Курс Веб-аналітика 4.0
- Online
- Для начинающих
- Marketing Analyst / Web Analyst
![]() |
|
Образовательный центр: | UAMASTER |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 16 занятий |
Начало курса: | 04.02.2025 |
Стоимость обучения: | 17 500 UAH за курс |
Подробности и регистрация
Навчитеся правильно визначати цілі рекламної кампанії. Дізнаєтесь, як правильно вимірювати ефективність рекламних кампаній.
Програма курсу
Основи веб-аналітики
- Що таке веб-аналітика
- Принципи веб-аналітики
- Огляд основних метрик у веб-аналітиці (клік, конверсія, види трафіку і т.д.)
- Бізнес-цілі, маркетингові цілі та цілі у веб-аналітиці. "План відстеження"
- Базовий набір інструментів та знань для маркетолога та веб-аналітика
Знайомство з GA4 i GTM
- Що таке event-centric аналітика
- Особливості роботи трекера
- ClientID (що таке, як працює)
- Реєстрація акаунтів
- Інтерфейс GTM
- Типи доступів в GA4 та GTM
Налаштування збору даних на сайтах
- Встановлення систем аналітики через Google Tag Manager
- UTM-мітки та інші ідентифікатори для трекінгу
- Налаштування збору даних про події на сайті через Google Tag Manager
- Налаштування конверсій в Google Analytics 4
Огляд Google Analytics 4 для аналізу трафіку
- Структура акаунту GA4
- Огляд стандартних звітів в GA4
- Робота з фільтрами та додатковими параметрами у стандартних звітах
- E-mail оповіщення
- Оцінка ефективності реклами в інтернеті на основі даних Google Analytics
Поглиблений аналіз за допомогою Google Analytics 4
- Аналіз шляхів користувачів
- Моделі атрибуції
- Сегментація користувачів при роботі зі звітністю
- Користувацькі звіти. Робота з новим редактором звітів
- Налаштування аудиторій ремаркетингу Ads через Google Analytics
Розширені можливості Google Tag Manager. Частина 1
- Відстеження відправки форм лідогенерації через Google Tag Manager
- Використання віртуальних сторінок для побудови воронок
- Відправлення подій за таймером
- Відстеження більш деталізованого (у порівнянні зі стандартним відстеженням у GA4) скролінгу в Google Analytics
Розширені можливості Google Tag Manager. Частина 2
- Відстеження точного часу перебування на сторінці
- Facebook Pixel
- Динамічний ремаркетинг в Facebook та Google Ads
Налаштування електронної торгівлі в Google Analytics 4 та Universal Analytics
- DataLayer і принцип його роботи
- Особливості налаштування блоку розширеної електронної торгівлі GTМ
- Як написати технічне завдання програмісту для налаштування розширеної електронної торгівлі
- Налаштування тегів для відправки даних по електронній торгівлі в Google Analytics
Проведення A/B тестів на сайті для підвищення конверсії
- Як шукати зони росту на сайті і формувати гіпотези щодо поліпшення конверсії
- Що таке А/В тестування і навіщо його використовувати
- Запуск першого тестування сайту через Google Optimize
- Аналіз результатів тестування сайту
Наскрізна аналітика
- Побудова наскрізної аналітики
- Знайомство з Google BigQuery для побудови наскрізної аналітики
Інструменти і засоби візуалізації даних за допомогою Power BI
- Огляд системи PowerBI для створення робочих дашбордів на основі даних з різних джерел
- Знайомство з вбудованими функціями імпорту та обробки даних
- Знайомство з no-code системами для підключення необхідного джерела
- Робота з візуалізатором PowerBI, вбудовані та зовнішні віжуали
Огляд Looker Studio
- Що таке конектори, та які конектори підтримує Looker Studio
- Знайомство з робочою областю Looker Studio. Типи візуалізації даних
- Імпорт даних та побудова звіту
- Об'єднання даних з різних джерел в межах одного звіту
- Обчислювані поля та формули
Google Analytics для Firebase
- Поняття Firebase
- Google Signals для ресурсів Google Analytics 4
- Налаштування збирання даних для додатка
- Створення UAC кампаній
Мобільна аналітика застосунку
- Відмінності mobile і web аналітики
- Інструменти
- Кейси
Аналіз даних
- Аналіз ефективності реклами
- Аналіз продуктів
- Аналіз аудиторії та клієнтів
- Що таке LTV і які є методи його підрахунку
- Регулярні вирази в роботі аналітика
- Використання технології динамічного колл-трекінгу для аналізу джерел трафіку відвідувачів, які роблять замовлення по дзвінках
- Формування висновків та прогнозування результату
Додаткові інструменти веб-аналітики. QA-сесія
Огляд Hotjar, Plerdy, Microsoft Clarity.
Після проходження курсу ти будеш вміти:
- налаштовувати події в Google Tag Manager
- встановлювати код Google Analytics4 на сайт через Google Tag Manager
- аналізувати дані за допомогою настройки сегментації і фільтрації даних
- налаштовувати блок електронної торгівлі
- запускати тестування сайту через Google Optimize і аналізувати результати
- створювати звіти в Google Looker Studio
- користуватись стандартними звітами та створювати користувацькі в Google Analytics 4
- налаштовувати динамічний ремаркетинг в Facebook та Google Ads через Google Tag Manager
- базово використовувати Google Analytics 4 для Firebase
- базово використовувати інструменти мобільної аналітики для застосунку
Особливості курсу
- Можливість перегляду записів лекцій у разі пропуску
- Максимум практики
- Лектори-практики
- Digital ком'юніті
Викладачі курсу
- Євген Шевченко - Експерт з маркетингу та інтернет-реклами, 22 роки досвіду
- Анна Іванова - Більше 10 років в аналітиці
- Марія Стебко - У веб-аналітиці з 2015 року
- Максим Кобзар - Почав свою кар'єру з фінансів, де пройшов шлях до фінансового та операційного директора комунікаційної групи
- Максим Гапчук - Незалежний веб-аналітик
- Андрій Должанов - Head of Analytics Team UAMASTER
- Анна Шепелєва - Head of Digital sales analytics at MEGOGO
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
20.08.2025
Длительность
24 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
01.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
9 800 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
10 недель
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте