Курс Digital Marketing

  • Online
  • Для начинающих
  • Digital Marketing
Образовательный центр: Projector
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:4 месяцев
Начало курса:27.11.2025
Стоимость обучения:30 400 UAH за курс

Базовий курс інтернет маркетингу — 3 місяці насичених практичних занять, які дозволяють розібратися з основами маркетингу, вивчити необхідні інструменти та отримати корисні навички для роботи інтернет-маркетолога

Програма курсу

Знайомство з маркетинговою стратегією

  • Огляд маркетингу та його видів
  • Розбір концепції 4P
  • Ключові етапи та запитання для формування маркетингової стратегії

Бренд і продукт

  • Знайомство з брендом та його атрибутами
  • Роль бренду в діджитал маркетингу
  • Огляд продукту у широкому сенсі та знайомство з менеджментом продукту
  • Робота product-centric компаній
  • Перетин продукту та маркетингу
  • Інструменти диференціації та позиціонування продукту:
    • унікальна торговельна пропозиція (USP)
    • ціннісна пропозиція (value proposition)
    • емоційна пропозиція (ESP)
  • Безпека бренду та приклади кращих практик із захисту його від негативної репутації

Шлях клієнта (customer journey) та маркетингова воронка

  • Поняття шляху клієнта, точок дотику та роль обох
  • Концепція маркетингової воронки та різні її варіанти
  • Канали трафіку за замовчуванням

Штучний інтелект: коли він потрібний та як його опанувати

  • Приклади використання штучного інтелекту (ШІ) в діджитал маркетингу
  • ШІ інструменти, щоб створювати зображення для імейл розсилки та соцмереж
  • ШІ та аналітика: як аналізувати поведінку користувачів на сайті, створювати звіти на основі кількості відвідуваності, конверсії, середнього чека
  • Практика: створення рекламної кампанії за допомогою ШІ - від генерування тексту до налаштування таргетингу

Цілі маркетингу: вступ до їхнього вимірювання

  • Різниця між цілями бізнесу та маркетингу
  • Формування цілей маркетингу за фреймворками SMART/PACT
  • Цілі на кожному етапі маркетингової воронки та за допомогою яких каналів їх можна досягти
  • Різниця між метриками та KPI

Основи продуктового маркетингу

  • Моніторинг конверсій та чому вони можуть знижуватися
  • Основні цілі конверсій на вебсторінках: купівля, підписка, реєстрація
  • Оцінювання контенту: як зміни в заголовках, описах, зображеннях впливають на конверсії
  • Аналіз дизайну та UX: як макет, кольори, кнопки CTA, навігація та швидкість завантаження впливають на конверсії
  • А/В тестування та оптимізація
  • Робота з Hotjar та Clarity, щоб розуміти поведінку користувачів
  • Поради з оптимізації сторінок, щоб покращити конверсії
  • Розбір реальних кейсів успішних і не дуже сторінок
  • Воркшоп з менеджером продукту

Туторіал з роботи з базовими формулами в Google Sheets

Будемо вчитися використовувати формули в таблицях для розрахунку маркетингових показників.

User/customer persona та сегментування

  • Знайомство з концепцією user/customer persona
  • Компоненти user/customer persona - хто вони, їхні цілі та перешкоди й складнощі
  • Основи анкетування для створення персон клієнта
  • База із сегментування
  • Робота з інструментами для анкетування: Google форми, Typeform, SurveyMonkey

Основи експериментування в маркетингу

  • Суть та ціль експериментування в маркетингу
  • Типи експериментів та принципи ефективного експерименту
  • Приклади аспектів, які можна тестувати в діджитал маркетингу

Основи імейл маркетингу. Частина 1

  • Знайомство з імейл маркетингом та його можливостями
  • Розбір типів та анатомії імейлів
  • Огляд законодавчих регулювань щодо спаму
  • Робота з двоетапною підпискою (double opt-in) та способами збору дозволів на електронну комунікацію
  • Розбір елементів імейл брифу
  • Ключові рекомендації, як формувати лист
  • Приклади експериментів в імейл маркетингу

Основи імейл маркетингу. Частина 2

  • Сегментація аудиторії та критерії для цього
  • Метрики оцінювання ефективності імейл кампаній
  • Робота з UTM тегами
  • Можливості імейл маркетингу в межах customer journey: створення автоматичних листів на основі життєвого циклу клієнта
  • Поняття імейл репутації та кращі практики, як її підтримувати

Основи копірайту

  • Знайомство із копірайтингом і його роллю в маркетингу
  • Розбір основних типів текстів: рекламні, SEO, контент для соцмереж
  • Структура тексту та робота із заголовками, основним контентом, закликом до дії (CTA)
  • Використання ШІ для генерування та редагування текстів
  • Розбір якісних прикладів застосування ШІ у копірайтингу

Основи Google Analytics

  • Ключові метрики вебаналітики та огляд Google Analytics
  • Показники для аналізу ефективності діджитал маркетингу
  • Огляд Google Tag Manager
  • Основні звіти в Google Analytics, їхні функції: періоди звіту, фільтри, порівняння
  • Відстеження показників в динаміці
  • Знайомство з моделями атрибуції

Data storytelling

  • Знайомство з data storytelling
  • Обрання змістовних показників, використовуючи композицію історії та критичне мислення

Основи SMM. Частина 1

  • Знайомство з SMM та його компонентами
  • Різниця між соцмережами: типи контенту та аудиторія кожного
  • Послідовність бренду (brand consistency) в соцмережах та як її підтримувати
  • Елементи вдалого контент плану

Основи SMM. Частина 2

  • Платне просування в соцмережах та цілі, які можна з ним досягнути
  • Знайомство з Facebook Ads Manager
  • Ремаркетинг у соціальних мережах
  • Ключові метрики в SMM
  • Використання UTM тегів, щоб відстежувати результати

Основи SMM. Частина 3

  • Social listening та керування репутацією бренду в соцмережах
  • Знайомство з інфлюенс маркетингом та його особливостями
  • Огляд інструментів пошуку інфлюенсерів
  • Розбір важливих моментів у роботі з інфлюенсерами

Основи створення візуалів для соцмереж

  • Вплив візуального контенту на залученість аудиторії
  • Огляд Canva, робота з шаблонами для соцмереж
  • Підбір елементів для ефективного допису
  • Правила візуальної композиції та ієрархії

Аналіз конкурентів

  • Типи конкурентів - прямі, непрямі, замінні
  • Приклади показників для аналізу маркетингових активностей конкурентів
  • Огляд інструментів, які допомагають аналізувати конкурентів: Ahrefs, Facebook Ads Library

Огляд фреймворків agile

  • Знайомство з фреймворками agile та їхніми типами
  • Церемонії у фреймворках agile
  • Знайомство з поняттям ретроспективи

Основи Google Ads. Частина 1

  • Ключові переваги Google Ads
  • Розбір структури акаунту
  • Типи рекламних кампаній: пошукова, контекстно-медійна, performance max, YouTube
  • Робота з Google Ads та аукціоном (Google Ads Score)
  • Якість оголошення та цільової сторінки та їхній вплив на успіх кампанії

Основи Google Ads. Частина 2

  • Покрокове створення пошукової реклами
  • Налаштування конверсій
  • Робота з опціями націлювання реклами
  • Розбір стратегій призначення ставок
  • Типи аудиторій та таргетингу
  • Демонстрація створення кампанії в акаунті Google Ads
  • Моделі атрибуції в Google Ads
  • Практика: робота з ключовими словами та підготовка до налаштування пошукової реклами

Основи Google Ads. Частина 3

  • Розрахунок бюджету для рекламної кампанії та приблизне прогнозування результатів
  • Аналіз та оптимізація рекламних кампаній
  • Практика: аналіз рекламних кампаній на семплі даних та огляд інших типів кампанії

Основи SEO. Вступ

  • Знайомство з SEO
  • Переваги та складнощі SEO у порівнянні з PPC
  • Огляд, як працюють пошукові системи
  • Чинники ранжування
  • Розбір типів SEO: оптимізація на сторінці (on-page), поза сторінкою (off-page) побудова посилань (link building)
  • Заборонені методи маніпулювання пошуковою видачею, яких варто уникати та поняття штрафу пошукової системи
  • Біле, сіре та чорне SEO - суть та особливості кожного
  • Кращі практики роботи з оптимізацією на сторінці (on-page SEO)
  • Знайомство з rich snippet та структурованими даними

Основи SEO. Семантичне ядро

  • Робота з поведінковими сигналами, які враховує Google
  • Семантичне ядро та його роль у просуванні контенту
  • Важливі аспекти контенту, які потрібно враховувати: унікальність, релевантність матеріалу, повне розкриття теми, натуральність мови, структура
  • Знайомство з LSI ключами
  • Огляд лінкбілдінгу - що це та основні терміни

Основи SEO. Технічна частина

  • Розбір кращих практик технічного SEO: мапа сайту, код статусу сторінки, редіректи, швидкість завантаження сторінки, перевірка сторінок в індексі, дублікатний контент
  • Огляд інструменту для технічного SEO на прикладі Screaming Frog
  • Практика: базовий технічний аналіз, оцінювання ключових позицій сайту та формування ТЗ команді розробників

Загальне бюджетування

Розрахунок загального маркетингового бюджету, типів витрат, середньої вартості на залучення клієнтів.

Особливості курсу

  • Живі вебінари та відеолекції
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу

Викладачі курсу

  • Марина Журавльова - Head of Website Platform & Digital Marketing в Namecheap
  • Денис Суділковський - Директор з інновацій у Projctr AI Lab
  • Ольга Шикало - Співзасновниця і СМО в DUOTET
  • Юлія Клебан - Ex-Head of Brand at Projector Institute
  • Анастасія Крижановська - Засновниця агенства контент-маркетингу Content KIT
  • Микола Шишкін - Senior User Acquisition Manager at Projector
  • Даша Андрєєва - Спеціалістка з маркетингу
  • Альона Євтищенко - Візуальний стратег
  • Андрій Лісовий - Head of SMM & Content at Mission Possible
  • Іванна Горобець - Head of Marketing at JatApp
  • Анастасія Красюкова - Засновниця та СЕО в UPCORN AGENCY
  • Марина Степанцова - Project Manager at TicketGenie
  • Дарія Кібкало - Senior Talent Acquisition Specialist at 6037 Venture Partnership
  • Віта Каменчук - Senior Marketing Manager at AUTODOC
  • Юлія Маруняк - Співзасновниця маркетингової агенції The Digital State
  • Юрій Гамалійчук - Senior Digital Marketing Specialist at Philips
  • Олена Покальчук - Employer Brand спеціалістка в SoftServe
  • Ольга Сорока - Head of Marketing and Communications at BUKI
  • Ксенія Кожушко - Chief Digital Marketing Officer at ddd

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Пара – Школа цифровых навыков
Формат
Online
Начало обучения
05.03.2026
Длительность
7 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
79 EUR за месяц
Учебный центр
Promodo Academу
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
16 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 100 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.06.2025
Длительность
4 дней
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
12 000 UAH за курс
Учебный центр
DAN IT Education
Формат
Online
Начало обучения
27.11.2025
Длительность
5 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 500 UAH за месяц