Курс SEO Beginning

  • Online
  • Для начинающих
  • SEO
Образовательный центр: Projector
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian, English
Длительность обучения:3 месяцев
Начало курса:21.10.2025
Стоимость обучения:22 500 UAH за курс

Базовий курс для охочих опанувати професію SEO спеціаліста.П

Програма курсу

Вступ до SEO

  • Визначення, роль та види SEO в діджитал маркетингу
  • Основні цілі SEO - збільшення трафіку, покращення видимості, підвищення конверсії
  • Принципи роботи пошукових систем
  • Структура та принципи роботи вебсайтів
  • Ключові елементи сайту - домен, хостинг, сервер, CMS
  • Основи UX/UI та їх вплив на SEO
  • Вебінар-знайомство

Робота пошукових систем та сайтів

  • Алгоритми пошукових систем - сканування, ранжування та індексація сайтів
  • crawl budget та його оптимізація
  • Побудова логічної структури сайту - головна сторінка, категорії, підкатегорії, картки товарів
  • Основні види сайтів - блог, лендинг, інтернет-магазин, корпоративний сайт, новинний портал
  • Практичний вебінар: аналіз структури сайту та перевірка індексації

Формування семантичного ядра сайту

  • Що таке семантичне ядро та як його збирати
  • Типи ключових слів - інформаційні, комерційні, транзакційні
  • Вивчення Ahrefs для збору семантики та аналізу конкурентів
  • Використання ШІ для дослідження ключових слів
  • Google Search Console - звіти про індексацію, пошукові запити, Core Web Vitals
  • Google Analytics - аналіз органічного трафіку, поведінкових метрик, конверсій
  • Вивчення додаткових інструментів - Screaming Frog та Serpstat
  • Практичний вебінар: збір семантичного ядра

Он-пейдж оптимізація

  • Огляд он-пейдж оптимізації
  • Основні елементи - title, description, заголовок h1, підзаголовки h2 та h3
  • Коректне використання ключів в тегах HTML
  • Текст на сторінці
  • Атрибут alt зображення
  • URL та перелінковка
  • Формування ТЗ для написання контенту
  • Практичний вебінар: робота над он-пейдж оптимізацією

Технічна оптимізація. Частина 1

  • Важливість технічної оптимізації, як взаємодіють сервери та браузери
  • Коди відповідей серверів - 200, 301, 302, 404, 403, 429, 500, 503 тощо
  • Процес індексації сайту - як роботи сканують, індексують і ранжують сторінки
  • Типи сторінок на сайті - відвідувані/невідвідувані, корисні/непотрібні
  • Ключові цілі технічного SEO - мінімізація помилок, оптимізація, покращення
  • Редиректи та їх використання - 301-редиректи, meta robots, robots.txt
  • Методи контролю індексації - meta robots: noindex, follow, robots.txt
  • Практичний вебінар: практика технічного SEO

Технічна оптимізація. Частина 2

  • Вплив швидкості сайту на SEO - LCP, FID, CLS
  • Ключові метрики та перевірка швидкості - Google PageSpeed Insights, Lighthouse
  • Оптимізація завантаження сторінки - кешування, робота з зображеннями, CDN, Lazy loading
  • Створення файлу sitemap.xml та робота з ним у Google Search Console
  • Робота над мікророзміткою - schema.org
  • Моніторинг технічного стану сайту за допомогою Google Search Console
  • Практичний вебінар: практика технічного SEO

Технічний SEO аудит

  • Для чого та як проводити аудит та як оформлювати
  • Ключові етапи проведення
  • Автоматизація SEO аудиту
  • Практичний вебінар: проведення SEO аудиту

Основи лінкбілдингу

  • Розуміння роботи PageRank - розвиток лінкбілдингу, стратегії просування через лінки
  • Типи лінків та їх особливості
  • Стратегії органічного лінкбілдингу - статті, відео, інфографіка, подкасти, лідмагніти
  • Аналіз профілю лінків - Ahrefs, Google Search Console
  • Рекомендації з побудови лінкового профілю
  • Практичний вебінар: просування сайту за допомогою посилань

Стратегія лінкбілдингу

  • white hat методи отримання посилань - гостьові дописи, лінкбейтинг та PR
  • outreach - як писати ефективні листи
  • Крауд-маркетинг - робота з форумами, коментарями та соцмережами
  • private blog networks - ризики та переваги
  • Аналіз та підбір зворотних посилань
  • Практичний вебінар: аналіз лінків конкурентів

Аналітичні процеси в SEO

  • Аналіз ефективність SEO кампанії за ключовими KPI - позиції, трафік, конверсії
  • Створення звітів у Google Data Studio
  • Excel та Google Sheets для аналітики
  • Презентація результатів керівництву та клієнтам
  • Пошук та аналіз конкурентів
  • Оцінювання структури, контент-стратегії та семантики конкурентів (Ahrefs)
  • Практичний вебінар: конкурентний аналіз + SEO аналітики

Штучний інтелект для покращення робочих процесів

  • Використання ШІ для підготовки та оптимізації контенту - ChatGPT, Jasper
  • Аналіз контенту та його оптимізація в SurferSEO
  • Просування в ChatGPT та на ключових ШІ-платформах
  • Як пошукові системи взаємодіють з ШІ (RankBrain, BERT, MUM)
  • Як бренди можуть використовувати ШІ-чатботи для збільшення трафіку
  • Практичний вебінар: брифінг із замовником

Додаткові фішки для оптимізації роботи SEO фахівця

  • Огляд поведінкових чинників SEO - на рівні пошукової видачі та сайту
  • Аналітика поведінкових чинників
  • Вимірювання SEO ефективності
  • Аналіз трафіку, показників поведінки та bounce rate в Google Analytics
  • Автоматизація процесу збору даних
  • Конкурентний аналіз у SEO - IMPORTXML, IMPORTRANGE
  • Аналіз логів серверів та технічні SEO інструменти
  • Практичний вебінар: індивідуальний передзахист курсових робіт

Кар'єрний шлях SEO фахівців

  • Можливі напрями - фриланс, агентство, інхаус, власний проєкт
  • Навички, які потрібні для успіху в SEO
  • Як будувати особистий бренд
  • Ресурси для навчання та професійного розвитку
  • Масштабування експертизи та розвиток в індустрії
  • Практичний вебінар: Q&A
  • Практичний вебінар: захист курсових робіт
  • Вебінар-випускний

Особливості курсу

  • Відеолекції та вебінари
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу

Викладачі курсу

  • Станіслав Дашевський - Senior SEO в HomeToGo (US & UK). Former Acquisition & Retention Manager в Uproad
  • Микола Сукачов - Senior SEO & ASO Specialist at MacPaw
  • Анастасія Ігнатовська - Senior SEO Specialist at Artesa
  • Анастасія Красюкова - SEO Team Lead at Genesis
  • Владислав Вівденко - SEO Specialist в Boosta, Ex-SEO Manager в KUNA
  • Олена Осіпова - Head of SEO в GetProspect
  • Володимир Парфенюк - Marketing Manager at Projector

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
28.05.2024
Длительность
7 недель
Уровень
Для опытных, Для профессионалов
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
25 000 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 900 UAH за курс