Курс PR-комунікації
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- PR / Communications
Навчальний центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 11 занять |
Початок курсу: | 05.12.2024 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Є можливість сплатити частинами.
Подробиці та реєстрація
Програма курсу розрахована на початківців у PR та фахівців зі сфери маркетингу. Під час проходження курсу ви опануєте основи PR-менеджменту та освоїте інструменти для просування продуктів і брендів, розберетеся в зоні відповідальності PR-менеджера, навчитесь якісно будувати PR-комунікацію.
Програма курсу
Репутація, PR та ролі піарника
- Що таке репутація та на що вона впливає
- PR: види, функції та завдання
- Чим відрізняється PR, маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність та реклама
- Портрет піарника та різниця роботи у шоубізі, B2B-компанії та корпорації
- Завдання, функції, зона відповідальності PR-менеджера
- Роль піарника для керівника компанії
Цільові аудиторії та PR-інструменти
- Типи та особливості цільової аудиторії
- PR для B2С і B2B-сегментів
- Специфіка роботи у великій корпорації та маленькому стартапі
- Різновиди PR-інструментів: від офлайн-заходів до digital-середовища
- Які PR-інструменти використовувати сьогодні
Media Relations: контент
- PR-матеріали: пресреліз, продуктова стаття, інтерв'ю, інфографіка, розсилка, спецпроєкт, фото- та відеоматеріали
- Схеми ефективних PR-матеріалів
- Складаємо якісний прескіт
- Як підготувати івент у ЗМІ, аби його запам'ятали та навіть більше
- Моніторинг ЗМІ
Media Relations: люди
- Особливості роботи з журналістами: як налагодити контакт і не налажати
- Формування бази контактів, специфіка видань, друковані й онлайн-ЗМІ
- Як правильно підібрати видання під матеріал
- Визначаємо матеріали, які підвищать цитованість у ЗМІ
- Стрес-інтерв'ю: як підготуватися та провести
- Готуємо спікера до запису на TV чи ефіру на радіо
- Персоналізований підхід до журналістів та додаткові матеріали
Внутрішні комунікації, бренд роботодавця, КСВ, GR
- Навіщо бізнесу формувати репутацію у кандидатів та співробітників
- Внутрішні комунікації: як зробити з колег бренд-амбасадорів
- Внутрішні та зовнішні блоги: специфіка, як вести, що постити
- Цінність та обережність комунікації
- Все, що треба знати про корпоративно-соціальну відповідальність
- Особливості комунікацій з державними органами
Антикризовий PR
- Антикризовий PR: типи криз, алгоритми дії, відновлення репутації
- Будуємо план антикризових комунікацій
- Як підготувати компанію до кризи
- Розглядаємо приклади антикризових комунікацій
Воркшоп: аналіз пресрелізів
На занятті-конференції проведемо анонімний розбір пресрелізів студентів: часті помилки, ефективна структура, розставлення акцентів.
Репутація в digital
SMM
- Огляд актуальних платформ
- За якими критеріями обирати доцільну платформу
- Ситуативний маркетинг
- Як управляти репутацією у соцмережах, працювати з негативом, відбивати атаки конкурентів та грамотно відстоювати свої позиції
- Зворотний зв'язок: збір, опрацювання, пошук інсайті
- розбір кейсів від викладача
Робота з блогерами
- Як знайти та обрати "правильного" блогера
- Робота з блогерами: умови та договір про співпрацю
- Ставимо ТЗ так, щоби воно було виконано від А до Я
- Чи потрібно обмежувати творчість блогера
- Що робити, якщо через блогера у компанії починаються репутаційні втрати
Воркшоп: презентація антикризових комунікацій
Студенти презентують домашнє завдання до заняття №7 у групах. Від групи обирають одного спікера, який представляє план.
Івенти, робота з підрядниками та оцінювання ефективності PR
- Шукаємо якісного та надійного підрядника
- Постановка задач
- Як правильно оцінити обіцяні результати та вартість послуг
- Даємо зворотний зв'язок підрядникам
- Визначаємо KPI для себе, підрядників, співробітників та агенцій
- Звітність
- Розглядаємо види PR-івентів
Як побудувати PR-стратегію у BANI world
- Як розробити стратегію та спланувати активності, коли нічого не зрозуміло
- Аналіз конкурентів
- Як створити історію
- Створюємо PR-меседжі, які будуть актуальними не один квартал
- плануємо активності
- Формуємо бюджет та вчимося захищати його перед керівництвом
Особливості курсу
- Викладачі з багаторічним досвідом в різних компаніях
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Особистий зворотний зв'язок з викладачем
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Яніна Нестерчук - Експерт зі стратегічних комунікацій UNICEF
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Atom
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Projector
Формат
Online
Початок навчання
29.10.2024
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
54 000 UAH за курс
Навчальний центр
Sigma Software University
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
19 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс
Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
27.08.2024
Тривалість
11 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
12 000 UAH за курс