Курс Бренд-менеджмент

  • Online
  • Для начинающих
  • Product Marketing / Brand Manager
Образовательный центр: Laba
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:8 недель
Начало курса:10.02.2026
Стоимость обучения:Уточняйте

Розберетесь в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією. Дізнаєтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача - та навчіться оцінювати ефективність бренду для бізнесу.

Програма курсу

Бренд говорить

  • Товар vs бренд: переваги та основні відмінності
  • Аналіз конкурентів та цільової аудиторії - фундамент бренду
  • Опори бренду: місія, персона, тон комунікації, ідентифікація
  • Де бренд говорить: ATL, Digital, BTL, PR, Retail, Shopper Marketing, Service centre / Call centre
  • Коли бренд говорить: запуск продукту, сезонна кампанія, ситуативна кампанія, іміджева комунікація, антикризова комунікація
  • Навіщо бренд говорить: охоплення, цільова дія
  • Цілісність та інтенсивність бренду

Домашнє завдання: Знайдіть приклади комунікації продукту/товару на українському ринку. Оцініть, це товар чи вже бренд - і які характеристики на це вказують. Проаналізуйте комунікацію та її цілісність. Оформте висновки у презентацію до 10 слайдів.

Структура бренду

  • Цінності та соціальна відповідальність
  • Місія та бачення бренду
  • Навіщо щось обіцяти, якщо можна просто продати
  • Функціональні та емоційні переваги бренду: Reason to Believe, Unique Selling Proposition
  • Для чого формувати бренд-персону
  • Емоційна карта характеристики бренду та його конкурентного середовища

Домашнє завдання: Проаналізуйте свій або вільно обраний бренд. Яка місія бренду: чи відрізняється вона в реальному світі від того, що прописано? Якими реальними діями можна це довести? Який RTB (Reason to Believe) у вашого бренду та яким чином ви його доносите?

Дослідження. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Цілі досліджень, або навіщо проводити опитування, якщо все зрозуміло
  • Типи досліджень ринку: кількісні, якісні, desk research
  • Підводні камені досліджень
  • Відстеження поточного стану бренду (Brand Health Tracking)
  • Приклади невдалих компаній, для яких не проводили дослідження

Практика на занятті: На основі власного (чи вільно обраного бренду) придумати та запропонувати варіанти безплатних методів дослідження.

Пошук свого споживача. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Визначення цільової аудиторії на базі болів та потреб споживачів
  • Що таке інсайт та як його шукати
  • Методи формування портрета клієнта
  • Поведінкові патерни споживача
  • Сегментація аудиторії та поведінкові методи

Домашнє завдання: Зробіть аналіз цільової аудиторії бренду, з яким ви працюєте. Сформулюйте інсайт вашої ЦА.

Бренд-стратегія: етапи розробки та втілення. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Що таке бренд-стратегія і навіщо вона потрібна
  • Різниця та зв'язок між бізнес-, маркетинговою, бренд- і комунікаційною стратегією
  • Етапи роботи зі стратегією, ризики та проблеми втілення
  • Визначаємо позиціювання бренду, його центральну ідею та унікальність

Бренд-стратегія: неймінг, ToV, дорожня карта. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • З чого формується і як розвивається характер бренду
  • Створення Tone of Voice: фінальний документ
  • Розробка назви: тонкощі створення, юридичні нюанси
  • Дорожня карта бренду в горизонті 3 років

Практика на занятті: На основі запропонованих лекторкою кейсів розкрити центральну ідею та позиціювання бренду.

Домашнє завдання: На основі проведеного раніше аналізу аудиторії та інсайту сформулюйте центральну ідею та позиціювання бренду (з яким працюєте або вільно обраного). Опишіть основні емоційні характеристики бренду.

Бренд-айдентика. Запрошена лекторка

Лекція від Анни Лебедєвої, Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv.

