Курс Менеджер з продажу
- Online
- Для початківців
- Sales / Lead Generation / Business Development
![]() |
|
Навчальний центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 2 місяців |
Початок курсу: | 07.10.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Навчіться аналізувати потреби клієнтів, створювати переконливі скрипти та працювати із запереченнями, щоб завжди перевиконувати план продажу. Розберіться, як вибудовувати ефективні комунікації з клієнтами, опрацьовувати заперечення та збільшувати конверсію. Опануйте техніки AIDA, SPIN, Challenger Sale та навчіться кваліфікувати лідів за BANT й аналізувати ключові метрики продажів.
Програма курсу
Основи продажу: тренди, головні поняття та специфіка роботи
- Психологічні тригери у продажах
- Емоційний інтелект та вплив на процес продажу
- Роль, функції та ключові навички менеджера з продажу
- Побудова довгострокових відносин з клієнтами
Домашнє завдання: провести аналіз власних навичок з продажу та створити план їхнього покращення.
Стратегія продажу
- Стратегія продажу як інструмент довгострокового успіху
- Аналіз ринку, PEST, аналіз конкурентів, аналіз п'яти сил Портера
- Визначення та сегментація цільової аудиторії
- Поглиблений аналіз потреб та болів цільової аудиторії
- Створення ціннісних пропозицій, що розв'язують проблеми ЦА
- Планування цілей продажу за методологіями SMART та SWOT
Домашнє завдання: виконати поглиблений аналіз потреб та болів цільової аудиторії вашої компанії чи продукту.
Ефективні скрипти продажу
- Структура та зміст скрипту
- Переваги використання скриптів
- Розробка персоналізованих скриптів для різних сегментів клієнтів
- Використання АІ для аналізу та створення скриптів
Практика: рольова гра (клієнт - менеджер) за заданим кейсом з обмеженим часом розмови.
Домашнє завдання: розробити скрипт для конкретного сегмента клієнтів, протестувати його на практиці та проаналізувати результати.
Техніки продажу
- Формула продажу
- Типологія клієнтів
- AIDA-модель у продажах
- Огляд технік продажу: SPIN, Challenger Sale для B2B, DEFT, MEDDIC, BANT
- Методології Consultative Selling та Value-Based Selling
Домашнє завдання: вибрати одну з вивчених технік продажу та використати її для сегмента клієнтів з найнижчою конверсією.
Телефонний продаж
- Аналіз клієнта та підготовка до телефонного дзвінка
- Структура ефективної телефонної розмови
- Створення скрипту для телефонної розмови
- Етика телефонної розмови та листування з клієнтом
- Як передавати впевненість голосом
Домашнє завдання: ознайомитися зі скриптом телефонної розмови з клієнтом та удосконалити його за шаблонами викладача.
Робота із запереченнями
- Що таке заперечення та чому вони виникають
- Типологія клієнтів за методологією DISC та ефективна взаємодія з ними
- Основні види заперечень та етапи роботи з ними
- Ефективні техніки роботи з популярними запереченнями: Feel, Felt, Found
- Робота з негативними відгуками
Практика: відпрацювати комунікацію з конфліктним клієнтом та провести роботу із його запереченнями.
Домашнє завдання:
- Створити список типових заперечень клієнтів з вашої сфери та розробити відповіді на них
- Охарактеризувати найскладніших клієнтів та визначити, як ефективно будувати з ними діалог
Up-sell та Cross-sell у продажі
- Техніка Up-sell
- Техніка Cross-sell
- Різниця між Up-sell та Cross-sell
- Розбір кейсів з використанням технік
- Інтеграція технік у клієнтський сервіс
Домашнє завдання: інтегрувати в скрипт елементи Up-sell та Cross-sell для підвищення загальної вартості продажу.
Воронки в продажі
- Етапи воронки продажу та її вплив на конверсію
- Кваліфікація лідів: BANT (Budget, Authority, Need, Timing)
- Метрики для оцінювання ефективності воронки
- Стратегії залучення та утримання клієнтів
- Оптимізація етапів воронки для підвищення конверсії
Домашнє завдання: виконати аналіз поточної воронки продажів у вашій компанії, використовуючи чек-лист.
Пошук та залучення нових клієнтів
- Методи пошуку клієнтів у різних каналах
- Пошук клієнтів для B2C та B2B
- Робота з особами, які ухвалюють рішення
- Використання соціальних мереж для пошуку клієнтів
- Холодні дзвінки та електронна пошта
- Використання Big Data для знаходження потенційних клієнтів
Робота з B2B-клієнтами
- B2B: бачення, підходи, філософії
- Підготовка до зустрічей
- Як закривати великі угоди
- Як працювати з воронкою продажу
- Переваги CRM
Результативні переговори
- Основи ефективної комунікації
- Підготовка до переговорів
- Вибір стратегії та техніки ведення переговорів
- Техніки подолання заперечень
- Розбір та оцінювання проведених переговорів
- Цінності B2B-клієнта
Домашнє завдання: навести приклади відкритих запитань та обрати стратегію переговорів, які будуть влучними в контексті вашої роботи.
Ключові показники у продажі. Метод OKR
- Показники ефективності в продажі: Revenue, Orders, AOV, CR, Gross Profit
- Аналіз даних та тестування гіпотез
- Методи підвищення продуктивності менеджера з продажу
- OKR як інструмент підвищення ефективності
Домашнє завдання:
- Проаналізувати ваші поточні KPI і їхню динаміку за останні 3 місяці
- Сформувати гіпотези та план дій для підвищення ефективності на найближчий квартал
Q&A-сесія
- Формат: відкрите обговорення запитань та відповідей з пройденого матеріалу
- Мета: закріпити матеріал та розв'язати практичні питання учасників
Особиста ефективність менеджера з продажу
- Подолання страху перед дзвінками та відмовами
- Поширені помилки менеджера та як їх уникати
- Техніки зниження стресу
- Тайм-менеджмент та управління особистою продуктивністю
- Інструменти для керування продуктивністю: Trello, Asana, Pomodoro, GTD
Домашнє завдання:
- Провести серію дзвінків або зустрічей, застосовуючи техніки подолання страху та зниження стресу
- Підготувати та записати відеопрезентацію себе як професіонала
Особистий бренд та професійний розвиток
- Необхідність особистого бренду
- Нетворкінг для менеджера з продажу
- Здорова конкуренція в sales-команді
- Індивідуальний план розвитку менеджера з продажу
Домашнє завдання: розробити індивідуальний план професійного розвитку на рік вперед.
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практичні заняття
- Запрошений експерт
- Індивідуальний фідбек від викладачки
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Ольга Гравченко - Head of Sales at Perla Helsa
- Едуард Бондаренко - Head of Sales at monobank
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.