Курс 3D моделювання в Blender
- Online
- Для дітей
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | IT FUTURE ONLINE |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Ми навчаємо дітей принципам програми для комп'ютерної анімації в Blender. Використовуючи цей професійний продукт, школяр зможе створювати авторські 3D об'єкти та світи, зробить перші кроки у захоплюючий світ тривимірного створення об'єктів.
Програма курсу
Введення у Blender
- Що таке 3D і на які розділи воно поділяється:
- Моделінг/Скульптинг
- UV mapping
- Текстурування
- Виставлення світла
- Виставлення камери
- Анімація
- Рендер
- Вивчення інтерфейсу
Створення першої роботи "Глечик"
Вивчення режимів крапки, ребер і полігонів, їх дія, а також міші. За допомогою цих інструментів закінчимо свою першу роботу.
Моделювання роботи "Меч"
- Повністю засвоїть дзеркало модифікатор
- Навчиться створювати, видаляти та повністю редагувати точки та полігони
- Вивчить інструмент екструдованіше, фаски та інструмент видавлювання полігонів усередину
Створення власного персонажа
- Закріплюємо знання про модифікаторів, і мішки
- Створюємо з нуля тіло та голову персонажа, вивчаємо тіні та як вони накладаються
Опрацювання персонажа
- Створення аксесуарів, опрацювання деталей
- Фони, а також сцена
Освітлення у Blender
- Учень створить світло і виставить його в сцені, дізнається, як працює світло в blender з технічної частини
- Налаштування кольору світла, сили світла та радіусу
Дія камери
Створення камери, чим відрізняється перспектива та ортогональна проекція, що таке глибина різкості, на що впливають ті чи інші налаштування.
Матеріали та текстури
Базові налаштування матеріалу такі як:
- Base color
- Roughness
- Sheen
- Metallic
- Specular
- Emission
Рендер свого проєкту
Формати зображення і моделі, розбір режимів, а також використання двигунів.
Вивчення референсів та створення нових проєктів
Створення нового персонажа, а також локації, інтер'єру, підбір референсів, рівні деталізації.
Анімація, скульптинг та створення більш реалістичних 3D моделей
Розбір UV розгорток та правильної топології моделі, метод накладання текстурних карт та сторонніх зображень, створення власних текстур.
Власне портфоліо
Створення власного портфоліо, розміщення всіх проєктів та знань учня.
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Засвоїть основні, першорядні принципи комп'ютерного моделювання
- Зможе моделювати свої власні 3D світи та тривимірні моделі різних об'єктів
- Накладати їх на тривимірні моделі та створювати неймовірні візуальні ефекти в іграх та роликах
- Навчиться працювати в одному із найпопулярніших 3D-редакторів Blender
- Юний дизайнер навчиться грамотно працювати з матеріалами та текстурами у комп'ютерному середовищі
- Спробує свої сили у створенні анімованих відеороликів
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Проєкт в портфоліо
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.