Курс Google Analytics 4: ефективна робота з даними
- Online
- Для початківців
- Marketing Analyst / Web Analyst
![]() |
|
Навчальний центр: | WebPromoExperts |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 2 місяців |
Початок курсу: | 01.10.2025 |
Вартість навчання: | 9 800 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Навчитеся ефективно використовувати GA-4 для грамотної аналітики своїх проєктів. Отримаєте чіткий план: від встановлення GA-4 до глибокого розуміння всіх функцій. Зможете формувати проєктну звітність за допомогою Google Analytics 4.
Програма курсу
Аналітика в сучасному бізнесі: інструмент впровадження воронки продажів та забезпечення успішності підприємства
- Основні види perfomance marketing
- Воронка продажів як ключовий інструмент управління продажами: види та її складові
- Важливість аналітики у сучасному маркетингу
- Життєвий цикл продукту: LCA
Google Analytics 4: розбір відмінностей від Universal
- Аналіз відмінностей GA-4 і Universal Analytics
- Пошук звичних звіті у GA-4
- Практичний огляд роботи GA-4
Налаштування GA4. Робота з GTM
- Встановлення та налаштування GA4: кроки та рекомендації
- Інтеграція GA4 через GTM: налаштування та користувацький досвід
- Переваги та обмеження використання тег-менеджерів з GA4
- Основні елементи інтерфейсу та меню адміністратора GA4
Особливості роботи з фільтрами та навички використання спостереження в GA4
- Важливість використання фільтрів у GA4
- Робота з функцією машинного навчання Спостереження Analytics
Робота з UTM-мітками в Google Analytics 4
- Роль UTM-міток у вимірюванні ефективності маркетингових кампаній в GA4
- Переваги використання UTM-міток для відстеження різних кампаній, джерел трафіку та каналів просування
- Знайомтсво з розділом "Звіти"
- Джерела трафіку у GA4
Процес роботи зі звітами для визначення цільової аудиторії та її особливостей
- Робота зі звітами Life cycle та User
- Використання особливостей ЦА в подальших маркетингових кампаніях
Аналіз даних користувачів через звіт "Залучення": виявлення джерел трафіку та їх особливості
- Важливість аналізу залучення користувачів
- Види джерел трафіку
- Особливості джерел трафіку
- Аналіз вартості користувача з різних джерел
Оптимізація маркетингового бюджету за допомогою звіту "Ефективність" у новому розділі GA4: аналіз конверсій з різних каналів для ефективного розподілу ресурсів
- Огляд функціональності нового звіту "Ефективність" у GA4
- Ознайомлення з розділом "Реклама"
- Аналіз різних категорій конверсій та їх зв'язок з різними каналами
- Вплив аналізу на розподіл маркетингового бюджету
Оптимізація воронки продажів через аналіз звітів порівняння моделей атрибуції та шляхів конверсій в Google Analytics 4
- Поняття атрибуції у аналітиці
- Аналіз впливу різних моделей атрибуції на розрахунок результатів воронки продажів
- Порівняння конверсій, доходу та інших метрик між різними моделями
- Вираховування залежностей джерел конверсій один від одного
Аналіз послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта. Частина 1
- Значення аналізу послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта для ефективності бізнесу
- Розкриття поняття "шлях клієнта"
- Дослідження цінності клієнта
Аналіз послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта. Частина 2
- Важливість досліджень у сучасному бізнес-середовищі
- Роль та завдання різних спеціалістів в дослідженнях
Оптимізація веб-сайту послуг через практичний досвід налаштування GA-4
- Практичний досвід налаштування GA-4 для сайту послуг
- Вивчення шляхів переходу користувачів на веб-сайті послуг
- Визначення ключових показників результативності (KPI)
Практика налаштування GA-4 для e-commerce проєкту
- Огляд нової версії аналітичної платформи Google та її переваги для e-commerce бізнесів
- Практичні поради з впровадження GA-4 для e-commerce
Стратегії налаштування звітів і монетизація
- Визначення монетизації звітів як процесу отримання прибутку зі звітів або аналітичної інформації
- Важливість налаштування звітів для монетизації
Ефективна пріоритезація та презентація гіпотез за допомогою моделі HADI. Ключові кроки до успішної реалізації ініціатив
- Пояснення сутності HADI (Hypothesis, Analysis, Design, Implementation)
- Важливість ефективної пріоритезації та кроків для реалізації ініціатив у відповідності до цієї моделі
- Практичні аспекти моделі HADI
Особливості курсу
- Миттєвий доступ до всіх лекцій і корисних матеріалів після оплати
- Декілька онлайн - зустрічей з лектором у форматі питання - відповідь
- 20+ годин навчання
- Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
- Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
- Сертифікат WebPromoExperts
- Фінальний тест для перевірки отриманих знань
- Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
- Отримайте доступ до курсу одразу після сплати та навчайтесь в будь-який зручний час
Викладачі курсу
Нікіта Наконечний - Growth Marketing Specialist
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
UAMASTER
Формат
Online
Початок навчання
04.02.2025
Тривалість
16 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
17 500 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
01.11.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
60 000 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте