Курс Директор з маркетингу
- Online
- Для опытных
- Digital Marketing
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 13 занятий |
Начало курса: | 18.09.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
На курсі "Директор з маркетингу" ми розкриємо роль маркдира на 360°: від аналізу макросередовища та нюансів бюджетування до стратегії ціноутворення та міжнародного маркетингу.
Програма курсу
Аналіз бізнес-середовища. Вибір цільового ринку та стратегії
- Аналізуємо макросередовище: PESTEL, VUCA vs BANI world frameworks тощо
- Як визначити потенціал бізнесу: frame of reference, суміжні та дотичні ринки
- Оцінювання конкурентного середовища та SWOT-аналіз
Як ефективно ставити бізнес-цілі та визначати endgame
- Бізнес-цілі, візія, місія: у чому різниця
- North Star, OKR та KPI: що це таке, особливості та відмінності
- Стратегічна навігація: формуємо бізнес-цілі та каскадуємо OKR для відділу маркетингу
- Як працювати з Shared OKR: маркетинг-продажі / маркетинг-розробка / маркетинг-supply тощо
Вибір маркетингової стратегії
- Як обрати стратегію, що відповідає бізнес-цілям, цільовому ринку та стадії розвитку продукту
- Визначаємо пріоритетні напрями діяльності компанії для реалізації обраної маркетингової стратегії
- Розбираємо кейси: strategy frameworks для FMCG та Delivery Service
- Каскадуємо маркетингову стратегію у щоденну операційну діяльність компанії та KPI різних відділів
- Як визначити, що обрана стратегія працює: принципи та метрики
Формуємо маркетинг-план
- Структура маркетинг-плану та варіанти його складових
- Види бюджетування: як обрати найкращий згідно з цілями компанії
- Як оцінити ефективність маркетингових активностей: CAC, CRC, ROI, ROMI
Бюджетування в маркетингу
- Що таке маркетинг-бюджет та яка його роль у структурі загального P&L-звіту компанії
- Розбираємо методи планування маркетинг-бюджету та фактори, що впливають на розмір маркетингових витрат
- Структура й складові маркетинг-бюджету та оптимальний розподіл витрат між його частинами
- Як відстежувати та контролювати маркетингові витрати + приклади темплейтів
Аудит бренду та сильна бренд-стратегія
- Як вивести бренд на новий рівень: Insight > Tension > Brand Promise/Benefit
- Розбираємобренд-аналітика 2.0: методи вимірювання успіху бренду за допомогою Brand Pyramid та Brand Health KPI
- BCG Matrix та інші приклади сегментації бренд-портфеля
Робота з продуктом та якісний користувацький досвід
- Аналізуємо потреби споживачів, драйвери та бар'єри ринку (Consumer Profile, User Journey, Drivers & Barriers, GTBD тощо)
- Аудит продуктового портфеля (ABC-аналіз / Pareto) та оцінювання якості сервісу
- Ключові етапи розробки інновацій: від ідеї до реалізації
- Product та A/B-тест як інструменти перевірки маркетингових та продуктових гіпотез
- Покращуємо досвід споживачів та підвищуємо лояльність: Net Promoter Score (NPS) та Share of Wallet (SOW)
Комунікація, що продає: стратегія та медіапланування
- Комунікаційна стратегія: ключове повідомлення, key visual та вибір каналів
- Як обирати й оцінювати канали комунікації для максимізації ROMI
- Варіанти медіастратегії (continuity or flight), складові медіаплану та медіааудит
Ціноутворення в дії: стратегії, price models, A/B-тестування
- Підходи до ціноутворення та price models
- Цінова еластичність та види цінового позиціювання
- Як обрати оптимальну стратегію ціноутворення
- A/B-тестування для аналізу сценаріїв зміни цін та їхнього впливу на прибутковість
Маркетинг інновацій, або як перетворити ідеї на прибуток
- Види інновацій у маркетингу: продукт, процес, комунікація
- 5 стадій інноваційного процесу: Generation, Screening, Concept Development and Testing, Product Development, Market Testing
- Від мозкових штурмів до хакатонів: гайд з розробки ефективних ідей
- Як оцінити привабливість інновацій та доступність їхньої реалізації + Побудова бізнес-кейсу для захисту
- Стратегічні інсайти: інноваційний розвиток та індустріалізація в бізнесі сьогодення. Приклади innovation project management tools (GOOSE, Gantt тощо)
- Стадія запуску та оцінювання успішності інновації
АІ в роботі маркетинг-директора
- AI для маркетолога: конкурент чи вірний помічник
- Як штучний інтелект може допомогти на кожному етапі воронки (на прикладі RACE Framework)
- Огляд AI-інструментів від персоналізації комунікації з клієнтом до побудови маркетинг-стратегії
- Написання контенту за допомогою AI: бути чи не бути? Інструменти для покращення контенту та впізнавання AI-generated контенту
- Ризики та мінуси використання AI
- Розбір кейсів: AI в маркетингу брендів
Формуємо проактивну маркетинг-команду
- Види структур маркетинг-команд (linear / horizontal / matrix) та можливі варіанти командної взаємодії (in-house / outsource / HQ / local)
- Підходи до розвитку команди та лідерства: effective hiring, різновиди фідбеку, performance review, engagement surveys
- Як маркдиру ефективно делегувати завдання та взаємодіяти з іншими підрозділами
- Лідерство та менеджмент маркетинг-проєктів
Міжнародний маркетинг: як вивести бізнес на нові ринки
- Принципи та алгоритм вибору закордонних ринків
- Особливості позиціювання на міжнародному ринку та варіанти роботи з маркетинг-міксом
- Техніки та інструменти маркетингових досліджень на нових ринках
Особливості курсу
- Фідбек від ментора курсу
- Домашні завдання з перевіркою
- Персональна консультація з викладачкою для найуспішніших студентів потоку
- Додаткові матеріали, які зберігаються назавжди
Викладачі курсу
- Наталя Савченко - Head of Marketing and Growth at Glovo Ukraine
- Крістіна Ніколаєва - Strategic Initiatives & AI Lead at One Philosophy
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
30.10.2025
Длительность
4 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
30 400 UAH за курс
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
24.11.2025
Длительность
17 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
DAN IT Education
Формат
Online
Начало обучения
28.10.2025
Длительность
5 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
5 500 UAH за месяц
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
03.02.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
English
Стоимость
46 000 UAH за курс