Курс Digital Marketing
- Online
- Для начинающих
- Digital Marketing
![]() |
|
Образовательный центр: | Projector |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 4 месяцев |
Начало курса: | 25.09.2025 |
Стоимость обучения: | 30 400 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Базовий курс інтернет маркетингу — 3 місяці насичених практичних занять, які дозволяють розібратися з основами маркетингу, вивчити необхідні інструменти та отримати корисні навички для роботи інтернет-маркетолога
Програма курсу
Знайомство з маркетинговою стратегією
- Огляд маркетингу та його видів
- Розбір концепції 4P
- Ключові етапи та запитання для формування маркетингової стратегії
Бренд і продукт
- Знайомство з брендом та його атрибутами
- Роль бренду в діджитал маркетингу
- Огляд продукту у широкому сенсі та знайомство з менеджментом продукту
- Робота product-centric компаній
- Перетин продукту та маркетингу
- Інструменти диференціації та позиціонування продукту:
- унікальна торговельна пропозиція (USP)
- ціннісна пропозиція (value proposition)
- емоційна пропозиція (ESP)
- Безпека бренду та приклади кращих практик із захисту його від негативної репутації
Шлях клієнта (customer journey) та маркетингова воронка
- Поняття шляху клієнта, точок дотику та роль обох
- Концепція маркетингової воронки та різні її варіанти
- Канали трафіку за замовчуванням
Штучний інтелект: коли він потрібний та як його опанувати
- Приклади використання штучного інтелекту (ШІ) в діджитал маркетингу
- ШІ інструменти, щоб створювати зображення для імейл розсилки та соцмереж
- ШІ та аналітика: як аналізувати поведінку користувачів на сайті, створювати звіти на основі кількості відвідуваності, конверсії, середнього чека
- Практика: створення рекламної кампанії за допомогою ШІ - від генерування тексту до налаштування таргетингу
Цілі маркетингу: вступ до їхнього вимірювання
- Різниця між цілями бізнесу та маркетингу
- Формування цілей маркетингу за фреймворками SMART/PACT
- Цілі на кожному етапі маркетингової воронки та за допомогою яких каналів їх можна досягти
- Різниця між метриками та KPI
Основи продуктового маркетингу
- Моніторинг конверсій та чому вони можуть знижуватися
- Основні цілі конверсій на вебсторінках: купівля, підписка, реєстрація
- Оцінювання контенту: як зміни в заголовках, описах, зображеннях впливають на конверсії
- Аналіз дизайну та UX: як макет, кольори, кнопки CTA, навігація та швидкість завантаження впливають на конверсії
- А/В тестування та оптимізація
- Робота з Hotjar та Clarity, щоб розуміти поведінку користувачів
- Поради з оптимізації сторінок, щоб покращити конверсії
- Розбір реальних кейсів успішних і не дуже сторінок
- Воркшоп з менеджером продукту
Туторіал з роботи з базовими формулами в Google Sheets
Будемо вчитися використовувати формули в таблицях для розрахунку маркетингових показників.
User/customer persona та сегментування
- Знайомство з концепцією user/customer persona
- Компоненти user/customer persona - хто вони, їхні цілі та перешкоди й складнощі
- Основи анкетування для створення персон клієнта
- База із сегментування
- Робота з інструментами для анкетування: Google форми, Typeform, SurveyMonkey
Основи експериментування в маркетингу
- Суть та ціль експериментування в маркетингу
- Типи експериментів та принципи ефективного експерименту
- Приклади аспектів, які можна тестувати в діджитал маркетингу
Основи імейл маркетингу. Частина 1
- Знайомство з імейл маркетингом та його можливостями
- Розбір типів та анатомії імейлів
- Огляд законодавчих регулювань щодо спаму
- Робота з двоетапною підпискою (double opt-in) та способами збору дозволів на електронну комунікацію
- Розбір елементів імейл брифу
- Ключові рекомендації, як формувати лист
- Приклади експериментів в імейл маркетингу
Основи імейл маркетингу. Частина 2
- Сегментація аудиторії та критерії для цього
- Метрики оцінювання ефективності імейл кампаній
- Робота з UTM тегами
- Можливості імейл маркетингу в межах customer journey: створення автоматичних листів на основі життєвого циклу клієнта
- Поняття імейл репутації та кращі практики, як її підтримувати
Основи копірайту
- Знайомство із копірайтингом і його роллю в маркетингу
- Розбір основних типів текстів: рекламні, SEO, контент для соцмереж
- Структура тексту та робота із заголовками, основним контентом, закликом до дії (CTA)
- Використання ШІ для генерування та редагування текстів
- Розбір якісних прикладів застосування ШІ у копірайтингу
Основи Google Analytics
- Ключові метрики вебаналітики та огляд Google Analytics
- Показники для аналізу ефективності діджитал маркетингу
- Огляд Google Tag Manager
- Основні звіти в Google Analytics, їхні функції: періоди звіту, фільтри, порівняння
- Відстеження показників в динаміці
- Знайомство з моделями атрибуції
Data storytelling
- Знайомство з data storytelling
- Обрання змістовних показників, використовуючи композицію історії та критичне мислення
Основи SMM. Частина 1
- Знайомство з SMM та його компонентами
- Різниця між соцмережами: типи контенту та аудиторія кожного
- Послідовність бренду (brand consistency) в соцмережах та як її підтримувати