  • Що таке ідентичність бренду
  • Дизайн як інструмент маркетингу
  • З чого складається бриф на айдентику
  • Етапи розробки стилю бренду
  • Різновиди гайдлайнів бренду: від Brand ID до Brandbook
  • Контент як невіддільна складова айдентики

Комунікація бренду

  • Комунікаційна стратегія: процес створення комплексного плану комунікації бренду
  • Креативна платформа: тренд чи необхідність
  • Встановлення чітких комунікаційних цілей відповідно до стратегії бренду
  • Слоган як ДНК бренду
  • Послідовність комунікацій: чому це важливо
  • Тригерні трюки - або чому на "ммм" ви відразу скажете Danone
  • Типи комунікацій: продуктова, іміджева, PR, антикризова
  • Сторітелінг у комунікаціях

Домашнє завдання: Проаналізуйте стратегію комунікації бренду, з яким ви працюєте (або вільно обраного). Визначте, що потрібно для її підсилення та які рекомендації ви можете надати. Пропишіть власний план комунікації для цього бренду.

Вимірювання ефективності бренду

  • Ключові показники ефективності (KPI) бренду
  • Використання інструментів та методологій для вимірювання ефективності бренду
  • Аналіз зібраних даних
  • Використання даних для вдосконалення стратегій і тактик

Планування запуску рекламної кампанії

  • Бриф - рутинна звичка чи бізнес-необхідність?
  • Таймінг: точки неповернення та дедлайни
  • Бізнес-цілі рекламної кампанії
  • Як визначити вдалий медіамікс: розробка медіастратегії та складання медіаплану
  • Адаптація повідомлень для різних каналів комунікації

Практика на занятті: Прокоментувати бриф, наданий викладачкою. Поділитися думками щодо його покращення.

Домашнє завдання: Підготуйте ідеальний бриф бренд-менеджера в межах власного проєкту з огляду на цілі та завдання, які перед вами стоять.

Кампанії у діджитал-всесвіті

  • Чим онлайн-канали відрізняються від офлайну
  • Діджитал-кампанії у всесвіті діджитал-реклами: awareness, performance
  • Які діджитал-медіа оптимальні для awareness-кампаній
  • Як підібрати медіаінструменти для performance-кампаній
  • Медіаплани в digital: що треба знати та на що звертати увагу
  • Принципи бюджетування діджитал-кампаній
  • Постаналіз діджитал-кампанії

Практика на занятті: Придумати медіамікс для awareness-кампанії нового українського гігієнічного продукту для військових. Прописати, в яких пропорціях ви розподілятимете бюджет.

Роль бренд-менеджера в компанії

  • Комунікація з креативною, діджитал- та медіаагенціями
  • Тендери: як проводити та на що звертати увагу
  • Як обирати, коментувати та затверджувати ідеї
  • Розроблення продакшн-брифу
  • Як складати роадмап активностей бренду
  • Бюджетування кампанії та її постаналіз

Групове домашнє завдання

На вибір студентів:

  • В межах групового проєкту: підготуйте пропозицію з просування бренду (згідно з наданим кейсом)
  • Індивідуально: підготуйте пропозицію з просування власного бренду чи бренду, з яким ви працюєте

Груповий проєкт презентуйте на фінальному занятті.

Комунікація під час війни: досвід української lovemark. Запрошена лекторка

Лекція від Катерини Огуряєвої, директорки з маркетингу в "Сільпо".

  • Як бренду реагувати на події
  • Перевірка бренд-цінностей та характеристики бренд-персони в реаліях сьогодення
  • Адаптація комунікації та медіаміксу
  • Бренд "Сільпо": кейси та підходи
  • Перетворюємо UGC на WOW

Захист власних проєктів

  • Презентація групових проєктів: стратегія просування бренду (за власним чи обраним кейсом)
  • Q&A-сесія

Викладачі курсу

  • Аві Щупак - Керівниця маркетингових комунікацій lifecell
  • Анна Лебедєва - Global Talent Marketing Director в IT-компанії Intellias, former Brand Leader у Fedoriv
  • Олексій Попов - Head of Digital Marketing at "Приват Банк"
  • Катерина Огуряєва - Директорка з маркетингу в Сільпо

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
10.09.2024
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
15 400 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.06.2025
Длительность
4 дней
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
12 000 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
25.11.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
48 000 UAH за курс
Учебный центр
SkillsUp
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
11 900 UAH за курс