Курс UX/UI Design
- Online
- Для початківців
- Web & Mobile Design / UI/UX
![]() |
|
Навчальний центр: | A-Level Ukraine |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 6 місяців |
Початок курсу: | 25.03.2024 |
Вартість навчання: | 22 000 UAH за курс |
Викладачі онлайн-курсу Web Design в A-Level розробили програму таким чином, щоб у рамках навчання кожен зміг послідовно ознайомитися та навчиться користуватися всіма цими інструментами та сервісами.
Програма курсу
Модуль 1 - Основи графічного дизайну
Історія дизайну. Брендинг. Айдентика
- Знайомство з фундаментальними подіями і іменами в історії дизайну
- Філософія дизайну
- Розбір термінології в дизайні
- Студенти отримують теми для проєктів
- Додаткова література і фільми
Знайомство із графічним редактором PS. Основні інструменти. Растрові зображення
Знайомство із графічним редактором AI. Основні інструменти. Векторні зображення
Основи композиції. Характер форми. Психологія композиції
- Поняття композиції
- Основні елементи композиції
- Композиційний центр
- Текстури і фактури у композиції
- Що таке гармонія і як її досягти?
Колористика. Основи кольорознавства. Психологія сприйняття кольору. Способи поєднання кольорів
- Основні характеристики кольору
- Способи змішування кольорів. Режими RGB та CMYK
- Способи поєднання кольорів
- Психологія сприйняття кольорів
- Чому ми реагуємо на колір і як підібрати палітру для проєкту?
- Колористичні прогнози і тенденції
Символіка форми. Знаки. Семіотика
- Що таке семіотика і навіщо в ній розбиратися?
- Знак. Види знаків
- Символізм
- Семіотичний аналіз
- Конотація і риторика
- Свідомий підхід до створення зображень
Сітки та пропорції в дизайні. Золотий перетин. Числа Фібоначчі
- Пропорції в дизайні
- Золота пропорція
- Модулор і золотий перетин
- Модульні сітки
Типографіка. Види шрифтів. Шрифтові пари. Стилі шрифтів
- Основи типографіки
- Типи шрифтів
- Параметри набору тексту
- Як поєднувати шрифти в проєктах
- Емоційне забарвлення шрифтів
- Практика в AI
Верстка тексту. Правила оформлення текстових блоків
- Вирівнювання тексту
- Що не можна робити з текстом
- Леттерінг
- Верстка великих масивів тексту
Логотип. Етапи роботи над логотипом
- Принципи створення логотипу
- Етапи роботи над логотипом
- Колір у логотипі
- Практичність і адаптивність у використанні
- Презентація логотипу
Етапи роботи над проєктом. Розвиток ідеї. Референси. Мудборд
- Портфоліо
- Комунікація
- Бриф і ТЗ
- Референси і мудборд
- Етапи роботи над проєктом
Інфографіка. Ілюстрація. Створення персонажів, принтів, патернів
- Що таке інфографіка?
- Види, техніки і стилі. Як не плутати між собою?
- Іконки в дизайні. Правила створення і використання
Друкарська підготовка. Особливості та сфери застосування
- Підготовка макетів до друку
- Ефекти
- Нюанси у роботі з текстом
Брендбук. Гайдлайни. Підготовка до презентації
- Розбір інтерфейсу і можливостей Behance
- Рекомендації для підготовки презентації
- Відмінності між брендбуком і гайдлайнами
- Що таке UI KIT?
Модуль
Модуль 2 - Створення Landing page
Етапи розробки проєктів. Опис етапів розробки проєкту. Що таке прототипування і навіщо воно потрібне?
- Життєвий цикл продукту
- Що відбувається на кожній стадії?
- Що таке прототип?
- Види прототипу
- Як розробити прототип?
Figma. Початок роботи
- Що таке композиція?
- Елементи композиції
- Основи композиції
- Основні принципи
- Інтерфейс Figma
- Редактор файлів
Що таке Landing Page. Формула AIDA. Прототипи Landing Page
- Landing Page
- Навіщо потрібні цільові сторінки
- Основні блоки цільових сторінок
- Що таке формула AIDA? Як її використовувати
- Як зробити прототип та як зробити хорошу цільову сторінку?
Сітка. Робота з секціями (Обкладинка, Інфо-блоки)
- Що таке сітка і навіщо вона потрібна?
- Види сіток
- Композиція за допомогою сітки
- Ритм
- Інфо-блоки
Робота з запереченнями. Робота з секціями (Блоки переваг та вигод, Блоки довіри, Блок дії. Call to Action та очікування відвідувача)
- Що таке заперечення відвідувача?
- Як з ними працювати?
- Блоки вигоди та переваг
- Блок довіри
- Блок дії
Форми. Що таке форми? Дизайн форм. Валідація
- Що таке форми та навіщо вони потрібні?
- Основні типи форм
- Основні правила роботи з формами
Responsive
- Як створити сітку?
- Розміщення елементів по сітці
- Сітка Bootstrap
- Adaptive чи Responsive
- Як зробити Responsive дизайн
Практика - RESPONSIVE LANDING доопрацювання та оптимізація для респонсив, фінальні доопрацювання.
Теорія по сітках bootstrap та брейкпоінти
Mobile First. Основні правила респонсив дизайну
Модуль
Модуль 3 - Мобільні додатки
Введення в мобільні додатки. iOS vs Android та web app. Що таке гайдлайни? Що таке ретина? Особливості побудови мобільних додатків (скелет екрану). Основні тренди
- Види мобільних додатків
- Що таке iOS та Android?
- Гайдлайни
- Навігація
- Тренди
User flow mobile app. Realtimeboard
- Що таке IA та user-flow
- Які бувають формати
- Що таке Скетч, Wireframes, Прототип
- Паттерни навігацій
Splash screen - перше, що побачить користувач. Що таке splash screen? Його призначення
- Мудборд та референси. Чим вони відрізняються і де їх брати?
- Splash screen. Onboarding
- Екрани та елементи програми
- Дизайн-система (кейси)
Основні стани екранів згідно з виданою темою
- Закони UX-дизайну
- Дизайн-принципи
- Дизайн-система (кейси)
Стан форм, валідація, другорядні екрани
- Активація та залучення
- Які є механіки залучення?
Практика: опрацювання всіх екранів додатків
Практика: порізка іконок, експорт зображень та шрифтів
Практика. Фінальні доопрацювання
Модуль
Модуль 4 - E-commerce
Figma. Робота з компонентами та автолейаутами
Інформаційна архітектура E-Commerce. Що таке архітектура проєкту?
- Що таке IA?
- Для чого потрібна IA?
- Компоненти
UX Сценарії - User Stories UX сценарії, персонажі, мапа сайту, мапа сценаріїв
- Що це і для чого потрібно?
- Які бувають дослідження?
- Як створити персону?
- UX сценарії
- Навіщо потрібна CJM?
- Як побудувати CJM?
Чеклист юзабіліті інтернет магазину. Що таке чеклист юзабіліті для IM? Як його скласти та основні помилки
- Що це таке?
- Основні критерії
- Структура сторінок
- Головна сторінка
- Навігація по сайту
- Пошук по сайту
- Каталог товарів
- Картка товару
- Кошик
- Оформлення замовлення
Картка товару. Що таке картка товару? Правила її побудови
- Для чого потрібна?
- З яких елементів складається?
Категорії та фільтри. Практика категорії та фільтри. Правила їх побудови. Відпрацювання
- Правила побудови
- Категорії та фільтри
- Категорії: для чого потрібні, як працюють
- Фільтри: для чого потрібні, види фільтрів
- Сортування товару: для чого потрібне?
User flow. Розбір та практика кошик та чекаут, stepper. Старт роботи над степпером, оформлення замовлення
- Типи кошиків
- Основні елементи кошику
- Що таке чекаут?
- Як зробити чекаут?
Внутрішні та додаткові сторінки. Стан та валідація форм
- Які внутрішні сторінки бувають?
- Їх призначення
Практика з додаткових модулів. Мега меню, фільтри, соціальні плагіни
- Що таке мегаменю?
- Коли використовується?
- Типи мегаменю
Практика: респонсив для online store
Популярні фреймворки для інтернет-магазинів. Практика
- Популярні фреймворки
- Їх класифікація
Додаткова практика із розбором ДЗ. Робота над помилками
Дипломна робота
Опис
Дипломна робота включає в себе на задану вчителем тему створення власного дизайну інтернет-магазину та додавання його на сторінку Behance у вигляді презентації. Завданням є створити магазин в desktop версії та зробити адаптиви (мобільна версія та планшет). В дипломній роботі присутніми повинні бути 8 обов'язкових сторінок магазину.
Захист дипломної роботи
Вже на захисті студентам необхідно показати свою презентацію, разом з дизайном всіх адаптивів та продемонструвати всі інтерактиви. Також потрібно розповісти про всі проведені дослідження та опитування серед можливих споживачів.
Особливості курсу
- 24 заняття з англійської мови
- Майстер клас по складанню резюме та проходження співбесід
- Консультація з рекрутером та тестова співбесіда
- Супровід до моменту працевлаштування менеджером, закріпленим за групою
Викладачі курсу
- Войтенко Іван - Freelancer
- Малихіна Любов - Product Designer
- Романенко Сергій - UI/UX, Web-designer
- Таньпетер Володимир - UI/UX designer
- Кормишева Ольга - UI/UX designer
- Фоміна Олена - Digital designer
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.