Курс Facebook + Instagram

  • Online
  • Для начинающих
  • Targeting / PPC
Образовательный центр: Atom
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:10 недель
Начало курса:Любой момент
Стоимость обучения:Уточняйте

Ви навчаєтесь маркетингу, трафіку та налаштуванню реклами Fb Ads у лідерів ринку та отримуєте затребувану та високооплачувану професію

Програма курсу

Модуль 1. Основи маркетингу. Введення в професію

Заняття 1. Введення в програму та маркетинг

  • Soft: Правила/структура навчальної програми та постановка цілей
  • Hard: Введення в маркетинг

Результат заняття:

  • Є розуміння основних завдань digital-маркетолога. Отримали чек-лист основних термінів
  • Переваги та відмінності професії
  • Необхідні для роботи hard skills та soft skills і як їх розвивати
  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розкрита структура та результат навчання (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Сформована ціль, точка А, точка Б та артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)

Заняття 2. Команда та Soft skills. Маркетинг воронки та продуктова лінійка

  • Soft: Командна робота та рейтинг. Тренування лідерства. Звіт. Чищення шуму. Тренування креативності
  • Hard: Воронки - що це і про що це? Етапи воронок. Продуктова лінійка

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке воронка і які бувають її етапи
  • Навчились створювати продуктові лінійки
  • Створили власну воронку та продуктову лінійку таргетолога
  • Сформували команду з 3 студентів та обрати тім-ліда (тренування відповідальності та лідерських навичок). Навчились створювати продуктові лінійки
  • Почали писати звіти з роботи за день
  • Очистили фізичний та психологічний простір від шуму

Заняття 3. Емпатія та основи психології. Цільова аудиторія

  • Soft: Основи психологія та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання
  • Hard: Цільова аудиторія(ЦА): види аудиторії, сегментація, біль і вигоди. Аналіз конкурентів. Портрет клієнта. Створення рекламних повідомлень за експрес-методом

Результат заняття:

  • Навчилися виділяти біль та вигоди аудиторії
  • Опанували сегментацію за принципом 5W
  • Аналізуєте клієнтів та конкурентів, створюєте портрет клієнта
  • Сегментуєте аудиторію та сворюєте рекламні СМС за експрес-методом
  • Отримали корисні матеріали для роботи: чек-листи та сервіси
  • Навчилися емпатичному слуханню
  • Починаєте дивитись на ЦА з використанням емпатії та перестановки ролей.
  • Навчилися розділяти мотиви та тригери аудиторії
  • Вивчення книги Марка Гоулстона "Я чую вас наскрізь" (протягом всієї програми)

Заняття 4. Енергія та мотивація Ч1. PQ. Позиціонування та оффер

  • Soft: Мотивація. Енергія та її види. Фізична енергія (PQ)
  • Hard: Позиціювання та принципи його розробки. Офер та Унікальна Торгова Пропозиція. Приклади оферу для конкретних продуктів та сегментів

Результат заняття:

  • Визначили своє позиціонування як таргетолога - хто ви, для кого ви, що пропонуєте і чим краще за конкурентів.
  • Створили по 2-3 різні варіації оферів (унікальних пропозицій) своїх послуг фахівця Facebook+Instagram під різні продукти - під лід-магніт, під продукт стартер, під основний продукт.
  • Отримали додаткові сервіси для створення УТП
  • Розклали мотивацію на "від", "до", "шлях", "результат"
  • Опанували принципи підтримання та примноження фізичної енергії
  • Закріпили дисципліну, підтримку команди, лідерство

Заняття 5. Енергія Ч2. IQ. Декомпозиція. Свої цілі та цілі замовників

  • Soft: IQ. Інтелект і енергія. Чистка: шум, зобов'язання, оточення, думки
  • Hard: Декомпозиція: що це та як використовувати. Етапи декомпозиції. Декомпозиція на прикладах

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке декомпозиція, які її етапи, і навіщо вона таргетологу
  • Створили декомпозицію для себе(як таргетолога) та для двох будь-яких ніш на вибір
  • Винесли шум з голови в таск-менеджер; склали список незавершених справ, боргів та зобов'язань. І після план їх реалізації чи видалення
  • Оточення: виключили на час "забираюче" оточення, замінили на "заповнююче". (+2 зустрічі з новими людьми)
  • Виписали 3 ключові позитивні переконання, які тренуватимете до кінця освітньої програми

Заняття 6. Цифри в маркетингу. Ключові фокус-метрики

  • Soft: Розділ "Mindfulness": для чого? Ціль, синергія, мотивація, натхнення
  • Hard: Ключове завдання маркетолога. Метрики ROMI, ROI, ROAS. Метрики CTR, CV%, CPA, CAC. Приклад розрахунку метрик для аналізу рентабельності інвестицій у рекламу. Принципи обговорення цифр у маркетингу з клієнтом

Результат заняття:

  • Згадали ключові задачі маркетолога
  • Розібрали основні метрики у маркетингу: ROMI, ROI, ROAS, CAC, CTR, CV. Як і коли використовувати?
  • Розібрали на прикладі, як рахувати метрики та аналізувати рентабельність інвестицій у рекламу
  • Зробили розрахунок показників ROMI, CAC у декомпозиціях, створених раніше
  • Поставили ціль за принципом SMART
  • Синергували свої життєві результати з цілями на навчання (Локальна мета навчання впливає на ваші глобальні цілі).
  • Розклали цілі за принципом правильної
  • Організували чистку простору. Обрали та "заякорили" 2+ стани

Модуль 2. Кабінет Facebook. Цілі рекламних кампаній

Заняття 7. Старт та знайомство з платформою Facebook

Hard: Акаунт Facebook та Instagram. Бізнес-сторінка Facebook: оформлення. Бізнес-менеджер: структура. Кабінет Facebook Ads. Базові налаштування та підготовка до реклами. Прогрів акаунту

Результат заняття:

  • Створили та оформили бізнес-сторінки в Facebook та Instagram
  • Створили рекламний кабінет, прив'язали карту
  • Прогріли рекламний акаунт
  • Отримали додатково практичне годинне заняття, де детально пройшли всі кроки: від Бізнес-сторінки до рекламного акаунту

Заняття 8-1. Кампанії та цілі рекламних кампаній

Hard: Огляд рекламного облікового запису та структури рекламних кампаній. Цілі РК: види та вибір. Воронка в розрізі Facebook Ads

Результат заняття:

  • Ознайомились з рекламним кабінетом та цілями рекламних кампаній
  • Навчились обирати коректні цілі РК під кожен випадок

Заняття 8-2. Особиста ефективність

Soft: Особиста ефективність. Секрет ефективності. Система GTD. Робота із таск-менеджером. Календар та щоденні правила

Результат заняття:

  • Навчились "розвантажувати" свідомість з використанням системи GTD
  • Ввели в рутину використання таск-менеджеру
  • Почали працювати за принципом 1-єї пріоритетної задачі

Заняття 8-3 (Додатково). Точність до деталей та проєктування рекламних оголошень

  • Soft: Розвиток точності та підходу до деталей
  • Hard: Групи оголошень Facebook. Сегментація, базовий та детальний таргетинг, плейсмент, бюджетування, проектування кампаній

Результат заняття:

  • Розвили точність до кожної важливої задачі (принцип: як одна задача, так і все життя)
  • Спостерігаєте за оточенням та берете на озброєння ті принципи роботи, що відкликаються вам
  • Опанували ефективну структуру рекламної кампанії
  • Знаходите сегменти та плейсмент під кожен випадок
  • Коректно виставляєте та плануєте бюджети РК
  • Створили 3 РК з різними цілями та нішами

Mindfulness: EQ (розвиток емоційного інтелекту)

Soft: Емоційна компетентність. Вербальна та невербальна комунікація. Стратегії розвитку емоційного інтелекту

Результат заняття:

  • Навчились ідентифікувати та вербалізувати свої емоції, розпізнавати почуття іншої людини
  • Розумієте функцію своєї емоції та потребу, яка стоїть за нею
  • Вибираєте найбільш екологічну та відповідну ситуації поведінку, виходячи з потреб
  • Написали список того, що приносить задоволення і реалізуєте хоча б 1 пункт із цього списку щодня

Модуль 3. Перша рекламна кампанія.

