Курс Maya Basic
- Online
- Для початківців
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Навчальний центр: | IT-Столиця |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 10 занять |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | 5 800 UAH за курс |
Програма курсу
Тема 1. Знайомство з програмою Autodesk Maya: інтерфейс і налаштування
Вступний урок, на якому ви дізнаєтеся про основні можливості та сфери використання Maya.
- Еволюція Autodesk Maya, основні області її застосування
- Який комп'ютер потрібен для комфортної роботи з програмою
- Базовий функціонал і додаткові можливості. Сумісність з іншими продуктами Autodesk, супутніми програмами
- Вивчення інтерфейсу та налаштувань Maya
- Поняття сцени. Як зробити сцену на основі простих об'єктів
- Правила створення і оформлення проєктів. Як вибудувати ієрархію тек з окремими елементами проєкту
- Простий рендеринг для візуалізації сцени
Тема 2. Робота з базовими об'єктами. Прості операції над моделями
В основі всіх 3D-моделей лежать прямі і вигнуті лінії, прості фігури. Тема 2 об'єднує заняття, на яких ви навчитеся оперувати базовими об'єктами.
- Як в Autodesk Maya створити геометричний об'єкт. Редагування простих фігур
- Які параметри є у об'ємних моделей. Редагування параметрів вже готових об'єктів
- Створення груп об'єктів. Для чого потрібно пов'язувати окремі елементи сцени
- Інструменти Maya для трансформації об'єктів
- Як вирівняти об'єкти по рівню. Створення копій моделей. Управління опорною точкою
Тема 3. Інструменти для швидкої зміни об'єктів. Використання нодів
Деякі завдання при об'ємному моделюванні вручну робити нераціонально, оскільки це займе багато часу. Щоб прискорити роботу використовують деформатори і ноди - своєрідні шаблони Maya.
- Як змінити об'єкт із застосуванням деформаторів "Вигин", "Опуклість", "Сплющення", тощо
- Що таке ноди. Як управляти об'єктами за допомогою нодів
- Зв'язування нодів
Тема 4. Створення об'ємних моделей на основі полігонів
Полігон - довільний багатогранник, на основі якого роблять модель. Раніше координату кожної вершини в полігоні доводилося прописувати в системі координат. У сучасних системах, і Autodesk Maya в їх числі, працювати набагато простіше. Редагувати 3D-моделі стало простіше, але принцип полігонів залишився незмінним.
- Що таке полігональний об'єкт. Принципи створення полігонів в Maya
- Як додати в модель новий полігон
- Техніки моделювання на основі довільних полігонів
- Комбінування полігонів і NURBS-моделювання
Тема 5. Створення плавних ліній за допомогою NURBS-моделювання
Полігони завжди складаються з граней і вершин (точок). Раніше для створення заокруглення або плавного переходу доводилося робити більше вершин. Зараз плавні лінії створюють за допомогою NURBS.
- NURBS примітиви для створення об'ємних моделей
- Як створити або змінити криву за допомогою NURBS
- Як створюються зв'язані поверхні. Редагування сполучених поверхонь в Autodesk Maya
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
Викладачі курсу
- Олена - Комп. Моделювання
- Кирило - Комп. Моделювання
- Павло - Комп. Моделювання
- Дмитро - Комп. Моделювання
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.