
MagneticOne — вакансії
- Product / Startup, Consulting / Integrator
- 101-250
- 2001
- Тернопіль, Austin
- Business Automation, CRM, Mobile, SaaS, Software Development & Hi-Tech
Актуальні вакансії компанії
- Google Docs
- Google Sheets
- Google Slides
MagneticOne Group запрошує приєднатися до команди – API2Cart на посаду Sales Manager.
MagneticOne Group – група компаній, яка впевнено змінює світ. Ми вміємо знаходити таланти (TalentOne), збільшувати продуктивність та успішність (Yaware. Time Tracker), конектити потрібне з необхідним (API2Cart) + багато інших класних продуктів.
API2Cart спеціалізується на розробці API технологій для електронних комерцій. Допомагає великим і не дуже компаніям побудувати надійну основу їхнього сервісу та завоювати нові ринки, зокрема через надання та підтримку уніфікованого API для інтеграції з багатьма шопінг платформами.
Професійні вимоги:
- Знання техніки та психології продажів, кількість особистих закритих угод в цифрах
- Відмінні комунікаційні та переговорні навички
- Досвід продаж в IT сфері від 1 року
- Знання портрету клієнта (кваліфікація по типу)
- Здатність аналізувати ринок та конкурентоспроможність продуктів чи послуг
- Знання воронки продажів
- Англійська мова upper-intermediate і вище
- Знання Офісного ПЗ Google (gmail, docs, spreadsheet, slides)
Вітається:
- Досвід ведення переговорів та укладання угод з корпоративними клієнтами
- Кохання до сфери IT )
Основні обов’язки:
- Ведення переговорів з клієнтами (шляхом листування, спілкування в чаті, голосових дзвінків)
- Робота по переконанню клієнтів у вигідності пропозиції, участь в узгодженням непорозумінь, визначення термінів виконання замовлень
- Підтримка постійного спілкування з існуючими клієнтами, організація роботи щодо залучення нових клієнтів згідно з діловими схемами контактів
- Пошук ефективних рішень, розробка рекомендацій та консультацій щодо найбільш ефективного використання сервісів компанії та/або залучення партнерів до виконання зобов’язань
- Моніторинг активності постійних клієнтів, внесення пропозицій щодо більш ефективної співпраці
- SEO
- ChatGPT
- Claude
- Surfer SEO
- Screaming Frog
- GSC
- Ahrefs
- Google Sheets
- Make
- AI
Yaware.TimeTracker – український SaaS-продукт для моніторингу та аналітики робочого часу, який допомагає бізнесам з усього світу підвищувати ефективність команд. Шукаємо SEO-спеціаліста, який підсилить наш маркетинг і продовжить системну роботу з пошуковим трафіком.
Що потрібно робити:
- Аналіз та стратегія
- Проводити пошук ключових слів і SEO-аналіз конкурентів
- Формувати контент-план (ToFu / MoFu / BoFu) разом з командою маркетингу
- Аналізувати позиції, CTR, поведінкові фактори і вдосконалювати контент
- On-Page SEO та контент
- Написання статтей, рерайтинг статтей, створення нових сторінок
- Проводити регулярні контентні аудити
- Пропонувати UX/UI покращення для SEO-сторінок
- Використовувати AI (ChatGPT, Claude, SurferSEO)
- Off-Page SEO
- Розбудовувати якісний лінкбілдинг через гостьові публікації, партнерства, PR
- Писати та адаптувати SEO-статті під зовнішні ресурси
- Кооперувати з партнерами для обміну посиланнями та крос-промо
- Технічне SEO та автоматизації
- Робити регулярні технічні аудити (Screaming Frog, GSC, Ahrefs)
- Автоматизувати рутинні процеси через Google Sheets, Make, AI
Ідеальний кандидат:
- Має 2+ роки досвіду в SEO
- Вміє писати та редагувати SEO-контент
- Розуміє структуру SaaS-воронки та аналітику трафіку
- Працює з GPT/AI для автоматизації контенту
- Може самостійно організувати роботу і будувати структуру
- LinkedIn Sales Navigator
- Crunchbase
- Linked Helper
- SalesQL
- Reply.io
- CRM
- Google Sheets
- Jira
- HubSpot
- Binotel
- Intercom
MagneticOne Group – група компаній, яка впевнено змінює світ. Ми вміємо знаходити таланти (TalentOne), збільшувати продуктивність та успішність (Yaware. Time Tracker), конектити потрібне з необхідним (Api2Cart) + багато інших класних продуктів
Yaware – компанія, яка вміє знаходити шляхи значного підвищення продуктивності працівників. Ми працюємо з багатьма країнами світу, та сподіваємось, що ти маєш наснагу збільшити їх кількість.
Вимоги:
- Вільне володіння українською
- Досвід лідогенерації від 1 року
- Визначення ЦА, пошук баз (LinkedIn, Sales Navigator, Crunchbase тощо)
- Робота з автоматизацією (Linked Helper, SalesQL, Reply.io чи аналоги)
- Ведення ділового листування, переговорів
- Досвід роботи з CRM, Google Sheets
- Проактивність, генерація ідей
- Прозвон по базі та пошук нових контактів
Буде плюсом:
- Досвід роботи з Jira, HubSpot, Binotel, Intercom, сертифікати з лідогенерації.
Обов’язки:
- Залучення нових клієнтів, розширення ринків
- Розсилка персоналізованих повідомлень
- Прозвон бази з актуальними контактами
- Проведення переговорів, підготовка презентацій
- Залучення та підігрів лідів
- Оптимізація портрету ЦА
- Windows
- Ubuntu
- Linux
MagneticOne Group запрошує приєднатися до команди SystemOne Системного адміністратора служби підтримки користувачів (HelpDesk).
Професійні вимоги:
- досвід роботи з підтримки користувачів;
- досвід адміністрування десктопних ОС: Windows, Ubuntu Linux;
- досвід роботи з адміністрування IP телефонії;
- досвід роботи з адміністрування систем друку;
- досвід роботи з адміністрування систем контролю доступу;
- досвід роботи з мережевим обладнанням;
- досвід адміністрування систем моніторингу ІТ сервісів;
- досвід роботи з адміністрування системи обліку обладнання;
- вміння швидко вчитись;
- відсутність страху перед роботою на результат з високими вимогами;
- базовий рівень володіння англійською мовою (читання технічної документації);
- вміння самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність за них.
Буде плюсом:
- орієнтація на результат;
- знання принципів роботи в службах підтримки користувачів;
- знання або досвід роботи з управління технічно-матеріальними цінностями;
- навички з діагностики апаратних збоїв ноутбуків/ПК.
Основні обов'язки:
- Реєстрація звернень користувачів, надання відповідей та вирішення у встановлений термін, або перенаправлення до інших фахівців в разі відповідного рівня складності.
- Ведення журналу звернень з описом виконаних дій та прийнятих рішень з наступним занесенням рішень до єдиної бази знань.
- Підготовка/заміна/модернізація робочих місць співробітників, установка ОС з усім ПЗ, діагностика несправностей.
- Забезпечення повного циклу роботи із комп'ютерним та мережевим обладнанням: аналіз оптимальних конфігурацій - закупівля - облік (інвентаризація) - налаштування - видача в користування - діагностика та усунення несправностей - рух до підрядника на гарантійний чи не гарантійний ремонт - прийом з користування - переміщення на склад - продаж - списання.
- Забезпечення повного циклу роботи із обліковими записами користувачів - створення чи зміна облікових записів - надання чи зміна відповідних привілеїв до потрібних підсистем - закриття доступу до підсистем - видалення облікових записів.
- Забезпечення контролю та обліку руху комп'ютерного майна та супутніх технічно-матеріальних цінностей.
- Забезпечення якісної і безперебійної роботи комп’ютерної мережі - провідної та безпровідної, модернізація обладнання, перепрокладка кабельних з’єднань.
