Курс ActionScript 3 Basic
- Online
- Для початківців
- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
![]() |
|
Навчальний центр: | IT-Столиця |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 10 занять |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | 5 700 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Завдяки нашій програмі ви з легкістю навчитеся створювати анімації будь-якої складності. Під чуйним керівництвом наших педагогів ви навчитеся вісм тонкощам та "хитрощам" роботи з цією програмою.
Програма курсу
Основні поняття
- Інструменти для написання коду мовою ActionScript
- Клієнтські середовища виконання Flash
- Adobe Flash Player
- Adobe AIR
- IPhone
- Android
- Adobe Flash Player Lite
- Компіляція
- Введення в ActionScript 3.0
- Про мову ActionScript
- Переваги ActionScript 3
Нові можливості ActionScript 3
- Сумісність з попередніми версіями
- Початок роботи з мовою ActionScript 3
- Основи програмування
- Робота з об'єктами
- Загальні елементи програми
- Створення додатків з ActionScript
- Створення користувальницьких класів
- Короткий огляд
- Класи та об'єкти
- Основи об'єктно-орієнтованого програмування мовою ActionScript
- Пакети
- Описання класу
- Методи-конструктори
- Створення об'єктів
Параметри та аргументи конструктора
- Вирази
- Присвоєння однієї змінної іншій змінній
- Змінна екземпляру
- Методи екземпляру
- Умовні оператори та цикли
- Булева логіка
- Методи екземпляру
- Ключове слово this
- Зв'язані методи
Використання методів для отримання та зміни стану об'єкта
- Get- й set-методи
- Обробка невідомої кількості параметрів
- Статистичні змінні та методи
- Статистичні змінні
- Константи
- Статистичні методи
Поняття про функції
- Функції рівня пакету
- Вкладені функції
- Функції рівня вихідного файлу
- Доступ до описів із функції
- Функції у якості значень
- Синтаксис літералів функцій
- Рекурсивні функції
Наслідування
- Приклад для наслідування
- Перекриття методів екземпляру
- Методи-конструктори в підкласах
- Виключання можливості розширення класів та перекриття методів
- Створення підкласів внутрішніх класів
- Теорія наслідування
- Типи даних та перевірка типів
- Типи даних та анотації типів
- Нетипізовані зміні, параметри, поверненні значення та вирази
- Попередження про відсутні анотації типів
- Виявлення помилок звернення на етапі компіляції
- Приведення типів
- Приведення до примітивних типів
- Значення змінних за замовчуванням
- Значення null та undefined
- Інтерфейси
- Що таке інтерфейси
- Інтерфейси та класи з декількома типами даних
- Синтаксис та використання інтерфейсів
- Інструкції та оператори
- Інструкції
- Оператори
Масиви
- Основна інформація про масиви
- Анатомія масиву
- Створення масивів
- Звернення до елементів масиву
- Встановлення розміру масиву
- Додавання елементів до масиву
- Видалення елементів з масиву
- Перевірка змісту масиву
- Багатомірні масиви
- Індексні масиви
- Асоціативні масиви
- Клонування масивів
- Події та обробка подій в ActionScript
- Основи обробки подій в ActionScript
- Прослуховувачі подій
- Звернення до об'єкта отримувача
- Звернення до об'єкта, що зареєстрував приймач
- Скасування стандартної поведінки подій
- Пріоритет приймача подій
- Приймачі подій та керування пам'яттю
- Користувальницькі події
Обробка виключень та помилок
- Основи обробки помилок
- Типи помилок
- Обробка синхронних помилок у додатку
- Створення користувальницьких класів помилок
- Відповіді на події помилок та помилки стану
- Порівняння класів помилок
- Механізм обробки виключень
- Блок finally
- try/catch/finally
Використання регулярних виразів
- Збір сміття
- Динамічні можливості мови ActionScript
- Динамічні змінні екземпляру
- Динамічне додавання нової поведінки в екземпляр
- Динамічні звернення до перемінних та методів
- Використання функцій для створення об'єктів
- Використання об'єктів-прототипів для доповнення класів
- Ланцюг прототипів
Поняття про область. Область видимості
- Глобальна область видимості
- Область видимості класу
- Область видимості статистичного методу
- Область видимості методу екземпляру
- Область видимості функції
- Огляд областей видимості
- Деталі реалізації
- Розширення ланцюга областей (with)
- Простір імен
- Простір імен у мові ActionScript
- Створення простору імен
- Використання простору імен для уточнення визначень змінних та методів
- Уточнені ідентифікатори
- Доступність просторів імен
- Видимість уточнених ідентифікаторів
- Порівняння уточнених ідентифікаторів
- Присвоєння та передача значень просторів імен
- Приклад використання значення простору імен
- Відкриті простори імен та директива use namespace
- Простори імен для модифікаторів керування доступом
Мова XML
Основи XML.
Обмеження безпеки Flash Player
- Обмеження для завантаження змісту, звернення до змісту у вигляді даних, крос-скриптинг, та завантаження даних
- Безпека сокетів
- Розширення розповсюджувача (файли політики безпеки)
- Розширення створювача (allowDomain( ))
- Імпортоване завантаження
- Обробка порушень безпеки
- Відображення та інтерактивність
- API-відображення та список відображення
- Огляд API-відображення
- Список відображення
- Контейнери та глибини
- Події контейнерів
- Користувальницькі графічні класи
Події та ієрархії відображення
- Ієрархічна диспетчеризація подій
- Фази диспетчеризації подій
- Приймачі подій та ланцюг диспетчеризації подій
- Використання ланцюга диспетчеризації подій для централізації коду
- Визначення поточної фази події
- Відмінності подій з об'єктом у якості отримувача від подій, отримувачами котрих є потомки
- Зупинення процесу диспетчеризації події
- Пріоритет та ланцюг диспетчеризації подій
- Зміна ієрархії відображення та ланцюг диспетчеризації подій
- Користувальницькі події та ланцюг диспетчеризації подій
Інтерактивність, захоплення дій користувача
- Основні відомості про дії користувача
- Захоплення дій клавіатури
- Захоплення дій миші
- Події миші
- Події фокусу
- Події введення з клавіатури
- Події текстового введення
- Події введення рівня додатка Flash Player
Оновлення екрану
- Заплановані оновлення екрану
- Постподійні оновлення екрану
- Область прорисовування
Оптимізація з використанням події Event.RENDER
- Створення анімації за допомогою події ENTER_FRAME
- Використання анімації з використанням події TimerEvent.TIMER
- Вибір між класом Timer та подією Event.ENTER_FRAME
- Анімація, що заснована на швидкості
- Приклад фізичного движка
Малювання за допомогою векторів
- Огляд класу Graphics
- Малювання ліній
- Малювання кривих
- Малювання фігур
- Видалення векторного змісту
- Робота з геометрією
- Основи геометрії
- Використання об'єктів у Point
- Використання об'єктів Rectangle
- Використання об'єктів Matrix
- Використання матричного перетворення до екранного об'єкту
Використання фільтрів та ефектів
- Основи фільтрації екранних об'єктів
- Створення та використання фільтрів
- фільтр "Фаска" (клас BevelFilter)
- фільтр "Розмивання" (клас BlurFilter)
- фільтр "Тінь" (клас DropShadowFilter)
- фільтр "Світіння" (клас GlowFilter)
- фільтр "Градієнтна фаска" (клас GradientBevelFilter)
- фільтр "Градієнтне світіння" (клас GradientGlowFilter)
- фільтр "Матриця лінійного перетворення" (клас ColorMatrixFilter)
- фільтр "Згортання" (клас ConvolutionFilter)
- фільтр "Мапа зміщення" (класс DisplacementMapFilter)
- фільтр "Шейдер" (клас ShaderFilter)
Відображення та введення тексту
- Створення та відображення тексту
- Зміна змісту текстового поля
- Форматування текстових полів
- Шрифти та відображення тексту
- Відсутні шрифти та гліфи
- Встановлення доступності шрифту
- Встановлення доступності гліфу
- Відображення тексту за допомогою вбудованих шрифтів
- Введення через текстові поля
- Текстові поля та простір розробки Flash
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчання у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
Викладачі курсу
- Тетяна - Секретар
- Людмила - Анімація
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Академія Професій Майбутнього
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
32 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
500 UAH за годину
Навчальний центр
Uprise ІТ Академія
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 900 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 590 UAH за місяць
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
24.09.2025
Тривалість
18 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте