Курс Digital Marketing
- Online
- Для начинающих
- Digital Marketing
![]() |
|
| Образовательный центр: | Projector |
|---|---|
| Формат: | Курс |
| Язык обучения: | Ukrainian |
| Длительность обучения: | 4 месяцев |
| Начало курса: | 27.11.2025 |
| Стоимость обучения: | 30 400 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Базовий курс інтернет маркетингу — 3 місяці насичених практичних занять, які дозволяють розібратися з основами маркетингу, вивчити необхідні інструменти та отримати корисні навички для роботи інтернет-маркетолога
Програма курсу
Знайомство з маркетинговою стратегією
- Огляд маркетингу та його видів
- Розбір концепції 4P
- Ключові етапи та запитання для формування маркетингової стратегії
Бренд і продукт
- Знайомство з брендом та його атрибутами
- Роль бренду в діджитал маркетингу
- Огляд продукту у широкому сенсі та знайомство з менеджментом продукту
- Робота product-centric компаній
- Перетин продукту та маркетингу
- Інструменти диференціації та позиціонування продукту:
- унікальна торговельна пропозиція (USP)
- ціннісна пропозиція (value proposition)
- емоційна пропозиція (ESP)
- Безпека бренду та приклади кращих практик із захисту його від негативної репутації
Шлях клієнта (customer journey) та маркетингова воронка
- Поняття шляху клієнта, точок дотику та роль обох
- Концепція маркетингової воронки та різні її варіанти
- Канали трафіку за замовчуванням
Штучний інтелект: коли він потрібний та як його опанувати
- Приклади використання штучного інтелекту (ШІ) в діджитал маркетингу
- ШІ інструменти, щоб створювати зображення для імейл розсилки та соцмереж
- ШІ та аналітика: як аналізувати поведінку користувачів на сайті, створювати звіти на основі кількості відвідуваності, конверсії, середнього чека
- Практика: створення рекламної кампанії за допомогою ШІ - від генерування тексту до налаштування таргетингу
Цілі маркетингу: вступ до їхнього вимірювання
- Різниця між цілями бізнесу та маркетингу
- Формування цілей маркетингу за фреймворками SMART/PACT
- Цілі на кожному етапі маркетингової воронки та за допомогою яких каналів їх можна досягти
- Різниця між метриками та KPI
Основи продуктового маркетингу
- Моніторинг конверсій та чому вони можуть знижуватися
- Основні цілі конверсій на вебсторінках: купівля, підписка, реєстрація
- Оцінювання контенту: як зміни в заголовках, описах, зображеннях впливають на конверсії
- Аналіз дизайну та UX: як макет, кольори, кнопки CTA, навігація та швидкість завантаження впливають на конверсії
- А/В тестування та оптимізація
- Робота з Hotjar та Clarity, щоб розуміти поведінку користувачів
- Поради з оптимізації сторінок, щоб покращити конверсії
- Розбір реальних кейсів успішних і не дуже сторінок
- Воркшоп з менеджером продукту
Туторіал з роботи з базовими формулами в Google Sheets
Будемо вчитися використовувати формули в таблицях для розрахунку маркетингових показників.
User/customer persona та сегментування
- Знайомство з концепцією user/customer persona
- Компоненти user/customer persona - хто вони, їхні цілі та перешкоди й складнощі
- Основи анкетування для створення персон клієнта
- База із сегментування
- Робота з інструментами для анкетування: Google форми, Typeform, SurveyMonkey
Основи експериментування в маркетингу
- Суть та ціль експериментування в маркетингу
- Типи експериментів та принципи ефективного експерименту
- Приклади аспектів, які можна тестувати в діджитал маркетингу
Основи імейл маркетингу. Частина 1
- Знайомство з імейл маркетингом та його можливостями
- Розбір типів та анатомії імейлів
- Огляд законодавчих регулювань щодо спаму
- Робота з двоетапною підпискою (double opt-in) та способами збору дозволів на електронну комунікацію
- Розбір елементів імейл брифу
- Ключові рекомендації, як формувати лист
- Приклади експериментів в імейл маркетингу
Основи імейл маркетингу. Частина 2
- Сегментація аудиторії та критерії для цього
- Метрики оцінювання ефективності імейл кампаній
- Робота з UTM тегами
- Можливості імейл маркетингу в межах customer journey: створення автоматичних листів на основі життєвого циклу клієнта
- Поняття імейл репутації та кращі практики, як її підтримувати
Основи копірайту
- Знайомство із копірайтингом і його роллю в маркетингу
- Розбір основних типів текстів: рекламні, SEO, контент для соцмереж
- Структура тексту та робота із заголовками, основним контентом, закликом до дії (CTA)
- Використання ШІ для генерування та редагування текстів
- Розбір якісних прикладів застосування ШІ у копірайтингу
Основи Google Analytics
- Ключові метрики вебаналітики та огляд Google Analytics
- Показники для аналізу ефективності діджитал маркетингу
- Огляд Google Tag Manager
- Основні звіти в Google Analytics, їхні функції: періоди звіту, фільтри, порівняння
- Відстеження показників в динаміці
- Знайомство з моделями атрибуції
Data storytelling
- Знайомство з data storytelling
- Обрання змістовних показників, використовуючи композицію історії та критичне мислення
Основи SMM. Частина 1
- Знайомство з SMM та його компонентами
- Різниця між соцмережами: типи контенту та аудиторія кожного
- Послідовність бренду (brand consistency) в соцмережах та як її підтримувати
- Елементи вдалого контент плану
Основи SMM. Частина 2
- Платне просування в соцмережах та цілі, які можна з ним досягнути
