Курс UX Research
Наразі набір на цей курс не проводиться. Перегляньте інші курси
- Online
- Для досвідчених
- Web & Mobile Design / UI/UX
![]() |
|
Навчальний центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 3 місяців |
Початок курсу: | 01.09.2024 |
Вартість навчання: | 30 000 UAH за курс |
Дослідження і розуміння реальних потреб людини та перетворення знань на дизайн-задачі.
Програма курсу
Що таке UX дослідження
Що робить UX дослідник та чим він відрізняється від UX дизайнера в різних типах компаній.
Методи
Огляд методів збору та структуризації інформації, які доступні UX дослідникам.
Stakeholder mapping. Business interview
Що таке stakeholders mapping і для чого він потрібен. Як задавати правильні питання правильним стейкхолдерам.
Дослідницька стратегія. Протокол
Навіщо ми досліджуємо: на які питання ми хочемо знайти відповіді та які методи варто застосувати для їхнього пошуку, а також як це задокументувати.
Опитування
Швидкий спосіб зрозуміти, з чим/ким ми маємо справу — хто наші користувачі, з якими ситуаціями вони зіштовхуються.
Research ops: рекрут та організація сесій
Хто такий правильний респондент та як його знайти і переконати прийти на інтерв'ю.
Глибинні інтерв'ю
Виходимо із зони комфорту і вступаємо в прямий контакт з незнайомими людьми — все заради отримання цінних знань. Як провести інтерв'ю і не залажати. Як зробити глибинне інтерв'ю дійсно глибинним.
U-test
Тестуємо інтерфейси, щоб глибше зрозуміти потреби користувачів та їхні дії.
Процеси у великих командах
Як організована робота у компаніях, де працює більше одного дослідника. Досвід великих компаній.
Customer journey maps, empathy maps і JTBD
Як припинити фантазувати й почати створювати корисні, зрозумілі та робочі артефакти дизайн-мислення.
Як продавати дослідження
Як бути, коли єдина людина у компанії, яка розуміє потребу і цінність дослідження — це ви? "Продаємо" дослідження бізнесу.
How might we. Пріоритезація
Як перейти від результатів досліджень до зрозумілих задач — перетворюємо дані у беклог для команди.
Звіт
Як бути, коли хочеться розповісти взагалі про все. Компактно пакуємо отримані знання і презентуємо в зрозумілій формі найважливіше.
Research ops: репозиторій
Як організувати середовище доступних знань: місце, де живуть усі зібрані вами дослідницькі дані.
Особливості курсу
- Відеолекції та вебінари
- Real-life завдання
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- До 3 заняття можна повернути кошти якщо передумаєте
Викладачі курсу
- Оля Красько - Старша UX дослідниця в OLX Group
- Ірина Кривенко - UX Research Lead, менторка в Projector
- Оксана Абдуліна - В минулому - UX Research Lead в Rocket
- Георгій Петренко - UX Researcher (Contractor) в OLX Group
- Катерина Мартинова - Head of Research в Preply
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.