Курс ITIL 4 Стратег: керуйте, плануйте та вдосконалюйте
- Online
- Для досвідчених
- Project Manager
![]() |
|
Навчальний центр: | Networking Technologies |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 днів |
Початок курсу: | 10.12.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Курс буде корисний для підготовки до іспиту "ITIL 4 Strategist: Direct Plan and Improve (DPI)", який одночасно входить в дві гілки сертифікації ITIL 4: Managing Professional (MP) й ITIL Strategic Leader (SL). Авторські доповнення та кейси, а також демонстрація інструментарію допоможе сприйняти знання з практичної сторони.
Програма курсу
Введення: основні поняття в контексті DPI
- Бачення, місія, стратегія. Цінності, результати, витрати, ризики (VOCR)
- Операційна діяльність, тактика, контроль
- Політики, принципи, правила, відповідність (compliance) стандартам і регуляторам
- Керівництво (Governance). Планування. Удосконалення. Звітність
Формування системи створення цінності послуг ITIL 4 (SVS)
- 4 аспекти управління послугами
- Офіс управління послугами
Організація, комунікації та управління організаційними змінами
- Суть організації. Взаємозв'язку компонент. Ефективні комунікації
- Управління організаційними змінами
- Виявлення, планування і комунікація зі стейкхолдерами
- Зв'язок з практиками проектного управління
Стратегія та завдання напрямку
- Управління стратегією. Огляд методологій і практик стратегування
- Моделі управління стратегіями для різних архетипів організації
- Спіральна динаміка, організаційна зрілість, динамічні стратегії
- Створення організованостей і процесів для ефективних прийняття рішень
- Чотири контексту рівня складності / невизначеності і що з цим робити
- Управління ризиками. Ризики та технологічний борг
- Управління портфелем як ключова практика щодо прийняття рішень про зміни
- Завдання напряму через керівництво, ризики, забезпечення відповідності (GRC)
- Інтеграція стратегії та SIAM, EAM
Вимірювання та звітність
- KSF, KPI, KGI. Вимірювання по 4 аспектам
- Особливості вимірювання послуг, продуктів, проектів
- Основні принципи звітності
Оцінка та планування
- Основи планування. Основи оцінки
- Проектування SLA з розумінням як буде аналізуватися досягнення цілей
- SWOT, GAP, DELPHI, PESTLE, Модель 5 сил М. Портера, моделі портфельного аналізу
- Оцінка задоволеності. Оцінка готовності до змін. Оцінка зрілості
- Візуалізація метрик, потоків цінності та результатів
- Планування в різних моделях життєвого циклу. Водоспад, Agile і гібридні моделі
- Пріоритезація
Постійне вдосконалення
- Практичні підходи до реалізації постійного вдосконалення (CI)
- Застосування вимірювань і звітності в CI
- Введення в NPD й управління інноваціями
Особливості курсу
- LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
- Підбірка матеріалів з теми курсу
- Електронний сертифікат НЦ
- Обід та кава-брейки (очний курс)
- Консультації тренера протягом 6-ти місяців після закінчення курсу
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Networking Technologies
Формат
Online
Початок навчання
29.10.2025
Тривалість
3 днів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
22.02.2024
Тривалість
12 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 000 UAH за курс
Навчальний центр
Світ Сучасної Освіти
Формат
Online
Початок навчання
15.07.2025
Тривалість
33 годин
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
23 800 UAH за курс
Навчальний центр
Networking Technologies
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 днів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте