Курс UX/UI Design
- Online
- Для початківців
- Web & Mobile Design / UI/UX
Навчальний центр: | Lemon School |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 4 місяців |
Початок курсу: | 10.12.2024 |
Вартість навчання: | 14 100 UAH за курс |
При оплаті відразу за весь курс ціна - 12690 UAH.
Опануй Figma, навчися працювати з ТЗ та брифом, проектуй вебінтерфейси та створюй сайти, які не хочеться закривати. Усьому цьому ми навчимо тебе на курсі UI/UX дизайну за 4 місяці.
Програма курсу
Модуль 1 - Вступ, знайомство з Figma
Заняття 1. Введення у дизайн
- Познайомимося, поговоримо про те, що таке дизайн UX/UI, UX vs UI: в чому різниця
- Хто такий UI/UX дизайнер і що він має вміти?
- Варіанти роботи UX/UI дизайнером та розвитку кар'єри: плюси та мінуси
- Обговоримо вдалі та невдалі приклади сайтів
- Зареєструємось на Behance та dribble
Заняття 2. Figma Start: Основи роботи з програмою
- Чому Figma? Переваги інструменту. Створимо команду для спільної роботи над дизайн-проєктом
- Базовий інструментарій, знайомство з інтерфейсом Figma
- Сплануємо по етапах роботу над підсумковими проєктами для портфоліо
- Проведемо дослідження джерел
- Розпочнемо роботу над першим проєктом для портфоліо дизайнера
Заняття 3. Figma Pro: разом малюємо лендінг
- Як дизайнер підходить до проєктування сайту?
- Основні блоки посадкової сторінки та правила їх розміщення: логотип, заголовки, категорії, іконки, зображення тощо
- Вивчимо та намалюємо елементи різного типу: покрокові інструкції
- За підтримки ментора створимо першу сторінку сайту
Модуль 2 - UI в деталях, практика візуалу
Заняття 4. Figma: разом малюємо лендінг
- Як дизайнер підходить до проєктування сайту?
- Основні блоки посадкової сторінки та правила їх розміщення: логотип, заголовки, категорії, іконки, зображення тощо
- Вивчимо та намалюємо елементи різного типу: покрокові інструкції
- За підтримки ментора створимо першу сторінку сайту
- Зберемо moodboard для своїх проєктів
Заняття 5. Менторська сесія
- Перевіряємо копію сайту
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проєкти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проєктів
Заняття 6. Adobe Illustrator
- Ознайомче заняття з Adobe Illustrator
- Векторна та растрова графіка
- Взаємодія Illustrator із Figma
Заняття 7. Adobe Photoshop
- Робоча область. Перші кроки. Пензлі. Режими накладання
- Ретушування зображень. Вирізання
- Ретушування зображення (заплатка, клонувальний штамп)
Заняття 8. Менторська сесія
- Перевіряємо створений пак іконок та відредаговані фото для інтерфейсу
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 9. Тренди 2023
- Дизайн-тренди. Порівняємо скевоморфізм, FLAT, material, бруталізм, isometric, glass morphism
- Подивимося різні стилістичні прийоми: білий простір, нестандартна сітка, градієнт, упор на типографіку, 3D, grunge, реалізм тощо
- Як вибрати стиль для конкретного проекту?
- Як стежити за трендами дизайнеру-початківцю?