Заняття 9-1. Групи оголошень. Налаштування реклами на конверсію

Hard: Огляд налаштувань кабінету під час створення груп оголошень. Рекомендації. Детальний таргет, налаштування реклами з урахуванням геолокації. Оптимізація груп оголошень. Сегментація та розподіл рекламного бюджету

Результат заняття:

  • Розібралися зі структурою груп оголошень та плейсментами
  • Навчилися налаштовувати детальний таргет
  • Розібрали всі види оптимізації груп оголошень
  • Навчилися грамотно розподіляти бюджет
  • Створили/удосконалили в рекламному кабінеті 3 РК. Всередині кожної створили 2-3 групи оголошень (на різні цільові сегменти)

Заняття 9-2. Креативність. Фундамент

  • Soft: Креативність: що це та як розвивати? Методи покращення креативності
  • Hard: Структура рекламного оголошення. Рекламний копірайтінг. Креативи: створення, формати, база підрядників. Запуск першої рекламної кампанії. Постановка ТЗ підряднику

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати креативні рішення оточуючих
  • Отримали та використовуєте на практиці фішки для збільшення креативу в візуалі/текстах
  • Почали опрацювання книги "Пиши, скорочуй". (Максим Ільяхов та Людмила Саричева) та використовуєте методи
  • Знайшли 3-4 джерела нових ідей
  • Якісно створюєте рекламні оголошення та ефективні креативи
  • Здатні написати продающий текст за допомогою технік 4U/AIDA
  • Вмієте ставити точне ТЗ підряднику та оцінювати його
  • Підготували власні рекламні кампанії до запуску. Як результат: створено 1+ кампанія, 2+ групи оголошень, 2+ рекламні оголошення

Заняття 10-1. Оголошення та текст

Hard: Структура рекламного оголошення. Створення тексту рекламного оголошення - AIDA

Результат заняття:

  • Розібралися зі структурою рекламного оголошення
  • Написали текст рекламного оголошення

Заняття 10-2. Візуал із Анною Блум та копірайт із Сергієм Хорунжим

Hard: Практикум: Створення креативу під конкретну аудиторію. Концепція створення (визначення настрою, стилістика). Створення креативу. Тест креативу. Копірайт: 5 кроків

Результат заняття:

  • Навчились створювати якісний креатив покроково та тестувати його на аудиторії
  • Зробили розбивку ключових подій і новин фондового ринку
  • Написали текст, що продає, за 5-ма кроками: турбота про читача, стоп-слова, сила дії, перевантаження, книга
  • Опрацювали книгу "Пиши, скорочуй". (Максим Ільяхов та Людмила Саричева) та використовуєте методи

Іспит 1.0

Hard: Підготували до запуску кампаній, що пройшли перевірку. 11 пунктів перевірки налаштованої РК

Результат заняття:

  • Сформували рекламну кампанію та надіслали на перевірку кураторам
  • Отримали 11 пунктів, за якими можна перевіряти будь-яку РК на ефективність
  • Після перевірки екзаменаційної роботи куратором та допуску - запустили рекламну кампанію

Заняття 11. Роман Собко. Креативи (Додатково: Віталій Вальков. Заняття з рекламних креативів)

Hard: Тренди у поведінці клієнтів, які впливають на ефективність реклами. 7 триггерів у рекламному оголошенні. Розбір ефективних та неефективних креативів. Вибір підрядників (дизайнерів, копірайтерів). Помилки у креативах. Фішки у роботі

Результат заняття:

  • Дізнались про тренди поведінки клієнтів та структуру креативу
  • Отримали приклади розбору креативів під кожну нішу та корисні сервіси і посилання для роботи
  • Побачили основні помилки та міфи у створенні крео

Заняття 12. Відео-розбір рекламних кампаній та воронок. MIndfulness: Майстерність

  • Soft: Майстерність: життя і робота. Що відрізняє профі від новачка. Як дійти до значних результатів?
  • Hard: Практичний розбір рекламних кампаній від Вадима Короленка та Сергія Хорунжого

