Йобані підараси. Закрийте нахуй свою контору. Чмошніки.
Отзывы про работу в SWEET TV
- Написать отзыв
- Отзывов: 1
- Рейтинг: 4 из 5
- Оценок: 1
Компания СВИТ ТВ - отзывы сотрудников 2025

Ви кончані ублюдки розводите людей на кошти

Хуйня йобана

Гандони списують кошти.
Все зроблено по ідіотські. Уйо....ки


Проплатив за два роки пройшов один рік і два місяці відключили. Зворотнього звязку немає! Підараси!

Проплатила річний тариф. Нічого не можу підключить. Зв'язку зворотнього немає

Зняли за півгодини двічі з карти кошти, спочатку незрозуміла сума 239 грн а потім як плата за тариф 149грн. Не зрозуміло чому і за що(((З якого дива, а щоб відключити таку стратегію вигадали, аби розводить людей

Шахраї ще ті,я не підключала ніяких послуг і вже мабуть з рік з моєї карти списують кошти,і не можу нічого зробить.Обходьте цю горе компанію десятою дорогою.
Додзвонитися також не реально.

Не має колцентру! Зняли двічі по 179 грн, і не можу дізнатись за що. Міняю однозначно!

Це жах,зняти карту з оплати не реально,вводиш іншу,одну другу,потім зі всіх знімають,додзвонитись нема куда,зв'язатись це взагалі жесть,тре міняти

Що ? боїтесь справедливої критики ? Замість погроз зробили б доступні телефони. Як дізнатися про причини відімкнення абонентської точки?


4 дня не подключена услуга,оплату сняли,единственный телефон - автоответчик,уровень обслуживания - ниже плинтуса,за имидж компании не переживают

Гандони крадуть гроші з карток а коли звониш каже що абонент такий не зареєстрований НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!

Підборами та шахраї. Виманювання коштів

Не можу від'язати картку,заберає гроші.за шо,каже нема приязаної картки,а гроші заберає.це просто капець.у мене нема слів,схаменіться.так грошей нема,задовбали.

Як можна з вами зв'язаця.у мене якось знімаєте з картки гроші.Я подам на вас в суд.

Крисогондоноленивые полы!!!
номер не работает +380506478888 возврат денег не дождешься ые
рекламо полы и
опсоски.

Постійно зняття грошей з рахунку. Не рекомендую
жахлива якість.

Уже не в первый раз списывают деньги с моего счёта.
Я не являюсь покупателем услуг данной компании.
Связаться с компанией возможности нет.
Регистрации и личного кабинета нет. Мне негде посмотреть и не понимаю где смотреть за что меня обкрадывает эта компания.

Дуже жахливо працює: постійно зависає, довго заходити, щоб знайти канали, постійно викидає на вхід. А саме найдурніше, то це напис на екрані: Упс, ой шкода - щось з інтернетом - такі хочеться чимось запустити по телевізору, хоча телевізор тут ні до чого.


Найгірше що купував. Висне, інколи не включається взагалі і потрібно чекати пів години

- Придбані мульти та фільми виснуть, перезавантажую телевізор.
- Дивлюсь телебачення ні стого ніз чого програма сама закрилась - знов захожу в світ тв і починаю з початку дивитись.
- в мене підключено 4 пристрої з 5 - з січня місяця пише потрібна передплата, хоча я проплатив.
З січня місяця я не можу зайти з телефона і свого телевізора в світ тб, потрібна передплата, хоча все проплачено як я і писав.
Тобто підключено 2 пристрої з 5 пристроїв, як обіцяє реклама.
Шановні колцентр ви губите клієнтів і не відповідаєте на жодну скаргу на сайті - ви шарашкіна кантора, я до кінця місяця користуватимусь а потім перейду на інший додаток. Вже прийшли три пропозиції від різних додатків, а ви залишитесь у СРАЦІ чи трошки в іншому органі)))

Страницы
Отзывы про работу в других компаниях
ИНФОТЕХ
GoITЯкщо чесно, система побудована незрозуміло як. Колл-центр має шукати з учасників марафонів клієнтів яким можна продати, але відділ продажу з цими лідами працювати не хоче. Питання: нашо тоді взагалі робити всі ці дії?
На початку стажування тобі дають доступ до системи і варись сам як хочеш. Нічого актуального не буде в цьому навчанні! Працювати ти будеш по іншому зовсім. Немає ніяких інструкцій як робити твою основну роботу. Дай боже тобі одного разу покажуть і все, але це неможливо запам`ятати одразу. При питаннях тебе може вісміяти керівник навіть при твоїх коллегах.
Керівник Юрій це окрема тема. Можливо він колись був гарним менеджером, але як керівник ледь до 3 із 5 дотягує. Ні разу не чула похвали, а от публічне висміювання розмов, це таке є. Всі винні, але не він. Як пройшов адаптацію, то більше тобі не допоможуть.
Не чітка система мотивації, можливостей розвитку не побачила за своє стажування
