Курс Blender

  • Online
  • Для начинающих
  • Gamedev / Unity / Game Design, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Образовательный центр: SKVOT
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:27 занятий
Начало курса:22.07.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

За 27 занять ти не тільки вивчиш функціонал софту, але й освоїш пайплайн роботи в ігровій індустрії. Зрозумієш процес побудови ігрового ассета, навчишся робити лоуполі- та хайполі-моделі, UV-розгортки й відточиш скіли зі створення 3D-моделей. В результаті покладеш до портфоліо три роботи й готову сцену, отримаєш фідбек та дізнаєшся від досвідчених 3D-художників, як пришвидшити своє зростання в кар'єрі.

Програма курсу

Знайомство

  • Знайомство з менторами, куратором та командою Skvot
  • Мета і майндсет курсу

Моделінг 1.0

  • Види моделінгу
  • Що таке референси та як їх шукати
  • Робота з програмою PureRef
  • Аналіз ракурсу, композиції, форм і пропорцій
  • Короткий приклад створення та редагування об'єктів
  • Тезове нагадування структури об'єкта
  • Частковий приклад відтворення композиції
  • Домашка: створити абстрактну композицію з базових геометричних фігур у Blender

Моделінг 2.0

  • Що таке Props
  • Алгоритм створення моделі (блокінг, хайполі, лоуполі)
  • Що таке блокінг, aka блокаут, він же вайтбокс
  • Пошук та робота з референсами в PureRef
  • Відмінність між референсом та концептом
  • Аналіз референсів. Розуміння габаритів, пропорцій, розмірів
  • Створення та редагування об'єкта у Blender, відтворення блокауту
  • Деталізація об'єктів
  • Топологія (що таке тріс, квад і Нгон) та проблеми, які вони спричиняють
  • Що таке нормалі. Як виправляти вивернуті нормалі
  • Домашка: знайти референс і замоделити блокаут валізи за принципами, показаними в лекції

Конференція

Ти отримуєш живий розгорнутий фідбек від лектора на твою домашку.

Моделінг. Модифікатори

  • Що таке модифікатори
  • Що таке object data (трансформи)
  • Модифікатори для створення складних форм (subdivision, mirror, boolean, thickness)
  • Ієрархія модифікаторів
  • Важливість гарної топології
  • Приклад чистої сітки після буліану
  • Об'єднання кількох об'єктів і створення груп
  • Створення кривих
  • Робота з текстом
  • Створення простих об'єктів під сабдів
  • Важливість підтримувальних лупів

Моделювання Highpoly

  • Що таке highpoly
  • Аналіз референсів з деталізації
  • Послідовність кроків під час роботи з деталізацією
  • Як почати розуміти межу рівня деталізації та щільності сітки
  • Що таке товщина моделі, як працюють полігони, як робити товщину мешу
  • Що таке флікеринг
  • Домашка: зробити highpoly валізи, використовуючи моделінг під subdivision

Конференція

Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.

Моделювання Lowpoly

  • Робота із сіткою та пропрацювання lowpoly
  • Що таке формоутворювальні вертекси
  • Пояснення, що таке зайва топологія
  • Приховані фейси
  • Домашка: зробити lowpoly-моделі валізи

Конференція

Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.

UV та текстури

  • Коротко про воркфлоу і для чого робити UV
  • UV maps and Texture Space
  • Адони
  • Unwrapping
  • Edge Seams та запакування шелів
  • Текстуринг за допомогою Атласу
  • Що таке texel density, які є стандарти, як вимірюють
  • Домашка: зробити UV-моделі валізи

Конференція

Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.

Substance 3D painter

  • Розбираємо пайплайни (PBR, Vertex paint, Stilized)
  • Що таке ID Map
  • Підготовка до PBR Workflow
  • Бейкінг у сабстенс
  • Що таке кейдж
  • Що таке смартматеріали
  • Робота з різними шарами й текстурними мапами (Base color, Rougnhess, Metalic)
  • Що таке маски, модифікатори та гранжі
  • Експорт текстур
  • Налаштування шейдера матеріалу в блендері
  • Домашка: створити текстури для моделі валізи

Конференція

Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.

Скульптинг

  • Пошук референсів у заданому стилі
  • Моделінг блокауту й хайполі
  • Як зробити собі основу для майбутньої лоуполі
  • Підготовка сітки об'єкта для скульпта (Multiresolution Modifier, Dyntopo, Remesh)
  • Робота з різними пензликами
  • Домашка: замоделити й деталізувати вівтар за допомогою скульптингу

Скульптинг. Ретопологія

  • Що таке ручна ретопологія поверх хайполі
  • Особливості шейдингу та запікання поверхонь
  • Домашка: зробити лоуполі вівтаря за допомогою підготовленої раніше оболонки та ручної ретопології

Конференція

Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.

Бейкінг і текстуринг

  • Як підготувати кастомний кейдж у софті
  • Запис процесу бейкінгу та базового текстурингу
  • Домашка: готовий забейканий та затекстурений вівтар із зібраним матеріалом у Blender

Моделінг 3.0

  • Запис процесу моделінгу фотоапарата
  • Radial array для діафрагми
  • Домашка: розробити блокінг та хайполі для нашого фотоапарата

Моделінг 4.0

  • Запис процесу моделінгу фотоапарата
  • Домашка: створити lowpoly та UV для моделі фотоапарата

Конференція

Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.

Текстуринг. Advanced

Запрошений лектор.

Текстуринг

  • Запис процесу бейкінгу й текстурингу фотоапарата
  • Що таке transparent shader
  • Яка відмінність між alpha blend та alpha clip
  • Домашка: затекстурити фотоапарат, зібрати готову сцену з матеріалом у Blender

Q&A по текстурингу

Обговорюємо питання по текстурингу.

Рендер

  • Основи композиції
  • Налаштування світла
  • Налаштування камери
  • Рушії Eevee та Cycles
  • Збереження рендеру

Домашка:

  • Знайти референс сцени та світла, на яке спиратиметеся
  • Створити композицію з готовими моделями
  • Виставити світло та зробити рендер

Конференція-консультація

Обговорюємо питання по всім домашкам і ассетам з курсу, працюємо над помилками.

Працевлаштування

  • Пошук роботи
  • Портфоліо & резюме & мотиваційний лист
  • Співбесіда
  • Кар'єрний зріст

Кар'єра в геймдеві

  • Як та куди рухатися з цими скілами?
  • У яких сферах використовують Blender
  • Artstation для твого портфоліо
  • Презентація робіт і фідбек

Результат курсу

  • Розбереш функціонал Blender. Навчишся створювати 3D-моделі у софті та пройдеш пайплайн 3D-художника в геймдеві
  • Додаси до портфоліо 4 роботи: валізу, пилосос, вініловий програвач та каністру. Отримаєш фідбек та поради від досвідчених 3D-художників
  • Поговориш про кар'єрні перспективи з практиками індустрії та матимеш скіли для старту в геймдеві

Особливості курсу

  • Допомога ментора
  • Практика
  • Домашні завдання
  • Проєкт в портфоліо
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Макс Плєханов - 3D Artist at Frogwares
  • Ілля Шевченко - 3D Artist at Gunzilla Games

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
IT FUTURE ONLINE
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
12.01.2026
Длительность
36 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
DarwinLand
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
9 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Foxminded
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за месяц