги біржі sape, розміщення спеціальних кодів
- Підготовка окремих сторінок свого сайту до участі в біржі sape
- Інтерфейси для веб-майстра і оптимізатора, особливості
- Система оплати, налаштування
- Анкор, їх правильне складання
- Що потрібно для якісної закупівлі посилань?
- Розподіл маси посилань на ключі-запити
- Параметри зовнішніх посилань
- Основні фактори оцінки цінності посилання
- Релевантний підбір майданчиків на біржі sape, складання фільтрів на відбір якісних сайтів-донорів
- Основні характеристики сторінок-донорів
- Вибір і купівля посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань
- Купівля "вічних" посилань, постів і статей
- Блогове, статейне, постовое просування сайтів
- Огляд роботи з біржами GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun
- Налаштування, пости, постові і розширені огляди, види посилань, контекстні та графічні посилання
- Огляд українських та зарубіжних бірж, рекомендації
Діагностика та супровід свого сайту. Доменна оптимізація
- Реєстраційні дані домену
- Вік домену, сайту, сторінки і термін реєстрації домену
- IP сайту, сусіди на одному IP. вплив IP на SEO
- Незалежність, різні власники і історія домену
- Аптайм хостера
- SSL-сертифікат, отримання та підключення, плюси і мінуси
- Налаштування реакції систем управління контентом (CMS) на неіснуючі сторінки - налаштування сторінки 404 (на прикладі використання різних CMS)
- Управління роботою пошукових роботів
- Статистика входів
- Файл robots.txt - налаштування заборон на індексацію сторінок, папок і розділів сайту
- Робота з файлом .htaccess, огляд основних інструкцій
- Карта сайту Sitemap, особливості її створення для пошукових роботів і людей
- Налаштування редиректів, види редиректів
- Управління індексацією сайту
- Як прискорити появу сторінок в індексі пошукових машин
- Особливості розкрутки сайту через субдомени
- Пошукове позиціонування
- Відстеження і аналіз позицій сайтів в пошукових системах, групові і поодинокі операції
- Підключення і робота з системою Google Webmaster (Google Search Console), інтерфейс, можливості, інструменти та зв'язок з техподдержкой пошукових систем
Робота з аналітикою сайту
- Робота з системою моніторингу сайтів Google Analytics
- Особливості установки засобів діагностики (аналітики та метрики) на сайт
- Перевірка працездатності систем аналітики і метрики
- Налаштування цілей
- Основні групи та звіти системи Гугл Аналітики
- Відмінність користувачів (відвідувачів), сеансів (візитів) і переглядів
- Демографічні та географічні звіти, вивчення інтересів аудиторії сайту
- Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування
- Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту
- За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
- Які запити принесли більшу прибуток?
- Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
- Які розділи сайту найбільш популярні?
- Яка частка мобільних відвідувачів?
- Як працює реклама?
- Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту
- Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics
Ефективна взаємодія з аудиторією сайту. Поведінкові фактори
- Функціональність сайту і потреби аудиторії
- Архітектура сайту, варіанти
- Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів
- Ергономіка сайту. Юзабіліті сайту, способи і методика оцінки
- Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом
- Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення
- Поширені помилки та їх наслідки
- Поняття доступності ресурсу
- Вимоги до доступності ресурсу
- Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення
- Проблеми пошуку інформації
- Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті
- Типові помилки реалізації пошуку
- Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах
- Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights
Пости у соціальних мережах, блогах (SMM просування)
- Особливості просування сайту в соціальних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin
- Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах
- Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів
- Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами і плагінами
- Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics
- Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах
- Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті
- Наявність кнопок "Поділитися"
- Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес
- "Живі" соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі
- Використання хештегов в постах
- Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах
- Поняття Open Graph розмітки
- Загальна кількість передплатників / учасників спільноти
- Активність користувачів в групі / публічній сторінці
- Трафік і ваімодействіе користувачів на сайті і на соціальних платформах
- Таргетована реклама в соціальних мережах, робота з Ads Manager
- Робота з блогами, типи блогів
- Етапи створення і ведення блогу і мікроблогу
- Механіки просування за допомогою геосервісів
- E-mail маркетинг і використання RSS стрічок
- Механізми і сценарії використання RSS
- RSS канали
- Агрегатори RSS каналів
- Розсилка на дошки оголошень
- Ведення розсилки сайту
- Несанкціоновані розсилки (спам)
- Додавання контенту
- Складання ТЗ SMM-фахівця
Складання пошукових систем. Чорний і сірий SEO
- Типи штрафних санкцій
- Поняття фільтрації і бана
- Фільтри для сайтів і окремих сторінок
- За що можуть покарати пошукові системи
- Види фільтрів і їх наслідки
- Ефект пісочниці
- Фільтри Google: Пісочниця, Панда, Пінгвін, Флорида, Фред, Колібрі та інші
- Симптоми і лікування
- Види фільтрів в інших пошукових системах
- Як швидко виявити застосовані фільтри, основні симптоми, діагностика фільтрів
- Методи лікування і вихід з під фільтрів, терміни, особливості
- Як правильно просувати сайт і не потрапити під фільтри
- Ставлення пошукових систем до продажу посилань з сайту
- Основні стратегії виходу сайтів і сторінок з під фільтрів, повернення колишніх позицій
- Причини потрапляння сайту в чорний список пошукових систем, висновок сайту з під бана пошукових систем
- Основні методи "чорного" і "сірого" SEO, що можна і що не можна використовувати в сео-просуванні
- Поняття дорвея і клоакинга, як уникнути бана за це
- Особливості роботи сайтами-сателітами і дзеркалами, усунення дублів сайту і вмісту
Контекстна реклама в Google Ads
- Контекстна реклама і SEO, переваги та недоліки
- Зв'язок контекстної реклами і SEO
- Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії
- Види контекстної реклами
- Рекламні оголошення та переходи на цільові сторінки
- Де показується контекстна реклама
- Способи оплати рекламної кампанії в Google Ads
- Приблизна вартість реклами
- Реєстрація, налаштування і таргетинг рекламних компаній
- Особливості написання оголошень рекламної кампанії
- Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення
- Інструмент добору ключових слів
- Як домогтися привабливості оголошень
- Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі
- Орієнтування на мобільні пристрої
- Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень
- Оцінка ефективності рекламних кампаній в Google Ads
- Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання
- Число показів і число переходів, що таке CTR
- Звіти по рекламним компаніям
- Банери і реклама на майданчиках
- Банерообмінні мережі
- Власні (внутрішні) банери
- Push-технології доставки контенту
- Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads
Особливості курсу
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Запис занять
- Пробне заняття
- Методичні матеріали
- Сертифікат
Викладачі курсу
Грицай Іхтіандр
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
1 500 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
08.08.2025
Длительность
6 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
14 000 UAH за курс
Учебный центр
Lemon School
Формат
Online
Начало обучения
17.06.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
18 100 UAH за курс
Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
7 500 UAH за курс