Курс Бренд-менеджмент
- Online
- Для начинающих
- Product Marketing / Brand Manager
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 8 недель |
Начало курса: | 07.10.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Розберетесь в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією. Дізнаєтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача - та навчіться оцінювати ефективність бренду для бізнесу.
Програма курсу
Бренд говорить
- Товар vs бренд: переваги та основні відмінності
- Аналіз конкурентів та цільової аудиторії - фундамент бренду
- Опори бренду: місія, персона, тон комунікації, ідентифікація
- Де бренд говорить: ATL, Digital, BTL, PR, Retail, Shopper Marketing, Service centre / Call centre
- Коли бренд говорить: запуск продукту, сезонна кампанія, ситуативна кампанія, іміджева комунікація, антикризова комунікація
- Навіщо бренд говорить: охоплення, цільова дія
- Цілісність та інтенсивність бренду
Домашнє завдання: Знайдіть приклади комунікації продукту/товару на українському ринку. Оцініть, це товар чи вже бренд - і які характеристики на це вказують. Проаналізуйте комунікацію та її цілісність. Оформте висновки у презентацію до 10 слайдів.
Структура бренду
- Цінності та соціальна відповідальність
- Місія та бачення бренду
- Навіщо щось обіцяти, якщо можна просто продати
- Функціональні та емоційні переваги бренду: Reason to Believe, Unique Selling Proposition
- Для чого формувати бренд-персону
- Емоційна карта характеристики бренду та його конкурентного середовища
Домашнє завдання: Проаналізуйте свій або вільно обраний бренд. Яка місія бренду: чи відрізняється вона в реальному світі від того, що прописано? Якими реальними діями можна це довести? Який RTB (Reason to Believe) у вашого бренду та яким чином ви його доносите?
Дослідження. Запрошена лекторка
Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.
- Цілі досліджень, або навіщо проводити опитування, якщо все зрозуміло
- Типи досліджень ринку: кількісні, якісні, desk research
- Підводні камені досліджень
- Відстеження поточного стану бренду (Brand Health Tracking)
- Приклади невдалих компаній, для яких не проводили дослідження
Практика на занятті: На основі власного (чи вільно обраного бренду) придумати та запропонувати варіанти безплатних методів дослідження.
Пошук свого споживача. Запрошена лекторка
Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.
- Визначення цільової аудиторії на базі болів та потреб споживачів
- Що таке інсайт та як його шукати
- Методи формування портрета клієнта
- Поведінкові патерни споживача
- Сегментація аудиторії та поведінкові методи
Домашнє завдання: Зробіть аналіз цільової аудиторії бренду, з яким ви працюєте. Сформулюйте інсайт вашої ЦА.
Бренд-стратегія: етапи розробки та втілення. Запрошена лекторка
Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.
- Що таке бренд-стратегія і навіщо вона потрібна
- Різниця та зв'язок між бізнес-, маркетинговою, бренд- і комунікаційною стратегією
- Етапи роботи зі стратегією, ризики та проблеми втілення
- Визначаємо позиціювання бренду, його центральну ідею та унікальність
Бренд-стратегія: неймінг, ToV, дорожня карта. Запрошена лекторка
Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.
- З чого формується і як розвивається характер бренду
- Створення Tone of Voice: фінальний документ
- Розробка назви: тонкощі створення, юридичні нюанси
- Дорожня карта бренду в горизонті 3 років
Практика на занятті: На основі запропонованих лекторкою кейсів розкрити центральну ідею та позиціювання бренду.
Домашнє завдання: На основі проведеного раніше аналізу аудиторії та інсайту сформулюйте центральну ідею та позиціювання бренду (з яким працюєте або вільно обраного). Опишіть основні емоційні характеристики бренду.
Бренд-айдентика. Запрошена лекторка
Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.
- Що таке ідентичність бренду
- Дизайн як інструмент маркетингу
- З чого складається бриф на айдентику
- Етапи розробки стилю бренду
- Різновиди гайдлайнів бренду: від Brand ID до Brandbook
- Контент як невіддільна складова айдентики
Комунікація бренду
- Комунікаційна стратегія: процес створення комплексного плану комунікації бренду
- Креативна платформа: тренд чи необхідність
- Встановлення чітких комунікаційних цілей відповідно до стратегії бренду
- Слоган як ДНК бренду
- Послідовність комунікацій: чому це важливо
- Тригерні трюки - або чому на "ммм" ви відразу скажете Danone
- Типи комунікацій: продуктова, іміджева, PR, антикризова
- Сторітелінг у комунікаціях
Домашнє завдання: Проаналізуйте стратегію комунікації бренду, з яким ви працюєте (або вільно обраного). Визначте, що потрібно для її підсилення та які рекомендації ви можете надати. Пропишіть власний план комунікації для цього бренду.
Вимірювання ефективності бренду
- Ключові показники ефективності (KPI) бренду
- Використання інструментів та методологій для вимірювання ефективності бренду
- Аналіз зібраних даних
- Використання даних для вдосконалення стратегій і тактик
Планування запуску рекламної кампанії
- Бриф - рутинна звичка чи бізнес-необхідність?
- Таймінг: точки неповернення та дедлайни
- Бізнес-цілі рекламної кампанії
- Як визначити вдалий медіамікс: розробка медіастратегії та складання медіаплану
- Адаптація повідомлень для різних каналів комунікації
Практика на занятті: Прокоментувати бриф, наданий викладачкою. Поділитися думками щодо його покращення.
Домашнє завдання: Підготуйте ідеальний бриф бренд-менеджера в межах власного проєкту з огляду на цілі та завдання, які перед вами стоять.
Кампанії у діджитал-всесвіті
- Чим онлайн-канали відрізняються від офлайну
- Діджитал-кампанії у всесвіті діджитал-реклами: awareness, performance
- Які діджитал-медіа оптимальні для awareness-кампаній
- Як підібрати медіаінструменти для performance-кампаній
- Медіаплани в digital: що треба знати та на що звертати увагу
- Принципи бюджетування діджитал-кампаній
- Постаналіз діджитал-кампанії
Практика на занятті: Придумати медіамікс для awareness-кампанії нового українського гігієнічного продукту для військових. Прописати, в яких пропорціях ви розподілятимете бюджет.
Роль бренд-менеджера в компанії
- Комунікація з креативною, діджитал- та медіаагенціями
- Тендери: як проводити та на що звертати увагу
- Як обирати, коментувати та затверджувати ідеї
- Розроблення продакшн-брифу
- Як складати роадмап активностей бренду
- Бюджетування кампанії та її постаналіз
Групове домашнє завдання
На вибір студентів:
- В межах групового проєкту: підготуйте пропозицію з просування бренду (згідно з наданим кейсом)
- Індивідуально: підготуйте пропозицію з просування власного бренду чи бренду, з яким ви працюєте
Груповий проєкт презентуйте на фінальному занятті.
Комунікація під час війни: досвід української lovemark. Запрошена лекторка
Лекція від Катерини Огуряєвої, директорки з маркетингу в "Сільпо".
- Як бренду реагувати на події
- Перевірка бренд-цінностей та характеристики бренд-персони в реаліях сьогодення
- Адаптація комунікації та медіаміксу
- Бренд "Сільпо": кейси та підходи
- Перетворюємо UGC на WOW
Захист власних проєктів
- Презентація групових проєктів: стратегія просування бренду (за власним чи обраним кейсом)
- Q&A-сесія
Викладачі курсу
- Аві Щупак - Керівниця маркетингових комунікацій lifecell
- Анна Лебедєва - Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv
- Олексій Попов - Head of Digital Marketing at "Приват Банк"
- Катерина Огуряєва - Директорка з маркетингу в Сільпо
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.