Курс UX/UI Design

  • Online
  • Для начинающих
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Образовательный центр: A-Level Ukraine
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:6 месяцев
Начало курса:25.03.2024
Стоимость обучения:22 000 UAH за курс

Викладачі онлайн-курсу Web Design в A-Level розробили програму таким чином, щоб у рамках навчання кожен зміг послідовно ознайомитися та навчиться користуватися всіма цими інструментами та сервісами.

Програма курсу

Модуль 1 - Основи графічного дизайну

Історія дизайну. Брендинг. Айдентика

  • Знайомство з фундаментальними подіями і іменами в історії дизайну
  • Філософія дизайну
  • Розбір термінології в дизайні
  • Студенти отримують теми для проєктів
  • Додаткова література і фільми

Знайомство із графічним редактором PS. Основні інструменти. Растрові зображення

Знайомство із графічним редактором AI. Основні інструменти. Векторні зображення

Основи композиції. Характер форми. Психологія композиції

  • Поняття композиції
  • Основні елементи композиції
  • Композиційний центр
  • Текстури і фактури у композиції
  • Що таке гармонія і як її досягти?

Колористика. Основи кольорознавства. Психологія сприйняття кольору. Способи поєднання кольорів

  • Основні характеристики кольору
  • Способи змішування кольорів. Режими RGB та CMYK
  • Способи поєднання кольорів
  • Психологія сприйняття кольорів
  • Чому ми реагуємо на колір і як підібрати палітру для проєкту?
  • Колористичні прогнози і тенденції

Символіка форми. Знаки. Семіотика

  • Що таке семіотика і навіщо в ній розбиратися?
  • Знак. Види знаків
  • Символізм
  • Семіотичний аналіз
  • Конотація і риторика
  • Свідомий підхід до створення зображень

Сітки та пропорції в дизайні. Золотий перетин. Числа Фібоначчі

  • Пропорції в дизайні
  • Золота пропорція
  • Модулор і золотий перетин
  • Модульні сітки

Типографіка. Види шрифтів. Шрифтові пари. Стилі шрифтів

  • Основи типографіки
  • Типи шрифтів
  • Параметри набору тексту
  • Як поєднувати шрифти в проєктах
  • Емоційне забарвлення шрифтів
  • Практика в AI

Верстка тексту. Правила оформлення текстових блоків

  • Вирівнювання тексту
  • Що не можна робити з текстом
  • Леттерінг
  • Верстка великих масивів тексту

Логотип. Етапи роботи над логотипом

  • Принципи створення логотипу
  • Етапи роботи над логотипом
  • Колір у логотипі
  • Практичність і адаптивність у використанні
  • Презентація логотипу

Етапи роботи над проєктом. Розвиток ідеї. Референси. Мудборд

  • Портфоліо
  • Комунікація
  • Бриф і ТЗ
  • Референси і мудборд
  • Етапи роботи над проєктом

Інфографіка. Ілюстрація. Створення персонажів, принтів, патернів

  • Що таке інфографіка?
  • Види, техніки і стилі. Як не плутати між собою?
  • Іконки в дизайні. Правила створення і використання

Друкарська підготовка. Особливості та сфери застосування

  • Підготовка макетів до друку
  • Ефекти
  • Нюанси у роботі з текстом

Брендбук. Гайдлайни. Підготовка до презентації

  • Розбір інтерфейсу і можливостей Behance
  • Рекомендації для підготовки презентації
  • Відмінності між брендбуком і гайдлайнами
  • Що таке UI KIT?

Модуль

Модуль 2 - Створення Landing page

Етапи розробки проєктів. Опис етапів розробки проєкту. Що таке прототипування і навіщо воно потрібне?

  • Життєвий цикл продукту
  • Що відбувається на кожній стадії?
  • Що таке прототип?
  • Види прототипу
  • Як розробити прототип?

Figma. Початок роботи

  • Що таке композиція?
  • Елементи композиції
  • Основи композиції
  • Основні принципи
  • Інтерфейс Figma
  • Редактор файлів

Що таке Landing Page. Формула AIDA. Прототипи Landing Page

  • Landing Page
  • Навіщо потрібні цільові сторінки
  • Основні блоки цільових сторінок
  • Що таке формула AIDA? Як її використовувати
  • Як зробити прототип та як зробити хорошу цільову сторінку?

Сітка. Робота з секціями (Обкладинка, Інфо-блоки)

  • Що таке сітка і навіщо вона потрібна?
  • Види сіток
  • Композиція за допомогою сітки
  • Ритм
  • Інфо-блоки

Робота з запереченнями. Робота з секціями (Блоки переваг та вигод, Блоки довіри, Блок дії. Call to Action та очікування відвідувача)

  • Що таке заперечення відвідувача?
  • Як з ними працювати?
  • Блоки вигоди та переваг
  • Блок довіри
  • Блок дії

Форми. Що таке форми? Дизайн форм. Валідація

  • Що таке форми та навіщо вони потрібні?
  • Основні типи форм
  • Основні правила роботи з формами

Responsive

  • Як створити сітку?
  • Розміщення елементів по сітці
  • Сітка Bootstrap
  • Adaptive чи Responsive
  • Як зробити Responsive дизайн

Практика - RESPONSIVE LANDING доопрацювання та оптимізація для респонсив, фінальні доопрацювання.