- Елементи вдалого контент плану
Основи SMM. Частина 2
- Платне просування в соцмережах та цілі, які можна з ним досягнути
- Знайомство з Facebook Ads Manager
- Ремаркетинг у соціальних мережах
- Ключові метрики в SMM
- Використання UTM тегів, щоб відстежувати результати
Основи SMM. Частина 3
- Social listening та керування репутацією бренду в соцмережах
- Знайомство з інфлюенс маркетингом та його особливостями
- Огляд інструментів пошуку інфлюенсерів
- Розбір важливих моментів у роботі з інфлюенсерами
Основи створення візуалів для соцмереж
- Вплив візуального контенту на залученість аудиторії
- Огляд Canva, робота з шаблонами для соцмереж
- Підбір елементів для ефективного допису
- Правила візуальної композиції та ієрархії
Аналіз конкурентів
- Типи конкурентів - прямі, непрямі, замінні
- Приклади показників для аналізу маркетингових активностей конкурентів
- Огляд інструментів, які допомагають аналізувати конкурентів: Ahrefs, Facebook Ads Library
Огляд фреймворків agile
- Знайомство з фреймворками agile та їхніми типами
- Церемонії у фреймворках agile
- Знайомство з поняттям ретроспективи
Основи Google Ads. Частина 1
- Ключові переваги Google Ads
- Розбір структури акаунту
- Типи рекламних кампаній: пошукова, контекстно-медійна, performance max, YouTube
- Робота з Google Ads та аукціоном (Google Ads Score)
- Якість оголошення та цільової сторінки та їхній вплив на успіх кампанії
Основи Google Ads. Частина 2
- Покрокове створення пошукової реклами
- Налаштування конверсій
- Робота з опціями націлювання реклами
- Розбір стратегій призначення ставок
- Типи аудиторій та таргетингу
- Демонстрація створення кампанії в акаунті Google Ads
- Моделі атрибуції в Google Ads
- Практика: робота з ключовими словами та підготовка до налаштування пошукової реклами
Основи Google Ads. Частина 3
- Розрахунок бюджету для рекламної кампанії та приблизне прогнозування результатів
- Аналіз та оптимізація рекламних кампаній
- Практика: аналіз рекламних кампаній на семплі даних та огляд інших типів кампанії
Основи SEO. Вступ
- Знайомство з SEO
- Переваги та складнощі SEO у порівнянні з PPC
- Огляд, як працюють пошукові системи
- Чинники ранжування
- Розбір типів SEO: оптимізація на сторінці (on-page), поза сторінкою (off-page) побудова посилань (link building)
- Заборонені методи маніпулювання пошуковою видачею, яких варто уникати та поняття штрафу пошукової системи
- Біле, сіре та чорне SEO - суть та особливості кожного
- Кращі практики роботи з оптимізацією на сторінці (on-page SEO)
- Знайомство з rich snippet та структурованими даними
Основи SEO. Семантичне ядро
- Робота з поведінковими сигналами, які враховує Google
- Семантичне ядро та його роль у просуванні контенту
- Важливі аспекти контенту, які потрібно враховувати: унікальність, релевантність матеріалу, повне розкриття теми, натуральність мови, структура
- Знайомство з LSI ключами
- Огляд лінкбілдінгу - що це та основні терміни
Основи SEO. Технічна частина
- Розбір кращих практик технічного SEO: мапа сайту, код статусу сторінки, редіректи, швидкість завантаження сторінки, перевірка сторінок в індексі, дублікатний контент
- Огляд інструменту для технічного SEO на прикладі Screaming Frog
- Практика: базовий технічний аналіз, оцінювання ключових позицій сайту та формування ТЗ команді розробників
Загальне бюджетування
Розрахунок загального маркетингового бюджету, типів витрат, середньої вартості на залучення клієнтів.
Особливості курсу
- Живі вебінари та відеолекції
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Марина Журавльова - Head of Website Platform & Digital Marketing в Namecheap
- Денис Суділковський - Директор з інновацій у Projctr AI Lab
- Ольга Шикало - Співзасновниця і СМО в DUOTET
- Юлія Клебан - Ex-Head of Brand at Projector Institute
- Анастасія Крижановська - Засновниця агенства контент-маркетингу Content KIT
- Микола Шишкін - Senior User Acquisition Manager at Projector
- Даша Андрєєва - Спеціалістка з маркетингу
- Альона Євтищенко - Візуальний стратег
- Андрій Лісовий - Head of SMM & Content at Mission Possible
- Іванна Горобець - Head of Marketing at JatApp
- Анастасія Красюкова - Засновниця та СЕО в UPCORN AGENCY
- Марина Степанцова - Project Manager at TicketGenie
- Дарія Кібкало - Senior Talent Acquisition Specialist at 6037 Venture Partnership
- Віта Каменчук - Senior Marketing Manager at AUTODOC
- Юлія Маруняк - Співзасновниця маркетингової агенції The Digital State
- Юрій Гамалійчук - Senior Digital Marketing Specialist at Philips
- Олена Покальчук - Employer Brand спеціалістка в SoftServe
- Ольга Сорока - Head of Marketing and Communications at BUKI
- Ксенія Кожушко - Chief Digital Marketing Officer at ddd
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
03.02.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
English
Стоимость
46 000 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
07.10.2025
Длительность
15 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
24 500 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
24.09.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
48 000 UAH за курс