Курс Дизайн 3D персонажів в ZBrush
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
| Навчальний центр: | Levelup |
|---|---|
| Формат: | Курс |
| Мова викладання: | Ukrainian |
| Тривалість навчання: | 6 місяців |
| Початок курсу: | 20.09.2025 |
| Вартість навчання: | 4 667 UAH за місяць |
Подробиці та реєстрація
Пройдеш повний цикл створення реалістичних 3D персонажів у Zbrush з нуля.
Програма курсу
Інтерфейс програми ZBrush
- Вивчення інтерфейсу та головних меню
- Інструменти для скульптінга, пензлики
- Примітіви програми
- Базовий інструментарій ліплення
- Додавання примітивів в сцену, орієнтація в палітрі Tool та перехід в режим Edit
- Гарячі клавіші роботи з вьюпортом
Інструменти Subtool
- Інструменти трансформації об'єктів
- Організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool
- Способи поділу та з'єднання різних частин моделі
- Анатомія голови та основні параметри
- Практична робота: моделювання голови персонажу
- Трансформації та манипуляції
Геометрія та полігрупи
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Полігрупи і іх функції
- Анатомія тіла: Особливості, специфіка та хитрощі скульптингу
- Засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All
- Практична робота по створенню разних частин персонажів
Розділи Деформація, Альфа-канали, Маски
- Референси та модельні листи, принципи створення
- Виділення за допомогою масок та основні команди
- Створення одягу для персонажу
- Альфи та особливості їх створення
- Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу
- Практична робота по створенню полноцінного персонажа в одязі
- Створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення
Текстурування та освітлення в програмі ZBrush
- Основні принципи текстурування в Zbrush
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-polyмодель, повний розбір функціоналу Project All
- Види освітлення. Використання кольору для посилення композиції та емоцій
- Камери. Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Інструменти рендера
- Практична робота по размалюванню персонажа
Знайомство з програмою 3DS Max
- Знайомство з інтерфейсом програми
- Стандартні та розширені примітіви
- Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
- Виділення розмірів, текстур і специфікацій матеріалів
- Створення моделей та оточення за допомогою примитівів
Полігональне моделювання
- Модіфікатори Edit Poly та Edit Mesh
- Світок Geometry
- Команди для роботи з подоб'єктами
- Групи зглажування
- Скульптінг - способи вигідної подачі моделі
- Практична робота с полігонами
Практична робота по темі полігони
- Створення ігрового хатинки
- Текстування моделей. Основні принципи текстурування в Zbrush
- Освітлення в пейзажах
- Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Створення реалістичності за допомогою текстури
- Рендер моделі
Нормалі, XForm, Pivot. Створення розгортки
- Поняття нормалі та групи сглажування. Додаткові інструменти
- Зважені нормалі
- Утіліта XForm для сброса зайвої інформациїї
- Правила роботи з опорной точкою об'єкта
- Робота з розгорткою. Юдіми, падінг
- Практична робота по створенню розгортки персонажа
Матеріали, освітлення, рендер
- Редактор матеріалов, карти
- Варіанти освітлення
- Камери та налаштування рендера
- Текстування зброї та оточення
Запікання та текстурування в програмі Substance Painter
- Інтерфейс програми
- Запеканя карт
- Шари та властивості матеріалов
- Експорт карт в інші програми
- Практична робота по размалюванню персонажа
Ретопологія персонажа в Maya та Topogun
- Створення лоу моделі
- Накладення сітки. Додавання текстур
- На практиці вчимось зменшувати кількість полігонів на моделі і зберегти якісну сітку
- Рендер персонажа в програмі Zbrush
Подача персонажа в програмі Marmoset Toolbag
- Інтерфейс та інструментарій програми Marmoset Toolbag
- Виставлення світлення
- Створення реалістичності за допомогою освітлення
- Накладання карт
Створення анімації персонажа в 3DS Max та Maya
- Базові поняття анімації. Іерархія та оснастка
- Система рігов Cat
- Створення скелету в Maya
- Прив'язка до Skin. Ретаргет
Project
- Підготовка дипловного проєкту
- Оформлення портфоліо
- Відкритий захист проєкту
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Олена Настай - 3D Artist
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Logos IT-Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
18 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
7 500 UAH за курс
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
04.06.2025
Тривалість
16 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
37 290 UAH за курс
Навчальний центр
Cyber Kids
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Levelup
Формат
Online
Початок навчання
27.11.2025
Тривалість
20 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