Результат заняття:

  • Зрозуміли, що таке майстерність у житті і роботі
  • Опанували принципи високого мистецтва
  • Отримали методи покращення мастерності в роботі та житті
  • Оцінили на практиці кейси ефективних/неефективник рекламних кампаній
  • Допрацювали налаштування вашої рекламної кампанії, враховуючи всі редагування та рекомендації з онлайн-розбору

Михайло Хитряк: Пошук замовників та упаковка себе як фахівця

Hard: Топ-3 безкоштовні способи залучення клієнтів. Пошук замовників через рекламні кампанії Упаковка себе як фахівця: ціни та відбудова від конкурентів

Результат заняття:

  • Розібрали ТОП 3 безкоштовних способи отримання клієнтів
  • Навчилися створювати рекламні кампанії для отримання клієнтів на таргет
  • Розібралися з ціноутворенням послуг з таргету (від чого воно залежить), з нішуванням. Знайшли свою нішу для роботи

Модуль 4. Продажі та переговори

Заняття 13. Огляд модуля

  • Soft: Знання причин купівлі продуктів і послуг. Вміння упакувати себе і свої послуги
  • Hard: Знайомство з викладачем та огляд модуля з продажу: ключові точки

Заняття 13-1. Як влаштований діджитал ринок

Hard: Як влаштований діджитал ринок. Вартість послуг на таргетовану рекламу. Типи гравців digital-ринку

Результат заняття:

  • Маєте графік розвитку ціноутворенння на послуги з таргету за 5 років
  • Вивчили типи гравців на ринку та з ким ви конкуруєте
  • Знайшли та проаналізували work.ua, olx, запити на біржах фрілансу та чати в Телеграмі, де шукають фахівців-таргетологів: кількість оголошень, пропонована ціна, типи ніш

Заняття 13-2. Причини покупки вашого продукту. Створення особистого бренду в Instagram

Hard: 8 основних причин вибору спеціаліста: розбір. Особистий бренд в Instagram: 5 кроків та правила роботи

Результат заняття:

  • Проаналізували себе як фахівця - визначили сильні сторони для привернення уваги клієнтів
  • Створили та упакували свою сторінку таргетолога в Instagram. Отримали 5 принципів упаковки

Заняття 14-1. Воронка продажу digital-послуг

Hard: Воронки продажів таргетолога. 8 етапів закриття клієнта: розбір. Цінність

Результат заняття:

  • Вивчили воронку продажу digital-послуг та покращили свою з урахуванням рекомендацій
  • Пройшли 8 етапів комунікації з потенційним клієнтом: від знайомства до оплати послуг

Заняття 14-2. (SOFT) Холодні продажі

Hard: Формування бази. Створення оффера. Продзвон бази, призначення зустрічі. Надсилання кейсів + дотиск на зустріч. Зустріч. Дотиск, закриття

Результат заняття:

  • Сформували свою базу у 15+ контактів
  • Склали простий скрипт для холодного дзвінка з пропозицією послуг та підготували матеріал з описом кейсів
  • Зробили 3 дзвінки по скрипту, доповнили скрипт та матеріал з описом кейсів
  • Обдзвонили свою базу, розіслали кейси та призначили наступний дзвінок 10+ людям

Додаткове заняття "Низьковисячі фрукти"

Hard: Низьковисячі фрукти та їх види. Сторітел. Аналітика та ключові показники. Базова оптимізація результатів

Результат заняття:

  • Отримали види низьковисячих лідів. Згенерували собі 5+ лідів з низьковисячих
  • Написали сторітелінг
  • Відвідали 2+ оффлайн/онлайн заходи до кінця програми

Заняття 15-1. Теплі продажі

Hard: Як продавати за технікою "СПІН-продажу". 5 етапів у теплих продажах

Результат заняття:

  • Пропрацювали 5 етапів продажу
  • Отримали додатково приклади зустрічей та дзвінків з клієнтами
  • Використовуєте набуті навички на практиці

