Курс Професійний рекрутмент
- Online
- Для досвідчених
- IT Recruiting
![]() |
|
Навчальний центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 12 занять |
Початок курсу: | 09.12.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Навчіться розробляти стратегію наймання кандидатів різних рівнів складності, щоб швидко закривати вакансії. Дізнайтесь, як проводити аудит рекрутингу, щоб оптимізувати рутинні процеси, та опануйте інструменти рекрутингової аналітики для підвищення якості відбору кандидатів.
Програма курсу
Основи залучення та підбору талантів
- Формування структури відділу відповідно до цілей компанії, ролі та функції
- Місце залучення та підбору талантів у архітектурі бізнес-процесів, основні компоненти, додаткові функції та сервіси
- Інструменти відділу: огляд ATS-систем, платформ, способів автоматизації та оптимізації
- Основи управління функцією залучення та підбору талантів: планування та бюджетування, звітність, KPI та система винагород
Бренд роботодавця
- Бренд роботодавця: чому це не про "красиві картинки", а про реальні процеси
- Employee Value Proposition: ключовий елемент бренду роботодавця
- Як ефективно комунікувати: кар'єрний сайт, вакансії, соціальні мережі, контент для залучення кандидатів
- Найкращі практики комунікації бренду роботодавця
- Метрики успішності: eNPS, аналітика рекрутингових каналів, вплив бренду на залучення та утримання співробітників
Домашнє завдання: Створити презентацію та сформувати EVP (Employee Value Proposition)
Побудова позитивного досвіду кандидата
- Candidate Experience Lifecycle: основні етапи, виклики та помилки
- Вплив бренду роботодавця на досвід кандидата
- Позитивний досвід кандидата: побудова, імплементація та вимірювання
- Практичні кроки з побудови позитивного досвіду кандидата через застосування Design Thinking підходу
- Як побудувати позитивний досвід кандидата через використання Candidate Persona та архетипів
Домашнє завдання:
- Проаналізувати власний процес наймання зі сторони досвіду кандидата
- Визначити зони, що потребують додаткової роботи для підвищення конкурентності на ринку праці
- Прописати 1–2 кроки для вдосконалення кожної проблемної зони
Від сорсингу до онбордингу: стратегія та виконання. Частина 1
- Огляд основних каналів пошуку: рекрутмент-платформи, реферальна програма, агенції, соціальні мережі, івенти, внутрішній рекрутмент
- Проактивні пошукові стратегії: крослокаційний рекрутмент, наймання на бенч, апскейлінг-програми, пасивний сорсинг
- Internal Mobility (внутрішній рекрутмент) як один зі стратегічних каналів пошуку кандидатів
- Побудова архітектури пошукової стратегії залежно від потреб наймання
- Виклики українського ринку: актуальні стратегії для своєчасного забезпечення бізнесу талантами
Від сорсингу до онбордингу: стратегія та виконання. Частина 2
- Мистецтво Job Intake процесу
- Проведення успішної зустрічі: найкращі практики та правила, калібрувальні мітинги та вдалий kick off
- Правила написання переконливих outreach-повідомлень
- Основи скринінгу кандидатів: методи, оцінювання, надання зворотного зв'язку
- Основи онбордингу з погляду Talent Acquisition
Домашнє завдання (на вибір):
- Вибрати 3 найважчі вакансії вашої компанії
- Визначити основні інтереси кожної таргетної групи
- Прописати outreach message залежно від таргетної групи
- На основі наданого кейсу прописати пошукову стратегію та outreach message
Робота з різними типами вакансій: масовий підбір, нішеві вакансії та пошук топменеджерів
- Огляд різних типів вакансій: спільне, відмінне та виклики для кожного типу
- Побудова Candidate Journey залежно від типу вакансії
- Candidate Journey в українських реаліях
- Огляд прикладів стратегій наймання для кожного типу
- Основні інструменти: від автоматизації до кастомного підходу
- Основи Executive Search та його відмінність від хедхантингу
Q&A-сесія: Аналіз домашніх завдань студентів
- Загальне ретро за пройденими домашніми завданнями: найчастіші помилки та речі, на які варто звертати увагу
- Відповіді на запитання студентів
Аналітика для Talent Acquisition
- Чому аналітика в рекрутменті важлива: практичні приклади негативного впливу на наймання в разі відсутності якісних аналітичних даних
- Огляд основних метрик: CPH, TTF, QoH, SoH, Selection Ratio, OAR, drop-off, Recruitment Funnel Effectiveness, D&I-метрики
- Рахуємо ROI процесу наймання
- Інструменти рекрутингової аналітики: ATS, дашборди, Excel
- Побудова рекрутмент-дашборду в Power BI
- Аналітика та системний підхід у роботі з даними; вибір метрик для ключових стейкхолдерів
Домашнє завдання (на вибір):
- Визначити 5 основних метрик, які ви будете використовувати саме під вашу компанію для трекінгу на постійній основі
- На основі наданого кейсу розрахувати ROI процесу наймання
Управління процесом підбору та наймання талантів. Розробка стратегії відділу
- Основи стейкхолдер-менеджменту
- Холістичний погляд на управління відділом: Business Acumen та побудова партнерства
- Розробка рекрутинг-стратегії відділу відповідно до бізнес-стратегії: PPT-фреймворк, SLA, постановка цілей та основні метрики
- Підготовка стратегії до захисту перед основними стейкхолдерами
Домашнє завдання:
- Проаналізувати поточні потреби бізнесу та визначити цілі відділу залучення й підбору талантів відповідно до бізнес-цілей
- Проаналізувати поточний стан відділу, виокремити сильні сторони та точки зростання
- Розробити стратегію відділу та представити у вигляді презентації для основних стейкхолдерів
Діджиталізація та автоматизація процесів
- Огляд інструментів для автоматизації пошуку та наймання кандидатів
- Інструменти таск-менеджменту
- Застосунки та чат-боти
- Залучення АІ до процесу підбору та наймання персоналу
Сучасні тенденції в Talent Acquisition
- Огляд найкращих практик українських та міжнародних компаній
- Lean Recruitment, Sprint Recruitment, рекрутмент повного циклу
- D&I-рекрутмент: стратегії та найкращі практики
- Огляд тенденцій на 2025 рік згідно з дослідженнями AIHR, Bersin Academy, Korn Ferry
- Український ринок праці: зміни, тенденції, рекомендації
Q&A-сесія
- Огляд стратегій студентів та найкращих ідей за результатами домашніх завдань
- Сесія запитань і відповідей для спілкування зі студентами
Особливості курсу
- За проходженням курсу студенти можуть отримати 18 кредитних годин, необхідних для сертифікації
- Практичні домашні завдання
- Побудова стратегії відповідно до вимог
- Допомога ментора
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Ірина Дятленко - Global Head of Talent Acquisition at Luxoft
- Ольга Добжинська - Employer Brand and Communications Manager at Belkins
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Universe IT
Формат
Online
Початок навчання
08.10.2024
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 700 UAH за курс
Навчальний центр
EvoTalents School
Формат
Online
Початок навчання
19.08.2025
Тривалість
6 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
290 USD за курс
Навчальний центр
Mate academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
4 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
29 740 UAH за курс
Навчальний центр
Hurma Academy
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
2 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
250 USD за курс