Вебинар

ШІ для агентів служби підтримки: як працювати швидше, з меншим стресом і кращим сервісом

22.10.2025 16:00 Online Бесплатно
  • Data Science / Machine learning / AI
  • Customer Support
  • Technical Support

Як зробити роботу агентів служби підтримки легшою, ефективнішою та приємнішою?
На цьому вебінарі поговоримо про те, як штучний інтелект допомагає зменшити навантаження, автоматизувати рутину та покращити клієнтський досвід.
Ми не просто говоритимемо про теорію – покажемо реальні кейси, як компанії впроваджують ШІ у свої служби підтримки.

Що розглянемо:

  • Розберемо, як Copilot може стати особистим асистентом агента.
  • Покажемо, як персоналізація робить спілкування з клієнтами теплішим і точнішим.
  • Обговоримо ШІ-дії, що звільняють агентів від повторюваних завдань.

Спікери:

  • Марина Березюк - CX Експертка;
  • Юлія Демчик - Засновниця та CFO в Intelswift;
  • Мар'ян Ридзанич - Засновник та CTO в Intelswift.

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить свежие события.

Оставить комментарий

Комментарии к отзыву

На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.