Курс Google Analytics 4: ефективна робота з даними

  • Online
  • Для начинающих
  • Marketing Analyst / Web Analyst
Образовательный центр: WebPromoExperts
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:2 месяцев
Начало курса:01.10.2025
Стоимость обучения:9 800 UAH за курс

Навчитеся ефективно використовувати GA-4 для грамотної аналітики своїх проєктів. Отримаєте чіткий план: від встановлення GA-4 до глибокого розуміння всіх функцій. Зможете формувати проєктну звітність за допомогою Google Analytics 4.

Програма курсу

Аналітика в сучасному бізнесі: інструмент впровадження воронки продажів та забезпечення успішності підприємства

  • Основні види perfomance marketing
  • Воронка продажів як ключовий інструмент управління продажами: види та її складові
  • Важливість аналітики у сучасному маркетингу
  • Життєвий цикл продукту: LCA

Google Analytics 4: розбір відмінностей від Universal

  • Аналіз відмінностей GA-4 і Universal Analytics
  • Пошук звичних звіті у GA-4
  • Практичний огляд роботи GA-4

Налаштування GA4. Робота з GTM

  • Встановлення та налаштування GA4: кроки та рекомендації
  • Інтеграція GA4 через GTM: налаштування та користувацький досвід
  • Переваги та обмеження використання тег-менеджерів з GA4
  • Основні елементи інтерфейсу та меню адміністратора GA4

Особливості роботи з фільтрами та навички використання спостереження в GA4

  • Важливість використання фільтрів у GA4
  • Робота з функцією машинного навчання Спостереження Analytics

Робота з UTM-мітками в Google Analytics 4

  • Роль UTM-міток у вимірюванні ефективності маркетингових кампаній в GA4
  • Переваги використання UTM-міток для відстеження різних кампаній, джерел трафіку та каналів просування
  • Знайомтсво з розділом "Звіти"
  • Джерела трафіку у GA4

Процес роботи зі звітами для визначення цільової аудиторії та її особливостей

  • Робота зі звітами Life cycle та User
  • Використання особливостей ЦА в подальших маркетингових кампаніях

Аналіз даних користувачів через звіт "Залучення": виявлення джерел трафіку та їх особливості

  • Важливість аналізу залучення користувачів
  • Види джерел трафіку
  • Особливості джерел трафіку
  • Аналіз вартості користувача з різних джерел

Оптимізація маркетингового бюджету за допомогою звіту "Ефективність" у новому розділі GA4: аналіз конверсій з різних каналів для ефективного розподілу ресурсів

  • Огляд функціональності нового звіту "Ефективність" у GA4
  • Ознайомлення з розділом "Реклама"
  • Аналіз різних категорій конверсій та їх зв'язок з різними каналами
  • Вплив аналізу на розподіл маркетингового бюджету

Оптимізація воронки продажів через аналіз звітів порівняння моделей атрибуції та шляхів конверсій в Google Analytics 4

  • Поняття атрибуції у аналітиці
  • Аналіз впливу різних моделей атрибуції на розрахунок результатів воронки продажів
  • Порівняння конверсій, доходу та інших метрик між різними моделями
  • Вираховування залежностей джерел конверсій один від одного

Аналіз послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта. Частина 1

  • Значення аналізу послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта для ефективності бізнесу
  • Розкриття поняття "шлях клієнта"
  • Дослідження цінності клієнта

Аналіз послідовності конверсій та дослідження шляху клієнта. Частина 2

  • Важливість досліджень у сучасному бізнес-середовищі
  • Роль та завдання різних спеціалістів в дослідженнях

Оптимізація веб-сайту послуг через практичний досвід налаштування GA-4

  • Практичний досвід налаштування GA-4 для сайту послуг
  • Вивчення шляхів переходу користувачів на веб-сайті послуг
  • Визначення ключових показників результативності (KPI)

Практика налаштування GA-4 для e-commerce проєкту

  • Огляд нової версії аналітичної платформи Google та її переваги для e-commerce бізнесів
  • Практичні поради з впровадження GA-4 для e-commerce

Стратегії налаштування звітів і монетизація

  • Визначення монетизації звітів як процесу отримання прибутку зі звітів або аналітичної інформації
  • Важливість налаштування звітів для монетизації

Ефективна пріоритезація та презентація гіпотез за допомогою моделі HADI. Ключові кроки до успішної реалізації ініціатив

  • Пояснення сутності HADI (Hypothesis, Analysis, Design, Implementation)
  • Важливість ефективної пріоритезації та кроків для реалізації ініціатив у відповідності до цієї моделі
  • Практичні аспекти моделі HADI

Особливості курсу

  • Миттєвий доступ до всіх лекцій і корисних матеріалів після оплати
  • Декілька онлайн - зустрічей з лектором у форматі питання - відповідь
  • 20+ годин навчання
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Фінальний тест для перевірки отриманих знань
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)
  • Отримайте доступ до курсу одразу після сплати та навчайтесь в будь-який зручний час

Викладачі курсу

Нікіта Наконечний - Growth Marketing Specialist

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
10 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
20.08.2025
Длительность
24 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
22.07.2025
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.11.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
60 000 UAH за курс