Курс Бренд-комунікації
- Online
- Для початківців
- PR / Communications, Product Marketing / Brand Manager
![]() |
|
Навчальний центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 10 занять |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
В тебе буде 10 занять, щоб розібратися зі сферою комунікацій та зрозуміти з чого починати. Навчишся аналізувати конкурентів та комунікацію бренду. Знайдеш свою цільову аудиторію та складеш план роботи з нею. Зможеш генерувати ідеї для інфоприводів, працювати з медіа, інфлюенсерами та мовцями бренду. У результаті отримаєш скіли, сформуєш CV та створиш комунікаційний план. Для твоєї карʼєри та успішного масштабування бренду.
Програма курсу
Інтро у світ комунікацій
- Тенденції ринку праці
- Огляд секторів економіки, в яких працюють комунікаційники
- Дисципліни та компетенції, які потрібні для роботи у сфері комунікацій
- Що читати, кого фоловити
Домашка:
- Переглянути 5 вакансій та проаналізувати очікування роботодавців від кандидата
- Виписати собі перелік soft і hard skills, які тобі потрібно покращити в першу чергу
Що таке бренд і чому він потрібен усім?
- Що таке бренд, з чого він складається
- Роль бренду в бізнесі та переваги, які він надає
- Бренд і репутація. Бренд у голові споживача
- Комунікаційний менеджер та його задачі в брендингу, маркетингу і комунікації
- Positive & negative кейси брендів
Комунікаційна стратегія
- Рівні стратегій у бізнесі
- Роль комунікаційної стратегії
- Ключові етапи розробки стратегії
- Комунікаційні цілі та завдання
- Цільові аудиторії та стейкхолдери
- Побудова комунікаційного плану
- Як відстежувати результати
Домашка:
- Проаналізувати комунікації бренду та його конкурентів. За результатами рисерчу зібрати SWOT-аналіз комунікацій бренду
- Скласти one page strategy та описати канали комунікації бренду за PESO-моделлю
Бренд vs комунікаційна стратегія
- Підготовка платформи бренду на основі обраної бренд-моделі
- Бути align із командою
- Як побудувати комунікацію між брендом і аудиторією
- Візуальний стиль, голос і тон бренду, контент, колаборації
Домашка:
- Підготувати для проєкту бренд-модель з усіма атрибутами
- Продумати й прописати бренд-активність на основі цінностей бренду
Канали та інструменти комунікацій
- Комунікаційний мікс: канали комунікації (PESO-модель)
- Як вибрати канали комунікацій залежно від цілей бренду
- Різновиди кампаній. Як підготувати й запустити креативну кампанію
Воркшоп. Будуємо бренд-ком'юніті
- Типи аудиторій бренду. Модель Еверетта Роджерса
- Друзі бренду: команда, фанати, інфлюенсери, блогери, партнери, клієнти, онлайн-аудиторія
Домашка:
- Виділити аудиторії для свого бренду і прописати план співпраці з кожною категорією
- Додати у план приклади можливих активностей (1-2)
Media Relations: як будувати стосунки з медіа та лідерами суспільної думки
- Кому вірять люди
- Барометр Едельмана
- Побудова відносин з журналістами та лідерами думок
- Відстеження трендів
- Пітчинг і нетикет
- Додатковий матеріал: як створювати pro bono активності з лідерами думок
Домашка:
- Скласти перелік тематичних медіа, блогів, інфлюенсерів, яких потенційно читає твоя ЦА
- Обдумати ідею або інфопривід для спільної комунікації
- Написати пітч-повідомлення, яке спонукає журналіста висвітлити твій інфопривід, а інфлюенсера - підтримати інформаційно
Усні та письмові комунікації
- Види текстів, з якими може зустрітися комунікаційник
- Структура сильного тексту і заголовка
- Креативні техніки сторітелінгу
- Гігієна тексту
Як працювати зі спікерами бренду: підготовка до публічних виступів
- Специфіка різних форматів: лекція, промова, дискусія, Q&A
- Готуємося разом: від першого драфту - до останньої репетиції
- Оформлення презентацій: dos and don'ts
- Поради для спікерів - досвідчених і не дуже
- Додатковий матеріал: події та партнерства
Домашка:
- Проаналізувати, які тематичні події будуть релевантні для спікера
- Вибрати одну та створити тему для виступу на цій події
- Підготувати 4-5 ключових тез і розкрити одну з них у форматі нотаток для спікера
Працевлаштування, CV, кар'єрне зростання
- Підготовка ефективного резюме для комунікаційного менеджера: ключові елементи й структура CV
- Виділення професійного досвіду та навичок у CV для відповідності вимогам роботодавця
- Особистий бренд через резюме та підготовка до співбесіди
- Пошук та оцінка вакансій для комунікаційного менеджера на різних платформах
Домашка: Створити CV.
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Запрошені спікери
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Настя Гуменюк - Public Relations Specialist
- Таїсія Куденко - Head of PR and Communications Balbek Bureau
- Саша Мозгова - Creative Marketer Betterme
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Sigma Software University
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
19 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
20.05.2025
Тривалість
11 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Atom
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
18.09.2024
Тривалість
12 занять
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте