MagneticOne — вакансії

  • Product / Startup, Consulting / Integrator
  • 101-250
  • 2001
  • Тернопіль, Austin
  • Business Automation, CRM, Mobile, SaaS, Software Development & Hi-Tech

Актуальні вакансії компанії

Досвід від 1 року Junior, Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Є тестове завдання Remote Тернопіль
15.08.20251
Детальніше
  • Google Docs
  • Google Sheets
  • Google Slides

MagneticOne Group запрошує приєднатися до команди – API2Cart на посаду Sales Manager.
MagneticOne Group – група компаній, яка впевнено змінює світ. Ми вміємо знаходити таланти (TalentOne), збільшувати продуктивність та успішність (Yaware. Time Tracker), конектити потрібне з необхідним (API2Cart) + багато інших класних продуктів.
API2Cart спеціалізується на розробці API технологій для електронних комерцій. Допомагає великим і не дуже компаніям побудувати надійну основу їхнього сервісу та завоювати нові ринки, зокрема через надання та підтримку уніфікованого API для інтеграції з багатьма шопінг платформами.

Професійні вимоги:

  • Знання техніки та психології продажів, кількість особистих закритих угод в цифрах
  • Відмінні комунікаційні та переговорні навички
  • Досвід продаж в IT сфері від 1 року
  • Знання портрету клієнта (кваліфікація по типу)
  • Здатність аналізувати ринок та конкурентоспроможність продуктів чи послуг
  • Знання воронки продажів
  • Англійська мова upper-intermediate і вище
  • Знання Офісного ПЗ Google (gmail, docs, spreadsheet, slides)

Вітається:

  • Досвід ведення переговорів та укладання угод з корпоративними клієнтами
  • Кохання до сфери IT )

Основні обов’язки:

  • Ведення переговорів з клієнтами (шляхом листування, спілкування в чаті, голосових дзвінків)
  • Робота по переконанню клієнтів у вигідності пропозиції, участь в узгодженням непорозумінь, визначення термінів виконання замовлень
  • Підтримка постійного спілкування з існуючими клієнтами, організація роботи щодо залучення нових клієнтів згідно з діловими схемами контактів
  • Пошук ефективних рішень, розробка рекомендацій та консультацій щодо найбільш ефективного використання сервісів компанії та/або залучення партнерів до виконання зобов’язань
  • Моніторинг активності постійних клієнтів, внесення пропозицій щодо більш ефективної співпраці
Відгукнутися
Досвід від 2 років Middle Full-time Не має значення Є тестове завдання Office, Remote Тернопіль
15.08.20252
Детальніше
  • SEO
  • ChatGPT
  • Claude
  • Surfer SEO
  • Screaming Frog
  • GSC
  • Ahrefs
  • Google Sheets
  • Make
  • AI

Yaware.TimeTracker – український SaaS-продукт для моніторингу та аналітики робочого часу, який допомагає бізнесам з усього світу підвищувати ефективність команд. Шукаємо SEO-спеціаліста, який підсилить наш маркетинг і продовжить системну роботу з пошуковим трафіком.

Що потрібно робити:

  • Аналіз та стратегія
    • Проводити пошук ключових слів і SEO-аналіз конкурентів
    • Формувати контент-план (ToFu / MoFu / BoFu) разом з командою маркетингу
    • Аналізувати позиції, CTR, поведінкові фактори і вдосконалювати контент
  • On-Page SEO та контент
    • Написання статтей, рерайтинг статтей, створення нових сторінок
    • Проводити регулярні контентні аудити
    • Пропонувати UX/UI покращення для SEO-сторінок
    • Використовувати AI (ChatGPT, Claude, SurferSEO)
  • Off-Page SEO
    • Розбудовувати якісний лінкбілдинг через гостьові публікації, партнерства, PR
    • Писати та адаптувати SEO-статті під зовнішні ресурси
    • Кооперувати з партнерами для обміну посиланнями та крос-промо
  • Технічне SEO та автоматизації
    • Робити регулярні технічні аудити (Screaming Frog, GSC, Ahrefs)
    • Автоматизувати рутинні процеси через Google Sheets, Make, AI

Ідеальний кандидат:

