Курс SMM
- Online
- Для начинающих
- SMM
![]() |
|
| Образовательный центр: | Учебный центр «Данко» |
|---|---|
| Формат: | Курс |
| Язык обучения: | Ukrainian |
| Длительность обучения: | 3 недель |
| Начало курса: | Дата формируется |
| Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Програма курсу
Вступ в курс
- SMM як один з інструментів інтернет-маркетингу. Завдання, які можна вирішити за допомогою соцмереж
- Огляд існуючих активних в Україні соцмереж. Особливості роботи
- Бренд і позиціонування
- Facebook і Instagram - як найбільш популярні соцмережі в Україні. Особисті сторінки Facebook, групи, бізнес-сторінки - в чому відмінності функціоналу цих типів сторінок і особливості роботи з кожної
- Tik Tok - підліткова забава або новий інструмент для бізнесу?
- Youtube як основна платформа поширення відеоконтенту. Рейтинги, плейлисти, опис відео та підбір ключових слів. Монетизація каналу
- Twitter, Linkedin, Pinterest та інші - короткий огляд
- Присутність бізнесу в соцмережах. Чи потрібно перебувати у всіх соц. мережах одночасно?
SMM стратегія
- Що таке візальна концепція
- Коло Іттена та приклади поєднання кольорів
- Види шрифтів. Highlights. Аватарка та шапка профілю
- Основні цілі при просуванні. Що таке залученість та лояльність
- Рубрикатор та його значення. Співвідношення видів контенту
- Tone of voice - інструмент, який виділяє бренд серед конкурентів
- Аналіз конкурентів. Використання аналітичних методів та платних сервісів
- Визначення цільової аудиторії
- Складання контент-плану
- Постановка основних KPis для стратегії
Контент
- Відмінності видів контенту і параметрів в залежності від місць розміщення і аудиторій
- Використання сервісів для самостійного створення візуального контенту: Canva, VN, InShot, VideoLeap
- Розробка сторітейлу для Instagram. Підготовка сторіс
- Алгоритми Reels. Підготовка ролику та його публікація
- Підготовка текстів та підбір хештегів
- TikTok – вимоги до контенту, особливості просування, алгоритми роботи
- Складання ТЗ на розробку контенту (текстів, візуалізацій і т.д.). Важливість створення унікального контенту. Вимоги до банерів
- Підготовка до зйомки: вибір референсів, підготовка технічного завдання та сценарію
- Огляд нейромереж. Особливості та приклади роботи з нейромережею
Таргетинг
- ADS-manager і Business Manager Facebook
- Створення БМ, настройка рекламних акаунтів, підключення оплати, забезпечення безпеки
- Робота з Бізнес-менеджером Facebook. 11 цілей рекламних кампаній. Плейсмент. Показники ефективності. Кампанії, групи оголошень, оголошення
- Блокування аккаунту. Служба технічної підтримки
- Вимоги до контенту
- Що таке utm мітки і як їх налаштувати
- Тестування ефективності різних рекламних кампаній
- Піксель Facebook: встановлення, параметри
- Ретаргетинг - реклама для аудиторії, яка взаємодіяла з компанією
- Вимірювання результативності рекламної кампанії
- Ключові показники ефективності рекламних кампаній в залежності від цілей
- Особливості роботи в соціальній мережі
- Налаштування автоматичної воронки генерації лідів
Робота з блогерами
- Цільові та нецільові блогери. Колаборації з блогерами та запуск рекламних кампаній
- Способи пошуку, підбору та аналізу блогерів
- Складання медіаплану при роботі з блогерами
- Постановка і контроль виконання ТЗ блогерами. Аналіз результатів рекламних кампаній
Telegram канал
- Особливості просування Telegram каналів
- Розробка воронок для збільшення підписників
- Розробка контент-плану та підготовка контенту
- Огляд способів просування каналу
Чат-боти
- Огляд інструменту для розробки чат-ботів
- Розробка чат-ботів в Telegram
Огляд платіжних систем та CRM системи для соціальних мереж
Пошук клієнтів
- Список каналів де можна шукати клієнтів
- Особливості підготовки резюме та портфоліо
- Комунікація з клієнтом та підготовка тестового завдання
Особливості курсу
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі
- Запис занять
- Пробне заняття
- Методичні матеріали
- Методичні матеріали
- Сертифікат
- Для підприємств і підприємців ціна +10%
Викладачі курсу
Майстренко Тетяна
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
27.10.2025
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
22 500 UAH за курс
Учебный центр
Hillel IT school
Формат
Online
Начало обучения
20.11.2025
Длительность
20 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
11 400 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
14.05.2024
Длительность
8 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
8 400 UAH за курс
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 000 UAH за курс
