Курс UX Design Medium
- Online
- Для опытных
- Web & Mobile Design / UI/UX
![]() |
|
| Образовательный центр: | Projector |
|---|---|
| Формат: | Курс |
| Язык обучения: | Ukrainian |
| Длительность обучения: | 3 месяцев |
| Начало курса: | 11.12.2025 |
| Стоимость обучения: | 48 000 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Курс навчає, як визначати та досліджувати проблеми, конвертувати дані в дизайн-рішення і, звісно, перевіряти ефективність цих рішень.
Програма курсу
Дизайн процес
- Розберемося, що таке дизайн-процес, для чого він потрібен та яким буває
- Дізнаємось, як він допоможе зробити дизайн кращим і принести більшу користь замовнику/продукту
- Ознайомимося з моделлю Double Diamond та її етапами
- Зрозуміємо, як завдяки дизайн-процесу поєднати потреби користувача, цілі бізнесу та технічні можливості
- Збагнемо, як в його межах організовувати роботу дизайнера
Збір бізнес-вимог
- Зрозуміємо, що таке kick-off дизайн-проєкту та які завдання він виконує
- З'ясуємо, хто такі стейкхолдери та їхні ролі, яка відповідальність у кожного учасника
- Розберемося, як залежно від цих ролей вести комунікацію та до яких етапів кого залучати
- Отримаємо поради та лайфхаки, як правильно підготуватися та провести kick-off
- Зосередимося на інтерв'ю стейкхолдерів: як провести попереднє дослідження, скласти запитання та провести розмову ефективно
- Дізнаємося, що таке stakeholder mapping, для чого його робити та що воно нам дає
- Зрозуміємо, як працювати з отриманими даними, щоб бачити загальну картину проєкту/продукту та з'єднати точки між дизайном і бізнесом
Аналіз домену
- Аналізуємо домен (сферу) замовника чи компанії, навчаємося визначати його сильні та слабкі сторони
- Розберемося, що таке конкурентний аналіз і навіщо він потрібен
- Навчимося правильно ставити завдання, обирати конкурентів, визначати показники, інтерпретувати та оформлювати отримані дані
- Потренуємося мапити бізнес за допомогою канвасів і фреймворків, які пропрацьовуємо на практиці
Розуміння цільової аудиторії
- Поговоримо, як знаходити та фіксувати болі користувачів, покращувати їхній досвід і робити UX дійсно seamless
- Практикуватимемося правильно проводити юзер інтерв’ю та пропрацюємо потенційно складні ситуації, які можуть трапитися на них
- Навчимося працювати з цією інформацією так, аби наші дизайн-рішення були правильними, а проблеми користувачів дійсно важливими
Фреймінг дизайн-челенджу
- Розберемося, чому етап ідеації важливий і як він веде шляхом інновацій
- Визначимо больові точки користувачів, порівняємо їх з вимогами бізнесу
- Згенеруємо багато різних ідей та сформулюємо дизайн-челендж на основі досліджень
- Розберемо ключові концепти та принципи, на які можна спиратися на етапі ідеації
Інформаційна архітектура, сортування карток, tree testing
- Вивчимо принципи та методи створення ефективної інформаційної архітектури для цифрових продуктів
- Розглянемо, як правильно організувати контент, щоб він був зрозумілим і доступним
- Попрактикуємо техніку сортування карток для оптимізації структури сайтів
- Навчимося визначати, як користувачі групують інформацію та як використовувати ці дані для створення інтуїтивно зрозумілої навігації
- Застосуємо методику tree testing для перевірки інформаційної архітектури без візуального дизайну, щоб зрозуміти, наскільки легко користувачі можуть знайти потрібну інформацію
- Освоїмо методи тестування та валідації інформаційної архітектури
- Зберемо та проаналізуємо зворотний зв'язок від користувачів для покращення навігації та зручності використання продукту
Процес ідеації
- Спробуємо різні техніки генерування дизайн-рішень: how might we, crazy 8, 5 whys
- Поговоримо, як правильно проводити брейншторми
- Навчимося практики mindmapping
Валідація дизайн-рішення
- Дослідимо всі можливі методи перевірки дизайну, з користувачами та без
- Навчимося вимірювати успіх дизайн-рішення за допомогою метрик
- Розглянемо варіанти швидкої валідації дизайну внутрішніми силами: коридорне та піратське тестування
- Дізнаємось, які можуть з'явитися обмеження в процесі тестувань та як із ними працювати
- Окремо зосередимося на когнітивних спотвореннях та емпіричних правилах, що враховують психологічні особливості юзерів
Концептуальні та ментальні моделі
- Дізнаємося, що таке концептуальні та ментальні моделі та як усунути розрив між ними
- Розберемо User Journsy Mapping, Service Blueprint, System Maps
- Вивчимо, як працювати з UML Use Case Diagram, task та user flow, Customer Journey Map
- Опануємо мапінги бізнес-процесів - Blueprint та Business Process Model and Notation
Юзабіліті та його вимірювання
- Розкладемо по поличках, що таке юзабіліті
- Дізнаємося, з яких частин воно складається, коли та навіщо його проводити
- Розглянемо різні види досліджень: якісні та кількісні, віддаленні та вживу, модеровані та ні
- З'ясуємо різницю між ними, переваги та недоліки кожного
- Вчитимемося ефективно їх вимірювати, незалежно від обраного варіанту
Прототипування та дизайн-системи
- Визначимо, чим є і не є прототипування, коли та навіщо його застосовувати
- Дізнаємося про види прототипування та в якому кейсі використовувати кожен
- Зрозуміємо, як правильно ділитися прототипами з користувачами
- Розберемо ключові tips & tricks для побудови дизайн-системи
- Створюватимемо дизайн-систему для проєкту
Фасилітація UX воркшопів
- Визначимося, навіщо та коли їх проводити
- Досліджуватимемо різні типи воркшопів та особливості кожного
- Дізнаємось, як будувати план та організовувати людей, щоб отримати максимально якісний результат
- Навчимося покроково проводити якісний воркшоп
Аналітика та метрики
- Покращуватимемо користувацький досвід на основі аналітики
- Дізнаємось, як ставити правильні запитання, щоб отримати якісну інформацію
- Дослідимо фреймворки розвитку продукту
- Обговоримо, на які показники треба звертати увагу
- Вчитимемося трактувати метрики
Комунікація та презентація
- Навчимося презентувати проєкти на основі чітких даних і результатів, тренуватимемося робити це ефективно
- Розглянемо основні види оповіді та у презентаціях
- Дізнаємось, як правильно давати фідбек та вибудовувати взаємодію всередині дизайн-команд
Особливості курсу
- Живі вебінари проходять щовівторка о 19:30 та щосуботи об 11:00, відеолекції середа та неділя
- Real-life завдання
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Євген Олексюк - UX Designer в EPAM
- Микола Анікєєнко - Senior Designer at EPAM
- Анна Дем'яненко - Lead Product Designer at Lazarev
- Марія Коковіна - Product Designer в Questrade
- Надя Любак - Lead Product Designer в Corytech
- Анна Ліщинська - Senior Product Designer at Fozzy Group
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Hashtag Academy
Формат
Offline
Начало обучения
Дата формується
Длительность
4 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 200 UAH за месяц
Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
4 500 UAH за курс
Учебный центр
QALight
Формат
Online
Начало обучения
01.10.2025
Длительность
84 часов
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
17 724 UAH за курс
Учебный центр
Hillel IT school
Формат
Online
Начало обучения
27.11.2025
Длительность
23 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
13 200 UAH за курс