- Знайомство з Facebook Ads Manager
- Ремаркетинг у соціальних мережах
- Ключові метрики в SMM
- Використання UTM тегів, щоб відстежувати результати
Основи SMM. Частина 3
- Social listening та керування репутацією бренду в соцмережах
- Знайомство з інфлюенс маркетингом та його особливостями
- Огляд інструментів пошуку інфлюенсерів
- Розбір важливих моментів у роботі з інфлюенсерами
Основи створення візуалів для соцмереж
- Вплив візуального контенту на залученість аудиторії
- Огляд Canva, робота з шаблонами для соцмереж
- Підбір елементів для ефективного допису
- Правила візуальної композиції та ієрархії
Аналіз конкурентів
- Типи конкурентів - прямі, непрямі, замінні
- Приклади показників для аналізу маркетингових активностей конкурентів
- Огляд інструментів, які допомагають аналізувати конкурентів: Ahrefs, Facebook Ads Library
Огляд фреймворків agile
- Знайомство з фреймворками agile та їхніми типами
- Церемонії у фреймворках agile
- Знайомство з поняттям ретроспективи
Основи Google Ads. Частина 1
- Ключові переваги Google Ads
- Розбір структури акаунту
- Типи рекламних кампаній: пошукова, контекстно-медійна, performance max, YouTube
- Робота з Google Ads та аукціоном (Google Ads Score)
- Якість оголошення та цільової сторінки та їхній вплив на успіх кампанії
Основи Google Ads. Частина 2
- Покрокове створення пошукової реклами
- Налаштування конверсій
- Робота з опціями націлювання реклами
- Розбір стратегій призначення ставок
- Типи аудиторій та таргетингу
- Демонстрація створення кампанії в акаунті Google Ads
- Моделі атрибуції в Google Ads
- Практика: робота з ключовими словами та підготовка до налаштування пошукової реклами
Основи Google Ads. Частина 3
- Розрахунок бюджету для рекламної кампанії та приблизне прогнозування результатів
- Аналіз та оптимізація рекламних кампаній
- Практика: аналіз рекламних кампаній на семплі даних та огляд інших типів кампанії
Основи SEO. Вступ
- Знайомство з SEO
- Переваги та складнощі SEO у порівнянні з PPC
- Огляд, як працюють пошукові системи
- Чинники ранжування
- Розбір типів SEO: оптимізація на сторінці (on-page), поза сторінкою (off-page) побудова посилань (link building)
- Заборонені методи маніпулювання пошуковою видачею, яких варто уникати та поняття штрафу пошукової системи
- Біле, сіре та чорне SEO - суть та особливості кожного
- Кращі практики роботи з оптимізацією на сторінці (on-page SEO)
- Знайомство з rich snippet та структурованими даними
Основи SEO. Семантичне ядро
- Робота з поведінковими сигналами, які враховує Google
- Семантичне ядро та його роль у просуванні контенту
- Важливі аспекти контенту, які потрібно враховувати: унікальність, релевантність матеріалу, повне розкриття теми, натуральність мови, структура
- Знайомство з LSI ключами
- Огляд лінкбілдінгу - що це та основні терміни
Основи SEO. Технічна частина
- Розбір кращих практик технічного SEO: мапа сайту, код статусу сторінки, редіректи, швидкість завантаження сторінки, перевірка сторінок в індексі, дублікатний контент
- Огляд інструменту для технічного SEO на прикладі Screaming Frog
- Практика: базовий технічний аналіз, оцінювання ключових позицій сайту та формування ТЗ команді розробників
Загальне бюджетування
Розрахунок загального маркетингового бюджету, типів витрат, середньої вартості на залучення клієнтів.
Особливості курсу
- Живі вебінари та відеолекції
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Марина Журавльова - Head of Website Platform & Digital Marketing в Namecheap
- Денис Суділковський - Директор з інновацій у Projctr AI Lab
- Ольга Шикало - Співзасновниця і СМО в DUOTET
- Юлія Клебан - Ex-Head of Brand at Projector Institute
- Анастасія Крижановська - Засновниця агенства контент-маркетингу Content KIT
- Микола Шишкін - Senior User Acquisition Manager at Projector
- Даша Андрєєва - Спеціалістка з маркетингу
- Альона Євтищенко - Візуальний стратег
- Андрій Лісовий - Head of SMM & Content at Mission Possible
- Іванна Горобець - Head of Marketing at JatApp
- Анастасія Красюкова - Засновниця та СЕО в UPCORN AGENCY
- Марина Степанцова - Project Manager at TicketGenie
- Дарія Кібкало - Senior Talent Acquisition Specialist at 6037 Venture Partnership
- Віта Каменчук - Senior Marketing Manager at AUTODOC
- Юлія Маруняк - Співзасновниця маркетингової агенції The Digital State
- Юрій Гамалійчук - Senior Digital Marketing Specialist at Philips
- Олена Покальчук - Employer Brand спеціалістка в SoftServe
- Ольга Сорока - Head of Marketing and Communications at BUKI
- Ксенія Кожушко - Chief Digital Marketing Officer at ddd
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Пара – Школа цифровых навыков
Формат
Online
Начало обучения
05.03.2026
Длительность
7 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
79 EUR за месяц
Учебный центр
Promodo Academу
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
16 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 100 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.06.2025
Длительность
4 дней
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
12 000 UAH за курс
Учебный центр
DAN IT Education
Формат
Online
Начало обучения
27.11.2025
Длительность
5 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 500 UAH за месяц
