Курс Створення візуальних ефектів для ігор
- Online
- Для начинающих
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 36 занятий |
Начало курса: | 26.08.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
За 36 занять ти дізнаєшся, як поєднувати художню виразність і технічні вимоги гри. Зрозумієш, як використовувати принципи анімації, фізику матеріалів та колір, щоб ефекти виглядали живими й логічними для гравця. Протягом курсу будеш створювати свої ефекти в Unreal Engine - від простого магічного пилу до складних сцен. Поступово збереш портфоліо з 5 ефектів, з яким зможеш сміливо заходити в геймдев.
Програма курсу
Знайомство
Niagara 1. Функціонал
- Niagara. Система створення та управління візуальними ефектами
- Функціональні домени
- Що таке партікли
- Параметри й типи змінних
- Порядок роботи Niagara-системи
- Приклад створення простого ефекту. Простий емітер
- ДЗ: придумати ефект з одного емітера на дефолтному матеріалі
Material Editor 1. Функціонал
- Що таке матеріал? Відмінність від текстури
- Основні домени й типи освітлення
- Атрибути матеріалу
- Робота з текстурами
- EmberGen. Знайомство з інтерфейсом
Воркшоп. Ефекти диму
- Що таке дим
- Приклади референсів диму та схожих явищ
- Основні текстури диму
- EmberGen. Створення текстури диму на основі темплейта
- Створення простого ефекту диму в Niagara
Пайплайн розробки ефекту. Naming Convention
- Формування чіткого результату, якого треба досягти
- Ефект має створюватися як композиція, художня і функціональна
- Відповідність ефекту контексту й оточенню, для якого він створюється
- Naming convention, style guide
- Чек-лист розробки ефекту
Художня теорія. Робота з референсами
- Теорія кольору
- Форма
- Глибина сцени та об'єм ефекту
- Контраст. Типи контрасту
- Референси. Відмінність референсу від натхнення
Стиль, дизайн і художній смак
- Що означає "дизайн"
- Що означає "стиль". Принципи стилізації
- Що означає "сетинг"
- Художній смак
- ДЗ:
- Підібрати референси факела
- Зібрати борд на Pinterest із референсами однієї стилістики для наступної домашки
Конференція з розбором запитань
Освітлення - найкращий друг, який може стати запеклим ворогом
- Світло в реальному світі
- Світло в Unreal Engine
- Особливості освітлення прозорих матеріалів
Material Editor 2
- Функції матеріалу для більшої реалістичності
- Робота з текстурними координатами
- Зв'язок матеріалу та партіклів через спеціальні параметри
Воркшоп: не буває диму без вогню
- Чому вогонь виглядає саме так
- Типи ефектів вогню в іграх
- Створення текстур вогню на основі темплейта в EmberGen
- Створення ефекту вогню з димом у Niagara
- Вступ до Photoshop
- ДЗ:
- Створити ефект факела
- Створити ефект вогню та диму для статичного факела
Конференція з розбором запитань і домашок
Niagara 2
- Програмування на visual script - Модуль / Функція / Dynamic input
- Колізії партіклів
- Events
- Noise
- Particles renderer
- ДЗ: полагодити ефект
Динаміка і таймінг
- Що таке "таймінг"
- Що таке "динаміка"
- Гіпертрофія таймінгу для стилізації
- Енергія явища / взаємодії - розсіювання, поглинання, трансформація енергії
Воркшоп: ефекти електрики
- Фізика електричної дуги
- Елементи ефекту електрики
- Референси електричної дуги
- Створення електричного ефекту в Niagara
- ДЗ:
- Створити електричний ефект
- Підібрати власні референси та зробити ефект за принципами воркшопу
Як ми бачимо?
- Чим обумовлено впізнаваність об'єктів/явищ
- Особливості сприйняття образів, патерни
- Контраст, типи контрасту
- Привабливість ефектів та явищ
- Принцип ілюзіоніста
Воркшоп із роботи з референсами: на що звертати увагу
- Важливість гарного референсу та концепту у створенні ефекту
- Як відрізнити гарний референс від поганого
- Розбір референсу: чому явище виглядає саме так, складові елементи та їхній таймінг
- Пошуки референсів для малоймовірних/нереалістичних явищ
Конференція з розбором запитань і домашок
Material Editor 3
- Керування логікою матеріалу
- Інтерпретація плаского зображення як об'ємної фігури
- Вертексний шейдер
- Декалі
База роботи й моделювання в Blender
- Інтерфейс
- Створення простих моделей
Воркшоп: ефекти рідини
- Фізика рідини
- Як досягти впізнаваності рідини
- Створення матеріалів води спираючись на референс
- Створення Niagara-системи ефекту рідини
- UV-розгортка в Blender
- Текстури в Substance 3D Designer
- ДЗ:
- Створити ефект витікаючої рідини
- Обрати тип рідини (вода, нафта тощо) і створити ефект зі струменем, бризками та калюжею
Лінійна алгебра. Робота з вектором
- Вектор та векторний простір
- Основні векторні операції
Blueprints
- Блюпринт - це контейнер для компонентів та логіки
- Використання блюпринтів для VFX
- Прототипування геймплейних ефектів
- Підключення ефекту до БП персонажів
Конференція з розбором питань
Niagara 3
- Локальні типи змінних. Зберігання значень
- Зовнішні та глобальні параметри
- Параметричні ефекти
Що роблять ефекти Next Level
- Взаємодія з оточенням
- Що продає картинку
- Увага до деталей. Куди додавати деталі
- Гіпертрофія - на чому робити акценти й коли вони потрібні
- ДЗ:
- Допрацювати ефект факела
- Додати функціонал для взаємодії з оточенням (вітер, рух персонажа)
Воркшоп: SCI-FI ефекти
- Основні технологічні напрямки Sci-Fi
- Фундамент Sci-Fi - енергія
- Прийоми створення Sci-Fi текстур і матеріалів
- Створення Sci-Fi ефекту
Конференція з розбором запитань і домашок
Коли що використовувати
- Навіщо обмежувати доступний функціонал
- Коли використовувати партікли
- Коли використовувати меш
- Коли використовувати спрайти
- Як відштовхуватись від бажаного фінального результату
Прийоми класичної анімації
- Прийоми класичної анімації для досягнення художнього різноманіття ефекту
- Динаміка: Arcs and straights, Slow in & Slow out, Overshoot, Last frame skip
- Впізнаваність: Squash and stretch, Anticipation
Воркшоп: Fantasy-ефекти
- Основні напрямки фентезі
- Магія як джерело енергії
- Прийоми створення текстур і матеріалів
- Створення фентезі-ефекту
- ДЗ: створити Sci-Fi або фентезі-ефект аури на вибір
Постпроцеси
- Що таке постпроцес
- Приклади постпроцесів, відмінності від звичайного матеріалу
- Підключення до БП гравця
- Штучні постефекти Niagara-системи
Перформанс та оптимізація
- Складові перформансу
- Запорука гарного перформансу в балансі
- Основні пункти, що впливають на перформанс ефектів
- Інструменти діагностики та оптимізації
- ДЗ:
- Оптимізувати ефект
- Виправити неефективні рішення в готовому ефекті з помилками
Конференція з розбором запитань і робіт
Niagara. Tips and Tricks
- Прийоми та хитрощі у створенні ефектів:
- CameraOffset movement
- DrawDebugLine
- set Position directly instead of Velocity
- Mip level blur
- Sample texture to particle position
- ДЗ: створити ефект із використанням складніших принципів таймінгу
Про кар'єру в геймдеві
- Пошук роботи й портфоліо
- Резюме
- Мотиваційний лист
- Співбесіда
- Подальший розвиток
Фінальна конференція
- Підготовка портфоліо та презентація власних робіт
- Фінальні запитання студентів
- Випускний
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Курсова робота
- 5 ефектів в портфоліо
- Домашні завдання
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Олександр Кисленко - Lead VFX Artist at Reburn (4AGames Ukraine)
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Hillel IT school
Формат
Online
Начало обучения
28.10.2025
Длительность
32 занятий
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
16 300 UAH за курс
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
26.06.2025
Длительность
23 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Varto School
Формат
Online
Начало обучения
06.05.2025
Длительность
7 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
840 USD за курс
Учебный центр
Optima Academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 400 UAH за месяц