GeeksForLess — вакансії

  • Outsource
  • 501-1000
  • 2003
  • Київ, Львів, Миколаїв, Toronto, Nuremberg, Krakow
  • CRM, CyberSecurity, Software Development & Hi-Tech

Актуальні вакансії компанії

Досвід не має значення Junior, Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Є тестове завдання Remote Україна
21.10.20244
Детальніше
  • ServiceNow

The department provides web hosting technical support for English-speaking customers via calls, and ticketing systems.

Responsibilities

  • provide excellent support to customers via phone calls;
  • create and process support tickets;
  • Investigate, resolve and conduct in-depth troubleshooting of hardware, software, VoIP phone-based applications and other issues using available resources over the phone and email;
  • ability to work independently via ServiceNow ticket queue or on the phone with customers in resolving end-user telephony-related issues;
  • ability to interact with internal employees and collaborate with onshore Telephony peers.

Requirements

  • Basic knowledge of hosting and e-mail services;
  • Good interpersonal, analytical and problem-solving skills;
  • Written and spoken English B2 and upper;
  • Previous experience is a plus
Відгукнутися

Переваги для співробітників GeeksForLess

  • Work-life balance
  • Багатонаціональна команда
  • Гнучкий графік роботи
  • Освітні програми, курси

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових вакансій.