Курс Концепт-художник
- Online
- Для початківців
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 50 занять |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
За 50 занять ти розберешся з композицією, перспективою, анатомією та пластикою. Навчишся створювати концепти персонажів, костюмів, середовищ та локацій, а для цього прокачаєш скіл генерації ідей. Зрозумієш, як працювати з референсами, скетчами та деталізацією. Пройдеш пайплайн роботи над проєктом: від мудборда - до фінального рендера.
Програма курсу
Знайомство та занурення в тему
- Кіно чи геймдев?
- Огляд індустрії
- Хто такий геймдев-художник
- Концепт-артист: художник персонажів чи художник оточення - як зрозуміти, що ближче
- Пайплайн, який стоїть за ігровим продакшеном
- Основи створення концепту, пошук ідеї
- Перспективи розвитку
Перші кроки: робота з планшетом та програмами малювання (запис)
- Основи софту, яким ми будемо користуватись
- Основні принципи малювання об'ємних форм на площині
- Малювання різних об'ємних фігур: куб, сфера, циліндр тощо
- Перші поняття перспективи світла й тіні
- ДЗ: зробити малюнок куба, сфери, циліндра в середовищі
Робота з перспективою (запис)
- Предмети в перспективі та як вона працює
- Використання перспективи при створенні персонажів
- ДЗ: створити геометричну композицію з примітивів у середовищі з будь-якою моделлю перспективи
Фідбек-сесія
Анатомія та пластика (запис)
- Основи анатомії
- Побудова голови
- Основні етапи малюнка
- Художнє осмислення портрета як елементу персонажа
- ДЗ: намалювати гіпсову голову, частини обличчя (губи, око, ніс, вухо) та череп
Анатомія та пластика (запис)
- Основні пропорції фігури
- Конструкція фрагментів тіла: торс, руки, ноги тощо
- Передача форми та частин тіла на площині
- ДЗ: намалювати гіпсові частини тіла, схеми (таблиці) Барга, скетчі або повноцінні малюнки з фотографії частин тіла (рука, нога, кисть, стопа, торс)
Воркшоп
Практикуємо анатомію, малюємо скетчі.
Фідбек-сесія
Практика, гіперболізація та стилізація
- Пластика в анатомії
- Робота з позою персонажа
- Гіперболізація форм та емоцій
- Стилізація персонажа і навіщо вона потрібна
- ДЗ: намалювати на вибір: всю фігуру по фото / з екорше / гіпс Германіка
Фідбек-сесія
Світло й тінь, типи освітлення (запис)
- Загально про світло
- Правила й закони світлотіні
- Різні моделі освітлення в концептах
- Як з простих форм створити складну поверхню або тіло персонажа
- ДЗ: зробити чорно-білий натюрморт із частиною тіла (черепом) і геометричними фігурами в різних світлових моделях
Колір (запис)
- Світло та колір
- Теплохолодність у роботі над формою
- Колір у композиції
- Оформлення колірної палітри
- Робота над акцентами
Рендер та матеріали (запис)
- Робота з матеріалами
- Рендер та реалістичність, особливості стилів
- Поняття PBR в ігровій індустрії
- Рендер, фіналізація концепту
- ДЗ: розфарбувати чорно-білий натюрморт, а також частини тіла
Фідбек-сесія
Закони композиції в дизайні персонажів та дизайн механічних деталей
- Основні стилі в дизайні
- Основні закони в дизайні персонажів
- Колір і тонові рішення в персонажах
- Силует
- Практичність, функціональність та механіка
- ДЗ: створити дизайн одягу або анатомічні структури для персонажа
Перший концепт: голова як основа характеру персонажа
- Початок роботи з ТЗ
- Робота з референсами
- Пошук форми та варіанти силуетів
- Вибір одного з варіантів
- Створення проєкцій голови персонажа або портрета
- Деталізація: різні пайплайни фінального рендера
- Оформлення концепту
- ДЗ: зробити бюст монстра або бюст головного персонажа з шоломом
Концепт елемента костюма
- Основні ідеї та осмислення задачі
- Пошук форми механізмів, основні композиційні та ідейні рішення
- Вибір одного з варіантів
- Опрацювання механізмів персонажа
- Фінальний рендер та оформлення концепту
- ДЗ: частина тіла персонажа з девайсом, рука або спина персонажа з дроном
Фідбек-сесія
ДЗ: доробити/переосмислити попередню домашку, зробити фінальне оформлення концепту.
Створення концепту простого персонажа
- Початок роботи з ТЗ
- Пошук ідей
- Динаміка, ідея, характер
- Створення концепту простого персонажа
- Використання принципів з попередніх занять: створення колірної гами, об'єм, рендер персонажа
- ДЗ: створити простого персонажа та показати свій процес генерації ідей (не менше ніж 3 ідеї)
Фідбек-сесія
ДЗ: допрацювати/переосмислити персонажа.
Створення концепту складного персонажа
- Початок роботи з ТЗ
- Пошук ідей
- Динаміка, ідея, характер
- Створення концепту персонажа з девайсами, атачментами та різними механізмами
- Використання принципів з попередніх занять: створення колірної гами, об'єм, рендер персонажа
- ДЗ: створити складного персонажа та показати свій процес генерації ідей (не менше ніж 5 ідей)
Фідбек-сесія
ДЗ: допрацювати/переосмислити персонажа.
Фідбек-сесія-залік
Блок 3D
Intro to Environment Concept art
- Інсайди індустрії
- Що робить концепт-артист і чим відрізняється від звичайного художника
- Що таке environment concept art
Пошук і генерація ідей
- Для чого використовується 2D, його плюси порівняно з 3D
- Робота з референсами
Домашка:
- Уявіть, що ви робите концепт локації для вашого улюбленого фільму або гри
- Зберіть і згрупуйте moodboard із прикладами обʼєктів, освітлення, ідеї, текстури, природи й все, що може вам знадобитись у роботі
Техніки у Photoshop
- Line vs Shape
- Flat brush+Smudge tool
- Hairy Brush + Mixer Brush
- Wand tool Selection and Lasso tool + Gradient
- ДЗ: зробити по 2 скетчі для кожного методу малювання
Фідбек-сесія
Базові принципи дизайну: композиція
- Suggestion vs Statement
- Золоте правило та види композиції
- Ритм і рівновага, напрямні
- Big Medium Small
- Правило зигзагу
- Контраст (кольору, форми, патерну)
- ДЗ: зробити по 2 скетчі з використанням кожного принципу дизайну
Базові принципи дизайну: перспектива
- Що це таке та види перспективи (1–3 vanishing points, ізометрія, побудова об'єктів у перспективі, відмірювання однакових відрізків у перспективі, зв'язок з кутом огляду камерою)
- Як спростити побудову перспективи (використання сіток, використання Lazy Nezumi)
- ДЗ: намалювати куб (або прямокутний об'єкт, або вулицю (спрощено) під різними кутами, різною перспективою, крім ізометрії)
Фідбек-сесія
Камера і світло
- Позиція камери
- Які бувають лінзи та як використовуються
- Плановість
- Як за допомогою світла розповідати історії
- Вплив світла на деталі
Домашка:
- Знайти по 2 приклади широкої лінзи, довгої лінзи, позиції камери; повторити композицію за кадром, який подобається (фільм, арт, гра) і намалювати свій скетч
- Додати освітлення, використовуючи інший референс
Фідбек-сесія
Інтерфейс Blender
- Інтерфейс
- Налаштування, кастомізація інтерфейсу
- Навігація, FPS-навігація
- 3D-курсор
- Пошук та помічник у Blender
- ДЗ: встановити й налаштувати Blender
Базові інструменти моделювання
- Base Shapes
- Duplicate vs Instancing
- Move Scale Rotate
- Global Local space, Pivot point (origin to geo)
- Proportional Editing
- Separate Join, Group Objects Collections 10min
- Sculpting Mode
- ДЗ: зробити схематичну сцену проєкту з простих об'єктів
Фідбек-сесія
Edit mode
- Point-Edge-Face
- Extrude
- Bevel
- Edge Loops
- Inset
- Bridge
- Knife
- ДЗ: зробити простий об'єкт, який буде в майбутньому використаний у сцені
Фідбек-сесія
Аддони
- Різновиди аддонів та огляд на них
- Використання Blender Kit, Sketchfab, Megascans
- Робота з Boolean (BoxCutter та HardOps або BoolTool)
- ДЗ: додати в сцену об'єкти, використовуючи Megascans ta Sketchfab
Модифікатори
- Модифікатори та всілякі нюанси (smooth shading, sharp edges, etc.)
- Технічні моменти
- Частки та фізика
- ДЗ: попрацювати над своєю сценою, додати (якщо потрібно) деталі, використовуючи модифікатори
Робота з шейдерами й текстурами
- Використання shader editor
- Типи матеріалів та їхні параметри
- Texture Painting
- Техніка: створення об'єктів з фото за допомогою UV mapping
- ДЗ: додати матеріали у свою сцену; створити прості об'єкти для сцени, використовуючи фото або підготовлену текстуру
Фідбек-сесія
Освітлення
- Робота з освітленням
- Види освітлення (Sun, Point, Lightbox, Projector)
- World
- HDRI
- Атмосфера
- ДЗ: додати освітлення та налаштування світла сцени
Фідбек-сесія
Робота з камерою. Оптимізація та рендер
- Використання інстансів
- Налаштування рендера
- Compositing fx
- Evee Ta Cycles
- Render Layers
- ДЗ: поставити камеру(-и) та зарендерити свою сцену (декілька ракурсів, 2–5)
Фідбек-сесія
Постпроцес у Photoshop
- Як малювати поверх рендера
- Matte Painting
- ДЗ: зробити оверпейнт своїх рендерів
Фідбек-сесія
Як створити й презентувати портфоліо
- Презентація портфоліо
- Про концепт-арт та індустрію
- Робота з артдиректором, командою та фідбеком
Випускна презентація
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Домашні завдання
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Денис Діденко - Lead Character & Concept Artist
- Антон Палій - Senior consept artist at Ubisoft
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 000 UAH за курс
Навчальний центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
3 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
3 500 UAH за курс
Навчальний центр
CASES-Креативна Практика
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
1 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
1 500 UAH за курс