  • Має 2+ роки досвіду в SEO
  • Вміє писати та редагувати SEO-контент
  • Розуміє структуру SaaS-воронки та аналітику трафіку
  • Працює з GPT/AI для автоматизації контенту
  • Може самостійно організувати роботу і будувати структуру
Відгукнутися
Досвід від 1 року Middle Full-time Не має значення Є тестове завдання Remote Тернопіль
15.08.20253
Детальніше
  • LinkedIn
  • LinkedIn Sales Navigator
  • Crunchbase
  • Linked Helper
  • SalesQL
  • Reply.io
  • CRM
  • Google Sheets
  • Jira
  • HubSpot
  • Binotel
  • Intercom

MagneticOne Group – група компаній, яка впевнено змінює світ. Ми вміємо знаходити таланти (TalentOne), збільшувати продуктивність та успішність (Yaware. Time Tracker), конектити потрібне з необхідним (Api2Cart) + багато інших класних продуктів
Yaware – компанія, яка вміє знаходити шляхи значного підвищення продуктивності працівників. Ми працюємо з багатьма країнами світу, та сподіваємось, що ти маєш наснагу збільшити їх кількість.

Вимоги:

  • Вільне володіння українською
  • Досвід лідогенерації від 1 року
  • Визначення ЦА, пошук баз (LinkedIn, Sales Navigator, Crunchbase тощо)
  • Робота з автоматизацією (Linked Helper, SalesQL, Reply.io чи аналоги)
  • Ведення ділового листування, переговорів
  • Досвід роботи з CRM, Google Sheets
  • Проактивність, генерація ідей
  • Прозвон по базі та пошук нових контактів

Буде плюсом:

  • Досвід роботи з Jira, HubSpot, Binotel, Intercom, сертифікати з лідогенерації.

Обов’язки:

  • Залучення нових клієнтів, розширення ринків
  • Розсилка персоналізованих повідомлень
  • Прозвон бази з актуальними контактами
  • Проведення переговорів, підготовка презентацій
  • Залучення та підігрів лідів
  • Оптимізація портрету ЦА
Відгукнутися
Досвід від 1 року Junior, Middle Full-time Intermediate / B1 Є тестове завдання Office, Remote Тернопіль
22.06.202421
Детальніше
  • Windows
  • Ubuntu
  • Linux

MagneticOne Group запрошує приєднатися до команди SystemOne Системного адміністратора служби підтримки користувачів (HelpDesk).

Професійні вимоги:

  • досвід роботи з підтримки користувачів;
  • досвід адміністрування десктопних ОС: Windows, Ubuntu Linux;
  • досвід роботи з адміністрування IP телефонії;
  • досвід роботи з адміністрування систем друку;
  • досвід роботи з адміністрування систем контролю доступу;
  • досвід роботи з мережевим обладнанням;
  • досвід адміністрування систем моніторингу ІТ сервісів;
  • досвід роботи з адміністрування системи обліку обладнання;
  • вміння швидко вчитись;
  • відсутність страху перед роботою на результат з високими вимогами;
  • базовий рівень володіння англійською мовою (читання технічної документації);
  • вміння самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальність за них.

Буде плюсом:

  • орієнтація на результат;
  • знання принципів роботи в службах підтримки користувачів;
  • знання або досвід роботи з управління технічно-матеріальними цінностями;
  • навички з діагностики апаратних збоїв ноутбуків/ПК.

Основні обов'язки:

  • Реєстрація звернень користувачів, надання відповідей та вирішення у встановлений термін, або перенаправлення до інших фахівців в разі відповідного рівня складності.
  • Ведення журналу звернень з описом виконаних дій та прийнятих рішень з наступним занесенням рішень до єдиної бази знань.
  • Підготовка/заміна/модернізація робочих місць співробітників, установка ОС з усім ПЗ, діагностика несправностей.
  • Забезпечення повного циклу роботи із комп'ютерним та мережевим обладнанням: аналіз оптимальних конфігурацій - закупівля - облік (інвентаризація) - налаштування - видача в користування - діагностика та усунення несправностей - рух до підрядника на гарантійний чи не гарантійний ремонт - прийом з користування - переміщення на склад - продаж - списання.
  • Забезпечення повного циклу роботи із обліковими записами користувачів - створення чи зміна облікових записів - надання чи зміна відповідних привілеїв до потрібних підсистем - закриття доступу до підсистем - видалення облікових записів.
  • Забезпечення контролю та обліку руху комп'ютерного майна та супутніх технічно-матеріальних цінностей.
  • Забезпечення якісної і безперебійної роботи комп’ютерної мережі - провідної та безпровідної, модернізація обладнання, перепрокладка кабельних з’єднань.
  • Забезпечення якісної і безперебійної роботи IT сервісів - підсистем електронної пошти, Active Directory, друку та сканування, IP-телефонії, відеоспостереження, обліку робочого часу, контролю доступу.
  • Дослідження та аналіз оптимальних рішень для конкретних завдань.
  • Автоматизація рутинних задач.
  • Забезпечення порядку в серверних кімнатах та на робочому місці.
  • Робота в шаленому темпі з високим навантаженням.
Відгукнутися
Досвід від 5 років Head / Chief Full-time Intermediate / B1 Є тестове завдання Office Тернопіль
22.06.202413
Детальніше
  • Google Docs
  • Google Sheets
  • Google Drive
  • Google Workspace

MagneticOne Group запрошує приєднатися до команди ManageOne - HR-директора.
ManageOne управляюча компанія, яка знає і вміє створювати бізнес-процеси, аналізувати та автоматизувати, підтримувати якість і дбати про розвиток усієї MagneticOne Group.

Основні вимоги:

  • Мінімум 5 років досвіду в області управління людськими ресурсами, включаючи керівництво великими проєктами та командами;
  • Досвід використання сучасних підходів до управління людськими ресурсами та їх практичне застосування;
  • Досвід прийняття стратегічних рішення та роботи в умовах зміни та несприятливих ситуацій;
  • Практичний досвід у розв'язання складних проблем та конфліктних ситуацій;
  • Високий рівень комунікаційних навичок та здатність співпрацювати з різними рівнями персоналу;
  • Здатність керувати та інспірувати команду HR, включаючи підлеглих менеджерів та співробітників. Вміння створювати сприятливий робочий клімат, де співробітники мають можливість розвивати свій потенціал та бути мотивованими до досягнення високих результатів;
  • Досвід аналізу ринку праці, прогнозу тенденцій та визначення відповідних стратегічних дій;
  • Глибокі знання та дотримання всіх законів та нормативних актів, пов'язаних із управлінням персоналом, включаючи питання працевлаштування, рівності та безпеки на роботі;
  • Досвід збору та аналізу даних про ефективність та продуктивність працівників, а також розробки заходів для їх покращення;
  • Знання сучасних HR-інструментів і програмного забезпечення для управління персоналом та обліку даних;
  • Вміння швидко знаходити та опрацьовувати інформацію;
  • Здатність ефективно пристосовуватися до змін в організації та бізнес-середовищі;
  • Володіння англійською мовою на рівні Intermediate (вище буде перевагою);
  • Ви можете добитись від інших вчасного і якісного виконання поставлених задач;
  • У вас є власна думка і готові її спокійно і аргументовано викласти;
  • Вмієте аналізувати та дивитись на ситуацію "з боку";
  • Відмінні навички роботи з програмним забезпеченням й інструментами для спільної роботи Gsuite (Google Docs, Google Sheets, Google Forms, Google Calendar, Google Drive, Gmail).

Основні обов'язки:

  • Розробка та впровадження стратегій управління персоналом, спрямованих на підвищення продуктивності, задоволеності працівників та залучення та утримання талановитого персоналу.
  • Розвиток та вдосконалення корпоративної культури, включаючи програми навчання та розвитку, які підтримують виробничий ріст та особистий розвиток працівників.
  • Допомога Керівнику в організації роботи компанії у ввірених областях.
  • Управління всіма аспектами циклу життя працівника, включаючи рекрутинг, найм, оцінку працівників, розвиток кар'єри, звільнення та вирішення конфліктів.
  • Розробка та реалізація програм для підвищення морального духу та залучення працівників до участі в корпоративних ініціативах.
  • Здатність приймати стратегічні рішення та працювати в умовах зміни та несприятливих ситуацій.
  • Допомога в постановці, контролю та виконанні задач.
  • Співпраця з іншими Компаніями.
  • Робота з підрядниками та партнерами компанії.
  • Ведення сторінок в соціальних мережах.
  • Створення та перевірка виконання планів.
Відгукнутися

Переваги для співробітників MagneticOne

  • Team buildings
  • Гнучкий графік роботи
  • Кава, фрукти, перекуси
  • Оплачувані лікарняні
  • Освітні програми, курси
  • Регулярний перегляд зарплатні

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових вакансій.