Курс Художник-ілюстратор

  • Online
  • Для початківців
  • 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
Навчальний центр: Genius.Space
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:3 місяців
Початок курсу:31.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Навчіться створювати креативні зображення, персонажів, логотипи, стікери та інші типи ілюстрацій.

Програма курсу

Модуль 1

Знайомство та скетчінг

  • Мета курса та яку саме він принесе користь
  • Розвиток навичок малювання, системность та повторення. Наша візуальна бібліотека (короткострокова та тривала пам'ять) та фокусування уваги
  • Важливе про внутрішнього критика та як його цивілізувати.
  • Малювання як навичка + перші завдання для скетчінгу від руки. Розбираемо точку, лінію та припиняємо боятися паперу

Модуль 2

Введення про ілюстрації

  • Коротка історія ілюстрацій. Мета та цілі які вони виконують в світі
  • Різниця між мистецтвом для себе та комерційний проектом
  • Які задачі вирішують ілюстратори та як вони допомагають будувати творчість. Вчимося розуміти задачи через аналіз кейсів та працювати з референсами (емоції, передача інформації, позиціонування бренду, настрій тощо)
  • Фірмовий стиль. Які існують стилі, чим вони відрізняються та як їх аналізувати. Коли стиль працює як потрібно та на чому він може будуватися
  • Дошка натхнення, розуміння себе та навички аналізу

Інструменти, стилі та організація робочого процесу

  • Навичи іллюстратора. Коротко о великих темах які корисно вивчати для розвитку, детальніше про деякі з них роділлі 4. Пояснення про важливість фокусованої практики.
  • Інструменти класичного малюнка. Поради до практики (карандаш, ланери, планшет, програми тощо)
  • Інструменти цифрового малюнка. Планшет, навички, поради
  • Пайплайн работи, з яких етапів може складатися створення ілюстрації. Конструктивний підхід малювання та творчий
  • Що таке мудборд та як працювати з референсами. Чому для початківців повторення робіт прокачаних дизайнерів необхідний інструмент розвитку. Як аналізувати работи та розуміти, що нам в ній подобається

Модуль 3

Скетчінг від руки

  • Точка > лінія > форми > фігури. Імітація, об'єму в двомірному просторі: товщина, світ та тінь, пропорція, простір
  • Малювання на основі графічних примітивів, використання базових форми
  • Плоске та об’ємне зображення, перспектива
  • Технічні завдання для розвинення навичок скетчингу

Ілюстратор та векторна графіка

  • Переваги та недоліки вектора
  • Розбір функціоналу ілюстратора
  • Лінія Безьє малювання фігур
  • Приклад функціоналу програми

Фотошоп та растерна графіка

  • Переваги та недоліки растерної ілюстрації
  • Разбор функціоналу Photoshop
  • Налаштування пера та малювання на планшеті
  • Інтеграція вектора та шари маски
  • Приклад пост обробки ілюстрації текстурами
  • Альтернативи фотошопу

Практика. Розробка патріотичного стікера

  • Приклад мого мудборду, ідей та референсів. Пояснення як їх використовувати
  • Генерація ідей, від замальовок та скетчів
  • Реалізація стікера у векторі\растрі

Модуль 4

Композиція та гармонія

  • Рамка як ознака мистецтва та допомога митцю
  • Приклади композицій та поняття пропорції, маси та гармонії
  • Формальна композиція (гармонію цілого й частин, супідрядність елементів, урівноваженість елементів, відповідність елементів, єдність смислових зв’язків)
  • Рівні інформації, вплив середи на зміст та змісту на середовище. Разбор лендингу, книжки, презентації
  • Використання композиції та форм для будування сцен, емоцій та характеристик

Практика - Побудова сюжетів та ідей

  • Методи створення сцен та сюжетів
  • Рівні візуалізації ідей та асоціацій, коли треба говорити прямо, коли ні
  • Фокусування уваги як основа творчого процесу. Беремо побудовану сцену з геометричних мас та використовуємо її як основу для сцени малюнка
  • Налаштовуємо кисті в фотошопі
  • Поради до малювання скетчів та рівня деталізації, чим відрізняють намальовки від скетчів та як малювати складні об'єкти

Перспектива та передача об'єму

  • Об'єм у стилістиці ілюстрації: флет, об'єм, реалізм
  • Стилістичні методи імітації объему приклади стилізації
  • Простір, співвідношення, глибина та плани.
  • Види перспективи та її побудова
  • Конструктивна побудова сцен, об'єктів, персонажів

Практика. Малювання ілюстрації з композиційного замальовка

  • Використовуємо один з минулих сцен скетчів для реалізації у векторі.
  • Розглядаємо різні способи реалізації однакових ефектів.
  • Разглядаемо стилізацію в векторному середовищі, створюючи об’єм

Колір та текстура

  • Базове про колір, тон, температуру
  • Цвітові палітри, коло Іттена, стороні програми
  • Колірні моделі RGB, CMYK, HSB, Lab і "Градації сірого"
  • Колір для вебу та друку. Рекомендації щодо роботи з кольором та кольоровим діапазоном
  • Кольорові схеми й гармонії

Практика. Створення патернів для бренду

  • Аналіз технічного завдання та визначення мити
  • Передача настрою через фігури, композицію та форм
  • Смарт об’єкти в фотошопі, кисті для текстур, лассо
  • Використання мокапа для патерна

Персонажі

  • Зображення людини: пропорції, спрощення та спотворення
  • Рівень деталізації та стилізації персонажів
  • Стилізація ілюстрацій, прийоми та інструменти
  • Емоції персонажів інструменти їх передачі (міміка, пластика, композиція)
  • Побудова сцени та сюжету, ідей, меседжу

Практика. Створення персонажа-маскота для бренду

  • Розбираемо технічне завдання визначаємо головне
  • Рівень деталізації та стилізації персонажів
  • Стерилізуємо ілюстрацію використовуючи надбані знання

Модуль 5

Робота з проєктом, технічне завдання та бриф

  • Комунікація з клієнтом, емпатія та домовленості.
  • Які питання треба завдавати, чому приділяти увагу, як себе поводити
  • Що необхідно врахувати перед початком роботи (наявність фірмового стилю, середа ілюстрації, матеріал, мета, можливість анімації тощо)
  • Визначення архетипу бренда, розуміння цільової аудиторії та задачі малюнка

Фаза мудборду та пошуку. Архетипи брендів та візуальний стиль

  • Теорія архетипів для визначення позиціонування бренду
  • Згадуємо стиле обрауючі елементи та їх ознаки
  • 12 архетипів та використання їх для творчого процесу

Фаза ідей, замальовок та скетчів

Пояснення етапу, поради та рекомендації.

Фаза реалізації

Реалізація ілюстрації у векторі, або фотошопі залежно від обраного стилю. Лекція складає поради та рекомендації для цього етапу. Про замилене око, збереження файлів, слої, можливі правки та інше.

Презентація роботи + розробка кейсу

Як показувати свою работу, використання мокапу. Де шукати мокапи, чому їх використовувати. Готуємо презентацію у фігма.

Кар'єра ілюстратора та розвиток

  • Фріланс та студії
  • Соціальні акаунти, активність та бажаний напрямок розвитку
  • Як отримати работу цікавого вам профілю
  • Можливі варіанти розвитку: 3D, анімація, бренд-дизайн, web, книжки, концепти, стокові ілюстрації тощо

Особливості курсу

  • Практичні домашні завдання
  • Навчання в зручний час
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Куратори ментори-практики
  • Можливість вчитися з 0
  • Проєкти в портфоліо

Викладачі курсу

Ростислав Волошин - Ілюстратор з досвідом понад 7 років роботи

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2025
Тривалість
27 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
18.11.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
19 500 UAH за курс
Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 490 UAH за місяць
Навчальний центр
ArtCraft
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
11 610 UAH за курс