Курс Дизайн 3D персонажів в ZBrush

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Навчальний центр: Levelup
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:6 місяців
Початок курсу:20.09.2025
Вартість навчання:4 667 UAH за місяць

Пройдеш повний цикл створення реалістичних 3D персонажів у Zbrush з нуля.

Програма курсу

Інтерфейс програми ZBrush

  • Вивчення інтерфейсу та головних меню
  • Інструменти для скульптінга, пензлики
  • Примітіви програми
  • Базовий інструментарій ліплення
  • Додавання примітивів в сцену, орієнтація в палітрі Tool та перехід в режим Edit
  • Гарячі клавіші роботи з вьюпортом

Інструменти Subtool

  • Інструменти трансформації об'єктів
  • Організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool
  • Способи поділу та з'єднання різних частин моделі
  • Анатомія голови та основні параметри
  • Практична робота: моделювання голови персонажу
  • Трансформації та манипуляції

Геометрія та полігрупи

  • Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
  • Полігрупи і іх функції
  • Анатомія тіла: Особливості, специфіка та хитрощі скульптингу
  • Засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All
  • Практична робота по створенню разних частин персонажів

Розділи Деформація, Альфа-канали, Маски

  • Референси та модельні листи, принципи створення
  • Виділення за допомогою масок та основні команди
  • Створення одягу для персонажу
  • Альфи та особливості їх створення
  • Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу
  • Практична робота по створенню полноцінного персонажа в одязі
  • Створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення

Текстурування та освітлення в програмі ZBrush

  • Основні принципи текстурування в Zbrush
  • Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
  • Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-polyмодель, повний розбір функціоналу Project All
  • Види освітлення. Використання кольору для посилення композиції та емоцій
  • Камери. Прийоми створення динамічних світлових ефектів
  • Інструменти рендера
  • Практична робота по размалюванню персонажа

Знайомство з програмою 3DS Max

  • Знайомство з інтерфейсом програми
  • Стандартні та розширені примітіви
  • Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
  • Виділення розмірів, текстур і специфікацій матеріалів
  • Створення моделей та оточення за допомогою примитівів

Полігональне моделювання

  • Модіфікатори Edit Poly та Edit Mesh
  • Світок Geometry
  • Команди для роботи з подоб'єктами
  • Групи зглажування
  • Скульптінг - способи вигідної подачі моделі
  • Практична робота с полігонами

Практична робота по темі полігони

  • Створення ігрового хатинки
  • Текстування моделей. Основні принципи текстурування в Zbrush
  • Освітлення в пейзажах
  • Прийоми створення динамічних світлових ефектів
  • Створення реалістичності за допомогою текстури
  • Рендер моделі

Нормалі, XForm, Pivot. Створення розгортки

  • Поняття нормалі та групи сглажування. Додаткові інструменти
  • Зважені нормалі
  • Утіліта XForm для сброса зайвої інформациїї
  • Правила роботи з опорной точкою об'єкта
  • Робота з розгорткою. Юдіми, падінг
  • Практична робота по створенню розгортки персонажа

Матеріали, освітлення, рендер

  • Редактор матеріалов, карти
  • Варіанти освітлення
  • Камери та налаштування рендера
  • Текстування зброї та оточення

Запікання та текстурування в програмі Substance Painter

  • Інтерфейс програми
  • Запеканя карт
  • Шари та властивості матеріалов
  • Експорт карт в інші програми
  • Практична робота по размалюванню персонажа

Ретопологія персонажа в Maya та Topogun

  • Створення лоу моделі
  • Накладення сітки. Додавання текстур
  • На практиці вчимось зменшувати кількість полігонів на моделі і зберегти якісну сітку
  • Рендер персонажа в програмі Zbrush

Подача персонажа в програмі Marmoset Toolbag

  • Інтерфейс та інструментарій програми Marmoset Toolbag
  • Виставлення світлення
  • Створення реалістичності за допомогою освітлення
  • Накладання карт

Створення анімації персонажа в 3DS Max та Maya

  • Базові поняття анімації. Іерархія та оснастка
  • Система рігов Cat
  • Створення скелету в Maya
  • Прив'язка до Skin. Ретаргет

Project

  • Підготовка дипловного проєкту
  • Оформлення портфоліо
  • Відкритий захист проєкту

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Проєкт в портфоліо
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

Олена Настай - 3D Artist

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2025
Тривалість
9 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
13 060 UAH за курс
Навчальний центр
Uprise ІТ Академія
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
9 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 000 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 790 UAH за місяць
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 800 UAH за курс