Курс Менеджер з продажу

  • Online
  • Для початківців
  • Sales / Lead Generation / Business Development
Навчальний центр: Laba
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:2 місяців
Початок курсу:07.10.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Навчіться аналізувати потреби клієнтів, створювати переконливі скрипти та працювати із запереченнями, щоб завжди перевиконувати план продажу. Розберіться, як вибудовувати ефективні комунікації з клієнтами, опрацьовувати заперечення та збільшувати конверсію. Опануйте техніки AIDA, SPIN, Challenger Sale та навчіться кваліфікувати лідів за BANT й аналізувати ключові метрики продажів.

Програма курсу

Основи продажу: тренди, головні поняття та специфіка роботи

  • Психологічні тригери у продажах
  • Емоційний інтелект та вплив на процес продажу
  • Роль, функції та ключові навички менеджера з продажу
  • Побудова довгострокових відносин з клієнтами

Домашнє завдання: провести аналіз власних навичок з продажу та створити план їхнього покращення.

Стратегія продажу

  • Стратегія продажу як інструмент довгострокового успіху
  • Аналіз ринку, PEST, аналіз конкурентів, аналіз п'яти сил Портера
  • Визначення та сегментація цільової аудиторії
  • Поглиблений аналіз потреб та болів цільової аудиторії
  • Створення ціннісних пропозицій, що розв'язують проблеми ЦА
  • Планування цілей продажу за методологіями SMART та SWOT

Домашнє завдання: виконати поглиблений аналіз потреб та болів цільової аудиторії вашої компанії чи продукту.

Ефективні скрипти продажу

  • Структура та зміст скрипту
  • Переваги використання скриптів
  • Розробка персоналізованих скриптів для різних сегментів клієнтів
  • Використання АІ для аналізу та створення скриптів

Практика: рольова гра (клієнт - менеджер) за заданим кейсом з обмеженим часом розмови.

Домашнє завдання: розробити скрипт для конкретного сегмента клієнтів, протестувати його на практиці та проаналізувати результати.

Техніки продажу

  • Формула продажу
  • Типологія клієнтів
  • AIDA-модель у продажах
  • Огляд технік продажу: SPIN, Challenger Sale для B2B, DEFT, MEDDIC, BANT
  • Методології Consultative Selling та Value-Based Selling

Домашнє завдання: вибрати одну з вивчених технік продажу та використати її для сегмента клієнтів з найнижчою конверсією.

Телефонний продаж

  • Аналіз клієнта та підготовка до телефонного дзвінка
  • Структура ефективної телефонної розмови
  • Створення скрипту для телефонної розмови
  • Етика телефонної розмови та листування з клієнтом
  • Як передавати впевненість голосом

Домашнє завдання: ознайомитися зі скриптом телефонної розмови з клієнтом та удосконалити його за шаблонами викладача.

Робота із запереченнями

  • Що таке заперечення та чому вони виникають
  • Типологія клієнтів за методологією DISC та ефективна взаємодія з ними
  • Основні види заперечень та етапи роботи з ними
  • Ефективні техніки роботи з популярними запереченнями: Feel, Felt, Found
  • Робота з негативними відгуками

Практика: відпрацювати комунікацію з конфліктним клієнтом та провести роботу із його запереченнями.

Домашнє завдання:

  • Створити список типових заперечень клієнтів з вашої сфери та розробити відповіді на них
  • Охарактеризувати найскладніших клієнтів та визначити, як ефективно будувати з ними діалог

Up-sell та Cross-sell у продажі

  • Техніка Up-sell
  • Техніка Cross-sell
  • Різниця між Up-sell та Cross-sell
  • Розбір кейсів з використанням технік
  • Інтеграція технік у клієнтський сервіс

Домашнє завдання: інтегрувати в скрипт елементи Up-sell та Cross-sell для підвищення загальної вартості продажу.

Воронки в продажі

  • Етапи воронки продажу та її вплив на конверсію
  • Кваліфікація лідів: BANT (Budget, Authority, Need, Timing)
  • Метрики для оцінювання ефективності воронки
  • Стратегії залучення та утримання клієнтів
  • Оптимізація етапів воронки для підвищення конверсії

Домашнє завдання: виконати аналіз поточної воронки продажів у вашій компанії, використовуючи чек-лист.

Пошук та залучення нових клієнтів

  • Методи пошуку клієнтів у різних каналах
  • Пошук клієнтів для B2C та B2B
  • Робота з особами, які ухвалюють рішення
  • Використання соціальних мереж для пошуку клієнтів
  • Холодні дзвінки та електронна пошта
  • Використання Big Data для знаходження потенційних клієнтів

Робота з B2B-клієнтами

  • B2B: бачення, підходи, філософії
  • Підготовка до зустрічей
  • Як закривати великі угоди
  • Як працювати з воронкою продажу
  • Переваги CRM

Результативні переговори

  • Основи ефективної комунікації
  • Підготовка до переговорів
  • Вибір стратегії та техніки ведення переговорів
  • Техніки подолання заперечень
  • Розбір та оцінювання проведених переговорів
  • Цінності B2B-клієнта

Домашнє завдання: навести приклади відкритих запитань та обрати стратегію переговорів, які будуть влучними в контексті вашої роботи.

Ключові показники у продажі. Метод OKR

  • Показники ефективності в продажі: Revenue, Orders, AOV, CR, Gross Profit
  • Аналіз даних та тестування гіпотез
  • Методи підвищення продуктивності менеджера з продажу
  • OKR як інструмент підвищення ефективності

Домашнє завдання:

  • Проаналізувати ваші поточні KPI і їхню динаміку за останні 3 місяці
  • Сформувати гіпотези та план дій для підвищення ефективності на найближчий квартал

Q&A-сесія

  • Формат: відкрите обговорення запитань та відповідей з пройденого матеріалу
  • Мета: закріпити матеріал та розв'язати практичні питання учасників

Особиста ефективність менеджера з продажу

  • Подолання страху перед дзвінками та відмовами
  • Поширені помилки менеджера та як їх уникати
  • Техніки зниження стресу
  • Тайм-менеджмент та управління особистою продуктивністю
  • Інструменти для керування продуктивністю: Trello, Asana, Pomodoro, GTD

Домашнє завдання:

  • Провести серію дзвінків або зустрічей, застосовуючи техніки подолання страху та зниження стресу
  • Підготувати та записати відеопрезентацію себе як професіонала

Особистий бренд та професійний розвиток

  • Необхідність особистого бренду
  • Нетворкінг для менеджера з продажу
  • Здорова конкуренція в sales-команді
  • Індивідуальний план розвитку менеджера з продажу

Домашнє завдання: розробити індивідуальний план професійного розвитку на рік вперед.

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практичні заняття
  • Запрошений експерт
  • Індивідуальний фідбек від викладачки
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Ольга Гравченко - Head of Sales at Perla Helsa
  • Едуард Бондаренко - Head of Sales at monobank

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
07.05.2024
Тривалість
3 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 400 UAH за курс
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
17.02.2025
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 000 UAH за курс
Навчальний центр
Source IT
Формат
Online
Початок навчання
31.10.2025
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 500 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
11.02.2025
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте