Курс 3Ds Max
- Online
- Для початківців
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | Logos IT-Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 18 занять |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 7 500 UAH за курс |
Індивідуальний курс - 22500 UAH.
Програма курсу
Заняття 1
В даній лекції ви повинні отримати основне розуміння того що ми будемо робити і яким чином ми досягатимемо цього. Також ми дізнаємося як працюють люди пов'язані з комп'ютерною графікою і які шляхи перед ними відкриваються в цій галузі.
- Освоєння загальних понять про 3D графіку, правила та аксіоми комп'ютерної графіки. Основні поняття топологічного моделювання
- Ознайомлення з інтерфейсом 3Ds MAX'у
- Виставлення основних налаштувань та підготовка 3D MAX'у до роботи
- Підготовка та коригування внутрішніх можливостей програми під свої потреби (тобто настройки гарячих клавіш Toolbars і т.п.)
- Основна панель, початковий огляд її можливостей та інструментів
Заняття 2
Лекція буде продовженням розгляду основних функцій в програмі 3Ds Max. Ознайомимося з слоями та іншими корисними речами, котрі нам завжди даватимуть у роботі чистоту та упорядкованість процесу.
- Продовження огляду основної панелі
- Move, Rotate, Scale, Link object, поняття щодо Gizmo
- Розуміння того як працюють слої
- Огляд доступних сайтів для поглибленного домашнього вивчення(де знайти текстури, моделі, уроки)
Заняття 3
Ми ознайомимося з поняттями центральних прив'язок та навчимося користуватися масивами.
- Pivot, Snaps (їх види, призначення та налаштування)
- Selection sets, aligns - їх види та призначення
- Поняття Ribbon - populate, object paint
- Гарячі клавіші на F та інше
- AutoGrid, Measure
- Spacing Tools, (Arrays)
- Local objects (локалізація їх види та застосування). Зміна Pivot, Link Info
Заняття 4
В даному уроці ми поговоримо про групування та вкрай важливі маніпуляції над об'єктами.
- Transform toolbox, transform type in, Scene States
- Viewport Canvas
- Групування (види застосування)
- Види маніпуляції об'єктами (Hide, freez, isolate)
Заняття 5
Для полегшення сприйняття під час роботи ми навчимося змінювати саме відображення об'єктів та отримаємо знання щодо їх різновидів. Оглянемо доступні функції для перевірки та аналізу помилок в самій геометрії.
- Види Display. Додаткова панель Floater
- Views (збереження виду), варіанти Views та їх різноманітність відображення
- xView
- Основи MassFX
- Головна панель Create, набір в ній геометричних форм
- Основні скріпти для роботи та сайти де їх можна відслідковувати
Заняття 6
Дана лекція буде присвячена лініям та кривим. Здебільшого саме з них в процесі моделювання, починаються більшість об'єктів в 3Ds MAX.
- Shapes - лінії, їх застосування на практиці. Editable Spline
- Основні модифікатори для ліній
Заняття 7
Булеві операції вважаються основами у будь-яких програмах пов'язаних із створенням об'єму. Саме на цій лекції ми поговоримо про користь, котру вони приноситимуть у процесі вашої роботи.
Заняття 8
Імпортування моделей та їх подальше доопрацювання, це як основа роботи та запорука економії часу.
- Імпортування моделей з суміжних сцен, додавання геометрії, переведення геометрії в додаткові формати та інші маніпуляції із сценою
- Робочі формати. Співпраця 3Ds MAX з програмами ArchiCAD та AutoCAD
Заняття 9
В даній лекції ми розглянемо суміжну програму де ми швидко та якісно навчимося створювати різноманітні вироби із тканини. Також ми познайомимося із принципами моделювання.
- Огляд програми для моделювання тканини Marvelous Designer, принцип роботи в ній. Експорт та імпорт геометрії, аватару. Методи спрощення та розумного згладження геометрії за допомогою модифікаторів
- Початок ознайомлення з Edatable Poly
Заняття 10
Продовжуючи вивчати функції та доступний нам інструментарій в Editable Poly ми познайомимося та освоїмо різноманітну техніку роботи під час моделювання.
- Головні функції Editable Poly
- Продовження вивчення панелі Ribbon (вкладки selection, modeling)
- Метод моделювання freeform, retopology
Заняття 11
В ході лекції ми розглянемо основні проблеми, котрі виникатимуть під час роботи в Editable Poly, а також навчимося перевтілювати прості форми у високо-полігональні моделі.
- Процес моделювання в Editable Poly - MeshSmooth, turbosmooth
- Основні та додаткові модифікатори для роботи
- NURMS - як найшвидший варіант полігонального згладження
Заняття 12
Навчившись коректно створювати текстури під 3Ds MAX ми зможемо додавати нашій об'ємній геометрії відчуття правдивої реальності.
- Створення текстур під 3Ds MAX у програмі AdobePhotoshop
- Перетворення фото у текстуру та правила тайлінгу
- Початковий огляд Material Editors
- Правила створення Back Ground за вікном та на задньому плані
Заняття 13
В цій лекції ми навчимося користуватися додатковими можливостями 3Ds MAX, а також розглянемо усі доступні види текстурування в даній програмі. Також ми ознайомимося з професійним модифікатором, котрий використовують для коректного текстурування.
- Utilities - основні їх види
- UVWmaps, UNWrap (основні правила текстурування)
Заняття 14
Візуалізатор Vray за роки зарекомендував себе як один із найкращих та найшвидших інструментів для отримання якісного кінцевого рендеру. Дана лекція буде присвячена загальним положенням цього візуалізатора. Ми навчимося правильно налаштовувати його та розглянемо усі питання, що виникнуть під час роботи.
- Налаштування візуалізатора Vray (тестові та фінальні)
- Налаштування камери
- Налаштування світла. Правила освітлення. Розгляд проблем, котрі виникають під час роботи
- HDRI, dome, sun (екстер'єрне освітлення)
Заняття 15
Ми навчимося правилам розстановки світла в сцені та розглянемо, що таке IES проекції світла. Ознайомимося з модифікатором Hair and Fur. А також вникнемо в суть Material Editor.
- Інтер'єрне освітлення
- IES - освітлення
- Поняття про Vray Proxy
- Ознайомлення з модифікаторами Hair and Fur
- Матеріали в Material Editor та їх види
Заняття 16
В заключній лекції ми зможемо розглянути основні базові прийоми у пост-обробці рендеру. Ознайомимося з методами покращення текстур та наданням геометрії власної природної фактури.
- Детальніший розгляд основного матеріалу VrayMtl
- Поняття displace, bump, reflect, refract
- Основні процедурні карти
- Фінальна візуалізація тестової сцени
Особливості курсу
- Робота з експертами
- Зворотній зв'язок
- Ефективне навчання
- Диплом
- Закритий телеграм-чат
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.