Курс Маркетинг-директор
- Online
- Для начинающих, Для опытных
- Digital Marketing
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 17 занятий |
Начало курса: | 24.11.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
У тебе буде 17 занять, аби перестати бути найманим працівником і перетворитися на лідера відділу та праву руку СЕО. Наприкінці курсу ти зрозумієш, як конвертувати ресурс команди в круті KPI та отримувати wow-результат від підрядників.
Програма курсу
Блок 1. Управління стратегією і тактикою маркетингу в епоху постдіджиталізації
Як зробити продукт доступним у роздріб та зрозумілим - у голові споживача
- Чому Coca Cola продається в кожному кіоску і випадково опиняється на столі перед вечіркою
- Як зробити бренд зрозумілим та доступним для споживача
Діджитал-трансформація. Як змінився маркетинг
- Як класичний 4P перетворюється на 4С і чому поділу на офлайн та діджитал більше не існує
- Омніканальність
- Домашнє завдання: трансформуй комплекс маркетингу на прикладі вашої компанії
Маркетингова стратегія і планування
Як будувати маркетинг-календарі, планувати задачі та управляти обмеженим бюджетом.
Управління драйверами росту бренду
- Імідж бренду vs перформанс: проблематика та співвідношення
- Оцифровка
- Колаби з різними брендами
- Кейси
Воркшоп + фідбек сесія
Комунікація в рекламі. Як нею управляти
- Інтегровані кампанії
- Роль креативу в комунікації
- Медіапланування
- Домашнє завдання: розроби інтегровану комунікацію на прикладі вхідних даних + розбери кейс
Воркшоп + фідбек сесія
Управління PR-комунікаціями
- Внутрішні комунікації
- Ейчар-бренд
Обговорення кейсу
- Створення маркетинг-комунікації
- Обговорюємо розбір кейсів
Блок 2. Робота з підрядниками
Робота з підрядниками
- Класифікація підрядників: як знаходити, відбирати та працювати з ними
- Пояснюємо бізнес-задачі простими словами
- Домашнє завдання: склади бриф для креативної агенції, підготуйся до зустрічі
Практикум із креативними агенствами
Розділяємось на команди та брифуємо креативні агенції.
Практикум із креативними агентствами 2.0
Розділяємось на команди та брифуємо креативні агенції.
Блок 3. Управління маркетингом
Робота з маркетинговими метриками
- Види метрик
- Підбираємо індивідуальний збалансований набір метрик
- Організація роботи з дашбордами
- Домашнє завдання:
- Розроби систему маркетинг-метрик для свого бізнесу
- Проаналізуй метрики рекламної кампанії та склади план коректувань
Про що мовчать на інших курсах з маркетингу
- Робота з тендерним комітетом
- Співбесіда та наймання співробітників
- Система KPI для команди - робимо її реалістичною й ефективною
- Домашнє завдання: розроби заявку на тендер
Воркшоп + фідбек сесія
Блок 4. Майндсет маркетинг-лідера
Мобілізуй свого керівника та колег
- Доносимо цінність роботи маркетинг-відділу до свого керівника і колег по горизонталі
- Формуємо команду
- Оцінюємо окупність її роботи
- Будуємо комунікацію з комерційним департаментом
- Працюємо з показниками та даними, важливими для суміжних відділів
- Домашнє завдання:
- 1 частина: аргументуй розширення штату команди під нові задачі
- 2 частина: підготуй презентацію нової маркетинг-ініціативи для колег за вхідними даними
Збери команду та себе
- Доносимо цінність роботи маркетинг-відділу своїм підлеглим і мобілізуємо себе як маркетинг-лідера
- Різниця в підходах між ієрархією "керівник-керівники" та "керівник-спеціалісти"
- Делегування всередині маркетинг-команд
- Робота з творчими професіями
- Як маркетологу стати лідером
Після курсу ти:
- Розробляєш медіаплани, плани комунікацій та систему маркетинг-метрик для свого проєкту
- Запускаєш, керуєш і аналізуєш результати інтегрованих та 360-кампаній
- Складаєш бриф для креативної агенції зрозумілою мовою з урахуванням бізнес-задач
- Доносиш цінність роботи свого відділу до керівника та колег по горизонталі
- Мотивуєш команду і створюєш робочу систему KPI
- Розвиваєш майндсет маркетинг-лідера і використовуєш його на благо команди
Викладачі курсу
Вова Соболев - Маркетинг директор в Ковальська
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.