- Деталізація макету: від scetch-малюнку через wireframe до реалізації
Заняття 10. Дизайн-тренди
- Перевіряємо редизайн сайту та розпочаті вайрфрейми
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо подив, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 11. Типографіка
- Принципи, основні поняття та терміни типографіки
- Види та класифікація шрифтів, допустимі розміри на сайтах та мобільних пристроях
- Трекінг, керлінг. інтерліньяж – приклади
- Практика: працюємо з типографікою, застосовуємо знання на практиці, щоб застилити статтю
- Як працювати з референсами (прикладами)
Заняття 12. Сітки та композиція
- Види сіток, структура сітки та її складові, для чого застосовується сітка у дизайні
- Правила композиції, принципи гештальт-сприйняття
Заняття 13. Кольори та зображення
- Теорія кольору, поєднання кольорів, холодні та теплі кольори
- Кольорові моделі: CMYK, HEХ, колірне коло
- Психологія сприйняття кольору
- Лайфхакі вибору правильної кольорової схеми: дізнаємося, як і коли потрібно додавати колір
Заняття 14. Менторська сесія
- Перевіряємо статтю та практику
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів
Модуль 3 - UX. Мобільний додаток. Анімація
Заняття 15. Дизайн патерни, кнопки, форми, навігація
- Дизайн патерни, кнопки, форми, навігація
- На занятті ми дізнаємось, як створювати інтерактивні елементи
- Вивчимо елементи управління та навігації: види та стани кнопок, проектування форм зворотного зв’язку, календарі, меню та навігація
Заняття 16. Адаптив: мобільна версія сайту
- Статистика, адаптивна верста, мобільна версія та програми
- Види адаптації
- Mobile first
- Основні правила та принципи
- Універсальні прийоми
- Адаптуємо сайт під мобільну версію
Заняття 17. Менторська сесія
- Мобільна версія+desktop
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо подив, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 18. Кейси для Behance
- Як правильно складати та оформлювати кейс на Behance
- Базові прийоми Photoshop, які однозначно стануть у нагоді дизайнеру
Заняття 19. Менторська сесія
- Розглядаємо лендинг, мобільну версію та створений кейс на Behance
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо подив, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 20. Проєктування мобільних додатків: старт проєкту
- Етапи роботи над мобільним додатком
- Розробка концепції, ресерч (дослідження)
Заняття 21. Основи дизайн-мислення. UX-стратегія
- Робота з брифом: mind mapping та інформаційна архітектура
- Визначення та особливості Цільової аудиторії
- Метод персон
Заняття 22. UX-дослідження: аналіз конкурентів, персони та карти емпатії. Customer journey map та User flow
- Сustomer Journey Map
- Юзер флоу (User Flow)
Заняття 23. Менторська сесія
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 24. Прототипування: елементи сайту та скетчинг. Прототипування: wireframing
Прототипування: елементи сайту та скетчинг Прототипування: wireframing
Заняття 25. Менторська сесія
- Вайрфрейм екранів мобільного додатку, вайрфлоу та дослідження
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 26. Дизайн мобільного додатку
Проектування дизайну мобільних додатків зі застосуванням гайдлайнів під iOs/Android
Заняття 27. Менторська сесія
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 28. Анімація та прототипування у Figma
- Практичне заняття
- Ефекти та налаштування анімації у програмі
- Як ними користуватися
- Створюємо кілька анімацій
Заняття 29. Заняття з розробником
- Як дизайн перетворюється на код?
- Готуємо макет для передачі розробнику
- Що верстальнику потрібно для комфортної роботи
- Підтримка відносин із клієнтами
Заняття 30. Менторська сесія
- Відслідковуємо прогрес проектів, оцінюємо кейс на Behance
- Отримуємо фідбек за своїми домашніми завданнями
- Аналізуємо проекти одногрупників під керівництвом викладача
- Тренуємо надивленність, формуємо критерії успішних проектів
Заняття 31. Резюме дизайнера
- Приклади вдалих резюме дизайнера
- Що треба писати, чого уникати
- Як складати резюме новачкові і куди подаватися
- Починаємо працювати над дизайном резюме
Заняття 32. Розмова із кар'єрним менеджером
- Як і де шукати роботу для початківця та які інструменти при цьому використовувати
- Як правильно зробити резюме та яка інформація в ньому надважлива, а що буде зайвим
- Як створити профіль на Linkedin, щоб його могли побачити потенційні роботодавці
- 7 порад, які допоможуть пройти онлайн співбесіду набагато успішніше
- Q&A
Дипломна робота
Етап 1 Задача дипломного проєкту
Дипломна робота включає в себе на задану вчителем тему створення власного дизайну інтернет магазину та додавання його на сторінку Behance у вигляді презентації. Завдання – створити магазин у desktop версії та зробити адаптиви (мобільна версія та планшет). У дипломній роботі має бути 8 обов’язкових сторінок магазину.
Етап 2 Захист дипломної роботи
- На захисті вам доведеться показувати свою найкращу роботу досвідченим дизайнерам, розробникам та рекрутерам
- Отримуємо зворотний зв’язок та визначаємо свій шлях дизайнера
Особливості курсу
- Безкоштовна IT англійська
- Додаткові матеріали
- Кар'єрний менеджер
- Діджитал диплом для Linkedin
Викладачі курсу
- Дмитро Іванов - Middle UI/UX designer
- Ольга Вихристюк - Senior UI/UX designer
- Ольга Макарова - Senior UI/UX designer
- Матвієнко Поліна - Middle UI/UX Designer
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.