Курс Ігровий наратив

  • Online
  • Для початківців
  • Gamedev / Unity / Game Design
Навчальний центр: ArtCraft
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:14 тижнів
Початок курсу:28.05.2025
Вартість навчання:15 320 UAH за курс

Ми почнемо з базових знань: що таке наративний дизайн, сетинг та лор, яка їхня роль у грі, як будувати сюжет. Зануримось у роботу над головними персонажами, їхніми рисами, особливостями та мотивацією, а також зрозуміємо, які NPC потрібні нашій грі. Попрацюємо над діалогами, пасивним сторітелінгом, квестами та катсценами.

Програма курсу

Вступ

  • Різниця між гейм-дизайном, наративним дизайном та ігровою сценаристикою
  • Роль наративного дизайну в грі
  • Ігрові та літературні жанри, і як вони між собою перетинаються
  • Основні поняття в сторітелінгу
  • Що таке сетинг: 4 запитання, аби зрозуміти про що буде наша історія
  • Чому кліше - корисний інструмент для ігрового сторітелера
  • Практика: брейншторм по сетингу

Сюжет

  • Що таке фабула, сюжет і композиція
  • Основні принципи побудови композиції
  • Що таке конфлікт
  • Практика: продумуємо конфлікт в грі, складаємо план сюжету та намічаємо майлстоуни в історії

Реалізація

  • Способи втілення історії в грі
  • Лор та бексторі: що це таке та чому вони важливі
  • Нелінійність сюжету vs нелінійність геймплею
  • Точки розгалуження та точки злиття сюжетних ліній
  • Практика: продумуємо лор, плануємо нелінійність, розгалуження та зведення в сюжеті

Персонажі

  • Робота над головними персонажами
  • Хто такі протагоніст, антагоніст, сайдкік та інші
  • "Арка персонажа": чому розвиток персонажа в грі важливий
  • Як зробити персонажа об'ємним
  • Актуальні теми (толерантність, інклюзія тощо) і як їх вводити
  • Практика: продумуємо сюжетного персонажа, його риси/мотивацію/бексторі

NPC

  • Неігрові персонажі - повноцінні особистості?
  • Типи та функції неігрових персонажів
  • Як перетворити NPC на особистостей
  • Практика: які неігрові персонажі потрібні нашій грі, та як їх використати

Діалоги

  • Роль діалогів у грі
  • Де і як можна використовувати діалоги
  • Різновиди діалогів та технічні нюанси
  • Як надати характерних рис персонажу за допомогою особливостей мовлення
  • Практика: створюємо дерево діалогів, обговорюємо варіанти оформлення в дизайн документі

Мова оточення

  • Пасивний сторітелінг через графіку, об'єкти, оточення, записи та вставки
  • Візуальний та непрямий сторітелінг
  • Наратив та геймплей: як можуть підтримувати одне одного
  • Практика: розробляємо опис ігрової локації, плануємо шлях гравця

Квести

  • Як розбивати сюжет на шматочки, які гравець може "проковтнути" за раз
  • Побічні квести
  • Ігровий сценарій, нюанси оформлення, урахування потреб локалізації
  • Інструментарій наративного дизайнера на проєкті
  • Практика: продумуємо побічний квест

Катсцени

  • Внутрішньоігрові відео як інструмент сторітелінгу в грі, для чого вони потрібні
  • Типи катсцен за призначенням та способом реалізації
  • Літературний та режисерський сценарії внутрішньоігрового відео
  • Що таке сторіборд
  • Чи можна зробити сюжетно навантажену гру без жодної катсцени
  • Практика: продумуємо коротеньке внутрішньоігрове відео, робимо сторіборд та розмірковуємо, як із цього зробити різні види катсцени

Опис

  • "Навчальний" сторітелінг, туторіали, експозиція
  • Як бути з нетерплячими гравцями, які хочуть все скіпнути
  • Художність та занурення vs чіткі та зрозумілі інструкції
  • Практика: продумуємо сценарій туторіала, вирішуємо, які частини гравцю можна пропустити

Пітчинг

  • Як продати гру команді, видавцю та авдиторії
  • Пітчинг, презентація ідеї
  • Створення зрозумілого та зручного у використанні наратив дизайн документа
  • Практика: збираємо продумані нами шматки в один пітч-документ

Дипломна робота

Кожен зі студентів представить свій проєкт команді: проведе презентацію власної гри, відповість на запитання колег та спробує "продати" їм ідею.

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Власна LMS платформа
  • Зворотній зв'язок
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Проєкт в портфоліо
  • Дипломна робота

Викладачі курсу

Ксенія Томашева - 17 років у сфері гейм-дизайну

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
IT-школа СМАРТ
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
2 790 UAH за місяць
Навчальний центр
GoITeens
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 місяців
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
IT FUTURE ONLINE
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
-
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Stfalcon Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
48 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте