Курс Digital маркетинг

  • Online
  • Для начинающих
  • Digital Marketing
Образовательный центр: Учебный центр «Данко»
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:6 недель
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

Програма курсу

Введення, загальні питання і термінологія

  • Поняття SMM, SMO, основна термінологія, оцінка результатів роботи інтернет-маркетолога
  • Аналіз тематики і конкурентів (оцінюємо як сайти, так і соціальні мережі)
  • SMM-аудит свого сайту
  • Поняття рекламних та медійних стратегій, розробка концепцій
  • Види інтернет-проєктів, управління ними
  • Маркетингові методи просування сайтів
  • Визначення цільової аудиторії сайту
  • Особливості української аудиторії, поняття трендів
  • Особливості написання бізнес-плану

Робота з семантикою

  • Що таке семантичне ядро
  • Аналіз ключових запитів по тематиці, проєктам в інтернеті, словами і фразами
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту і соц. мереж, висновки
  • Формування та кластеризація семантичного ядра, його подальша доробка і розширення
  • Вивчення запитів клієнтів
  • Прогнозування списку запитів для подальшої роботи
  • Аналіз частотності і конкурентності запитів, розподіл на категорії
  • Виняток нецільових запитів
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner)
  • Семантичне проектування сторінок сайту, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок
  • SMM-просування під запити
  • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок
  • Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів
  • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів, а також LSI-слів

Основи створення сайтів

  • Що таке домен, хостинг, правила вибору
  • Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення
  • Кодування документа
  • Структура веб-документів
  • Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій
  • Робота з браузерами, поняття кросбраузерності верстки
  • Поняття CMS (систем управління сайтами)
  • Порівняльна характеристика основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta, Tilda)
  • Особливості складання ТЗ розробникам на доопрацювання CMS (реальні приклади)
  • Функціональність сайту і потреби аудиторії
  • Архітектура сайту, варіанти
  • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів
  • Ергономіка сайту
  • Аудит і оцінка зручності роботи з сайтом (юзабіліті-аудит) та технічний аудит сайту, способи і методика оцінки
  • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом
  • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення
  • Поширені помилки та їх наслідки
  • Вимоги до доступності ресурсу
  • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення
  • Проблеми пошуку інформації
  • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті
  • Типові помилки реалізації пошуку

Контент-маркетинг

  • Що таке контент, його види
  • Звідки брати контент, особливості оформлення контенту
  • Основні вимоги до кількості, структурі і якості контенту для пошукових систем
  • Формування контент-плану проєкту
  • Копірайтинг та рерайтинг
  • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота
  • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI)
  • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів
  • Методи "пожвавлення" і "олюднення" інофрм-контенту для сайтів і соціальних мереж, синонімізація
  • Поняття розмазування ключових слів
  • Унікальність контенту, використання програми Advego Plagiatus
  • Що не потрібно писати і як це може вплинути на ефективність просування
  • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів
  • Захист контенту від крадіжок
  • Ставлення пошукових систем до унікального контенту і плагіату
  • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах
  • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео
  • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego, textsale і miralinks
  • Особливості створення унікального фотоконтентом, робота з програмою Adobe Photoshop
  • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій
  • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube
  • Особливості складання ТЗ для дизайнерів

Внутрішня SEO-оптимізація

  • Фактори ранжирування від пошукових систем
  • Поняття внутрішньої оптимізації ресурсу
  • Робота з СЕО-тегами (мета-теги, заголовки, посилання, виділення, списки і т.д.)
  • Пошукова оптимізація, що робити і як
  • Усунення дублів, сміття і битого інформації, посилань і графіки
  • Поняття валідності коду
  • Робота з картою сайту для людей і роботів
  • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги
  • Вимоги до кількості та якості внутрішніх посилань
  • Штрафні тематичні санкції пошукових систем, визначення, лікування, обхід
  • Поняття семантичності верстки
  • Підтримка мікроформатів в семантичної розмітки Schema.org
  • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах
  • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights
  • Складання ТЗ програмісту

Посилальна зовнішня оптимізація (лінкбілдинг)

  • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань
  • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від "поганих сусідів", контекстні посилання, обмінні посилання
  • "Лінковке" сайтів
  • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними
  • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb
  • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи
  • Поняття орендних і вічних посилань
  • Робота з посилальними біржами
  • Правила якісної закупівлі посилань
  • Розподіл маси посилань на куповані ключі-запити
  • Параметри зовнішніх посилань; Основні фактори оцінки цінності посилання
  • Вибір і покупка посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань
  • Штрафні посилальні санкції пошукових систем, методи діагностики, лікування і виходу
  • Блогові, Статейное і постовое просування сайтів
  • Огляд роботи з біржами Sape, GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun
  • Огляд українських та зарубіжних посилальних бірж, рекомендації

