Курс SEO

  • Online
  • Для начинающих
  • SEO
Образовательный центр: Учебный центр «Данко»
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:6 недель
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

Навчання СЕО проходить за унікально розробленою методикою і містить усі актуальні теми з основ: поняття, термінологія SEO, оцінка роботи спеціаліста, принципи роботи пошукових роботів, роботу з семантикою, вибір ключових запитів, внутрішня оптимізація сайту, вимоги до seo-текстів, робота зі посиланнями, аналітика та багато іншого. Також ви навчитеся аналізувати сайти конкурентів, виділяти та адаптувати грамотні стратегії.

Програма курсу

Вступ, загальні питання і термінологія. Поняття SEO, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи SEO-оптимізатора. Механізм пошукових систем, принцип їх роботи

  • Поняття ранжирування і видачі результатів (органічна, рекламна, графічна та інші види видач)
  • Пошукові роботи, їх види та принцип дії
  • Поняття індексації та апдейта, управління індексацією, способи прискорення; Регіональний пошук і персоналізація пошуку на прикладі пошукових систем Google і Bing
  • Можливості пошуку
  • Розширений пошук; Мова пошукових запитів
  • Рекомендації пошукових систем для інтернет-ресурсів
  • Аналіз тематики і конкурентів
  • Тематичний аналіз топ-10 органічної видачі пошукових систем, аналіз сайтів-лідерів
  • SEO-аудит свого сайту
  • Основні стратегії, методи і способи просування веб-сайтів в пошукових системах
  • Поширені помилки і помилки сео-оптимізаторів

Робота з семантикою

  • Поняття семантичного ядра
  • Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки
  • Формування і угрупування семантичного ядра (кластеризація) сайту, його подальша доробка і розширення
  • Вибір основних напрямків просування і розкрутки
  • Вивчення запитів користувачів
  • Прогнозування списку запитів для подальшої розкрутки
  • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії
  • Виняток нецільових запитів
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
  • Аналіз частотності і конкурентності запитів
  • Вибір підходящої структури сайту, створення логічної структури сайту
  • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок
  • Просування під запити
  • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок
  • Облік геозалежних пошукових запитів для різних регіонів
  • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів

Внутрішня оптимізація сайту

  • Робота з СЕО-тегами, особливості оформлення контенту сайту для SEO
  • Поняття валідності коду
  • Основні вимоги до кількості та якості контенту для пошукових систем
  • Робота з картою сайту для людей і роботів
  • Особливості написання SEO-текстів для сайту
  • Основні поняття
  • Копірайтинг та рерайтинг
  • Особливості складання технічних завдань для копірайтерів
  • Вимоги до SEO-тексту, його структуру і обсягом
  • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота
  • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI)
  • Вибір з семантичного ядра запитів для просування статтями
  • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів
  • Методи "пожвавлення" і "олюднення" статей для сайтів, синонімізація
  • Підбір заголовків і підзаголовків в текстах відповідно до ключових запитів, їх розстановка в тексті
  • Поняття розмазування ключових слів по сторінці
  • Інструменти для оцінки та написання SEO-текстів, використання програми Advego Plagiatus
  • Що не потрібно писати на сео-текстах і як це може вплинути на ефективність просування
  • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів
  • Захист текстів від злодійства
  • Особливості ставлення пошукових систем до унікального контенту на сайті і плагіату
  • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах
  • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео
  • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego і textsale
  • Особливості створення унікального фотоконтента, робота з програмою Adobe Photoshop
  • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій
  • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube
  • Особливості складання ТЗ для дизайнерів
  • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги
  • Вимоги до кількості та якості посилань
  • Поняття семантичності верстки
  • Підтримка мікроформатів в семантичній розмітці Schema.org
  • Мобільна версія сайту, адаптивність верстки
  • Складання ТЗ програмісту

Зовнішня оптимізація сайту (лінкбілдинг)

  • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань
  • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від "поганих сусідів", контекстні посилання, посилання на неіснуючі сторінки (404-статус), посилання через 301-й редирект, обмінні посилання
  • "Лінковка" сайтів
  • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними
  • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb
  • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи
  • Поняття орендних і вічних посилань
  • Робота з біржею посилань Sape, огляд режимів роботи біржі
  • Реєстрація аккаунта, створення нового проекту, основні налаштування компанії
  • Вимоги біржі sape, розміщення спеціальних кодів
  • Підготовка окремих сторінок свого сайту до участі в біржі sape
  • Інтерфейси для веб-майстра і оптимізатора, особливості
  • Система оплати, налаштування
  • Анкор, їх правильне складання
  • Що потрібно для якісної закупівлі посилань?
  • Розподіл маси посилань на ключі-запити
  • Параметри зовнішніх посилань
  • Основні фактори оцінки цінності посилання
  • Релевантний підбір майданчиків на біржі sape, складання фільтрів на відбір якісних сайтів-донорів
  • Основні характеристики сторінок-донорів
  • Вибір і купівля посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань
  • Купівля "вічних" посилань, постів і статей
  • Блогове, статейне, постовое просування сайтів
  • Огляд роботи з біржами GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun
  • Налаштування, пости, постові і розширені огляди, види посилань, контекстні та графічні посилання
  • Огляд українських та зарубіжних бірж, рекомендації