Заняття 15-2. Обробка заперечень

Hard: Типи заперечень. Схема обробки заперечень. Обробка очевидних заперечень. Обробка прихованих заперечень. Обробка експертних заперечень

Результат заняття:

  • Дізналися про типи заперечень та методи обробки в кожному з типів
  • Поспілкувались із клієнтами та склали список заперечень, які трапляються в особистій практиці
  • Сформували особисті способи роботи із запереченнями та спробували їх на практиці

(Додатково) Впевненість в собі. Продаж, скрипт, підхід, домовленості

  • Soft: Впевненість у собі. Драбина росту
  • Hard: Продаж. Підхід, домовленості. Оффер. Фішки отримання оплат. Презентація додаткових матеріалів

Результат заняття:

  • Отримали способи ментального переконання себе у професійності
  • Опанували принцип "успішна комунікація=впевненість в собі"
  • Навчились прописувати план розмови перед кожним дзвінком
  • Отримали ТОП-7 відповідей на питання клієнта
  • Закрили першого клієнта на вигідних для вас умовах

Заняття 16-1. Воркшоп запуску з 0 до результату. Повторення пройденого

Hard: Експрес-створення воронки та запуск рекламної кампанії з нуля на практиці. Аналіз вже готової воронки для онлайн-школи

Результат заняття:

  • Повторили всі етапи рекламної кампанії: від воронки до запуску
  • Отримали 1+ оплату

Заняття 16-2. Олександр Мухін: тренди у продажах

Hard: Тренди у продажу digital-послуг. Етапи продажів digital-послуг. Лайфхаки продажу

Результат заняття:

  • Отримали список методик для комунікації
  • Повторили знання з етапів продажу
  • Використовуєте набуті навички на практиці

Mindfulness. Комунікація, залучення

Soft: Види та правила комунікації. Що таке комунікація? Як конструктивно комунікувати з людьми – залучення. Схема залучення. Прояснення та калібрування мети. Прояснення цілей оточення. Зворотній зв'язок людини. Розгорнута схема залучення

Результат заняття:

  • Дізналися, що таке цінності людини, як їх посилити та що таке заклик до дії
  • Навчилися працювати із запереченнями на психологічному рівні
  • Опрацювали помилки в комунікації

Модуль 5. Фішки Facebook. Заглиблення. Аналітика

Заняття 17. Піксель, ретаргетинг, модель атрибуції, lookalike, налаштування конверсії

Hard: Цілі пікселя Facebook. Встановлення та налаштування пікселя. Установка Pixel Helper. Конверсійні події та тестування. Моделі ретаргетингу, динамічний ретаргетинг. Індивідуалізовані аудиторії. LAL. Модель атрибуції

Результат заняття:

  • Створили та налаштували піксель Facebook та конверсійну подію (за відеоуроком або інструкцією)
  • Створили ретаргетинг базу через "аудиторії"
  • Зареєструвалися в Tilda, встановили піксель, створили конверсійну подію та протестували

(Додатково) 17-2. Фрактал та робота "в довгу". Піксель, аудиторії, ретаргетинг, lookalike (повторення)

  • Soft: Принципи фракталу в роботі та житті. Робота "в довгу"(довготривалі результати без вигорання)
  • Hard: Закріплення матеріалу: Піксель Facebook. Налаштування конверсійної події для РК конверсії. Індивідуалізовані аудиторії. Ретаргетинг та lookalike.

Результат заняття:

  • Опанували принцип фракталу - приросту результату в роботі. Число Фібоначі для таргетолога
  • Проаналізували рівень особистого вкладу в розвиток
  • Гра в довгу: знаєте принцип 10 000 годин, орієнтуєтесь на глобальні цілі та локальні дії
  • В результаті - працюєте впевнено, з поступовим(але постійним) ростом
  • Повторили матеріал попереднього заняття - закріпили на практиці.

Заняття 18. Адаптивність. Аналіз проблем та оптимізація, СВО

  • Soft: Цілепокладання. Ціна слова. SMART та коригування мети
  • Hard: Оптимізація рекламних кампаній. Види оптимізацій: на рівні цілей рекламних кампаній, на рівні бюджетів рекламної кампанії - CBО. Оптимізація ставок на рівні кампаній

Результат заняття:

  • Скорегували свою мету за принципом SMART
  • Поставили ціну свого слова та опанували принципи цілепокладання
  • Розумієте важливість та основні принципи оптимізації
  • Провели оптимізацію своїх рекламних кампаній чи кампаній вашого замовника

Заняття 19. Масштабування рекламної кампанії

Hard: Аудит ТОП-10 помилок. На що звертати увагу в рекламному кабінеті – показники. Що коригувати, чому і коли (виходячи із показників). Таблиця аналітики для себе та клієнтів. Google Analytics

Результат заняття:

  • Пройшли за всіма важливими показниками у своїй рекламній кампанії, виходячи з матеріалу заняття
  • Створили таблицю для ведення власної аналітики та аналітики замовників

Заняття 20. Блокування Facebook. Аккаунти, причини блокування, обходи, фармінг

Hard: Бани: види. Траст і тіньовий бан. Тонкощі роботи з Facebook. Блокування 4 рівня. Спілкування із підтримкою. Фарм/купівля акаунтів. Швидкий спосіб купівлі та запуску після повного бана. Бонуси

Результат заняття:

  • Готові до всіх видів блокувань - маєте покроковий план виходу
  • Створили додаткові акаунти та почали прогрів
  • Отримали принципи спілкування з підтримкою Facebook для швидшого розблокування

Масштабування зв'язок 2.0 (Інтегровано з Affiliate Marketing)

Hard: Масштабування: навіщо та коли? Способи масштабування. Бюджет. Як уникнути бана при масштабуванні? Масштабування акаунтами. Утримання ROI на обсязі

Результат заняття:

  • Зробили масштабування зв'язки за позитивних результатів рекламної кампанії
  • Зловили дешевий аукціон
  • Вийшли в плюс на дублі
  • Вмієте стежити за оптимізацією та коригувати її

Автоправила. Шаблони РК. FBtool (Інтегровано з Affiliate Marketing)

Hard: Автоправила. Готові шаблони РК. Можливості FBtool. Корисні матеріали та посилання

Результат заняття:

  • Вмієте налаштувати автоправила
  • Розумієте, як експортувати/імпортувати шаблон РК в таблицю EXCEL
  • Зареєструвалися у FBtool. Занесли свої облікові записи в сервіс. Навчилися через FBtool прив'язувати карту до рекламного кабінету, передавати ЛРК авторегов на мамку, передавати адмін-права фанпейдж з авторега на мамку
  • Налаштували власні 3 автоправила

Модуль 6. Масштабування. LTV. Підсумки

Заняття 21. Великі чеки. LTV. Ведення клієнтів у довгу

Hard: Великі чеки. LTV клієнта. Що важливо у веденні клієнтів? На чому фокусуватись? Рекомендації щодо ведення клієнтів. Основні причини відмови клієнта від ваших послуг

Результат заняття:

  • Визначили фішки із запропонованих на занятті для ведення та LTV клієнта
  • Розробили кілька (2-3) своїх фішок, які ви впроваджуєте для своїх замовників, щоб вони були задоволені вами і ви співпрацювали роками

Заняття 22. Шляхи масштабування. Фінал. Рефлексія, підсумки

  • Soft: Рефлексія. Відпочинок (заточування навичок). Шлях далі
  • Hard: Масштабування навичок. Варіанти? Шляхи розвитку: фрілансер, підприємець, арбітражник. Фіксація прибутку та Д/З. Підсумковий іспит та випускний

Результат заняття:

  • Провели рефлексію у 4 кроки
  • Запланували відпочинок та свій артефакт
  • Здали фінальний екзамен програми - кейс
  • Обрали свій шлях масштабування
  • Поставили нову мету

Заняття 23. Арбітраж. Вертикалі, партнерки, зв'язки, перший налив (Додатково: Віталій Стеценко. З таргетолога в арбітражника)

Hard: Введення до арбітражу трафіку. Що таке арбітраж? Рекламодавець. Партнерська мережа (CPA). Арбітражник. "3 слони", на яких тримається арбітраж

Результат заняття:

  • Зареєструвалися в мінімум 3-х CPA мережах
  • Знайшли мінімум 3 партнерські програми
  • Відібрали 3 офери для наливу

Додаткове заняття: Старт в арбітражі трафіку. Кроки та способи

Hard: Загальні 5 кроків старту в арбітражі. Три основні способи старту в арбітражі: в холодну, за лід для підприємців через пошук зв'язок

Результат заняття:

  • Отримали базу для старту в арбітражі
  • Знайшли 3 потенційні зв'язки за трьома кроками з заняття

Upwork

Заняття 1. Знайомство із платформою Upwork

Hard: Програма навчання. Помилки про UPWORK. Знайомство з UPWORK та показники профілю - JSS

Результат заняття:

  • Визначили план навчання
  • Дізналися, що таке Upwork та які існують особливості цієї пратформи
  • Визначили ключові показники платформи
  • Створили власний акаунт на Upwork, познайомились з платформою та принципами її роботи

Заняття 2. Створюємо обліковий запис і заповнюємо профіль

  • Hard: Інтерфейс UPWORK. Заповнюємо профайл. Робота з кейсами
  • Soft: Дисципліна

Результат заняття:

  • Визначили, як бути дисціплінованим
  • Визначили, які особливості інтерфейсу платформи
  • Пропрацювали страхи та упередження
  • Визначили, як правильно заповнювати профайл
  • Провели роботу з кейсами, дізналися, як створили віртуальний кейс

Бонус: реєстрація на Payoneer

Hard: Система виведення коштів Payoneer. Правила реєстрації облікового запису. Процедура реєстрації (як створювати обліковий запис)

Результат заняття:

  • Навчилися працювати з Payoneer
  • Зрозуміли, як створили обліковий запис
  • Зареєструвалися на Payoneer

Заняття 3. Створюємо cover letter для Upwork

  • Hard: Що таке cover letter? Що важливо у cover letter? Блоки побудови листа. Як зібрати приклади cover letter?
  • Soft: Комунікація

Результат заняття:

  • Пропрацювали навички комунікації
  • Визначили, що таке cover letter
  • Визначили важливі моменти в cover letter
  • Орієнтуємося в блоках побудови листа та вміємо збирати приклади cover letter

Сесія Q&A

Hard: Відповіді на запитання. Відео-демонстрація: створення клієнтського облікового запису на Upwork. Відповіді на запитання та спілкування

Заняття 4. Принцип пошуку клієнта на Upwork

Hard: Підготовка до роботи з пошуку клієнтів. Робота з інструментом пошуку UPWORK. Ведення обліку роботи на UPWORK

Результат заняття:

  • Визначили, як підготувати свій обліковий запис для пошуку перших клієнтів
  • Навчилися працювати з інструментом пошуку
  • Знаємо, як вести облік роботи на платформі

Заняття 5. Перевірка потенційних роботодавців Upwork

  • Hard: Критерії гарного роботодавця. Як виявити у гарних вакансіях порожні обіцянки роботи. Принцип аналізу вакансії
  • Soft: Уважність та критичний аналіз

Результат заняття:

  • Пропрацювали власну уважність, навчилися її тренувати
  • Вміємо критично аналізувати ситуацію
  • Навчилися визначати нормальні/порожні вакансії
  • Розуміємо за якими критеріями аналізувати роботодавців
  • Навчилися аналізувати вакансії

Заняття 6. Форми оплати праці: погодинка або фікс прайс (майлстоуни)

  • Hard: Тип оплати hourly rate (погодинка). Тип оплати fix rate (оплата за проект). Вибір типу оплати Вашої роботи
  • Soft: Переговори з роботодавцем: методи взаємодії

Результат заняття:

  • Визначили, яким чином комунікувати з работодавцем
  • Визначили, які існують види оплати
  • Вміємо самостійно визначати вид оплати під кожний випадок

Бонус: Фінансове планування фрілансера

  • Hard: Декомпозиція у фін.плануванні у фрілансера. Як рахувати прибутковість діяльності. Категорії витрат. Загальна система
  • Soft: Переговори з роботодавцем: методи взаємодії

Результат заняття:

