Курс UX Design Medium

  • Online
  • Для опытных
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Образовательный центр: Projector
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:3 месяцев
Начало курса:28.10.2025
Стоимость обучения:48 000 UAH за курс

Курс навчає, як визначати та досліджувати проблеми, конвертувати дані в дизайн-рішення і, звісно, перевіряти ефективність цих рішень.

Програма курсу

Дизайн процес

  • Розберемося, що таке дизайн-процес, для чого він потрібен та яким буває
  • Дізнаємось, як він допоможе зробити дизайн кращим і принести більшу користь замовнику/продукту
  • Ознайомимося з моделлю Double Diamond та її етапами
  • Зрозуміємо, як завдяки дизайн-процесу поєднати потреби користувача, цілі бізнесу та технічні можливості
  • Збагнемо, як в його межах організовувати роботу дизайнера

Збір бізнес-вимог

  • Зрозуміємо, що таке kick-off дизайн-проєкту та які завдання він виконує
  • З'ясуємо, хто такі стейкхолдери та їхні ролі, яка відповідальність у кожного учасника
  • Розберемося, як залежно від цих ролей вести комунікацію та до яких етапів кого залучати
  • Отримаємо поради та лайфхаки, як правильно підготуватися та провести kick-off
  • Зосередимося на інтерв'ю стейкхолдерів: як провести попереднє дослідження, скласти запитання та провести розмову ефективно
  • Дізнаємося, що таке stakeholder mapping, для чого його робити та що воно нам дає
  • Зрозуміємо, як працювати з отриманими даними, щоб бачити загальну картину проєкту/продукту та з'єднати точки між дизайном і бізнесом

Аналіз домену

  • Аналізуємо домен (сферу) замовника чи компанії, навчаємося визначати його сильні та слабкі сторони
  • Розберемося, що таке конкурентний аналіз і навіщо він потрібен
  • Навчимося правильно ставити завдання, обирати конкурентів, визначати показники, інтерпретувати та оформлювати отримані дані
  • Потренуємося мапити бізнес за допомогою канвасів і фреймворків, які пропрацьовуємо на практиці

Розуміння цільової аудиторії

  • Поговоримо, як знаходити та фіксувати болі користувачів, покращувати їхній досвід і робити UX дійсно seamless
  • Практикуватимемося правильно проводити юзер інтерв’ю та пропрацюємо потенційно складні ситуації, які можуть трапитися на них
  • Навчимося працювати з цією інформацією так, аби наші дизайн-рішення були правильними, а проблеми користувачів дійсно важливими

Фреймінг дизайн-челенджу

  • Розберемося, чому етап ідеації важливий і як він веде шляхом інновацій
  • Визначимо больові точки користувачів, порівняємо їх з вимогами бізнесу
  • Згенеруємо багато різних ідей та сформулюємо дизайн-челендж на основі досліджень
  • Розберемо ключові концепти та принципи, на які можна спиратися на етапі ідеації

Інформаційна архітектура, сортування карток, tree testing

  • Вивчимо принципи та методи створення ефективної інформаційної архітектури для цифрових продуктів
  • Розглянемо, як правильно організувати контент, щоб він був зрозумілим і доступним
  • Попрактикуємо техніку сортування карток для оптимізації структури сайтів
  • Навчимося визначати, як користувачі групують інформацію та як використовувати ці дані для створення інтуїтивно зрозумілої навігації
  • Застосуємо методику tree testing для перевірки інформаційної архітектури без візуального дизайну, щоб зрозуміти, наскільки легко користувачі можуть знайти потрібну інформацію
  • Освоїмо методи тестування та валідації інформаційної архітектури
  • Зберемо та проаналізуємо зворотний зв'язок від користувачів для покращення навігації та зручності використання продукту

Процес ідеації

  • Спробуємо різні техніки генерування дизайн-рішень: how might we, crazy 8, 5 whys
  • Поговоримо, як правильно проводити брейншторми
  • Навчимося практики mindmapping

Валідація дизайн-рішення

  • Дослідимо всі можливі методи перевірки дизайну, з користувачами та без
  • Навчимося вимірювати успіх дизайн-рішення за допомогою метрик
  • Розглянемо варіанти швидкої валідації дизайну внутрішніми силами: коридорне та піратське тестування
  • Дізнаємось, які можуть з'явитися обмеження в процесі тестувань та як із ними працювати
  • Окремо зосередимося на когнітивних спотвореннях та емпіричних правилах, що враховують психологічні особливості юзерів

Концептуальні та ментальні моделі

  • Дізнаємося, що таке концептуальні та ментальні моделі та як усунути розрив між ними
  • Розберемо User Journsy Mapping, Service Blueprint, System Maps
  • Вивчимо, як працювати з UML Use Case Diagram, task та user flow, Customer Journey Map
  • Опануємо мапінги бізнес-процесів - Blueprint та Business Process Model and Notation

Юзабіліті та його вимірювання

  • Розкладемо по поличках, що таке юзабіліті
  • Дізнаємося, з яких частин воно складається, коли та навіщо його проводити
  • Розглянемо різні види досліджень: якісні та кількісні, віддаленні та вживу, модеровані та ні
  • З'ясуємо різницю між ними, переваги та недоліки кожного
  • Вчитимемося ефективно їх вимірювати, незалежно від обраного варіанту

Прототипування та дизайн-системи

  • Визначимо, чим є і не є прототипування, коли та навіщо його застосовувати
  • Дізнаємося про види прототипування та в якому кейсі використовувати кожен
  • Зрозуміємо, як правильно ділитися прототипами з користувачами
  • Розберемо ключові tips & tricks для побудови дизайн-системи
  • Створюватимемо дизайн-систему для проєкту

Фасилітація UX воркшопів

  • Визначимося, навіщо та коли їх проводити
  • Досліджуватимемо різні типи воркшопів та особливості кожного
  • Дізнаємось, як будувати план та організовувати людей, щоб отримати максимально якісний результат
  • Навчимося покроково проводити якісний воркшоп

Аналітика та метрики

  • Покращуватимемо користувацький досвід на основі аналітики
  • Дізнаємось, як ставити правильні запитання, щоб отримати якісну інформацію
  • Дослідимо фреймворки розвитку продукту
  • Обговоримо, на які показники треба звертати увагу
  • Вчитимемося трактувати метрики

Комунікація та презентація

  • Навчимося презентувати проєкти на основі чітких даних і результатів, тренуватимемося робити це ефективно
  • Розглянемо основні види оповіді та у презентаціях
  • Дізнаємось, як правильно давати фідбек та вибудовувати взаємодію всередині дизайн-команд

Особливості курсу

  • Живі вебінари проходять щовівторка о 19:30 та щосуботи об 11:00, відеолекції середа та неділя
  • Real-life завдання
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу

Викладачі курсу

  • Євген Олексюк - UX Designer в EPAM
  • Микола Анікєєнко - Senior Designer at EPAM
  • Анна Дем'яненко - Lead Product Designer at Lazarev
  • Марія Коковіна - Product Designer в Questrade
  • Надя Любак - Lead Product Designer в Corytech
  • Анна Ліщинська - Senior Product Designer at Fozzy Group

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Varto School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
4 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 500 UAH за курс
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 000 UAH за курс
Учебный центр
Prog Academy
Формат
Online
Начало обучения
21.10.2025
Длительность
4 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
18 396 UAH за курс