Курс Продуктова аналітика

  • Online
  • Для початківців, Для досвідчених
  • Marketing Analyst / Web Analyst
Навчальний центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:10 тижнів
Початок курсу:03.02.2025
Вартість навчання:Уточнюйте

Комплексний курс із продуктової аналітики, який допоможе розібратися в метриках, навчить розуміти природу поведінки користувачів та використовувати зібрані дані для прийняття рішень щодо покращення продукту.

Програма курсу

Вступ: як побудувати аналітичну систему в продукті

  • Навчитеся формувати таксономію для відстеження та аналізу поведінки користувача
  • Розберете відмінності між подіями та властивостями користувача
  • Отримаєте інструкцію зі створення аналітичної системи та навчитеся оформлювати завдання для розробки нового функціонала

SQL для продуктової аналітики: part 1

  • Ознайомитеся з базовими операторами SQL
  • Навчитеся самостійно прописувати прості запити до бази даних, знаходити та групувати дані, рахувати та фільтрувати вибірки

SQL для продуктової аналітики: part 2

  • Навчитеся об’єднувати таблиці за загальною ознакою
  • Розберете різницю між INNER і OUTER JOIN у функції об’єднання
  • Навчитеся розраховувати показники для аналізу за допомогою SQL-запиту з формулами

Підготовка даних для аналізу

  • Вивчите основні етапи та способи перевірки даних
  • Дізнаєтеся, як знаходити викиди в даних та позбавлятися їх
  • Навчитеся очищати дані в SQL та Excel / Google Sheets

Пошук взаємозв'язків у даних

  • Ознайомитеся з поняттями "кореляція" та "коваріація"
  • Навчитеся розраховувати коефіцієнт кореляції та створювати кореляційну матрицю
  • Навчитеся прогнозувати дані за допомогою регресії

Очищення даних та пошук взаємозалежностей

  • Отримаєте набір даних і на ньому потренуєтесь очищати дані від викидів за допомогою SQL-запитів
  • Навчитеся проводити кореляційний аналіз метрик, аналізувати та інтерпретувати показники регресії

Продуктові метрики: Активація користувачів

  • Ознайомитеся з етапами життя користувача в програмі
  • На прикладі проаналізуєте етапи залучення користувачів та навчитеся визначати точки зростання
  • Побудуйте воронку залучення користувачів до функціонала програми

Продуктові метрики: Утримання користувачів. Part 1

Дізнаєтеся, як розрахувати повернення користувачів до застосунку [user retention, feature retention].

Продуктові метрики: Утримання користувачів. Part 2

  • Навчитеся розраховувати відтік користувачів [сhurn]
  • Ознайомитеся зі способами впливу на retention і churn

Tableau для продуктової аналітики. Part 1

  • Ознайомитеся з інтерфейсом та функціями Tableau Public
  • Навчитеся підключати дані з різних джерел до Tableau Public

Tableau для продуктової аналітики. Part 2

  • Побудуєте воронки та сегментуєте користувачів у Tableau Public
  • Навчитеся створювати дашборди та звіти в Tableau Public

Amplitude для продуктової аналітики

  • Ознайомитеся з інтерфейсом та функціями Amplitude
  • Навчитеся створювати графіки, сегментувати користувачів та створювати звіти за результатами аналізу в Amplitude

Аналіз задоволеності користувача

  • Дізнаєтеся, що таке Net Promoter Score (NPS), навчитеся розраховувати NPS за формулою та інтерпретувати цей показник
  • Навчитеся аналізувати рейтинг застосунку в сторах та висувати гіпотези для підвищення цього рейтингу

Unit Economics. Монетизація програми

  • Ознайомитеся з логікою та формулами розрахунку:
    • ROI [коефіцієнт рентабельності інвестицій]
    • ROMI [показник рентабельності]
    • ROAS [показник рентабельності рекламних витрат]
    • LTV [показник прибутку, який отримає бізнес за весь період роботи з користувачем]
    • ARPU [показник середнього прибутку з одного користувача]
    • ARPPU [показник середнього прибутку з одного користувача, що платить]

Формування та перевірка продуктових гіпотез. A/B-тести

  • Вивчите структуру продуктової гіпотези
  • Дізнаєтесь, як перевіряти статистичну значущість результатів А/В-тесту
  • Ознайомитесь із ситуаціями, коли проводити А/В-тестування не потрібно

Когортний аналіз. Part 1

Вивчите особливості та відмінності між монетизаційними та продуктовими когортами.

Когортний аналіз. Part 2

Навчитеся формувати когорти в SQL/Excel та візуалізувати когорти в Excel/Google Data Studio.

Аналіз метрик та поведінки користувачів

Отримаєте набір даних і потренуєтеся на ньому:

  • сегментувати користувачів
  • формувати продуктові гіпотези
  • проводити когортний аналіз та валідувати гіпотези
  • оцінювати новий функціонал програми

Пошук інсайтів у даних

  • Навчитеся оцінювати розмір ринку програми та знаходити всіх конкурентів
  • Ознайомитесь із критеріями сегментації ринку
  • Напишете висновки про користь виведення нового товару на ринок з урахуванням конкурентного середовища.

Підготовка та презентація результатів аналізу

  • Ознайомитесь з основними видами аналітичних звітів
  • Навчитеся планувати структуру звіту, сегментувати та "пакувати" інформацію
  • Отримайте рекомендації щодо складання інформативного та зрозумілого аналітичного звіту

Презентація фінального проєкту

  • Підготуєте фінальний проєкт: аналіз набору даних, розрахунок метрик, звіт за результатами аналізу та рекомендації щодо покращення ключових показників обраної програми
  • Отримайте фідбек від лектора та рекомендації щодо розвитку в професії.

Особливості курсу

  • Вечірні заняття щопонеділка та щочетверга
  • 21 онлайн-заняття
  • Удосконалення навичок з різними інструментами
  • Практика

Викладачі курсу

Лілія Луценко - Senior Product Analyst у Wise

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Початок навчання
03.10.2024
Тривалість
16 тижнів
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
20 800 UAH за курс
Навчальний центр
Choice31
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
-20% до 01.10.2024
Навчальний центр
UAMASTER
Формат
Online
Початок навчання
04.02.2025
Тривалість
16 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 500 UAH за курс
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
12.12.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте