Курс UX/UI Design

  • Online
  • Для початківців
  • Web & Mobile Design / UI/UX
Навчальний центр: Lemon School
Формат:Курс
Мова викладання:Ukrainian
Тривалість навчання:4 місяців
Початок курсу:08.06.2024
Вартість навчання:14 100 UAH за курс

При оплаті відразу за весь курс ціна - 12690 UAH.

Опануй Figma, навчися працювати з ТЗ та брифом, проектуй вебінтерфейси та створюй сайти, які не хочеться закривати. Усьому цьому ми навчимо тебе на курсі UI/UX дизайну за 4 місяці.

Програма курсу

Модуль 1 - Вступ, знайомство з Figma

Заняття 1. Введення у дизайн

  • Познайомимося, поговоримо про те, що таке дизайн UX/UI, UX vs UI: в чому різниця
  • Хто такий UI/UX дизайнер і що він має вміти?
  • Варіанти роботи UX/UI дизайнером та розвитку кар'єри: плюси та мінуси
  • Обговоримо вдалі та невдалі приклади сайтів
  • Зареєструємось на Behance та dribble

Заняття 2. Figma Start: Основи роботи з програмою

  • Чому Figma? Переваги інструменту. Створимо команду для спільної роботи над дизайн-проєктом
  • Базовий інструментарій, знайомство з інтерфейсом Figma
  • Сплануємо по етапах роботу над підсумковими проєктами для портфоліо
  • Проведемо дослідження джерел
  • Розпочнемо роботу над першим проєктом для портфоліо дизайнера

Заняття 3. Figma Pro: разом малюємо лендінг

  • Як дизайнер підходить до проєктування сайту?
  • Основні блоки посадкової сторінки та правила їх розміщення: логотип, заголовки, категорії, іконки, зображення тощо
  • Вивчимо та намалюємо елементи різного типу: покрокові інструкції
  • За підтримки ментора створимо першу сторінку сайту

Модуль 2 - UI в деталях, практика візуалу

Заняття 4. Figma: разом малюємо лендінг

  • Як дизайнер підходить до проєктування сайту?
  • Основні блоки посадкової сторінки та правила їх розміщення: логотип, заголовки, категорії, іконки, зображення тощо
  • Вивчимо та намалюємо елементи різного типу: покрокові інструкції
  • За підтримки ментора створимо першу сторінку сайту
  • Зберемо moodboard для своїх проєктів

Заняття 5. Менторська сесія

  • Перевіряємо копію сайту
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проєкти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 6. Adobe Illustrator

  • Ознайомче заняття з Adobe Illustrator
  • Векторна та растрова графіка
  • Взаємодія Illustrator із Figma

Заняття 7. Adobe Photoshop

  • Робоча область. Перші кроки. Пензлі. Режими накладання
  • Ретушування зображень. Вирізання
  • Ретушування зображення (заплатка, клонувальний штамп)

Заняття 8. Менторська сесія

  • Перевіряємо створений пак іконок та відредаговані фото для інтерфейсу
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 9. Тренди 2023

  • Дизайн-тренди. Порівняємо скевоморфізм, FLAT, material, бруталізм, isometric, glass morphism
  • Подивимося різні стилістичні прийоми: білий простір, нестандартна сітка, градієнт, упор на типографіку, 3D, grunge, реалізм тощо
  • Як вибрати стиль для конкретного проекту?
  • Як стежити за трендами дизайнеру-початківцю?
  • Деталізація макету: від scetch-малюнку через wireframe до реалізації

Заняття 10. Дизайн-тренди

  • Перевіряємо редизайн сайту та розпочаті вайрфрейми
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо подив, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 11. Типографіка

  • Принципи, основні поняття та терміни типографіки
  • Види та класифікація шрифтів, допустимі розміри на сайтах та мобільних пристроях
  • Трекінг, керлінг. інтерліньяж – приклади
  • Практика: працюємо з типографікою, застосовуємо знання на практиці, щоб застилити статтю
  • Як працювати з референсами (прикладами)

Заняття 12. Сітки та композиція

  • Види сіток, структура сітки та її складові, для чого застосовується сітка у дизайні
  • Правила композиції, принципи гештальт-сприйняття

Заняття 13. Кольори та зображення

  • Теорія кольору, поєднання кольорів, холодні та теплі кольори
  • Кольорові моделі: CMYK, HEХ, колірне коло
  • Психологія сприйняття кольору
  • Лайфхакі вибору правильної кольорової схеми: дізнаємося, як і коли потрібно додавати колір

Заняття 14. Менторська сесія

  • Перевіряємо статтю та практику
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Модуль 3 - UX. Мобільний додаток. Анімація