SMM-просування (соціальні мережі і YouTube)

  • Особливості використання соціальних мереж в Україні
  • Пошук своєї соціальної мережі і цільової аудиторії
  • Формування бюджету і стратегій просування в різних соціальних мережах
  • Особливості SMM просування в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin
  • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах
  • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів
  • Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами, плагінами, додатками і компонентами з соціальних мереж
  • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics
  • Вимірювання показників ефективності SMM
  • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах
  • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті
  • Наявність кнопок "Поділитися"
  • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес
  • "Живі" соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі
  • Використання хештегів в постах
  • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах
  • Поняття Open Graph розмітки
  • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти
  • Активність користувачів в групі / публічній сторінці
  • Трафік і взаємодія користувачів на сайті і на соціальних платформах
  • Таргетована реклама в соціальних мережах, настройка рекламних компаній, робота з Ads Manager, поняття рекламного пікселя
  • Реклама сайту, груп, спільнот і постів
  • Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту і SMM
  • Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відкликання з соціальних мереж
  • Аналіз ефективності інвестицій в SMO
  • Особливості створення та ведення свого каналу на відеохостингу Youtube, додавання і опис контенту
  • Встановлення каналів, його оформлення, створення плей-листів, анотацій та підказок
  • Робота з менеджером відео і відео-аналітикою
  • Крауд-маркетинг в Youtube
  • Розміщення реклами, монетизація каналу

Контекстна реклама в Google Ads

  • Поняття PPC, оплата за клік
  • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії
  • Види контекстної реклами, можливі місця показу
  • Оцінка конкурентів по рекламної видачі
  • Структура рекламного аккаунта Google Ads, особливості створення та налаштування рекламних компаній, груп і оголошень
  • Варіанти оплати за клік і за покази
  • Приблизна вартість реклами
  • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення
  • Аналіз сезонності, вибір потрібних ключових слів (інструмент Google Keyword Tool), поняття типів відповідності ключових слів, стоп-слова
  • Як домогтися привабливості оголошень
  • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі
  • Орієнтування на мобільні пристрої
  • Особливості додавання динамічних, графічних, медійних і відео оголошень, робота з контекстно-медійними мережами (КМС)
  • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання контекстної реклами
  • Число показів і число переходів, що таке CTR
  • Налаштування ремаркетингу, робота з GTM
  • Звіти по рекламним компаніям
  • Особливості роботи і спілкування з агентствами контекстної реклами, приклади ТЗ
  • Банери і реклама на майданчиках
  • Банерообмінні мережі
  • Власні (внутрішні) банери
  • Push-технології доставки контенту
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads

Email-маркетинг, блоги і RSS-стрічки

  • Цілі email-маркетингу, види і категорії розсилок
  • Огляд можливостей сервісів популярних поштових розсилок MailChimp, GetResponse, Campaign Monitor, UniSender і eSputnik
  • Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соціальні мережі
  • Розробка стратегії стратегії email маркетингу і структури email листів
  • Ведення розсилки сайту
  • Частота ведення розсилки
  • Вивозили листів, тестування розсильних компаній
  • Несанкціоновані розсилки (спам)
  • Показники ефективності в email маркетингу
  • Робота з блогами, типи блогів
  • Етапи створення і ведення блогу і мікроблога
  • Механіки просування за допомогою геосервісів
  • Механізми і сценарії використання RSS
  • RSS канали; Агрегатори RSS каналів
  • Розсилка на дошки оголошень

Робота з аналітикою і статистикою

  • Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics, установка кодів відстеження на сайті
  • Зв'язування акаунтів Google Ads та Google Analytics
  • Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками
  • Основні звіти в Google Analytics
  • Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту і шляхів користувачів
  • Підрахунок числа контактів (онлайн-заявки)
  • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування
  • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту
  • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
  • Які запити принесли більшу прибуток?
  • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
  • Які розділи сайту найбільш популярні?
  • Яка частка мобільних відвідувачів?
  • Як працює реклама?
  • Робота з Google Tag Manager, формування груп ремаркетингу
  • Створення власних фільтрів, звітів і повідомлень в Google Analytics
  • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics

Особливості курсу

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять
  • Методичні матеріали
  • Пробне заняття
  • Сертифікат
  • Для підприємств і підприємців ціна +10%

Викладачі курсу

Грицай Іхтіандр

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Hashtag Academy
Формат
Offline
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 900 UAH за месяц
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
14.07.2025
Длительность
17 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Lemon School
Формат
Online
Начало обучения
05.05.2025
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
19 200 UAH за курс
Учебный центр
Onpage School
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
10 000 UAH за курс