Курс Blender
- Online
- Для начинающих
- Gamedev / Unity / Game Design, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 27 занятий |
Начало курса: | 22.07.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
За 27 занять ти не тільки вивчиш функціонал софту, але й освоїш пайплайн роботи в ігровій індустрії. Зрозумієш процес побудови ігрового ассета, навчишся робити лоуполі- та хайполі-моделі, UV-розгортки й відточиш скіли зі створення 3D-моделей. В результаті покладеш до портфоліо три роботи й готову сцену, отримаєш фідбек та дізнаєшся від досвідчених 3D-художників, як пришвидшити своє зростання в кар'єрі.
Програма курсу
Знайомство
- Знайомство з менторами, куратором та командою Skvot
- Мета і майндсет курсу
Моделінг 1.0
- Види моделінгу
- Що таке референси та як їх шукати
- Робота з програмою PureRef
- Аналіз ракурсу, композиції, форм і пропорцій
- Короткий приклад створення та редагування об'єктів
- Тезове нагадування структури об'єкта
- Частковий приклад відтворення композиції
- Домашка: створити абстрактну композицію з базових геометричних фігур у Blender
Моделінг 2.0
- Що таке Props
- Алгоритм створення моделі (блокінг, хайполі, лоуполі)
- Що таке блокінг, aka блокаут, він же вайтбокс
- Пошук та робота з референсами в PureRef
- Відмінність між референсом та концептом
- Аналіз референсів. Розуміння габаритів, пропорцій, розмірів
- Створення та редагування об'єкта у Blender, відтворення блокауту
- Деталізація об'єктів
- Топологія (що таке тріс, квад і Нгон) та проблеми, які вони спричиняють
- Що таке нормалі. Як виправляти вивернуті нормалі
- Домашка: знайти референс і замоделити блокаут валізи за принципами, показаними в лекції
Конференція
Ти отримуєш живий розгорнутий фідбек від лектора на твою домашку.
Моделінг. Модифікатори
- Що таке модифікатори
- Що таке object data (трансформи)
- Модифікатори для створення складних форм (subdivision, mirror, boolean, thickness)
- Ієрархія модифікаторів
- Важливість гарної топології
- Приклад чистої сітки після буліану
- Об'єднання кількох об'єктів і створення груп
- Створення кривих
- Робота з текстом
- Створення простих об'єктів під сабдів
- Важливість підтримувальних лупів
Моделювання Highpoly
- Що таке highpoly
- Аналіз референсів з деталізації
- Послідовність кроків під час роботи з деталізацією
- Як почати розуміти межу рівня деталізації та щільності сітки
- Що таке товщина моделі, як працюють полігони, як робити товщину мешу
- Що таке флікеринг
- Домашка: зробити highpoly валізи, використовуючи моделінг під subdivision
Конференція
Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.
Моделювання Lowpoly
- Робота із сіткою та пропрацювання lowpoly
- Що таке формоутворювальні вертекси
- Пояснення, що таке зайва топологія
- Приховані фейси
- Домашка: зробити lowpoly-моделі валізи
Конференція
Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.
UV та текстури
- Коротко про воркфлоу і для чого робити UV
- UV maps and Texture Space
- Адони
- Unwrapping
- Edge Seams та запакування шелів
- Текстуринг за допомогою Атласу
- Що таке texel density, які є стандарти, як вимірюють
- Домашка: зробити UV-моделі валізи
Конференція
Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.
Substance 3D painter
- Розбираємо пайплайни (PBR, Vertex paint, Stilized)
- Що таке ID Map
- Підготовка до PBR Workflow
- Бейкінг у сабстенс
- Що таке кейдж
- Що таке смартматеріали
- Робота з різними шарами й текстурними мапами (Base color, Rougnhess, Metalic)
- Що таке маски, модифікатори та гранжі
- Експорт текстур
- Налаштування шейдера матеріалу в блендері
- Домашка: створити текстури для моделі валізи
Конференція
Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.
Скульптинг
- Пошук референсів у заданому стилі
- Моделінг блокауту й хайполі
- Як зробити собі основу для майбутньої лоуполі
- Підготовка сітки об'єкта для скульпта (Multiresolution Modifier, Dyntopo, Remesh)
- Робота з різними пензликами
- Домашка: замоделити й деталізувати вівтар за допомогою скульптингу
Скульптинг. Ретопологія
- Що таке ручна ретопологія поверх хайполі
- Особливості шейдингу та запікання поверхонь
- Домашка: зробити лоуполі вівтаря за допомогою підготовленої раніше оболонки та ручної ретопології
Конференція
Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.
Бейкінг і текстуринг
- Як підготувати кастомний кейдж у софті
- Запис процесу бейкінгу та базового текстурингу
- Домашка: готовий забейканий та затекстурений вівтар із зібраним матеріалом у Blender
Моделінг 3.0
- Запис процесу моделінгу фотоапарата
- Radial array для діафрагми
- Домашка: розробити блокінг та хайполі для нашого фотоапарата
Моделінг 4.0
- Запис процесу моделінгу фотоапарата
- Домашка: створити lowpoly та UV для моделі фотоапарата
Конференція
Ти отримуєш живий розгонутий фідбек від лектора на творю домашку.
Текстуринг. Advanced
Запрошений лектор.
Текстуринг
- Запис процесу бейкінгу й текстурингу фотоапарата
- Що таке transparent shader
- Яка відмінність між alpha blend та alpha clip
- Домашка: затекстурити фотоапарат, зібрати готову сцену з матеріалом у Blender
Q&A по текстурингу
Обговорюємо питання по текстурингу.
Рендер
- Основи композиції
- Налаштування світла
- Налаштування камери
- Рушії Eevee та Cycles
- Збереження рендеру
Домашка:
- Знайти референс сцени та світла, на яке спиратиметеся
- Створити композицію з готовими моделями
- Виставити світло та зробити рендер
Конференція-консультація
Обговорюємо питання по всім домашкам і ассетам з курсу, працюємо над помилками.
Працевлаштування
- Пошук роботи
- Портфоліо & резюме & мотиваційний лист
- Співбесіда
- Кар'єрний зріст
Кар'єра в геймдеві
- Як та куди рухатися з цими скілами?
- У яких сферах використовують Blender
- Artstation для твого портфоліо
- Презентація робіт і фідбек
Результат курсу
- Розбереш функціонал Blender. Навчишся створювати 3D-моделі у софті та пройдеш пайплайн 3D-художника в геймдеві
- Додаси до портфоліо 4 роботи: валізу, пилосос, вініловий програвач та каністру. Отримаєш фідбек та поради від досвідчених 3D-художників
- Поговориш про кар'єрні перспективи з практиками індустрії та матимеш скіли для старту в геймдеві
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Домашні завдання
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Макс Плєханов - 3D Artist at Frogwares
- Ілля Шевченко - 3D Artist at Gunzilla Games
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.