Заняття 15. Дизайн патерни, кнопки, форми, навігація

  • Дизайн патерни, кнопки, форми, навігація
  • На занятті ми дізнаємось, як створювати інтерактивні елементи
  • Вивчимо елементи управління та навігації: види та стани кнопок, проектування форм зворотного зв’язку, календарі, меню та навігація

Заняття 16. Адаптив: мобільна версія сайту

  • Статистика, адаптивна верста, мобільна версія та програми
  • Види адаптації
  • Mobile first
  • Основні правила та принципи
  • Універсальні прийоми
  • Адаптуємо сайт під мобільну версію

Заняття 17. Менторська сесія

  • Мобільна версія+desktop
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо подив, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 18. Кейси для Behance

  • Як правильно складати та оформлювати кейс на Behance
  • Базові прийоми Photoshop, які однозначно стануть у нагоді дизайнеру

Заняття 19. Менторська сесія

  • Розглядаємо лендинг, мобільну версію та створений кейс на Behance
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо подив, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 20. Проєктування мобільних додатків: старт проєкту

  • Етапи роботи над мобільним додатком
  • Розробка концепції, ресерч (дослідження)

Заняття 21. Основи дизайн-мислення. UX-стратегія

  • Робота з брифом: mind mapping та інформаційна архітектура
  • Визначення та особливості Цільової аудиторії
  • Метод персон

Заняття 22. UX-дослідження: аналіз конкурентів, персони та карти емпатії. Customer journey map та User flow

  • Сustomer Journey Map
  • Юзер флоу (User Flow)

Заняття 23. Менторська сесія

  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 24. Прототипування: елементи сайту та скетчинг. Прототипування: wireframing

Прототипування: елементи сайту та скетчинг Прототипування: wireframing

Заняття 25. Менторська сесія

  • Вайрфрейм екранів мобільного додатку, вайрфлоу та дослідження
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 26. Дизайн мобільного додатку

Проектування дизайну мобільних додатків зі застосуванням гайдлайнів під iOs/Android

Заняття 27. Менторська сесія

  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 28. Анімація та прототипування у Figma

  • Практичне заняття
  • Ефекти та налаштування анімації у програмі
  • Як ними користуватися
  • Створюємо кілька анімацій

Заняття 29. Заняття з розробником

  • Як дизайн перетворюється на код?
  • Готуємо макет для передачі розробнику
  • Що верстальнику потрібно для комфортної роботи
  • Підтримка відносин із клієнтами

Заняття 30. Менторська сесія

  • Відслідковуємо прогрес проектів, оцінюємо кейс на Behance
  • Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
  • Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
  • Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів

Заняття 31. Резюме дизайнера

  • Приклади вдалих резюме дизайнера
  • Що треба писати, чого уникати
  • Як складати резюме новачкові і куди подаватися
  • Починаємо працювати над дизайном резюме

Заняття 32. Розмова із кар'єрним менеджером

  • Як і де шукати роботу для початківця та які інструменти при цьому використовувати
  • Як правильно зробити резюме та яка інформація в ньому надважлива, а що буде зайвим
  • Як створити профіль на Linkedin, щоб його могли побачити потенційні роботодавці
  • 7 порад, які допоможуть пройти онлайн співбесіду набагато успішніше
  • Q&A

Дипломна робота

Етап 1 Задача дипломного проєкту

Дипломна робота включає в себе на задану вчителем тему створення власного дизайну інтернет магазину та додавання його на сторінку Behance у вигляді презентації. Завдання – створити магазин у desktop версії та зробити адаптиви (мобільна версія та планшет). У дипломній роботі має бути 8 обов’язкових сторінок магазину.

Етап 2 Захист дипломної роботи

  • На захисті вам доведеться показувати свою найкращу роботу досвідченим дизайнерам, розробникам та рекрутерам
  • Отримуємо зворотний зв’язок та визначаємо свій шлях дизайнера

Особливості курсу

  • Безкоштовна IT англійська
  • Додаткові матеріали
  • Кар'єрний менеджер
  • Діджитал диплом для Linkedin

Викладачі курсу

  • Дмитро Іванов - Middle UI/UX designer
  • Ольга Вихристюк - Senior UI/UX designer
  • Ольга Макарова - Senior UI/UX designer

Категорії курсу

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.

Схожі курси

Навчальний центр
Levelup
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
24 тижнів
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
29 000 UAH за курс
Навчальний центр
CREO
Формат
Online
Початок навчання
27.03.2024
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
17 999 UAH за курс
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
5 800 UAH за курс
Навчальний центр
Hillel IT school
Формат
Online
Початок навчання
31.05.2024
Тривалість
22 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс