Курс SEO Beginning
- Online
- Для начинающих
- SEO
![]() |
|
Образовательный центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian, English |
Длительность обучения: | 3 месяцев |
Начало курса: | 21.10.2025 |
Стоимость обучения: | 22 500 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Базовий курс для охочих опанувати професію SEO спеціаліста.П
Програма курсу
Вступ до SEO
- Визначення, роль та види SEO в діджитал маркетингу
- Основні цілі SEO - збільшення трафіку, покращення видимості, підвищення конверсії
- Принципи роботи пошукових систем
- Структура та принципи роботи вебсайтів
- Ключові елементи сайту - домен, хостинг, сервер, CMS
- Основи UX/UI та їх вплив на SEO
- Вебінар-знайомство
Робота пошукових систем та сайтів
- Алгоритми пошукових систем - сканування, ранжування та індексація сайтів
- crawl budget та його оптимізація
- Побудова логічної структури сайту - головна сторінка, категорії, підкатегорії, картки товарів
- Основні види сайтів - блог, лендинг, інтернет-магазин, корпоративний сайт, новинний портал
- Практичний вебінар: аналіз структури сайту та перевірка індексації
Формування семантичного ядра сайту
- Що таке семантичне ядро та як його збирати
- Типи ключових слів - інформаційні, комерційні, транзакційні
- Вивчення Ahrefs для збору семантики та аналізу конкурентів
- Використання ШІ для дослідження ключових слів
- Google Search Console - звіти про індексацію, пошукові запити, Core Web Vitals
- Google Analytics - аналіз органічного трафіку, поведінкових метрик, конверсій
- Вивчення додаткових інструментів - Screaming Frog та Serpstat
- Практичний вебінар: збір семантичного ядра
Он-пейдж оптимізація
- Огляд он-пейдж оптимізації
- Основні елементи - title, description, заголовок h1, підзаголовки h2 та h3
- Коректне використання ключів в тегах HTML
- Текст на сторінці
- Атрибут alt зображення
- URL та перелінковка
- Формування ТЗ для написання контенту
- Практичний вебінар: робота над он-пейдж оптимізацією
Технічна оптимізація. Частина 1
- Важливість технічної оптимізації, як взаємодіють сервери та браузери
- Коди відповідей серверів - 200, 301, 302, 404, 403, 429, 500, 503 тощо
- Процес індексації сайту - як роботи сканують, індексують і ранжують сторінки
- Типи сторінок на сайті - відвідувані/невідвідувані, корисні/непотрібні
- Ключові цілі технічного SEO - мінімізація помилок, оптимізація, покращення
- Редиректи та їх використання - 301-редиректи, meta robots, robots.txt
- Методи контролю індексації - meta robots: noindex, follow, robots.txt
- Практичний вебінар: практика технічного SEO
Технічна оптимізація. Частина 2
- Вплив швидкості сайту на SEO - LCP, FID, CLS
- Ключові метрики та перевірка швидкості - Google PageSpeed Insights, Lighthouse
- Оптимізація завантаження сторінки - кешування, робота з зображеннями, CDN, Lazy loading
- Створення файлу sitemap.xml та робота з ним у Google Search Console
- Робота над мікророзміткою - schema.org
- Моніторинг технічного стану сайту за допомогою Google Search Console
- Практичний вебінар: практика технічного SEO
Технічний SEO аудит
- Для чого та як проводити аудит та як оформлювати
- Ключові етапи проведення
- Автоматизація SEO аудиту
- Практичний вебінар: проведення SEO аудиту
Основи лінкбілдингу
- Розуміння роботи PageRank - розвиток лінкбілдингу, стратегії просування через лінки
- Типи лінків та їх особливості
- Стратегії органічного лінкбілдингу - статті, відео, інфографіка, подкасти, лідмагніти
- Аналіз профілю лінків - Ahrefs, Google Search Console
- Рекомендації з побудови лінкового профілю
- Практичний вебінар: просування сайту за допомогою посилань
Стратегія лінкбілдингу
- white hat методи отримання посилань - гостьові дописи, лінкбейтинг та PR
- outreach - як писати ефективні листи
- Крауд-маркетинг - робота з форумами, коментарями та соцмережами
- private blog networks - ризики та переваги
- Аналіз та підбір зворотних посилань
- Практичний вебінар: аналіз лінків конкурентів
Аналітичні процеси в SEO
- Аналіз ефективність SEO кампанії за ключовими KPI - позиції, трафік, конверсії
- Створення звітів у Google Data Studio
- Excel та Google Sheets для аналітики
- Презентація результатів керівництву та клієнтам
- Пошук та аналіз конкурентів
- Оцінювання структури, контент-стратегії та семантики конкурентів (Ahrefs)
- Практичний вебінар: конкурентний аналіз + SEO аналітики
Штучний інтелект для покращення робочих процесів
- Використання ШІ для підготовки та оптимізації контенту - ChatGPT, Jasper
- Аналіз контенту та його оптимізація в SurferSEO
- Просування в ChatGPT та на ключових ШІ-платформах
- Як пошукові системи взаємодіють з ШІ (RankBrain, BERT, MUM)
- Як бренди можуть використовувати ШІ-чатботи для збільшення трафіку
- Практичний вебінар: брифінг із замовником
Додаткові фішки для оптимізації роботи SEO фахівця
- Огляд поведінкових чинників SEO - на рівні пошукової видачі та сайту
- Аналітика поведінкових чинників
- Вимірювання SEO ефективності
- Аналіз трафіку, показників поведінки та bounce rate в Google Analytics
- Автоматизація процесу збору даних
- Конкурентний аналіз у SEO - IMPORTXML, IMPORTRANGE
- Аналіз логів серверів та технічні SEO інструменти
- Практичний вебінар: індивідуальний передзахист курсових робіт
Кар'єрний шлях SEO фахівців
- Можливі напрями - фриланс, агентство, інхаус, власний проєкт
- Навички, які потрібні для успіху в SEO
- Як будувати особистий бренд
- Ресурси для навчання та професійного розвитку
- Масштабування експертизи та розвиток в індустрії
- Практичний вебінар: Q&A
- Практичний вебінар: захист курсових робіт
- Вебінар-випускний
Особливості курсу
- Відеолекції та вебінари
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Станіслав Дашевський - Senior SEO в HomeToGo (US & UK). Former Acquisition & Retention Manager в Uproad
- Микола Сукачов - Senior SEO & ASO Specialist at MacPaw
- Анастасія Ігнатовська - Senior SEO Specialist at Artesa
- Анастасія Красюкова - SEO Team Lead at Genesis
- Владислав Вівденко - SEO Specialist в Boosta, Ex-SEO Manager в KUNA
- Олена Осіпова - Head of SEO в GetProspect
- Володимир Парфенюк - Marketing Manager at Projector
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
28.05.2024
Длительность
7 недель
Уровень
Для опытных, Для профессионалов
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
25 000 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 900 UAH за курс