Курс Маркетингова аналітика

  • Online
  • Для досвідчених
  • Marketing Analyst / Web Analyst
Навчальний центр: Choice31
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:10 тижнів
Початок курсу:Дата формується
Вартість навчання:Уточнюйте

Ми навчимо розуміти та говорити мовою метрик, правильно формулювати аналітичні завдання, будувати якісні звіти, прогнозувати метрики, оцінювати ефективність реклами, бачити помилки у звітах, приймати рішення та будувати стратегію на основі аналізу даних та застосовувати аналітичний підхід у щоденній роботі.

Програма курсу

Онбординг у маркетингову аналітику

  • Огляд основних концепцій та термінології в маркетинговій аналітиці
  • Тренди в маркетинговій аналітиці
  • Ознайомлення з принципами збору, аналізу та використання даних в маркетингу

Ключові показники Acquisition / Conversion / Engagement / Retention

  • Джерела які генерують маркетингові дані
  • Аналіз взаємозв'язку між різними метриками та їх вплив на результативність маркетингових кампаній
  • Розгляд основних метрик та декомпозиція (конверсія, CTR, ROI, ROAS і тд.)
  • Призначення кожної метрики та її значення для оцінки ефективності маркетингових заходів

Вимірювання успішності маркетингових кампаній

  • Методи вимірювання ефективності кампаній
  • Ключові показники ефективності (CTR, CPC, CPA, CPL, SQL, LTV, CAC та інші)
  • Оцінка ROI та ROAS

Інструменти маркетингової аналітики

  • Методи збору маркетингових даних з різних каналів
  • Інструменти маркетингового аналітика
  • Фундаментальні поняття аналітичної системи Google Analytics 4
  • Огляд Google Analytics 4
  • Додаткові джерела маркетингових даних (Search Console, Google Ads, Meta Ads)
  • Базове налаштування Google Analytics 4 для вашого проєкту
  • Налаштування подій для GA4
  • Основні принципи Consent Mode та його налштування
  • Основи активації даних
  • Огляд можливостей Google Таблиць
  • Огляд можливостей Looker

Аналіз ефективності маркетингових активностей

  • Визначення метрик для побудови звітності
  • Створення звітів та презентація результатів маркетингу

Взаємозв'язок KPIs та маркетингових стратегій

  • Стратегія чи тактика - що важливіше?
  • Коригування маркетингових стратегій на основі ключових KPIs
  • Розробка маркетингового плану відповідно бізнес ціілей

Наскрізна аналітика

  • Хмарні сервіси та фреймворки для маркетингової аналітики
  • Підходи до реалізації наскрізної маркетингової аналітики
  • Етапи проєкту по ствроенню наскрізної аналітики
  • Створення наскрізної маркетингової аналітики на базі платформи Google Cloud

Особливості курсу

  • Симуляція роботи в компанії
  • Курс з урахуванням вимог роботодавців
  • Персональний зворотній зв'язок
  • Можлива оплата в розстрочку
  • Бонусний курс
  • Симулятор
  • Щотижневі лайви-воркшопи з ментором

Викладачі курсу

  • Оксана Верлан - Client Service Director at Netpeak Agency Ukraine
  • Олександр Конівненко - Head of Web Analytics Department at Netpeak

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
01.11.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
60 000 UAH за курс
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
01.11.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 800 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
22.07.2025
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте