GeeksForLess — вакансії
- Outsource
- 501-1000
- 2003
- Київ, Львів, Миколаїв, Toronto, Nuremberg, Krakow
- CRM, CyberSecurity, Software Development & Hi-Tech
Актуальні вакансії компанії
Знайдено 1 вакансію
Досвід не має значення Junior, Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Є тестове завдання Remote Україна
21.10.20244
Детальніше
- ServiceNow
The department provides web hosting technical support for English-speaking customers via calls, and ticketing systems.
Responsibilities
- provide excellent support to customers via phone calls;
- create and process support tickets;
- Investigate, resolve and conduct in-depth troubleshooting of hardware, software, VoIP phone-based applications and other issues using available resources over the phone and email;
- ability to work independently via ServiceNow ticket queue or on the phone with customers in resolving end-user telephony-related issues;
- ability to interact with internal employees and collaborate with onshore Telephony peers.
Requirements
- Basic knowledge of hosting and e-mail services;
- Good interpersonal, analytical and problem-solving skills;
- Written and spoken English B2 and upper;
- Previous experience is a plus
Переваги для співробітників GeeksForLess
- Work-life balance
- Багатонаціональна команда
- Гнучкий графік роботи
- Освітні програми, курси
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових вакансій.