Курс SMM

  • Online
  • Для початківців
  • SMM
Навчальний центр: International Marketing Business Academy
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:14 занять
Початок курсу:07.10.2025
Вартість навчання:3 900 UAH за курс

Відеозапис курсу - 2100 UAH.

Програма курсу

Стратегія та планування в SMM

Модуль заснований на методології IMBA, що включає дев'ять етапів, згрупованих в три частини:

  • Аналіз ситуації, збір даних та визначення аудиторій
  • Постановка стратегічних завдань у рамках SMM. Вибір каналів та інструментів відповідно до певних аудиторій. Визначення тактичних цілей та бюджету
  • Формування цілісного плану дій, що визначає структуру проекту, етапи його виконання, очікувані результати та необхідні ресурси
  • Ітераційний процес моніторингу, аналізу та внесення змін за підсумками роботи

Ви навчитеся:

  • Розділяти глобальну SMM-стратегію на тактичні та стратегічні етапи, використовуючи сучасні інструменти планування, аналітики та звітності
  • Використовувати структурований підхід до створення стратегії для створення узгодженої, грамотно спланованої стратегії з обґрунтованою постановкою цілей та оптимальним бюджетом
  • Розробляти ефективний мультиканальний план SMM, використовуючи рекомендації та методики IMBA, допомогу тренерів-практиків, ситуаційний та інформаційний аналіз
  • Збирати необхідну інформацію щодо проекту
  • Аналізувати зібрані дані у рамках стратегічного планування
  • Встановлювати стратегічні цілі та ключові показники, що узгоджуються з бізнес-цілями
  • Визначати пріоритетні цільові аудиторії
  • Визначати пріоритетні канали комунікації
  • Визначати tone of voice для кожного каналу/аудиторії
  • Встановлювати рамки необхідних коштів та бюджету для відібраних каналів комунікації
  • Аналізувати ефективність кожного каналу та стратегії в цілому
  • Оптимізувати комплекс запланованих заходів щодо результатів аналізу

Створення контенту та контент-план

Модуль охоплює:

  • Типи контенту SMM
  • Інструменти для створення контенту
  • Профілі аудиторії
  • Контент-план

Ви навчитеся:

  • Розрізняти типи контенту та визначати оптимальні формати для кожного каналу та аудиторії
  • Користуватися популярними інструментами для створення контенту та управління процесом його створення
  • Формувати докладний портрет цільової аудиторії споживання контенту
  • Оптимально розподіляти ресурси у рамках завдань створення контенту
  • Створювати контент-план
  • Керувати репутацією бренду у соціальних медіа
  • Планувати бюджет у межах певної контент-стратегії
  • Вимірювати ефективність контент-стратегії, окремих каналів та форматів

Охоплення та поширення інформація

Модуль охоплює:

  • Посів контенту
  • Мультиплатформний контент
  • Реалізація контент-плану
  • Платне та безкоштовне просування контенту
  • Оптимізацію контенту

Ви навчитеся:

  • Просувати контент із застосуванням різних комбінацій інструментів
  • Оцінювати перспективи платного просування контенту
  • Залучати блогерів та лідерів думок для просування
  • Проводити мікро-дослідження цільової аудиторії
  • Оптимізувати контент під конкретні майданчики та завдання
  • Використовувати офлайн медіа для підтримки цифрових кампаній
  • Аналізувати ефективність поширення різних типів та тематик контенту у різних каналах
  • Коригувати алгоритм поширення контенту підвищення охоплення і поширення

Facebook

Модуль охоплює:

  • Типи облікових записів та їх можливості
  • Типи публікацій та їх цільове застосування
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами
  • Особливості аудиторій та контенту у Facebook
  • Способи просування у Facebook

Ви навчитеся:

  • Створювати та налаштовувати бізнес-сторінки та заходи
  • Ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проєкту
  • Створювати та розвивати спільноти
  • Ефективно працювати з аудиторією Facebook з огляду на її особливості
  • Просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення
  • Основам платного просування у Facebook

Instagram

Модуль охоплює:

  • Типи облікових записів та їх можливості
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення в Instagram
  • Способи просування у Instagram
  • Особливості аудиторій та контенту в Instagram

Ви навчитеся:

  • Створювати та налаштовувати особистий та бізнес-аккаунт
  • Ставити конкретні цілі, що узгоджуються з глобальними бізнес-цілями вашого проєкту
  • Створювати та розвивати спільноти
  • Ефективно працювати з аудиторією Instagram, враховуючи її особливості
  • Просувати ваші публікації для досягнення максимального охоплення
  • Основам платного просування в Instagram

Таргетинг

Модуль охоплює:

  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram за цілями
  • Creator Studio, Ads Manager та Meta Business Suite
  • Принципи тестування ефективності креативів та аудиторій у рекламних кампаніях
  • Типи аудиторій для націлення
  • Методи налаштування націлювання
  • Відстеження ефективності та ремаркетинг

Ви навчитесь:

  • Коректно визначати цілі та тип рекламної кампанії залежно від маркетингових завдань
  • Користуватися рекламним кабінетом Ads Manager та Business Manager Facebook
  • Створювати рекламні аудиторії на основі безлічі критеріїв (поведінка, інтереси та демографічні характеристики користувачів) для отримання визначних результатів
  • Проводити тестування ефективності рекламних оголошень та аудиторій націлення для підтвердження або спростування гіпотиз
  • Відстежувати поведінку користувачів на ваших сайтах та реєструвати виконання різних цільових дій (піксель та цілі)
  • Використовувати дані існуючих клієнтів чи відвідувачів сайту для демонстрації ним ексклюзивних пропозицій (ремаркетинг)
  • Створювати аудиторії з високою ймовірністю конверсії з урахуванням наявних даних (look-alike)
  • Оцінювати ефективність та окупність рекламних кампаній
  • Оптимізувати налаштування рекламних кампаній на основі даних аналітики

Twitter / LinkenIn / TikTok

  • Ви познайомитеся з особливостями щодо нової, швидкозростаючої, перспективної платформи - TikTok. Дізнаєтеся про її переваги та недоліки
  • Отримайте вичерпні відповіді на запитання:
    • Чи варто використовувати TikTok для бізнесу?
    • Які маркетингові завдання може вирішити TikTok?
    • Для яких продуктів та брендів найкраще підходить цей сервіс?

Чатботи (Практикум)

Модуль "Чат-боти: Практикум" дозволить вам перетворити цей тренд на потужний інструмент для розвитку вашого бізнесу. Ви навчитеся створювати розумних чат-ботів, які не просто відповідають на запитання, а й активно взаємодіють з клієнтами, проводять персоналізовані консультації, здійснюють продажі та навіть збирають цінні відгуки. Ми поділимося з вами перевіреними стратегіями, секретами успішних чат-ботів та допоможемо уникнути типових помилок. Після завершення модуля ви зможете самостійно розробляти та налаштовувати чат-ботів, які працюватимуть на вас 24/7, підвищуючи ефективність вашого бізнесу та покращуючи взаємодію з клієнтами.

YouTube

Ви навчитеся створювати канали для бізнесу та особистих цілей та керувати ними, а також отримувати релевантну інформацію та якісно взаємодіяти з аудиторією. Розгляньте способи просування каналу на Youtube, використовуючи електронні адреси, call-to-actions (CTA), залучення передплатників та залучення трафіку зі сторонніх ресурсів. Освоїте концепцію впровадження YouTube video на веб-сайті, зможете визначити цілі та завдання такого впровадження. Ви навчитеся використовувати історію пошуку, рейтинги настроїв, плейлисти, API, аналізувати підписки та голосування, оптимізувати відео контент для Google, підбирати ключові слова для досягнення максимально можливих результатів видачі (SERP). Додатково ви навчитеся використовувати плагіни для оптимізації роботи з Youtube як рекламний майданчик.

Графічні редактори в SMM

Canva. Він дозволяє:

  • Створювати зображення, пости, обкладинки для соціальних мереж
  • Використовувати бібліотеку готових елементів, шрифтів, фотографій
  • Налаштовувати брендинг із власними логотипами, палітрами кольорів
  • Співпрацювати в команді над дизайн-проєктами
  • Експортувати зображення в популярних форматах

Crello. Основні можливості:

  • Створення візуального контенту для всіх основних соціальних мереж
  • Використання бібліотеки шаблонів, елементів, анімацій
  • Робота з відео (нарізка, накладання тексту, додавання музики)
  • Брендування з власним логотипом, кольорами, шрифтами
  • Можливість роботи в команді над спільними проєктами

Штучний інтелект в SMM

Зміст модуля:

  • Огляд ключових ШІ-технологій в SMM
  • Генерація контенту за допомогою ШІ: текстові, візуальні, мультимедійні рішення
  • Персоналізація контенту та таргетингу на основі ШІ-аналітики
  • Автоматизація SMM-процесів: планування, публікація, моніторинг
  • Використання ШІ для оптимізації ефективності SMM-кампаній
  • Тестування та впровадження нових ШІ-інструментів в SMM
  • Майбутні тенденції розвитку ШІ в соціальних медіа

Навички які ви отримаєте:

  • Знання про можливості ШІ в SMM і вміння їх застосовувати
  • Навички використання ШІ-інструментів для генерації, персоналізації та оптимізації контенту
  • Вміння налаштовувати таргетинг реклами на основі ШІ-аналітики
  • Здатність автоматизувати рутинні SMM-процеси за допомогою ШІ
  • Компетенції в тестуванні та впровадженні нових ШІ-технологій
  • Стратегічне бачення ролі ШІ в розвитку SMM

Захист проєкту та фінальне тестування

В рамках модуля ви представите та захистите комплексний план для SMM за вашим проектом, у тому числі:

  • Основні цільові аудиторії для вашого проєкту
  • Потенційно ефективні канали для взаємодії з кожною групою цільової аудиторії
  • tone of voice та контент план для кожного каналу та аудиторії
  • Пріоритетні цілі рекламних кампаній та KPI для кожного каналу комунікації
  • Попередні налаштування націлювання для тестування у кожному з певних каналів комунікації
  • Необхідний бюджет та ресурси для якісної реалізації кожного етапу SMM за вашим проєктом

Особливості курсу

  • Збалансований мікс теорії та практики
  • 10 навчальних модулів
  • Провідний контент
  • Повноцінний проєкт в портфоліо
  • Сертифікат про проходження курсу
  • Навчальні матеріали та безстроковий доступ до записів курсу
  • Доступ до закритого телеграм каналу з вакансіями від компаній-партнерів
  • Супровід тренерів та куратора, а також відповіді на ваші питання

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

SMM

Lemon School
Навчальний центр
Lemon School
Формат
Online
Початок навчання
05.08.2025
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
16 400 UAH за курс
Навчальний центр
GoIT
Формат
Online
Початок навчання
29.09.2025
Тривалість
10 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Laba
Формат
Online
Початок навчання
09.09.2025
Тривалість
15 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Genesis Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
12 тижнів
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
безкоштовно