- Забезпечення якісної і безперебійної роботи IT сервісів - підсистем електронної пошти, Active Directory, друку та сканування, IP-телефонії, відеоспостереження, обліку робочого часу, контролю доступу.
- Дослідження та аналіз оптимальних рішень для конкретних завдань.
- Автоматизація рутинних задач.
- Забезпечення порядку в серверних кімнатах та на робочому місці.
- Робота в шаленому темпі з високим навантаженням.
- Google Docs
- Google Sheets
- Google Drive
- Google Workspace
MagneticOne Group запрошує приєднатися до команди ManageOne - HR-директора.
ManageOne управляюча компанія, яка знає і вміє створювати бізнес-процеси, аналізувати та автоматизувати, підтримувати якість і дбати про розвиток усієї MagneticOne Group.
Основні вимоги:
- Мінімум 5 років досвіду в області управління людськими ресурсами, включаючи керівництво великими проєктами та командами;
- Досвід використання сучасних підходів до управління людськими ресурсами та їх практичне застосування;
- Досвід прийняття стратегічних рішення та роботи в умовах зміни та несприятливих ситуацій;
- Практичний досвід у розв'язання складних проблем та конфліктних ситуацій;
- Високий рівень комунікаційних навичок та здатність співпрацювати з різними рівнями персоналу;
- Здатність керувати та інспірувати команду HR, включаючи підлеглих менеджерів та співробітників. Вміння створювати сприятливий робочий клімат, де співробітники мають можливість розвивати свій потенціал та бути мотивованими до досягнення високих результатів;
- Досвід аналізу ринку праці, прогнозу тенденцій та визначення відповідних стратегічних дій;
- Глибокі знання та дотримання всіх законів та нормативних актів, пов'язаних із управлінням персоналом, включаючи питання працевлаштування, рівності та безпеки на роботі;
- Досвід збору та аналізу даних про ефективність та продуктивність працівників, а також розробки заходів для їх покращення;
- Знання сучасних HR-інструментів і програмного забезпечення для управління персоналом та обліку даних;
- Вміння швидко знаходити та опрацьовувати інформацію;
- Здатність ефективно пристосовуватися до змін в організації та бізнес-середовищі;
- Володіння англійською мовою на рівні Intermediate (вище буде перевагою);
- Ви можете добитись від інших вчасного і якісного виконання поставлених задач;
- У вас є власна думка і готові її спокійно і аргументовано викласти;
- Вмієте аналізувати та дивитись на ситуацію "з боку";
- Відмінні навички роботи з програмним забезпеченням й інструментами для спільної роботи Gsuite (Google Docs, Google Sheets, Google Forms, Google Calendar, Google Drive, Gmail).
Основні обов'язки:
- Розробка та впровадження стратегій управління персоналом, спрямованих на підвищення продуктивності, задоволеності працівників та залучення та утримання талановитого персоналу.
- Розвиток та вдосконалення корпоративної культури, включаючи програми навчання та розвитку, які підтримують виробничий ріст та особистий розвиток працівників.
- Допомога Керівнику в організації роботи компанії у ввірених областях.
- Управління всіма аспектами циклу життя працівника, включаючи рекрутинг, найм, оцінку працівників, розвиток кар'єри, звільнення та вирішення конфліктів.
- Розробка та реалізація програм для підвищення морального духу та залучення працівників до участі в корпоративних ініціативах.
- Здатність приймати стратегічні рішення та працювати в умовах зміни та несприятливих ситуацій.
- Допомога в постановці, контролю та виконанні задач.
- Співпраця з іншими Компаніями.
- Робота з підрядниками та партнерами компанії.
- Ведення сторінок в соціальних мережах.
- Створення та перевірка виконання планів.
Переваги для співробітників MagneticOne
- Team buildings
- Гнучкий графік роботи
- Кава, фрукти, перекуси
- Оплачувані лікарняні
- Освітні програми, курси
- Регулярний перегляд зарплатні
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових вакансій.