Діагностика та супровід свого сайту. Доменна оптимізація

  • Реєстраційні дані домену
  • Вік домену, сайту, сторінки і термін реєстрації домену
  • IP сайту, сусіди на одному IP. вплив IP на SEO
  • Незалежність, різні власники і історія домену
  • Аптайм хостера
  • SSL-сертифікат, отримання та підключення, плюси і мінуси
  • Налаштування реакції систем управління контентом (CMS) на неіснуючі сторінки - налаштування сторінки 404 (на прикладі використання різних CMS)
  • Управління роботою пошукових роботів
  • Статистика входів
  • Файл robots.txt - налаштування заборон на індексацію сторінок, папок і розділів сайту
  • Робота з файлом .htaccess, огляд основних інструкцій
  • Карта сайту Sitemap, особливості її створення для пошукових роботів і людей
  • Налаштування редиректів, види редиректів
  • Управління індексацією сайту
  • Як прискорити появу сторінок в індексі пошукових машин
  • Особливості розкрутки сайту через субдомени
  • Пошукове позиціонування
  • Відстеження і аналіз позицій сайтів в пошукових системах, групові і поодинокі операції
  • Підключення і робота з системою Google Webmaster (Google Search Console), інтерфейс, можливості, інструменти та зв'язок з техподдержкой пошукових систем

Робота з аналітикою сайту

  • Робота з системою моніторингу сайтів Google Analytics
  • Особливості установки засобів діагностики (аналітики та метрики) на сайт
  • Перевірка працездатності систем аналітики і метрики
  • Налаштування цілей
  • Основні групи та звіти системи Гугл Аналітики
  • Відмінність користувачів (відвідувачів), сеансів (візитів) і переглядів
  • Демографічні та географічні звіти, вивчення інтересів аудиторії сайту
  • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування
  • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту
  • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
  • Які запити принесли більшу прибуток?
  • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
  • Які розділи сайту найбільш популярні?
  • Яка частка мобільних відвідувачів?
  • Як працює реклама?
  • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту
  • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics

Ефективна взаємодія з аудиторією сайту. Поведінкові фактори

  • Функціональність сайту і потреби аудиторії
  • Архітектура сайту, варіанти
  • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів
  • Ергономіка сайту. Юзабіліті сайту, способи і методика оцінки
  • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом
  • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення
  • Поширені помилки та їх наслідки
  • Поняття доступності ресурсу
  • Вимоги до доступності ресурсу
  • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення
  • Проблеми пошуку інформації
  • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті
  • Типові помилки реалізації пошуку
  • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах
  • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights

Пости у соціальних мережах, блогах (SMM просування)

  • Особливості просування сайту в соціальних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin
  • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах
  • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів
  • Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами і плагінами
  • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics
  • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах
  • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті
  • Наявність кнопок "Поділитися"
  • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес
  • "Живі" соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі
  • Використання хештегов в постах
  • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах
  • Поняття Open Graph розмітки
  • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти
  • Активність користувачів в групі / публічній сторінці
  • Трафік і ваімодействіе користувачів на сайті і на соціальних платформах
  • Таргетована реклама в соціальних мережах, робота з Ads Manager
  • Робота з блогами, типи блогів
  • Етапи створення і ведення блогу і мікроблогу
  • Механіки просування за допомогою геосервісів
  • E-mail маркетинг і використання RSS стрічок
  • Механізми і сценарії використання RSS
  • RSS канали
  • Агрегатори RSS каналів
  • Розсилка на дошки оголошень
  • Ведення розсилки сайту
  • Несанкціоновані розсилки (спам)
  • Додавання контенту
  • Складання ТЗ SMM-фахівця

Складання пошукових систем. Чорний і сірий SEO

  • Типи штрафних санкцій
  • Поняття фільтрації і бана
  • Фільтри для сайтів і окремих сторінок
  • За що можуть покарати пошукові системи
  • Види фільтрів і їх наслідки
  • Ефект пісочниці
  • Фільтри Google: Пісочниця, Панда, Пінгвін, Флорида, Фред, Колібрі та інші
  • Симптоми і лікування
  • Види фільтрів в інших пошукових системах
  • Як швидко виявити застосовані фільтри, основні симптоми, діагностика фільтрів
  • Методи лікування і вихід з під фільтрів, терміни, особливості
  • Як правильно просувати сайт і не потрапити під фільтри
  • Ставлення пошукових систем до продажу посилань з сайту
  • Основні стратегії виходу сайтів і сторінок з під фільтрів, повернення колишніх позицій
  • Причини потрапляння сайту в чорний список пошукових систем, висновок сайту з під бана пошукових систем
  • Основні методи "чорного" і "сірого" SEO, що можна і що не можна використовувати в сео-просуванні
  • Поняття дорвея і клоакинга, як уникнути бана за це
  • Особливості роботи сайтами-сателітами і дзеркалами, усунення дублів сайту і вмісту

Контекстна реклама в Google Ads

  • Контекстна реклама і SEO, переваги та недоліки
  • Зв'язок контекстної реклами і SEO
  • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії
  • Види контекстної реклами
  • Рекламні оголошення та переходи на цільові сторінки
  • Де показується контекстна реклама
  • Способи оплати рекламної кампанії в Google Ads
  • Приблизна вартість реклами
  • Реєстрація, налаштування і таргетинг рекламних компаній
  • Особливості написання оголошень рекламної кампанії
  • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення
  • Інструмент добору ключових слів
  • Як домогтися привабливості оголошень
  • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі
  • Орієнтування на мобільні пристрої
  • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній в Google Ads
  • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання
  • Число показів і число переходів, що таке CTR
  • Звіти по рекламним компаніям
  • Банери і реклама на майданчиках
  • Банерообмінні мережі
  • Власні (внутрішні) банери
  • Push-технології доставки контенту
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads

Особливості курсу

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять
  • Пробне заняття
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат

Викладачі курсу

Грицай Іхтіандр

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
1 500 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
08.08.2025
Длительность
6 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
14 000 UAH за курс
Учебный центр
Lemon School
Формат
Online
Начало обучения
17.06.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
18 100 UAH за курс

SEO

Onpage School
Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
7 500 UAH за курс