  • Визначили, яким чином комунікувати з работодавцем
  • Визначили, яким чином фрілансеру планувати власний прибуток
  • Навчилися рахувати прибутковість та працювати з категорією витрат
  • Вміємо вести облік фінансів

Сесія Q&A 2

  • Hard: Шкода від "демпінгу цін" для фрілансера. Як додавати нестандартні сертифікати на Upwork. Як обговорювати питання безпеки даних клієнтів та відповідальності фрілансера. Особливості менталітету західних замовників. Повернення грошей замовникам на Upwork та інші особливості оплати
  • Soft: Секрети роботи з "відкладенням на потім". Робота з тривогою та страхами в умовах війни. Де шукати оточення, яке заробляє більше

Результат заняття:

  • Вміємо організовувати власний час та робити роботу вчасно
  • Визначили, як працювати в умовах війни та пропрацювали власні страхи
  • Розуміємо вплив оточення на нас та нашу свідомість
  • Навчилися формувати ціну на власну роботу
  • Вміємо комунікувати з клієнтами, обговорювати робочі стосунки
  • Розуміємо особливості менталітету західних замовників, вміємо адаптуватися
  • Визначили, як працювати з фінансами

Заняття 7. Контракти та % комісія Upwork

Hard: Контракт на Upwork. Рівень Комісій Upwork та від чого це залежить

Результат заняття:

  • Визначили, як виглядає контракт для співпраці на платформі: його особливості та нюанси
  • Знаємо про фінансові особливості роботи платформи, вміємо адаптуватися

Заняття 8. Методи виведення зароблених коштів

Hard: Перший етап: виведення коштів з UpWork. Другий етап: виведення коштів на особисту картку

Результат заняття:

  • Навчилися виводити кошти з платформи на особистий рахунок.

Сесія Q&A 3

  • Hard: Ключова навичка фрілансера - пошук інформації. Підтримка та кооперація в чаті: можливості програми. Для кого підходить Upwork. Нюанси підключення карток до облікових записів. Тривалість програми та доступ до матеріалів
  • Soft: Чому страшно писати роботодавцю і чому цей страх - ілюзія. 2 основні причини затримок у проходженні програми.

Результат заняття:

  • Вміємо працювати з власними страхами
  • Навчилися самостійно шукати інформацію відповідно запиту
  • Розуміємо правила комунікації в чаті, розуміємо можливості та переваги
  • Визначили, для кого підходить ця платформа, зробили висновки
  • Знаємо про нюанси підключення банківських карток
  • Ознайомлені з інформацією про тривалість навчання та доступу до навчальних матеріалів

Особливості курсу

  • Доступ до будь-якого заняття та усіх матеріалів програми 24/7
  • Доступ до здачі домашніх завдань
  • Доступ до підтримки та кураторів
  • Доступ до рейтингу найкращих учасників та місця серед них

Викладачі курсу

  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії Atom
  • Михайло Хитряк - 7 років у маркетингу
  • Єгор Ставицький - Експерт в сірих нішах та блокуваннях
  • Роман Собко - Керівник PPC-відділу у Mgid
  • Євген Пушенко - Top Rated
  • Олена Бадовська - CMO в EnglishDom
  • Віталій Вальков - Бренд-маркетолог, підприємець
  • Вадим Короленко - Засновник маркетинг-агентства
  • Анна Байбуз - SMM-спеціаліст в Atom
  • Володимир Ясинський - Керівник відділу продажів у Sitniks
  • Олександр Мухін - Бізнес тренер
  • Віталій Стеценко - Засновник RichAdvert
  • Антон Панченко - Соло-арбітражник
  • Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
  • Софія 1WIN - Вебмайстер
  • Ольга Журба - Психолог-практик
  • Анна Блум - Фотограф, відеограф, дизайнер
  • Ніка Медісан - Модельєр, блогер, фотограф

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Source IT
Формат
Online
Начало обучения
25.10.2025
Длительность
1 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
4 000 UAH за курс
Учебный центр
IT STEP Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 недель
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
4 900 UAH за курс
Учебный центр
Учебный центр «Данко»
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
2 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте