Курс Дизайн 3D персонажів в ZBrush
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | Levelup |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 6 місяців |
Початок курсу: | 20.09.2025 |
Вартість навчання: | 4 667 UAH за місяць |
Подробиці та реєстрація
Пройдеш повний цикл створення реалістичних 3D персонажів у Zbrush з нуля.
Програма курсу
Інтерфейс програми ZBrush
- Вивчення інтерфейсу та головних меню
- Інструменти для скульптінга, пензлики
- Примітіви програми
- Базовий інструментарій ліплення
- Додавання примітивів в сцену, орієнтація в палітрі Tool та перехід в режим Edit
- Гарячі клавіші роботи з вьюпортом
Інструменти Subtool
- Інструменти трансформації об'єктів
- Організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool
- Способи поділу та з'єднання різних частин моделі
- Анатомія голови та основні параметри
- Практична робота: моделювання голови персонажу
- Трансформації та манипуляції
Геометрія та полігрупи
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Полігрупи і іх функції
- Анатомія тіла: Особливості, специфіка та хитрощі скульптингу
- Засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All
- Практична робота по створенню разних частин персонажів
Розділи Деформація, Альфа-канали, Маски
- Референси та модельні листи, принципи створення
- Виділення за допомогою масок та основні команди
- Створення одягу для персонажу
- Альфи та особливості їх створення
- Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу
- Практична робота по створенню полноцінного персонажа в одязі
- Створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення
Текстурування та освітлення в програмі ZBrush
- Основні принципи текстурування в Zbrush
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-polyмодель, повний розбір функціоналу Project All
- Види освітлення. Використання кольору для посилення композиції та емоцій
- Камери. Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Інструменти рендера
- Практична робота по размалюванню персонажа
Знайомство з програмою 3DS Max
- Знайомство з інтерфейсом програми
- Стандартні та розширені примітіви
- Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
- Виділення розмірів, текстур і специфікацій матеріалів
- Створення моделей та оточення за допомогою примитівів
Полігональне моделювання
- Модіфікатори Edit Poly та Edit Mesh
- Світок Geometry
- Команди для роботи з подоб'єктами
- Групи зглажування
- Скульптінг - способи вигідної подачі моделі
- Практична робота с полігонами
Практична робота по темі полігони
- Створення ігрового хатинки
- Текстування моделей. Основні принципи текстурування в Zbrush
- Освітлення в пейзажах
- Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Створення реалістичності за допомогою текстури
- Рендер моделі
Нормалі, XForm, Pivot. Створення розгортки
- Поняття нормалі та групи сглажування. Додаткові інструменти
- Зважені нормалі
- Утіліта XForm для сброса зайвої інформациїї
- Правила роботи з опорной точкою об'єкта
- Робота з розгорткою. Юдіми, падінг
- Практична робота по створенню розгортки персонажа
Матеріали, освітлення, рендер
- Редактор матеріалов, карти
- Варіанти освітлення
- Камери та налаштування рендера
- Текстування зброї та оточення
Запікання та текстурування в програмі Substance Painter
- Інтерфейс програми
- Запеканя карт
- Шари та властивості матеріалов
- Експорт карт в інші програми
- Практична робота по размалюванню персонажа
Ретопологія персонажа в Maya та Topogun
- Створення лоу моделі
- Накладення сітки. Додавання текстур
- На практиці вчимось зменшувати кількість полігонів на моделі і зберегти якісну сітку
- Рендер персонажа в програмі Zbrush
Подача персонажа в програмі Marmoset Toolbag
- Інтерфейс та інструментарій програми Marmoset Toolbag
- Виставлення світлення
- Створення реалістичності за допомогою освітлення
- Накладання карт
Створення анімації персонажа в 3DS Max та Maya
- Базові поняття анімації. Іерархія та оснастка
- Система рігов Cat
- Створення скелету в Maya
- Прив'язка до Skin. Ретаргет
Project
- Підготовка дипловного проєкту
- Оформлення портфоліо
- Відкритий захист проєкту
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Олена Настай - 3D Artist
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2025
Тривалість
9 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
13 060 UAH за курс
Навчальний центр
Uprise ІТ Академія
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
9 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 000 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 790 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 800 UAH за курс