Курс Motion Designer
- Online
- Для початківців
- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 8 місяців |
Початок курсу: | 22.07.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
У тебе буде 55 занять, щоб освоїтися у софтах After Effects, Cinema 4D та Octane Render. Ти навчишся створювати 3D-об'єкти та персонажів. Дізнаєшся, як деталізувати текстури та робити динамічні симуляції. Пройдеш усі етапи роботи над проєктом та зможеш братися за складніші завдання.
Програма курсу
Вступ до професії
Знайомимось із моушн-дизайном, його напрямками, принципами та сферами застосування. Розбираємо, як зібрати портфоліо та знайти перших клієнтів.
- Тема 1: воркфлоу
- Тема 2: напрямки моушену та сфери застосування
- Тема 3: інхаус vs фриланс
- Тема 4: хард- та софт-скіли
- Тема 5: робота на ТБ
- Тема 6: препродакшн, продакшн, постпродакшн
- Тема 7: базові принципи анімації
- Тема 8: робота з референсами
- Тема 9: пошук клієнтів
- Тема 10: як зібрати портфоліо, яке помітять
Базова 2D-анімація в After Effects
Робота в Аfter Еffects: налаштовуємо інтерфейс під себе, вивчаємо закони фізики в анімації та працюємо зі світлотінями.
- Тема 1: знайомимось з інтерфейсом Аfter Еffects
- Тема 2: встановлення скриптів
- Тема 3: налаштування АЕ під себе
- Тема 4: організація проєкту, створення версій та бекапів
- Тема 5: фізика в анімації. Частина 1
- Тема 6: фізика в анімації. Частина 2
- Тема 7: принципи анімації
- Тема 8: монтаж анімації
- Тема 9: композ: blur, layer styles, маски та ін.
- Тема 10: персонажна анімація та walkcycle
- Тема 11: анімація тексту
- Тема 12: налаштування камери
- Тема 13: робота з тінями та світлом в AЕ
Робота над реальним проєктом
Навчишся комунікувати з командою та візуалізувати хід думок аніматиком.
- Тема 1: препродакшн
- Тема 2: специфіка проєктів інхаус або в агенції
- Тема 3: комунікація в команді
- Тема 4: комунікація з клієнтом та брифінг
- Тема 5: створення концепту та майндмепу
- Тема 6: сторіборд + аніматик
- Тема 7: продакшн
- Тема 8: постпродакшн
3D анімація у Cinema 4D
Розбираємо інтерфейс Cinema4D: від основних інструментів та роботи зі сплайнами - до полігонального моделювання та симуляцій.
- Тема 1: характеристики ПК для 3D-шника
- Тема 2: інтерфейс Cinema4D
- Тема 3: основні інструменти та меню
- Тема 4: ієрархія та групування об'єктів
- Тема 5: параметричне моделювання
- Тема 6: робота зі сплайнами та створення об'єктів
- Тема 7: полігональне моделювання
- Тема 8: анімація P/S/R у Cinema4D
- Тема 9: камера в 3D.Motion Camera
- Тема 10: динамічна симуляція твердих та м'яких об'єктів
- Тема 11: знайомимося з Emitter та її векторами
- Тема 12: симуляція волосся та тканин
- Тема 13: loop-анімація
- Тема 14: внутрішній рендер Cinema4D
- Тема 15: анімаційна композиція в MoGraph
Octane Render
Тут ти створиш анімовану композицію в Octane Render. Розберешся з налаштуваннями текстури, світла. Попрацюєш із нодами та каналами текстур.
- Тема 1: що таке GPU Render
- Тема 2: кейси в Octane Render
- Тема 3: основні налаштування
- Тема 4: текстури та світло в Octane
- Тема 5: базовий текстуринг в Octane
- Тема 6: UV map
- Тема 7: робота з нодами та канали текстур
- Тема 8: карти для створення текстур
- Тема 9: Universal materials, Mix materials
- Тема 10: Gen nods для складних матеріалів
- Тема 11: анімована композиція в Octane Render
UX/UI анімація
Базово проходимось по UX/UI-анімації. Вчимось створювати кнопки, скроли, рrogress bar, lottie та ін.
- Тема 1: UI-анімація
- Тема 2: кнопка
- Тема 3: скрол
- Тема 4: рrogress bar
- Тема 5: сorner Pin
- Тема 6: lottie
VFX
Розбираємо базові та альтернативні софти. Дивимось, у яких сферах (і професіях) можна застосувати VFX.
- Тема 1: CGI - Computer Generated Image
- Тема 2: VFX - Visual Effects
- Тема 3: FX - симуляції
- Тема 4: сфери використання VFX
- Тема 5: професії у VFX
- Тема 6: альтернативний софт
- Тема 7: VFX у кіно та моушені: відмінності
Моушн-дизайн у геймдеві
Тут ти дізнаєшся, як розвиватися в геймдеві моушн-дизу. Отримаєш практичні поради з прокачки скілів. Базово розбереш Unreal Engine та Substance Painter.
- Тема 1: що (не) круто в геймдеві
- Тема 2: скіли для старту та перший досвід
- Тема 3: Unreal Engine та Substance Painter у пайплайні
- Тема 4: ідеї, блокінг, налаштування проєкту
- Тема 5: створення текстурної анімації
- Тема 6: UV та текстуринг у Substance Painter
- Тема 7: експорт сцени в Unreal Engine
- Тема 8: рендер + швидкий композитинг
Після курсу
- Скіли в After Effects
- Скіли в Cinema 4D
- Кар'єра
Викладачі курсу
- Сергій Швець - тімлід відеопродакшену в Trinetix
- Влад Желіховський - Motion graphic designer at Trinetix
- Михайло Славов - Compositing Artist
- Стас Чуглазов - Technical Artist at GSC Game World
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.