Курс Графічний дизайн
- Online
- Для початківців
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
Навчальний центр: | Lemon School |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 місяців |
Початок курсу: | 26.09.2024 |
Вартість навчання: | 13 400 UAH за курс |
При оплаті відразу за весь курс ціна - 12060 UAH.
Хочеш навчитися працювати з Photoshop та Illustrator, щоб за 3 місяці стати графічним дизайнером? Приходь до нас та вивчай, як створювати логотипи, айдентику та упаковувати проєкти.
Програма курсу
Модуль 1 - Що таке графічний дизайн і як працювати в ілюстраторі?
Заняття 1. Введення в графічний дизайн. Базова термінологія
- Коротка історія дизайну
- Принципи гарного дизайну та де його знайти. Дизайн-мислення. Тренди графічного дизайну
- Основана термінологія Колірної теорії (RGB, CMYK, HEX, HSB коди)
- Базові поняття з теорії композиції (золотий перетин, якорні обʼєкти, маса, негативний простір, тощо)
- Найрозповсюдженіші терміни типографії (Lorem Ipsum, шрифтова сімʼя, кегль, кернінг, тощо)
Заняття 2. Композиція
- Композиція в мистецтві та графічному дизайні
- Основні види композиції
- Правила, компоненти та виражальні засоби композиції
- Схеми та елементи композиції
- Ресурси для натхнення
Заняття 3. Типографія
- Важливість роботи з типографією в креативах
- Різниця між поняттями гарнітура та шрифт
- Правила роботи з текстом (розмір, колір шрифта, довжина та висота рядка, міжлітерний та міжрядковий інтервали, тощо)
- Класифікація шрифтів
- Практика створення текстових блоків, які обтікають фігури в Illustrator/ Photoshop
Заняття 4. Психологія кольору, шрифтів, форм
- Які є функції у кольорів. Форми та їх значення
- Які є шрифти та як правильно їх підібрати
- Яких результатів можна досягти в маркетингу завдяки психології?
Заняття 5. Illustrator для дизайнерів
- Переваги ліцензованого ПЗ Adobe Creative Cloud
- Навіщо потрібен Illustrator? Яку мову краще обрати для програми
- Робоче середовище Illustrator (тул бар, приховані інструменти, сітка, вікна і т.д.)
- Як створити примітивні фігури
- Нюанси роботи з ШІ Adobe FireFly
- Трасування зображень
Заняття 6. Ілюзія в дизайні та 3D
- Як працюють оптичні ілюзії?
- Які є ілюзії в дизайні?
- Як їх можна круто використати?
Заняття 7. 3D в Illustrator
- Навіщо взагалі 3D?
- Як працювати з цим в Ілюстраторі?
- Створення класичних і незвичних форм
- Повне занурення у можливості AІ
Модуль 2 - Перший самостійний креатив
Заняття 8. Створення іконок
- Навіщо взагалі створювати іконки, якщо їх валом в інтернеті?
- Основи створення іконок
- Підготовка іконок до роботи в системі.
- Іконки для сайту та соцмереж
Заняття 9. Патерни
- Що таке патерни та як їх використовувати?
- Патерни в айдентиці: що робить бренд унікальним?
- Як дізнатися, які патерни актуальні?
Заняття 10. Photoshop для дизайнерів
- Знайомство з робочим середовищем та вікнами Adobe Photoshop
- Інструменти (тул бар). Практика з застосуванням шарів та масок
- Ефекти. Ретуш. Генеративні можливості ШІ
Заняття 11. Креативи для соцмереж
- Основні правила та поради створення креативів
- Як створити клікабельний креатив?
- Як писати офери в креативах, що продають? Які зображення використовувати?
- Як створювати креативи на комп’ютері та телефоні. Помилки при створенні
Заняття 12. Розробка стікерів
- Як вони киникли та де їх використовувати
- Як їх правильно намалювати?
- На що варто звернути увагу при створенні стікерів?
- Як їх завантажити в соцмережі?
- Як підготувати стікери до друку? Технічна частина: скетчинг, модульна сітка
Заняття 13. Захист першого проєкту
- Захист першого дизайнерського проєкту (стікери, креативи для їх реклами)
- Завантаження стікерів у Telegram
- Зворотній зв’язок від групи та викладача
Модуль 3 - Web design
Заняття 14. Figma
- Навіщо потрібно працювати в Figma?
- Які проекти можна створювати тут?
- Огляд інтерфейсу, комбінації гарячих клавішей, робота з плагінами, фрейми, фігури, тощо
- Autolayout – автолейаут
- Особливості роботи в безкоштовній та платній версіях
- Останні новинки від розробників Figma
Заняття 15. Figma. Прототипування і анімація
- Базові поняття прототипування у Figma. Взаємодія з елементами макету
- Як інтегрувати стилізацію та компоненти в анімації, щоб створити єдність у дизайні та забезпечити швидку роботу з проєктами
Заняття 16. Web design
- Особливості створення дизайну для веб-сайту
- Основні правила веб-дизайну. Які табу?
- Створення дизайну веб-сайту по формулі AIDA
- Тренди веб дизайну 2023-2024
- Wireframe – ваєрфреймінг
- Практика в Figma
Заняття 17. Основи брендингу та айдентики
- Що потрібно для приголомшливого бренду?
- Сутність, значення, етапи розробки
- Які задачі виконує дизайн?
- Початок створення власного бренду
- Бренд, брендинг, айдентика – розбираємося в термінології. Мода в айдентиці
- Стратегія та дослідження
Заняття 18. Введення в айдентику та створення логотипів
- Ознайомлення із поняттям логотип та айдентики
- Від ідеї до реалізації – етапи розробки логотипа та айдентики
- Визначення ролі логотипа в айдентиці
- Елементи успішного логотипу
- Типи логотипів
- Створення простого логотипу в Illustrator
Заняття 19. Brand-book і гайдлайни
- Що таке бренд бук та бренд гайдлайни?
- Їхня важливість для бренду
- Як краще створити brand-book та гайдлайни
- Складові бренд-буку та гайдлайнів
- Кольорова палітра та типографіка в бренд буці
- Гайдлайни та стильові елементи
Заняття 20. Mock-up
- Що таке мокапи та навіщо вони графічному дизайнеру?
- Робота з готовими мокапами. Створення власних у Photoshop & Illustrator.
- Онлайн ресурси.
- Генеративні можливості AI в Illustrator / Photoshop для мокапування
Заняття 21. Робота над проєктами в групі
- Особливості групової проектної роботи у житті дизайнера
- Обговорення бріфа та меж відповідальності
- Розподіл етапів. Перші кроки у розробці
Заняття 22. Самостійна робота над проєктами
- Різні формати роботи над проектом
- Підготовка проекту до презентації
- Чек-лист самостійної перевірки
Модуль 4 - Фінішна пряма: презентація, робота з клієнтами
Заняття 23. Презнтація для клієнта. Портфоліо та пошук клієнтів
- Що взагалі показувати клієнту?
- Як аргументувати свою роботу?
- Як працювати з правками та як їх обмежити. Створення презентації власного проєкту
- Як просунути себе, як знайти клієнта та працювати з ним
- Які є правила роботи з клієнтом?
- Клієнт завжди правий?
- Словник клієнта. Оформлення власного портфоліо
Дипломна робота
Етап 1
Підготовка презентації дипломної роботи, яка включатиме ваші дизайни, опис концепції, роздуми про процес роботи та впровадження дизайну.
Етап 2
- На захисті вам доведеться показувати свою найкращу роботу досвідченим дизайнерам
- Отримуємо зворотний зв’язок та визначаємо свій шлях дизайнера
Особливості курсу
- Безкоштовна IT англійська
- Додаткові матеріали
- Кар'єрний менеджер
- Діджитал диплом для Linkedin
Викладачі курсу
- Анастасія Парна - Senior graphic designer
- Ростислав Верловицький - Senior graphic UX/UI designer
- Стрілець Вікторія - Senior Graphic Designer
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.