Курс Копірайтер

  • Online
  • Для початківців
  • Content Manager / Copywriter
Навчальний центр: SKVOT
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:40 занять
Початок курсу:07.05.2024
Вартість навчання:Уточнюйте

Освоїш техніки генерації ідей, навчишся загортати їх у слова та кампейни, отримаєш хард-скіли та визначишся з напрямом у копірайтингу.

Програма курсу

Що таке копірайтинг

  • Розбираємось, хто такий копірайтер, якими вони бувають та як копі впливає на бізнес, соціум і життя
  • Заглиблюємось у словник копірайтера та вербальну айдентику

Письменницький практикум

  • Описуємо себе та свій стан
  • Прибираємо зайве та вирівнюємо текст за допомогою нових інструментів
  • Д/З: Написати текст на одну із запропонованих тем. Використати вивчені інструменти й правила

Як зрозуміти бренд або продукт перед початком роботи

  • На прикладах розбираємо, що таке бренд, персона бренду, продукт і цифровий продукт
  • Говоримо, як описати персону бренду та визначити правила для створення текстів для продукту, якщо бренду немає

Що таке ідея

  • Освоюємо техніки для вигадування ідей
  • Визначаємо, звідки беруться ідеї та що їх робить потужними: методи оцінки за Heineken
  • Розбираємо приклади ідеї, інсайту, реалізації

Практикум

  • Підсилюємо (не)вдалі кейси потужними ідеями
  • Розвиваємо, змінюємо, надихаємось, переосмислюємо
  • Д/З:
    • Обрати ролик, постер або кампанію
    • Прописати ідею, уявивши себе на місці автора у форматі інсайт-ідея-реалізація

Робота з інсайтами

  • Досліджуємо, де копірайтеру шукати інсайти та як зрозуміти, що це "той самий"
  • Розбираємось, як відрізнити інсайт від спостереження
  • Надихаємось реальними кейсами
  • Д/З:
    • Протягом тижня записати 30+ спостережень та інсайтів
    • Виділити 5 найцікавіших і подумати, яким брендам вони були б цікаві

Як створити tone of voice

  • Вчимося знаходити роль бренду, обирати характер, створювати мапу тональності та зберігати її цілісною
  • На реальному кейсі лекторки розбираємо, як живе тональність
  • Д/З: Обрати тон, зробити мапу тональності та написати текст відповідно до неї

Неймінг

  • Розбираємо поняття, види, прийоми, принципи та еволюцію неймінгу
  • Вчимось відрізняти хороший неймінг від поганого
  • Д/З: Запропонувати ренеймінг будь-якого бренду чи продукту за вивченими прийомами та принципами

Теглайн і слоган

  • Визначаємо різницю між теглайном і слоганом
  • Розбираємо приклади поганих та хороших, геніальних та легендарних теглайнів
  • Вчимося створювати CTA та визначати його роль
  • Д/З: Зробити теглайн для ренейму

Фідбек-сесія

Креативна кампанія

  • Складові кампанії:
    • big idea
    • слоган
    • key visual
    • ролик
    • радіо
    • активації
    • колаборації
  • Обізнаність і продажі як головна мета кампанії
  • Креативна платформа та кампанія 360
  • Канали просування

Креативний практикум

Вигадуємо ідею для рекламної кампанії.

Сценарій

  • Розбираємось, що таке сценарій, як його написати для ролика та анімаційного відео
  • Говоримо, як робити ролики без бюджету
  • Ділимось книжками й тулами для сценаристів
  • Д/З:
    • ​​​​​​​Написати сценарій 30-секундного відеоролика або анімаційного відео для улюбленого бренду
    • Заскетчити кадри

Маніфест

  • Освоюємо специфіку та процес створення рекламних маніфестів
  • Д/З: Створити маніфест

Сценарій для великоформатного контенту. Запрошена лекторка - Софія Пилипюк, екс-сценаристка шоу Ебаут

Фідбек-сесія

Реклама, що (не) вимирає

Принт, радіо, POSM та доречність інших методів і типів реклами.

Тексти для сайтів, лендингів, SEO та email-розсилок. Запрошена лекторка - Надя Раілко, Content Editor at House of Europe

  • Визначаємо, в чому різниця між текстом для сайту і лендингу
  • Вчимось писати landing page та email-розсилки, юзати SEO-ключі
  • Д/З: Написати текст для лендингу курсу SKVOT

UX writing. Запрошена лекторка - Соломія Федорейко, Head of UX writing at Headway

  • Розбираємось, що таке UX writing та як досліджувати продукт, щоб розуміти його взаємодію з юзером
  • Д/З: Написати UX-копі на кілька екранів, яке зможеш покласти в портфоліо

SMM copywriting. Запрошена лекторка

  • Вчимось писати так, щоб твоїми текстами для соцмереж зачитувались
  • Говоримо про копі-тренди в SMM

Практикум

Віднаходимо в текстах вивчені правила копірайтингу та порушуємо їх, щоб копі стало кращим.

Як працює креативна/рекламна/маркетинг-агенція

  • Ролі та ієрархія
  • Брифінг, дебрифінг, рев'ю, тендер
  • Зростання копірайтерів в агенції
  • Аналіз ринку

Копірайтер на боці клієнта

Розбираємось, чим відрізняється копір в агенції та інхаус - плюси та мінуси, ризики та можливості.

Копірайтер на фрилансі

Дізнаємось, де шукати клієнтську базу, як побудувати прайс і бути власним менеджером.

Робота за кордоном

Говоримо, як влаштуватися в агенцію за кордоном та як українцю отримати talent visa.

Стратегія - початог усього (і текстів теж). Запрошений лектор - Максим Ілюхін, партнер у Twid

Освоюємо поняття стратегії та вчимось розуміти бренд, якщо в команді немає стратега.

Робота з брифом

Хороший, поганий та злий бриф. Три підказки для роботи з будь-яким брифом.

Практикум

  • На реальних брифах визначаємо, чого бракує, а що - зайве
  • Пишемо тексти за готовими брифами

Штормінг + креативна пара

Дізнаємось, як підготуватися до штормінгу, які існують техніки та формати взаємодії між копіром, артдиром і дизайнером.

Штормнадо від лекторки

Інна з артдиректором проводять штормінг ідеї кампанії, ролика тощо.

Штормнадо від лекторки

Ніка та дизайнер взаємодіють між собою під час розробки бренду з нуля.

Практикум. Штормнадо для реального клієнта між студентами

Д/З: Оформити шорт-лист із референсами.

Фідбек

  • Вчимось давати та сприймати фідбек
  • Освоюємо Feedback Sandwich method, який допомагає зберігати стосунки в команді
  • Даємо етичний фідбек ідеям зі штормінгу

Фідбек-сесія

Презентація ідей

  • Формати презентацій:
    • сторітелінг
    • idea board / one pager
    • кейс-муві
  • Як презентувати так, щоб твою ідею купили
  • Тендери та приклади презентацій
  • Д/З: Розробити ідею для фонду "Повернись живим" і підготувати презентацію

Таймлайн розвитку копірайтера: від джуна - до ліда

Розбираємось, які скіли мусить мати копір на кожному зі ступенів і чи є життя після копірайтингу.

Портфоліо

  • Говоримо про концепти, тули та наповнення портфоліо
  • Вчимось обирати кейси так, щоб отримувати офери
  • Д/З: Відібрати кейси для портфоліо

Портфоліо: технічна частина. Лекція від запрошеного UX-дизайнера з Wix

Д/З: Зафіналити портфоліо з технічного боку.

Кейси та нагороди

  • Вчимось робити з ідеї кейс
  • Розбираємось, навіщо копірайтерам нагороди та кому вони доступні

Випускний

Креативні рев'ю з потенційними роботодавцями.

Викладачі курсу

  • Інна Табаченко - 8+ років у копірайтингу
  • Ніка Варламова - 9+ років у професії

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
DAN IT Education
Формат
Online
Початок навчання
12.09.2024
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
SKVOT
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 700 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
15.05.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
45 000 UAH за курс