Теорія по сітках bootstrap та брейкпоінти

Mobile First. Основні правила респонсив дизайну

Модуль

Модуль 3 - Мобільні додатки

Введення в мобільні додатки. iOS vs Android та web app. Що таке гайдлайни? Що таке ретина? Особливості побудови мобільних додатків (скелет екрану). Основні тренди

  • Види мобільних додатків
  • Що таке iOS та Android?
  • Гайдлайни
  • Навігація
  • Тренди

User flow mobile app. Realtimeboard

  • Що таке IA та user-flow
  • Які бувають формати
  • Що таке Скетч, Wireframes, Прототип
  • Паттерни навігацій

Splash screen - перше, що побачить користувач. Що таке splash screen? Його призначення

  • Мудборд та референси. Чим вони відрізняються і де їх брати?
  • Splash screen. Onboarding
  • Екрани та елементи програми
  • Дизайн-система (кейси)

Основні стани екранів згідно з виданою темою

  • Закони UX-дизайну
  • Дизайн-принципи
  • Дизайн-система (кейси)

Стан форм, валідація, другорядні екрани

  • Активація та залучення
  • Які є механіки залучення?

Практика: опрацювання всіх екранів додатків

Практика: порізка іконок, експорт зображень та шрифтів

Практика. Фінальні доопрацювання

Модуль

Модуль 4 - E-commerce

Figma. Робота з компонентами та автолейаутами

Інформаційна архітектура E-Commerce. Що таке архітектура проєкту?

  • Що таке IA?
  • Для чого потрібна IA?
  • Компоненти

UX Сценарії - User Stories UX сценарії, персонажі, мапа сайту, мапа сценаріїв

  • Що це і для чого потрібно?
  • Які бувають дослідження?
  • Як створити персону?
  • UX сценарії
  • Навіщо потрібна CJM?
  • Як побудувати CJM?

Чеклист юзабіліті інтернет магазину. Що таке чеклист юзабіліті для IM? Як його скласти та основні помилки

  • Що це таке?
  • Основні критерії
  • Структура сторінок
  • Головна сторінка
  • Навігація по сайту
  • Пошук по сайту
  • Каталог товарів
  • Картка товару
  • Кошик
  • Оформлення замовлення

Картка товару. Що таке картка товару? Правила її побудови

  • Для чого потрібна?
  • З яких елементів складається?

Категорії та фільтри. Практика категорії та фільтри. Правила їх побудови. Відпрацювання

  • Правила побудови
  • Категорії та фільтри
  • Категорії: для чого потрібні, як працюють
  • Фільтри: для чого потрібні, види фільтрів
  • Сортування товару: для чого потрібне?

User flow. Розбір та практика кошик та чекаут, stepper. Старт роботи над степпером, оформлення замовлення

  • Типи кошиків
  • Основні елементи кошику
  • Що таке чекаут?
  • Як зробити чекаут?

Внутрішні та додаткові сторінки. Стан та валідація форм

  • Які внутрішні сторінки бувають?
  • Їх призначення

Практика з додаткових модулів. Мега меню, фільтри, соціальні плагіни

  • Що таке мегаменю?
  • Коли використовується?
  • Типи мегаменю

Практика: респонсив для online store

Популярні фреймворки для інтернет-магазинів. Практика

  • Популярні фреймворки
  • Їх класифікація

Додаткова практика із розбором ДЗ. Робота над помилками

Дипломна робота

Опис

Дипломна робота включає в себе на задану вчителем тему створення власного дизайну інтернет-магазину та додавання його на сторінку Behance у вигляді презентації. Завданням є створити магазин в desktop версії та зробити адаптиви (мобільна версія та планшет). В дипломній роботі присутніми повинні бути 8 обов'язкових сторінок магазину.

Захист дипломної роботи

Вже на захисті студентам необхідно показати свою презентацію, разом з дизайном всіх адаптивів та продемонструвати всі інтерактиви. Також потрібно розповісти про всі проведені дослідження та опитування серед можливих споживачів.

Особливості курсу

  • 24 заняття з англійської мови
  • Майстер клас по складанню резюме та проходження співбесід
  • Консультація з рекрутером та тестова співбесіда
  • Супровід до моменту працевлаштування менеджером, закріпленим за групою

Викладачі курсу

  • Войтенко Іван - Freelancer
  • Малихіна Любов - Product Designer
  • Романенко Сергій - UI/UX, Web-designer
  • Таньпетер Володимир - UI/UX designer
  • Кормишева Ольга - UI/UX designer
  • Фоміна Олена - Digital designer

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
4 500 UAH за курс
Учебный центр
QALight
Формат
Online
Начало обучения
22.02.2025
Длительность
88 часов
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
20 592 UAH за курс
Учебный центр
DarwinLand
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
12 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
13.10.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
25 500 UAH за курс