Курс Контекстна реклама в Google Ads

  • Online
  • Для початківців
  • Targeting / PPC
Навчальний центр: Навчальний центр «Данко»
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:2 тижнів
Початок курсу:Дата формується
Вартість навчання:Уточнюйте

Прослухавши курси PPC, Ви зможете налаштовувати контекстну рекламу, розрізняти її види та форми, легко орієнтуватися в рекламному кабінеті Google Ads та розуміти його зв'язок із Google Analytics. У програму входять теми щодо складання семантичного ядра, вибору та аналізу ключових запитів, та аналізу сайтів конкурентів. Окремий блок присвячений роботі із контекстно-медійними мережами. Велика увага на курсах контекстної реклами приділяється роботі з рекламною аналітикою, щоб розуміти результативність налаштувань та проводити подальшу оптимізацію.

Програма курсу

Введення, загальні питання і термінологія

  • Поняття PPC, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи PPC-фахівця
  • Основні переваги і недоліки контекстної реклами
  • Поняття рекламного ранжирування і рекламної видачі результатів
  • Види і форми контекстної реклами
  • Структура рекламного аккаунту в Google Ads
  • Зв'язок аккаунтів Google Analitics і Google Ads
  • Основні вимоги до реклами, модерація реклами. Налаштування платежів, способи і форми оплати

Робота з семантикою

  • Поняття семантичного ядра. Аналіз ключових запитів по тематиці, проєктам в інтернеті, словами і фразами
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки
  • Формування і угрупування семантичного ядра реклами (кластеризація), його подальша доробка і розширення
  • Вибір основних напрямків для показу реклами
  • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії
  • Виняток нецільових запитів, використання стоп-слів
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
  • Оператори відповідності ключових слів
  • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок

Робота з рекламною аналітикою

  • Підключення і налаштування системи моніторингу сайтів Google Analytics
  • Перевірка працездатності роботи системи
  • Налаштування цілей
  • Передача цілей в акаунт Google Ads
  • Як працює реклама?
  • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту
  • Використання Google Analytics для підвищення ефективності роботи рекламної компанії
  • UTM-мітки, використання їх в рекламі
  • Налаштування, установка коду відстеження за допомогою Google Tag Manager

Створення рекламних компаній в Google Ads

  • Види і типи рекламних кампаній в Google Ads
  • Створення та управління кампаніями і групами оголошень
  • Огляд форматів оголошень
  • Методи створення ефективних оголошень
  • Як правильно складати оголошення
  • Поняття ремаркетингу і ретаргетінга
  • Націлювання в Ads
  • Орієнтування на мобільні пристрої
  • Управління ставками за ключовими словами і бюджетом в Ads
  • Типи розширення оголошень для пошукової мережі
  • Як домогтися привабливості оголошень
  • Створення та налаштування ставок і бюджету в Google Ads
  • Стратегія показів оголошень
  • Робота з програмою Google Ads Editor - інструментом швидкого створення рекламних кампаній

Робота з контекстно-медійними мережами (КМС)

  • Налаштування, переваги і недоліки КМС
  • Принципи орієнтування в КМС
  • Ввиди ремаркетингу
  • Вибір місця і часу показів
  • Інструменти підбору місць розміщення в Медійній мережі (КМС) Google
  • Поняття геотаргетинга
  • Типи рекламних майданчиків
  • Торгова компанія в Google Ads
  • Організація рекламних компаній в Google Shopping

Оптимізація роботи Google Ads

  • Оптимізація існуючих рекламних кампаній
  • Оптимізація цільових сторінок під оголошення контекстної реклами
  • Поняття CTR, як підвищити клікабельність оголошень
  • Якість ключових слів
  • Конверсії, їх налаштування
  • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень
  • Банерна реклама
  • Основні обмеження на банери в Ads
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads

Особливості курсу

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять
  • Пробне заняття
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
  • Для підприємств і підприємців ціна +10%

Викладачі курсу

Грицай Іхтіандр

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
8 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 500 UAH за курс
Навчальний центр
Hashtag Academy
Формат
Offline
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
400 UAH за годину
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
01.11.2025
Тривалість
4 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 800 UAH за курс
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
06.08.2025
Тривалість
7 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
9 800 UAH за курс