Курс Веб-аналітика 4.0

  • Online
  • Для початківців
  • Marketing Analyst / Web Analyst
Навчальний центр: UAMASTER
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:16 занять
Початок курсу:04.02.2025
Вартість навчання:17 500 UAH за курс

Навчитеся правильно визначати цілі рекламної кампанії. Дізнаєтесь, як правильно вимірювати ефективність рекламних кампаній.

Програма курсу

Основи веб-аналітики

  • Що таке веб-аналітика
  • Принципи веб-аналітики
  • Огляд основних метрик у веб-аналітиці (клік, конверсія, види трафіку і т.д.)
  • Бізнес-цілі, маркетингові цілі та цілі у веб-аналітиці. "План відстеження"
  • Базовий набір інструментів та знань для маркетолога та веб-аналітика

Знайомство з GA4 i GTM

  • Що таке event-centric аналітика
  • Особливості роботи трекера
  • ClientID (що таке, як працює)
  • Реєстрація акаунтів
  • Інтерфейс GTM
  • Типи доступів в GA4 та GTM

Налаштування збору даних на сайтах

  • Встановлення систем аналітики через Google Tag Manager
  • UTM-мітки та інші ідентифікатори для трекінгу
  • Налаштування збору даних про події на сайті через Google Tag Manager
  • Налаштування конверсій в Google Analytics 4

Огляд Google Analytics 4 для аналізу трафіку

  • Структура акаунту GA4
  • Огляд стандартних звітів в GA4
  • Робота з фільтрами та додатковими параметрами у стандартних звітах
  • E-mail оповіщення
  • Оцінка ефективності реклами в інтернеті на основі даних Google Analytics

Поглиблений аналіз за допомогою Google Analytics 4

  • Аналіз шляхів користувачів
  • Моделі атрибуції
  • Сегментація користувачів при роботі зі звітністю
  • Користувацькі звіти. Робота з новим редактором звітів
  • Налаштування аудиторій ремаркетингу Ads через Google Analytics

Розширені можливості Google Tag Manager. Частина 1

  • Відстеження відправки форм лідогенерації через Google Tag Manager
  • Використання віртуальних сторінок для побудови воронок
  • Відправлення подій за таймером
  • Відстеження більш деталізованого (у порівнянні зі стандартним відстеженням у GA4) скролінгу в Google Analytics

Розширені можливості Google Tag Manager. Частина 2

  • Відстеження точного часу перебування на сторінці
  • Facebook Pixel
  • Динамічний ремаркетинг в Facebook та Google Ads

Налаштування електронної торгівлі в Google Analytics 4 та Universal Analytics

  • DataLayer і принцип його роботи
  • Особливості налаштування блоку розширеної електронної торгівлі GTМ
  • Як написати технічне завдання програмісту для налаштування розширеної електронної торгівлі
  • Налаштування тегів для відправки даних по електронній торгівлі в Google Analytics

Проведення A/B тестів на сайті для підвищення конверсії

  • Як шукати зони росту на сайті і формувати гіпотези щодо поліпшення конверсії
  • Що таке А/В тестування і навіщо його використовувати
  • Запуск першого тестування сайту через Google Optimize
  • Аналіз результатів тестування сайту

Наскрізна аналітика

  • Побудова наскрізної аналітики
  • Знайомство з Google BigQuery для побудови наскрізної аналітики

Інструменти і засоби візуалізації даних за допомогою Power BI

  • Огляд системи PowerBI для створення робочих дашбордів на основі даних з різних джерел
  • Знайомство з вбудованими функціями імпорту та обробки даних
  • Знайомство з no-code системами для підключення необхідного джерела
  • Робота з візуалізатором PowerBI, вбудовані та зовнішні віжуали

Огляд Looker Studio

  • Що таке конектори, та які конектори підтримує Looker Studio
  • Знайомство з робочою областю Looker Studio. Типи візуалізації даних
  • Імпорт даних та побудова звіту
  • Об'єднання даних з різних джерел в межах одного звіту
  • Обчислювані поля та формули

Google Analytics для Firebase

  • Поняття Firebase
  • Google Signals для ресурсів Google Analytics 4
  • Налаштування збирання даних для додатка
  • Створення UAC кампаній

Мобільна аналітика застосунку

  • Відмінності mobile і web аналітики
  • Інструменти
  • Кейси

Аналіз даних

  • Аналіз ефективності реклами
  • Аналіз продуктів
  • Аналіз аудиторії та клієнтів
  • Що таке LTV і які є методи його підрахунку
  • Регулярні вирази в роботі аналітика
  • Використання технології динамічного колл-трекінгу для аналізу джерел трафіку відвідувачів, які роблять замовлення по дзвінках
  • Формування висновків та прогнозування результату

Додаткові інструменти веб-аналітики. QA-сесія

Огляд Hotjar, Plerdy, Microsoft Clarity.

Після проходження курсу ти будеш вміти:

  • налаштовувати події в Google Tag Manager
  • встановлювати код Google Analytics4 на сайт через Google Tag Manager
  • аналізувати дані за допомогою настройки сегментації і фільтрації даних
  • налаштовувати блок електронної торгівлі
  • запускати тестування сайту через Google Optimize і аналізувати результати
  • створювати звіти в Google Looker Studio
  • користуватись стандартними звітами та створювати користувацькі в Google Analytics 4
  • налаштовувати динамічний ремаркетинг в Facebook та Google Ads через Google Tag Manager
  • базово використовувати Google Analytics 4 для Firebase
  • базово використовувати інструменти мобільної аналітики для застосунку

Особливості курсу

  • Можливість перегляду записів лекцій у разі пропуску
  • Максимум практики
  • Лектори-практики
  • Digital ком'юніті

Викладачі курсу

  • Євген Шевченко - Експерт з маркетингу та інтернет-реклами, 22 роки досвіду
  • Анна Іванова - Більше 10 років в аналітиці
  • Марія Стебко - У веб-аналітиці з 2015 року
  • Максим Кобзар - Почав свою кар'єру з фінансів, де пройшов шлях до фінансового та операційного директора комунікаційної групи
  • Максим Гапчук - Незалежний веб-аналітик
  • Андрій Должанов - Head of Analytics Team UAMASTER
  • Анна Шепелєва - Head of Digital sales analytics at MEGOGO

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
08.08.2025
Тривалість
9 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
11 200 UAH за курс
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
03.10.2024
Тривалість
16 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
20 800 UAH за курс
Навчальний центр
Robot Dreams
Формат
Online
Початок навчання
20.08.2025
Тривалість
24 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте