Курс SMM & Content marketing
- Online
- Для початківців, Для досвідчених
- Content Manager / Copywriter, SMM
![]() |
|
Навчальний центр: | DAN IT Education |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 48 годин |
Початок курсу: | 26.07.2025 |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Курс буде цікавий для маркетологів, SMM-фахівців, контент-менеджерів, та людей, які хочуть розвивати персональний бренд і правильно просувати його в соцмережах, або ж стати блогером. Протягом навчання Ви розберете кожну соціальну мережу (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram, Pinterest та ін.), їхні алгоритми, аудиторії людей, що там присутні, принципи роботи мережі, правила оформлення контенту та ведення сторінок для бізнесу.
Програма курсу
Модуль: Контент-маркетинг
- Портрет споживача
- Вибір Tone of Voice
- Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання та цілі
- Структура текстів
- Вплив видів контенту на просування
- Побудова репутації бренду
- Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів
- Практика:
- створення портрета споживача, вибір стратегії залежно від поведінки бренду і тренінг зі створення текстів
Модуль: SMM (Social Media Marketing)
- Види соціальних мереж, їхня роль і завдання (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram)
- Тренди: що потрібно знати сучасному SMM-фахівцю
- ЦА соціальних мереж
- Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
- Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану та методики постингу
- Візуальні тренди та використання візуалів
- Активність у соціальних мережах і створення креативу та інтерактиву
- Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
- Репутаційний маркетинг
- Робота з лідерами думок
- Практика:
- розробка контент-плану та рубрикатора відповідно до цільової аудиторії, написання постів та робота над контентом
Фінальний проєкт
- Опис цільової аудиторії та портрету споживача для бізнесу
- Аналіз соцмереж конкурентів та підготовка висновків
- Підбір соцмереж для просування продукту/послуги та ведення комунікації з аудиторією
- Контент-стратегія: вибір тональності та комунікація з аудиторією
- Оформлення профілю в Instagram: шапка профілю, хайлайтс, підбір стилістики оформлення
- Розробка рубрикатора та контент-плану на 1 місяць для ведення Instagram (також можна і для TikTok)
- Приклади оформлення постів/сторіз та написання текстів за формулою
- Ідеї роботи з лідерами думок
Особливості курсу
- Живі заняття (19:00-22:00)
- Старт курсу щомісяця
- Система оцінки знань
- Всі теоретичні знання закріплюються на практиці
- Сертифікат про закінчення навчання
Викладачі курсу
Роксолана Алієва - Власниця комунікаційної агенції Roxy Agency
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Integra School
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
13 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
150 USD за курс
Навчальний центр
IAMPM
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
20 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Russian
Вартість
уточнюйте
Навчальний центр
Learn to Earn Global
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
30 годин
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
4 500 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 700 UAH за курс