Вебінар

Створення ігрових об'єктів від ідеї до скетчу

19.11.2025 19:00 Online Безкоштовно
  • Gamedev / Unity / Game Design
  • 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer

Малюєш об'єкти, але не розумієш, як їх "вписати" в гру? Навіщо взагалі цей пропс і що з ним далі робити?
На стрімі разом зі спікеркою розкладемо все по поличках: як придумати ідею, знайти референси, створити виразний силует і зробити скетч, який працює в ігровому світі.

Про що поговоримо:

  • Як побудований процес створення ігрових об’єктів.
  • Що таке референс і як правильно його використовувати.
  • Де шукати натхнення: Pinterest, ArtStation, фото, AI.
  • Як аналізувати форму, конструкцію, характер і настрій.
  • Як генерувати ідеї та поєднувати несподівані образи.
  • Як зробити дизайн виразним через силует і форму.
  • Створення швидкого скетчу на основі moodboard’у.

Спікерка:

  • Ярина Вовк - Senior Concept Artist, Illustrator, 2D Artist at Digicode. Має понад 6 років досвіду в геймдеві. Працювала над казуальними проєктами, такими як Adventure Bay, Manor Cafe та Stickman Supreme Duelist. Спеціалізується на швидкому скетчингу, концепт-артах та ілюстраціях для казуальних ігор.

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.

Залишити коментар

Коментарі до відгуку

На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.